Oud gerucht toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:27 schreef Nashje het volgende:
Weet niet of het al bekend is, maar Andreas Ivanschitz schijnt op het lijstje van Ajax te staan.
Ok.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelder / spelmaker van Panathinaikos.
VI meldde het deze week weer, bij de beschrijving van het Oostenrijkse elftal.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:33 schreef Trancelocator het volgende:
Haha, fantastische tekening!
[..]
Oud gerucht toch?
Precies. En Ivanschitz schijnt wel een hele leuke speler te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
VI meldde het deze week weer, bij de beschrijving van het Oostenrijkse elftal.
Doe hem mij ook maarquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:35 schreef _Mike_ het volgende:
Toma heb je ook de versie met alleen AFCA Ajax op het bord? Ik zou hem graag als wallpaper willen instellen namelijk
Die jonko van Urbyquote:
Maar de Spurs voetballen in de PL, Ajax maar in de Eredivisiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Dos Santos van Barcelona kost de Spurs 6 tot maximaal 11 miljoen. Tsja...
Klopt, zal m met t EK eens in de gaten houden.. Leuke versterking lijkt mij zo!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. En Ivanschitz schijnt wel een hele leuke speler te zijn.
Ik las echter wel dat Panathinaikos een optie tot koop op hem heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Klopt, zal m met t EK eens in de gaten houden.. Leuke versterking lijkt mij zo!
+ een salaris van heb ik jou daar, ik denk niet dat het haalbaar was voor Ajax hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Dos Santos van Barcelona kost de Spurs 6 tot maximaal 11 miljoen. Tsja... Niet haalbaar voor ons, maar dat zet de prijs van Sulejmani toch weer in een heel ander daglicht (voor zover het dat al niet stond).
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Dos Santos van Barcelona kost de Spurs 6 tot maximaal 11 miljoen. Tsja... Niet haalbaar voor ons, maar dat zet de prijs van Sulejmani toch weer in een heel ander daglicht (voor zover het dat al niet stond).
Zeker goed genoeg om bij Ajax (al dan niet op den duur) een onderscheidende rol te hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.
Hij kan dus kiezen uit Co, Henk en Marco.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las echter wel dat Panathinaikos een optie tot koop op hem heeft.
Jij hebt hem zeker nooit live zien voetballen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Net alsof die gozer zo kneitergoed is. Scoort 1x een hattrick maar die andere 25 wedstrijden scoort ie niet.
Ik hou wel van de "arrogantie" van Ajax, want zo hoort hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:47 schreef devv05 het volgende:
Gefeliciteerd en geweldige OP
Volgend seizoen, gewoon weer kampioen.
Pssst, heb je hem ook zonder het stukje tekst "topic en 1000"? ik zou hem graag als wallpaper willen gebruiken :p Zoniet gebruik hem gewoon met de tekstquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:50 schreef toma het volgende:1000!
![]()
Bedankt voor de complimenten, ben er een tijdje mee bezig geweest.
En die gaan ze zeker lichten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik las echter wel dat Panathinaikos een optie tot koop op hem heeft.
Het resultaat mag er zeker wezen. Ik heb hem hier als bureaublad ingesteldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:50 schreef toma het volgende:1000!
![]()
Bedankt voor de complimenten, ben er een tijdje mee bezig geweest.
Dat doet Bruce toch altijdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Tekening schopt echt keihard konten. Supergeweldig. Nu ik nog toma.
Iemand toevallig een lijstje van topic #1 t/m #1000? Statistieken zouden leuk zijn (wie de meeste topics heeft geopend, meeste posts, etc).
701 t/m 1000 moeten hier alleen nog aan toegevoegd wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Iemand toevallig een lijstje van topic #1 t/m #1000? Statistieken zouden leuk zijn (wie de meeste topics heeft geopend, meeste posts, etc).
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:32 schreef twi het volgende:
[..]
http://www.cybercomm.nl/~twi/ajaxtopic.txt
Voor de liefhebbers, laatste nummering ontbreekt wegens luiheid en hij loopt tot 650 ofzo.
/edit: 700 zelfs!
Dat kan wel. Maar ik ben nu op school dus dat gaat niet lukken maar als ik thuis ben zal ik nog een wallpaper versie maken op hogere kwaliteitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Pssst, heb je hem ook zonder het stukje tekst "topic en 1000"? ik zou hem graag als wallpaper willen gebruiken :p Zoniet gebruik hem gewoon met de tekst
Klik + 300 keer Klikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:53 schreef RayMania het volgende:
Hools zit al op 1780.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
Is dit ook het grootste topic op Fok, of staat er in bijvoorbeeld onzin nog een groter topic?
Gaaf, alvast bedanktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef toma het volgende:
[..]
Dat kan wel. Maar ik ben nu op school dus dat gaat niet lukken maar als ik thuis ben zal ik nog een wallpaper versie maken op hogere kwaliteit
Ik maak het wel af tot 1000 heb toch tot 4 uur niets te doenquote:
Alleen Hools is al groter, laat staan de geaccepteerde slowchat-topics in ONZ.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
Is dit ook het grootste topic op Fok, of staat er in bijvoorbeeld onzin nog een groter topic?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:
rotterdam, ik dacht het niet hè…
alkmaar, ik dacht het niet hè…
En eindhoven, ik dacht het zeker niet!
AMSTERDAM WAT ZIJN WIJ?
De-club-met-meeste-aantal-topics-in-VBL-op-FOK!
En van de 300000 slechts 30000 écht inhoudelijk?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:00 schreef Breach het volgende:
Eigenlijk niet normaal he 300000 Ajax-posts. En dan zijn er vandaag nog zo'n 80000 verwijderd dus het zijn er eigenlijk nog veel meer
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef Nashje het volgende:
rotterdam, ik dacht het niet hè…
alkmaar, ik dacht het niet hè…
En eindhoven, ik dacht het zeker niet!
AMSTERDAM WAT ZIJN WIJ?
De-club-met-meeste-aantal-topics-in-VBL-op-FOK!
Je baalt er gewoon van dat je niet in de OP staatquote:
Jep, en de Algemene Kennis Quizquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen Hools is al groter, laat staan de geaccepteerde slowchat-topics in ONZ.
Ik ga sowieso tot 4 uur wat doen 800 moet te halen zijn. Dan kijk ik of ik vanavond nog wat vrije tijd hebquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dit is wat makkelijker. Zoekterm "+AFC +Ajax" en selecteren op "Voetbal" en "Datum aflopend". Wie heeft zin?.
Dat is toch geen clubtopic pancake.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Het Eindhoven SC topic staat op 1319.
PWND!
PTA SC 1276. Maar goed Mooie OP! Binnenkort eens kijken voor een Club Card aangezien ik vanaf oktober weer OV heb.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
quote:Zonder Ajax is Oranje helemaal niks
Nu kranten en tijdschriften bol staan van het Oranje-nieuws, invulschema's en spelersoverzichten, viel het me op dat heel het Nederlands elftal zonder de Ajax-inbreng niets, maar dan ook helemaal niets, voorstelt. Als ik de Ajax-inbreng vergelijk met die van de andere grote Nederlandse clubs, dan mogen alle Ajax-haters óf het EK niet zien, óf ze moeten - allemaal tegelijk en in de maat - ‘sorry' zeggen.
Alle drie de meegereisde doelverdedigers, valt me als eerste op. Hoewel ik het Ajax-aandeel bij Timmer nihil vind en in zijn geval ook ongewenst. Toch is het zo. Over Van der Sar en Stekelenburg hoef ik geen toelichting te geven. Ik ga even verder met de defensieve linie en ondanks het feit dat-ie nooit het eerste gehaald heeft, speelde Ooijer wel in de Ajax-jeugd. Hetzelfde geldt voor Boulahrouz. De Cler speelde een aantal seizoenen vrij frequent in Ajax 1, maar ging vervolgens op rondreis door Nederland en is er bepaald niet beter van geworden.
Ajax-icoon Heitinga en ex-Ajacied Melchiot zijn in deze duidelijk.
Middenveld: Sneijder, de briljante middenvelder van Real Madrid. De Jong, kilometervreter van HSV, speelt sterk en stabiel. Van der Vaart: iedereen herinnert zich die achterwaartse omhaal...
Aanval: The Hunter, in z'n eentje. Hij zou worden vergezeld door Ryan Babel, maar de Liverpool-aanvaller moest door een enkelblessure het EK laten lopen. Als ik optel kom ik op een totaal van twaalf. Doe ik hetzelfde voor de andere twee clubs die samen met Ajax de ‘grote drie' van Nederland vormen, dan blijf ik bij ieder van beiden steken op zes. Precies de helft dus.
Iemand die tijdens het voetbalseizoen clichés nablaat en zich aansluit bij de polonaise der Ajax-haat, kan nu dus onmogelijk Oranje supporten. Zonder Ajax is Oranje helemaal niks, dus breng maar terug die Oranje-toeters, brulshirts en Heineken-trommels.
Om dat ik al lurkent hier voorbij kwam, heb ik even heel globaal de verschillende subforums langs gegaan en ik denk niet dat je het echt wilt weten, maar zover ik kan zien is dit toch echt de langstlopende topicreeks.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:56 schreef tha_dark het volgende:
Jij bent wel goed bij je hoofd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Kan toma het getal op dat bord (waar Suárez voor ligt) niet elke keer veranderen?.
OF er gewoon 1000+ van makenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Kan toma het getal op dat bord (waar Suárez voor ligt) niet elke keer veranderen?.
Beetje lullig stukje. Timmer noemen als Ajax-doelman is al redelijk triest. Natuurlijk zit er meer Ajax bij Oranje maar dat is altijd zo geweest. Bovendien hoor ik niemand van Feyenoord of PSV zeuren dat er zo weinig Ajacieden bij Oranje zitten. Waarom zouden ze?quote:
Moet te doen zijn met een eenvoudig PHP scriptjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:24 schreef RayMania het volgende:
Dat stuk van Timmer snap ik ook nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:28 schreef twi het volgende:
[..]
Beetje lullig stukje. Timmer noemen als Ajax-doelman is al redelijk triest. Natuurlijk zit er meer Ajax bij Oranje maar dat is altijd zo geweest. Bovendien hoor ik niemand van Feyenoord of PSV zeuren dat er zo weinig Ajacieden bij Oranje zitten. Waarom zouden ze?
Ach, in een jubileumtopic mag gebaggerd worden. Als het in 1001 maar weer ergens over gaatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef tha_dark het volgende:
Gaan we ook maar meteen voor het snelste Ajax topic ooit?
Het slaat ook nergens op.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat stuk van Timmer snap ik ook niet.
Mooi moment om vanaf #1001 het heel lang vol te houden met inhoudelijk posten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, in een jubileumtopic mag gebaggerd worden. Als het in 1001 maar weer ergens over gaat
Is dat niet het topic geweest waarin Stam werd aangetrokken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:29 schreef tha_dark het volgende:
Gaan we ook maar meteen voor het snelste Ajax topic ooit?
En Urby met een jointquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef ASroma het volgende:
dronken danny blind op die tekening van toma
Oh danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, in een jubileumtopic mag gebaggerd worden. Als het in 1001 maar weer ergens over gaat
Leonardo ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En Urby met een joint![]()
Alleen wie moet die calimero voorstellen ?
Colinquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Colin?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:36 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Geef je 't op?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef _Mike_ het volgende:
Lama kut search
Google ouwe, tien keer beter.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:43 schreef _Mike_ het volgende:
Lama kut search
Die jongen is een brok talent,scorebordjournalistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:46 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Naast Kennedy, boven Leonardo ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:39 schreef RayMania het volgende:
Colin is de Calimero natuurlijk. Leonardo kust op zijn knie (zie ook de TT van zijn centrale topic). Sneijder staat ook op de tekening, alleen je ziet 'm niet.
Nee ik kon 850 niet vinden, maar dat kwam door een kut filter van Googlequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:45 schreef twi het volgende:
[..]
Geef je 't op?Anders maak ik 'm wel af, hoe ver ben je gekomen?
Doe ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee ik kon 850 niet vinden, maar dat kwam door een kut filter van Google![]()
Maar ik ben nu tot 850 gegaan hier staat die
En hier ben ik gebleven
Dus als jij de laatste 150 wil doen
Voor de stats kan ik denk wel alvast vertellen dat Montana waarschijnlijk de meeste topics heeft geopendquote:
Tja... op zo'n manier kan ik van psv ook een lijstje maken:quote:
Ik ben altijd benieuwd geweest hoe je dat doet?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:03 schreef Bruce117 het volgende:
verplichte TVP.
Op verzoek zullen er stats komen van de eerste 1000 Ajax-topics.
Zelfde hier, volgens mij is dat echt een klote klus. Kijk je nou echt elk topic door of zijn er truukjes?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd geweest hoe je dat doet?
ja dat zijn echt de bepalende spelers van oranjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja... op zo'n manier kan ik van psv ook een lijstje maken:
Ooijer
Bouma
Huntelaar
van Nistelrooij
Vennegoor
Robben
Affelay
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:54 schreef Fiskus het volgende:
Mooie OP man
1000 = het bewijs dat Ajax de beste en de belangrijkste is .
Nou in dat geval verklaar ik hem totaal voor gekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, volgens mij is dat echt een klote klus. Kijk je nou echt elk topic door of zijn er truukjes?
En/of PAUPER.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou mooi zijn als Cazzo nog even kwam feliciteren.
Silva en Vermaelenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:31 schreef Rumille het volgende:
AJAX
Wie zijn de 2 in de helikopter? Vermaelen volgens mij?
Ik moes thardop lachenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zelfde hier, volgens mij is dat echt een klote klus. Kijk je nou echt elk topic door of zijn er truukjes?
Niet iedereen is zo'n computer nerd hoor, ik heb geen idee hoe dit soort dingen in zijn werk gaan...quote:
Laten we nu eerst maar die 30ste gaan halenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:47 schreef Blight het volgende:
Mooie OP ja!
Nu opweg naar de 1000 landstitels..
Champagne, samen met Klaas-Jan soppen ze hem onderquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:48 schreef kalinho het volgende:
Mooie op![]()
Wat schudt Stekelenburg eigenlijk uit die fles, op Kennedy???
Wat zat ik me toen op te vreten in het WII-stadionquote:
Grappig, deze bijna laatste post uit dit topic. Dat ging om twee Roemenen, waarvan er eentje Ovidiu Petre was. Zit nu in de nationale selectie van Roemenie geloof ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2003 01:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
zeggen is 1 ding, uitleggen is een 2equote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:59 schreef toma het volgende:
[..]
Wat zat ik me toen op te vreten in het WII-stadion![]()
Zoiets wil ik nooit meer meemaken, maar ik kan straks wel tegen mn kleinkinderen zeggen dat ik er bij was
Hey, mij moet je daar niet op aankijkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:01 schreef MaxPower het volgende:
Nou dat allereerste Ajaxtopic is gelijk al een kwaliteitstopic zeg.
Bijft pijnlijkquote:
Bagger topic, vanaf 1001 word het weer serieusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:01 schreef MaxPower het volgende:
Moet je deel 624 lezen.. Jasza die de hele tijd roept dat ie zichzelf gaat ophangen..quote:
geen pokon om z'n haar te laten groeienquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef toma het volgende:
[..]
Champagne, samen met Klaas-Jan soppen ze hem onder
Da's het eerste wat er bij die kut-Groningers tegenwoordig in komt he. De ramp identificeren en het topic daarna gaan lezenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet je deel 624 lezen.. Jasza die de hele tijd roept dat ie zichzelf gaat ophangen..
Weet ook niet hoe maar hij zal geen 300.000 reacties lezen lijkt me héquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n computer nerd hoor, ik heb geen idee hoe dit soort dingen in zijn werk gaan...
Inplaats van zo'n kansloze reactie kan je ook uitleggen hoe hij het wel doet
Haha. Tja, ik dacht: laat ik het vervolg er dan ook maar even bij pakken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Da's het eerste wat er bij die kut-Groningers tegenwoordig in komt he. De ramp identificeren en het topic daarna gaan lezen
Wel leuke berichten als":quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:01 schreef MaxPower het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2003 12:34 schreef golfer het volgende:
AMSTERDAM (ANP) - Ajax heeft Stefano Seedorf en Wesley Sneijder toegevoegd aan de A-selectie. De twee spelers van Jong Ajax zullen vanaf woensdag meetrainen met de groep van coach Ronald Koeman. Ze gaan vanaf 15 januari mee op trainingskamp in Portugal.
Seedorf maakte al eerder deel uit van de A-selectie. Vorig jaar maart debuteerde hij in het team in de uitwedstrijd tegen Vitesse. De neef van Clarence Seedorf speelde ook mee in duels in de voorbereiding op het huidige seizoen. Hij viel in bij de laatste wedstrijd van vorig jaar tegen Excelsior.
Ook Sneijder werd eerder opgenomen in de selectie. Hij zat op de bank in de laatste competitiewedstrijd tegen Excelsior. Hij geldt als één van de grootste talenten van Nederland. Vorig seizoen werd hij uitgeroepen tot de beste speler van de Junioren Eredivisie.
In de voorbereiding op het tweede deel van het seizoen speelt Ajax op 11 januari een oefenduel met Zuidvogels. Tijdens het trainingskamp in Portugal zal de ploeg van Koeman oefenen tegen het Duitse VfL Wolfsburg (15 januari) en het Schotse Aberdeen (18 januari). De voorbereiding wordt op 24 januari afgesloten met een gala-wedstrijd in Caïro tegen Al-Ahly.
Wat is er eigenlijk met Seedorf gebeurd?quote:Op maandag 6 januari 2003 15:00 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ajax contracteert Zweedse middenvelder Rasmus Lindgren
Amsterdam, 6 januari 2003
Ajax heeft de Zweedse jeugdinternational Rasmus Lindgren gecontracteerd. Lindgren is afkomstig van Landskrona BoIS. Het contract loopt tot 1 juli 2004 met een optie op nog twee jaar.
Rasmus Lindgren arriveert maandag 6 januari bij Ajax. Hij was in december 2002 al op proef bij de Amsterdamse landskampioen en bekerhouder. Lindgren start bij Danny Blind en gaat afwisselend spelen voor Blinds A1 en Jong Ajax van John van t Schip.
Rasmus Lindgren werd geboren op 29 november 1984. In de nationale ploeg van Zweden voor spelers onder 19 jaar speelde hij vorig jaar 9 wedstrijden.
Die bakt de kroketten in de kantine van Veria FC in Griekenland.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:07 schreef MaxC het volgende:
[..]
Wel leuke berichten als":
[..]
[..]
Wat is er eigenlijk met Seedorf gebeurd?
Hij heeft het ook helemaal waargemaakt!quote:Ook Sneijder werd eerder opgenomen in de selectie. Hij zat op de bank in de laatste competitiewedstrijd tegen Excelsior. Hij geldt als één van de grootste talenten van Nederland. Vorig seizoen werd hij uitgeroepen tot de beste speler van de Junioren Eredivisie.
*Jaloers is*quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
Die bakt de kroketten in de kantine van Veria FC in Griekenland.
Heeft die uitspraak het niet gehaald in het 'schoen opeten' topic ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moet je deel 624 lezen.. Jasza die de hele tijd roept dat ie zichzelf gaat ophangen..
Ook 'leuk' om terug te lezen. Was helemaal vergeten wat nu eigenlijk het begin van het einde tussen de goede relatie van (de leiding van) Ajax en Van der Vaart was.quote:Beenhakker: Van der Vaart moet eisen matigen
Van een onzer verslaggevers
Leo Beenhakker onderschrijft de opvatting van Arie van Eijden dat Ajax niet tot het uiterste moet gaan in de contractonderhandelingen met Rafael van der Vaart. De club heeft zich volgens Beenhakker meer dan ooit te houden aan een huishoudboekje.
Beenhakker, die bij Ajax de onderhandelingen met spelers doet, noemde het gisteren tijdens het trainingskamp van Ajax in Portugal logisch dat Van der Vaart op basis van zijn gestegen status een salarisverhoging verdient. ,,Dat staat buiten kijf. Maar het verschil tussen vraag en aanbod is in zijn geval echt enorm groot. In feite is het simpel: als ik een auto aanbied voor 50 duizend gulden en jij hebt 40 duizend gulden te besteden, dan komen we er samen wel uit. Maar als ik een huis zie van 5 miljoen en ik heb maar 1 miljoen te besteden, dan kan ik dat dus niet betalen.''
In zijn nieuwjaarsspeech zinspeelde algemeen directeur Arie van Eijden van Ajax erop dat zaakwaarnemer Søren Lerby namens Van der Vaart 'het dubbele wil van het salaris van de bestbetaalde Ajacied'. Van Eijden vond dat ongepast, zeker als dat ook nog eens gekoppeld zou moeten worden aan een aanzienlijke verlaging van de huidige afkoopsom in het contract.
Van der Vaart ontkende daarop dat Lerby en hij in die orde van grootte denken. ,,Maar het dubbele van de bestbetaalde speler (Nikos Machlas, red.) is wel degelijk wat is gevraagd'', aldus Beenhakker. ,,Het staat zelfs op papier.''
Zijn collega Van Eijden heeft gelijk als hij in algemene zin de rol van makelaars aan de orde stelt, vindt Beenhakker. De technisch directeur toont zich alleen 'niet gelukkig' met de relatie tussen Van der Vaart en Ajax die nu is ontstaan.
,,Daar is niemand mee gediend. Ik heb inmiddels persoonlijk met Van der Vaart gesproken, net als Ronald Koeman dat heeft gedaan. Als directie hopen we nog steeds dat we eruit komen met Lerby, maar dan zal hij toch echt moeten matigen. Er is een andere tijd in het voetbal aangebroken. Daar kan niemand aan voorbijgaan.''
Nu die salaris-plafonds omhoog gaan komen dit soort dingen hopelijk niet veel meer voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ook 'leuk' om terug te lezen. Was helemaal vergeten wat nu eigenlijk het begin van het einde tussen de goede relatie van (de leiding van) Ajax en Van der Vaart was.
De twee jaren daarop waren vrij kutVan Van der Vaart dan. Voor Ajax kan je van die twee een zes maken
Nou, niet inhoudelijk posten danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:15 schreef Paaskonijn het volgende:
BAGGEREN?
quote:
Tuurlijk gaat dat voorkomen. Pietje hoort dat Huntelaar 4 miljoen wordt geboden, dan wil Pietje 6! Klaasje (quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef toma het volgende:
[..]
Nu die salaris-plafonds omhoog gaan komen dit soort dingen hopelijk niet veel meer voor.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Is het vrijdag, mogen we baggeren, zie ik nergens bier, kermis, tieten, enzovoort.
Nu kan het nog hoor! In #1001 pak ik de deleteknop er weer bij.
Je word vader?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:21 schreef Ordinair het volgende:
Nu wachten op HEEL goed nieuws in dit topic!
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik wissel met 6 min de kermis in voor een rockkroeg, maar de rest is daar aanwezig. (en ja, ik mag er aanzitten, wiseass
).
Gecondoleerd.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Tubgirl? Rickroll?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Is het vrijdag, mogen we baggeren, zie ik nergens bier, kermis, tieten, enzovoort.
w00t?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:29 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben trouwens van school afgedonderd hoorde ik vanmiddag.Dus ben lekker in de feest stemming! Vanavond maar eens goed gaan bieren!!!!!!
De 2e zin was sarcastisch. De rest meende ik.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:12 schreef RayMania het volgende:
Je spijbelde om bij het jubileum topic te zijn ??quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:29 schreef Ordinair het volgende:
Ik ben trouwens van school afgedonderd hoorde ik vanmiddag.Dus ben lekker in de feest stemming! Vanavond maar eens goed gaan bieren!!!!!!
Bij mij was het juist omgekeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
De 2e zin was sarcastisch. De rest meende ik.
Nee ik zit midden in mijn stage periode.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je spijbelde om bij het jubileum topic te zijn ??![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer verwacht je de baby?quote:
Januari, dus het is allemaal nog erg pril, maar wel leuk en spannend natuurlijk.quote:
quote:Ajax maakt werk van Altidore
06-06-08
Vlak voordat Jozy Altidore van NY Red Bull een contract zou sluiten met Villarreal heeft Ajax aangeklopt bij Altidore's zaakwaarnemer. De Amsterdammers willen graag de talentvolle Amerikaan overnemen van NY Red Bull. Altidore is spits en heeft al diverse jeugd elftallen doorlopen. Ook speelt hij al 3 jaar op het hoogste niveau. Volgens verschillende bronnen moet Altidore 7 miljoen euro opbrengen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:42 schreef Breach het volgende:
049. 1792 jorienvdherik
Zelf na die korte periode op 135
Ow en wat is een Tubgirl RayMania?
Ik zou zeggen, google er eens op.quote:
Mag ik hem posten Ray?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Hier is de tubgirl
Nee wel ff de goede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
Dat is toch de goede?! Toch?quote:
quote:6/6/2008 - Ajax neemt met stille trom afscheid van oud bestuur
(Gepost door P.)
BRON: Ajax.nl
Veel ruchtbaarheid is er niet aan gegeven. Ajax heeft donderdagavond in besloten kring afscheid genomen van John Jaakke, Joop Saan en Hennie Henrichs. Blijkens de officiële clubsite heeft een en ander in de ArenA plaatsgevonden en was er een groep mensen aanwezig die 'voornamelijk bestond uit echte Ajacieden.' De nieuwe voorzitter van Ajax, Uri Coronel, heeft het vorige bestuur lovend toegesproken. John Jaakke sloot af met een speech die door Ajax.nl indrukwekkend is genoemd, maar waarvan de tekst niet is vrijgegeven.
Gewoon bijna even veel als ik!quote:
Ik wist wel dat M0NTANA je kloon was!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:56 schreef twi het volgende:
TweedeDacht dat ik minder was gaan posten na 500 en stond toen lager. Tel m'n kloon erbij op en 't is nog triester
Years - Club - App (Gls)*quote:
Robbie is ook een echte Ajaciedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Gewoon bijna even veel als ik!
Hij sprak ook al over 'we', toen het over het Ajax topic ging.
26quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Moet je eens nagaan hoeveel topics MONTANA eigenlijk heeft gevuld met al zijn posts
066. 1258 Dirk-Kuijt post volgens mij ook meer hier dan in het Feyenoord topicquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:08 schreef twi het volgende:
En PyTh is Mr. Ajax PSV met z'n 2025 postsVlak voor cultheld.
En ik ben niet uitgenodigdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Tijd voor 3 weken lang 5 uur per dag aan de zuip. Net carnaval maar dan zonder alle gekheid.
vandaag is bij ons iemand van het dak afgevallen ofzo, net geslaagd 6vwo, nu overledenquote:
Johquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Aan je quote te zien uit het FOK forum.
Van die afgebroken tak? Zoiets hoorde ik op het nieuws tenminstequote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
vandaag is bij ons iemand van het dak afgevallen ofzo, net geslaagd 6vwo, nu overleden
Jaa, half 2 snachts probeert hij op een tak te springen, breektie afquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:41 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Van die afgebroken tak? Zoiets hoorde ik op het nieuws tenminste
Je kon wel supporter van die club zijn ofzo?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:32 schreef M0NTANA het volgende:
Tyfus, ik post best veel in de AFC Ajax-topics! Denk ook dat ik de meeste heb geopend.
speed NSB? desnoods via pm maar ik wil het wetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef BonJovi het volgende:
en dat Terwijl Montana nog gebannen was voor maanden toen met dat speed NSB incident
Haha ja die was ook grappig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef BonJovi het volgende:
en dat Terwijl Montana nog gebannen was voor maanden toen met dat speed NSB incident
013 had een stuk beter gepast bij mij dan 012quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef PLAE@ het volgende:
035, passend.
Vergeefse moeite, dat is met afstand het Jorien met zijn indirecte bedreiging topicquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Haha ja die was ook grappig.
Welk topic was dat trouwens.
Eigenlijk moet er een verkiezing komen over het grappigste Ajax-topic.
quote:
Nee, hier zitten alleen joden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:21 schreef _Mike_ het volgende:
Zolang hier geen NSB'ers zitten die het melden gebeurt er weinig denk ik
Jij bent stoerquote:
Daaromquote:
quote:
Schande dat hij hier niet heeft gepostquote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:26 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
ach zolang jorien nog niet online is zal niemand het reporten toch
oh wacht jorien is altijd online![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |