Dat zou ik juist wel doen, gezien Heitinga alleen is uitgekozen omdat hij een jaartje met Arend Martijn heeft mogen werken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, we gaan het zien. We moeten ook niet doen alsof Slot een wonderdokter is.
Voor de eredivisie zal het doorgaans wel voldoende zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Keizer heb ik ook niet veel vertrouwen op tactisch vlak.
Al zullen we best wat meer spectaculaire wedstrijden krijgen dit seizoen.
We gaan het zien. We zijn vaak te negatiefquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Voor de eredivisie zal het doorgaans wel voldoende zijn.
Meest interessante is uiteraard hoe ze het Europees gaan aanpakken en in de wedstrijden tegen PSV en Feyenoord. En misschien in mindere mate tegen een AZ of een Twente.
Hij heet niet voor niets keizer. De opperbaas. De man die de touwtjes in handen heeft. Hopelijk krijgt Heitinga niet de touwtjes om zijn nek. Want dan is het klaar met hem.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Keizer heb ik ook niet veel vertrouwen op tactisch vlak.
Al zullen we best wat meer spectaculaire wedstrijden krijgen dit seizoen.
John deed het qua gemiddeld aantal punten beter dan Slot bij AZ. Ik snap de keuze voor Heitinga wel van Arend. Van een echte Ajacied krijg je toch echt dat beetje extra mee om de essentie van je visie beter te begrijpen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou ik juist wel doen, gezien Heitinga alleen is uitgekozen omdat hij een jaartje met Arend Martijn heeft mogen werken.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:58 schreef Houniet het volgende:
We moeten ook niet doen alsof Slot een wonderdokter is.
Het is mij dan ook een raadsel waarom mokerdomme Sjon geen trainer van Liverpool is geworden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
John deed het qua gemiddeld aantal punten beter dan Slot bij AZ.
Sjonnie had de bestuurlijke wind ook niet echt mee maar al met al dat half jaar interim stukken beter gedaan dan wat er beweerd wordt. Evenals dat vriend Slot natuurlijk wel in een gespreid en aangeklopt bedje terechtkwam. Neemt niet weg dat het een uitstekende trainer is natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is mij dan ook een raadsel waarom mokerdomme Sjon geen trainer van Liverpool is geworden.
Arend Martijn die de puinzooi van Dick overnam en 5 miljoen euro te besteden had een gespreid bedje noemen lijkt me ietwat bijzonder.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sjonnie had de bestuurlijke wind ook niet echt mee maar al met al dat half jaar interim stukken beter gedaan dan wat er beweerd wordt. Evenals dat vriend Slot natuurlijk wel in een gespreid en aangeklopt bedje terechtkwam. Neemt niet weg dat het een uitstekende trainer is natuurlijk.
WE MOETEN NIET DOEN ALSOF ARNE SLOT EEN WONDERDOKTER IS. HET ZAL ME ALLEMAAL EEN REET INTERESSEREN DAT HIJ IN DE PREMIER LEAGUE MET DEZELFDE SELECTIE ALS HET JAAR ERVOOR KAMPIOEN WERD TERWIJL DE HELE PREMIER LEAGUE HONDERDEN MILJOENEN UITGEEFT.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend Martijn die de puinzooi van Dick overnam en 5 miljoen euro te besteden had een gespreid bedje noemen lijkt me ietwat bijzonder.
Met aangeklopt bedoel ik het bedje van zijn voorganger in Liverpool. Ik bagatelliseer nergens wat hij bij Feyenoord neergezet heeft. Alhoewel ik het kampioenschap nog altijd vrij gelukkig vindt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend Martijn die de puinzooi van Dick overnam en 5 miljoen euro te besteden had een gespreid bedje noemen lijkt me ietwat bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |