Dat is altijd een mooi gebaar van onze ex coach!quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:50 schreef borisz het volgende:
Zondag deelt vitesse cadeautjes uit in de vorm van 3 punten![]()
Stamquote:Stam: 'Inzaghi deed nooit mee met rondo'
19/12/2006 23:46
Jaap Stam is terug bij Nederland en bij Ajax zegt hij het goed naar zijn zin te hebben. 'Bij Milan speelde ik tachtig procent van de wedstrijden rechtsback omdat het van me werd gevraagd', vertelt Stam in de nieuwe Voetbal International.
'Toen was ik prof, nu ben ik daarnaast ook weer liefhebber. Als centrale verdediger kan ik links en rechts corrigeren, als ik een gat zie duik ik erin. Die drang om mee te voetballen, heb ik altijd gehad.'
Als er iets is waaraan Stam zich stoort, dan is dat de veronderstelling dat spelers in de Eredivisie een lager niveau hebben dan die van competities als bijvoorbeeld de Serie A. 'Er zijn in Italië spelers genoeg die niet de technische capaciteiten hebben van Nederlandse voetballers.'
'Bij AC Milan deden wij elke dag een rondo, maar Filippo Inzaghi deed vanuit zichzelf al niet mee. Want hij wist: dan sta ik toch alleen maar in het midden achter die bal aan te hollen. Hij kon niet mee in het snelle één keer raken.'
'De grote sterren voetballen in Italië, Spanje en Engeland omdat daar enorme bedragen worden betaald, niet omdat het voetbal er zo goed is. Ik ben ervan overtuigd dat ook ploegen als AZ en FC Twente redelijk kunnen meedraaien in de Serie A.'
..hmmmm... de wedstrijd tegen KVM in 1988 staat me nog bij ...quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat is altijd een mooi gebaar van onze ex coach!
Leo wil zelf graag spits zijnquote:Op woensdag 20 december 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Leonardo is toch in feite een linksbuiten? Dus we gaan met een linksbuiten als rechtsbuiten spelen?
Maar ik neem aan dat Leo tijdens de contractsbesprekeingen is medegedeeld dat hij niets te willen heeft?quote:
Maar of Leo gezien zijn verleden daar akkoord mee blijft gaan is een ander verhaal.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Leo tijdens de contractsbesprekeingen is medegedeeld dat hij niets te willen heeft?
Leuk om te lezen.quote:
En met een spits als linksbuitenquote:Op woensdag 20 december 2006 09:26 schreef M0NTANA het volgende:
Leonardo is toch in feite een linksbuiten? Dus we gaan met een linksbuiten als rechtsbuiten spelen?
Ik zie er ook nog 1 op 27 december om 2015....quote:Op woensdag 20 december 2006 10:01 schreef -Wolf- het volgende:
bah, 21 januari zie ik pas weer een wedstrijd.. en nog om 12:30 ook.
.
Van Geel zei dat Leonardo overal in de aanval kan spelen, dus ik neem aan dat het hem iwel duidelijk is gemaakt.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat Leo tijdens de contractsbesprekeingen is medegedeeld dat hij niets te willen heeft?
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:33 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ik zie er ook nog 1 op 27 december om 2015....
Of had je die al gezien...??
Sorry....begrijp hem nu pas....
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat was ie bij LAZIO en het NL 11tal al! PSV.
quote:Op woensdag 20 december 2006 10:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Dat was ie bij LAZIO en het NL 11tal Zwolle en Cambuur al.
Dat weet hij ja, maar dat is hij weer vergeten na een paar wedstrijden, en dan begint het gekloot.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:20 schreef Chadi het volgende:
Leonardo komt gewoon rechts te spelen. Daarvoor is ie in eerste instantie gehaald en dat weet hij.
Ogararu duhquote:Op woensdag 20 december 2006 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat weet hij ja, maar dat is hij weer vergeten na een paar wedstrijden, en dan begint het gekloot.
Wie moet trouwens dan Huntelaar de voorzetten gaan geven? Babel trekt alleen maar naar binnen, en Leonardo heeft geen voorzet in huis.
Babel kan prima voorzetten geven. Leonardo ook. Mensen zien Leo vaak als ego-tripper (vooral door zijn gedrag buiten het veld vermoed ik), maar hij heeft redelijk overizicht en kan zeker voor assists gaan zorgen.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat weet hij ja, maar dat is hij weer vergeten na een paar wedstrijden, en dan begint het gekloot.
Wie moet trouwens dan Huntelaar de voorzetten gaan geven? Babel trekt alleen maar naar binnen, en Leonardo heeft geen voorzet in huis.
Leonardo is wel iemand die meerdere verdedigers bezig kan houden, dus meer ruimte voor Huntelaarquote:Op woensdag 20 december 2006 12:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
was het niet Wamberto?quote:Op woensdag 20 december 2006 13:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Foto Leonardo (in een paar topics geleden) in de OP?
Huntelaar, Leonardo en Babel houden er 6 bezig zodat Sneijder en de rest lekker door kunnen tuffen richting doel.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Leonardo is wel iemand die meerdere verdedigers bezig kan houden, dus meer ruimte voor Huntelaar
Vooral die laatste zin vind ik wel opmerkelijk.quote:Stam(Ajax): 'Ik ben weer liefhebber'
Jaap Stam is zeer tevreden over de terug keer naar Nederland. Zo meld Voetbal International. Stam kwam begin dit seizoen over van het Italiaanse AC Milan, en zij transfer naar Ajax lijkt een groot succes te zijn.
''Ik ben weer liefhebber.Als centrale verdediger kan ik links en rechts corrigeren, als ik een gat zie duik ik erin. Die drang om mee te voetballen, heb ik altijd gehad.''
''Dat komt deels doordat ik bij Milan tachtig procent van de wedstrijden als rechtsback speelde, terwijl ik liever in het centrum sta. Daar was ik prof. Nu ben ik weer liefhebber. Het plezier is absoluut groter geworden.'' zegt de boomlange verdediger.
''We deden bij AC Milan elke dag een rondo, maar Filippo Inzaghi deed vanuit zichzelf al niet mee. Want hij wist: dan sta ik toch alleen maar in het midden achter die bal aan te hollen. Hij kon niet mee in het snelle één keer raken.''
''De grote sterren voetballen in Italië, Spanje en Engeland omdat daar enorme bedragen worden betaald, niet omdat het voetbal er zo goed is. Ik ben ervan overtuigd dat ook ploegen als AZ en FC Twente redelijk kunnen meedraaien in de Serie A.'' aldus Jaap Stam.
Bron: Voetbal International
Die hebben allebei ajax op een gelijk spelletje gehouden in de arenaquote:Op woensdag 20 december 2006 13:22 schreef Black-Death het volgende:
Babel, Huntelaar en Leonardo zie ik wel zitten ja
[..]
Vooral die laatste zin vind ik wel opmerkelijk.
AZquote:'Huntelaar kon voor vijf miljoen naar AZ' | Algemeen V.N.
AZ-voorzitter Dirk Scheringa heeft er vorig seizoen persoonlijk voor gezorgd dat Klaas-Jan Huntelaar niet naar Alkmaar kwam. De preses was degene die de overgang van de spits van SC Heerenveen naar AZ om financiële redenen afblies. Dat onthult AZ-coach Louis van Gaal in een interview met Sportweek. "Scheringa vond hem te duur: vijf miljoen euro", aldus Van Gaal, die Huntelaar er graag bij had willen hebben.
nou, ze doen alles behalve stilstaan.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Met Babel, Huntelaar en Leonardo heb je echt wel een voorhoede die er staat.
quote:Lindenbergh wil definitief weg bij Ajax
20 december 2006
Olaf Lindenbergh heeft besloten om in de winterstop te vertrekken bij Ajax. De 32-jarige middenvelder heeft onder trainer Henk ten Cate een reserverol. Ajax is bij een goed bod bereid mee te werken aan een transfer.
"Ik ben op zoek naar een andere club", aldus Lindenbergh in Sportweek. "Over dit onderwerp heb ik twee keer gesproken met technisch directeur Martin van Geel. Ook de trainer is op de hoogte. Ik heb nog een contract voor anderhalf jaar. De transfersom zal ergens in het midden liggen. Het zal wel een buitenlandse club worden. Ik heb geen zin om in financieel opzicht veel in te leveren."
Lindenbergh maakte in 2005 de overstap van AZ naar Ajax. De middenvelder stond eerder onder contract bij De Graafschap.
Goede aanval ja maar Babel en Leonardo zijn niet de gasten met de voorzetten op Klaas zoals Ogararu wel doetquote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef devv05 het volgende:
Met Babel, Huntelaar en Leonardo heb je echt wel een voorhoede die er staat.
Als Babel en Leonardo het veld niet breed houden en naar binnen trekken, komt er juist meer ruimte voor opkomende jongens als Urby en Ogararu om die voorzetten te geven.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Goede aanval ja maar Babel en Leonardo zijn niet de gasten met de voorzetten op Klaas zoals Ogararu wel doet![]()
Dat interview van hem in de VIquote:Op woensdag 20 december 2006 13:35 schreef Black-Death het volgende:
Weet niet of dit al gepost is, moest hier keihard om lachen:
[..]
AZ
Scheringa
Idd, ik zie het ook net.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat interview van hem in de VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |