Dat is altijd een mooi gebaar van onze ex coach!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:50 schreef borisz het volgende:
Zondag deelt vitesse cadeautjes uit in de vorm van 3 punten![]()
Stamquote:Stam: 'Inzaghi deed nooit mee met rondo'
19/12/2006 23:46
Jaap Stam is terug bij Nederland en bij Ajax zegt hij het goed naar zijn zin te hebben. 'Bij Milan speelde ik tachtig procent van de wedstrijden rechtsback omdat het van me werd gevraagd', vertelt Stam in de nieuwe Voetbal International.
'Toen was ik prof, nu ben ik daarnaast ook weer liefhebber. Als centrale verdediger kan ik links en rechts corrigeren, als ik een gat zie duik ik erin. Die drang om mee te voetballen, heb ik altijd gehad.'
Als er iets is waaraan Stam zich stoort, dan is dat de veronderstelling dat spelers in de Eredivisie een lager niveau hebben dan die van competities als bijvoorbeeld de Serie A. 'Er zijn in Italië spelers genoeg die niet de technische capaciteiten hebben van Nederlandse voetballers.'
'Bij AC Milan deden wij elke dag een rondo, maar Filippo Inzaghi deed vanuit zichzelf al niet mee. Want hij wist: dan sta ik toch alleen maar in het midden achter die bal aan te hollen. Hij kon niet mee in het snelle één keer raken.'
'De grote sterren voetballen in Italië, Spanje en Engeland omdat daar enorme bedragen worden betaald, niet omdat het voetbal er zo goed is. Ik ben ervan overtuigd dat ook ploegen als AZ en FC Twente redelijk kunnen meedraaien in de Serie A.'
..hmmmm... de wedstrijd tegen KVM in 1988 staat me nog bij ...quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is altijd een mooi gebaar van onze ex coach!
Leo wil zelf graag spits zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Leonardo is toch in feite een linksbuiten? Dus we gaan met een linksbuiten als rechtsbuiten spelen?
Maar ik neem aan dat Leo tijdens de contractsbesprekeingen is medegedeeld dat hij niets te willen heeft?quote:
Maar of Leo gezien zijn verleden daar akkoord mee blijft gaan is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Leo tijdens de contractsbesprekeingen is medegedeeld dat hij niets te willen heeft?
Leuk om te lezen.quote:
En met een spits als linksbuitenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Leonardo is toch in feite een linksbuiten? Dus we gaan met een linksbuiten als rechtsbuiten spelen?
Ik zie er ook nog 1 op 27 december om 2015....quote:Op woensdag 20 december 2006 10:01 schreef -Wolf- het volgende:
bah, 21 januari zie ik pas weer een wedstrijd.. en nog om 12:30 ook.
.
Van Geel zei dat Leonardo overal in de aanval kan spelen, dus ik neem aan dat het hem iwel duidelijk is gemaakt.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Leo tijdens de contractsbesprekeingen is medegedeeld dat hij niets te willen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |