abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2026 @ 18:52:42 #201
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_219980400
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:49 schreef Black-Death het volgende:
Daar is het eerste poesbericht. Zinchenko.
Zou wel heel bizar zijn als die, net als Paes, niet komt.
Die zaten samen al op de tribune met te huilen.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_219980454
BESTE LINKSBACK VAN DE EREDIVISIE BINNEN
pi_219980527
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:59 schreef Wotte het volgende:
BESTE LINKSBACK VAN DE EREDIVISIE BINNEN
Die hadden we al.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_219980574
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Die hadden we al.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfverklaard telt niet.
pi_219980591
Jammer dat Bergwijn ook weg is. Toen hadden we echt de beste linkerflank van Europa
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219980617
We hopen dat Jordi een gouden pik heeft.
pi_219980641
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:15 schreef Wotte het volgende:
Ik hoop vooral dat hij er geen foto's van maakt.
pi_219980649
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:15 schreef Wotte het volgende:
Als ie hem maar in z’n broek houdt in het bijzijn van anderen.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_219980772
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax pakt wel door voor plaats 2.

Alvast gefeliciteerd :)
We hadden al 3 punten voor moeten staan op Feyenoord :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219980806
Zinchenko terug in Nederland, leuk! Fijne en vriendelijke gozer en inmiddels ook een bak ervaring. Was in zijn PSV tijd bevriend met een maat van me. Heb toen nog een keer met hem op het veld gestaan, niet te doen hoe goed die gozer aan de bal is.
pi_219980957
Mokio verdedigt slecht, de opbouw doet hij af en toe goed
pi_219981029
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 19:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zinchenko terug in Nederland, leuk! Fijne en vriendelijke gozer en inmiddels ook een bak ervaring. Was in zijn PSV tijd bevriend met een maat van me. Heb toen nog een keer met hem op het veld gestaan, niet te doen hoe goed die gozer aan de bal is.
Dat laatste geldt toch voor elke amateur die tegen een prof speelt? In vergelijking met een zaterdagamateur is Johnny van Beukering nog Messi-achtig.
pi_219981076
Ajax komt wel goed die kopen ervaren krachten, daadwerkelijk getalenteerde spelers en jullie hebben een aantal uitstekende jeugdproducten.

Volgend seizoen zal het weer ouderwets spannend worden tussen Ajax en PSV voor de titel. Mits er een fatsoenlijke trainer komt. Zie Schreuder dat wel worden (Dick)
blablablabla
pi_219981146
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:30 schreef Elan het volgende:
Ajax komt wel goed die kopen ervaren krachten, daadwerkelijk getalenteerde spelers en jullie hebben een aantal uitstekende jeugdproducten.

Volgend seizoen zal het weer ouderwets spannend worden tussen Ajax en PSV voor de titel. Mits er een fatsoenlijke trainer komt. Zie Schreuder dat wel worden (Dick)
Ajax komt wel weer bovendrijven, ala trainer vermoed ik toch een spanjaard.
pi_219981361
Ajax en Sano zouden akkoord zijn. De vraag is alleen of Ajax eruit komt met NEC.
pi_219981399
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:13 schreef Black-Death het volgende:
Ajax en Sano zouden akkoord zijn. De vraag is alleen of Ajax eruit komt met NEC.
Zou Beuker dit nu gewoon op eigen initiatief doen? Of met Jordi over zijn schouder? Of met de niet bestaande scouting?

edit; Al gevonden het is Nathan van Kooperen die overal er tussen zit. Sano, Zinchenko, Tomi.
pi_219981416
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:21 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Zou Beuker dit nu gewoon op eigen initiatief doen? Of met Jordi over zijn schouder? Of met de niet bestaande scouting?
Jordi is per vandaag in dienst van Ajax.
  zondag 1 februari 2026 @ 21:31:37 #218
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_219981457
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 21:21 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Of met de niet bestaande scouting?
De hoofdscout is weg, niet de hele scouting.
Daarnaast is al op diverse punten aangegeven dat Jordi ook afgelopen maand zijn input wel gaf.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_219981799
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2026 20:30 schreef Elan het volgende:

Of ze het PSV lastig kunnen maken is nog even de vraag, maar in beginsel zijn ze Feyenoord wel weer voorbij ja -O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Forum Admin zondag 1 februari 2026 @ 23:46:16 #220
35723 crew  GGMM
pi_219982104
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2026 22:36 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Of ze het PSV lastig kunnen maken is nog even de vraag, maar in beginsel zijn ze Feyenoord wel weer voorbij ja -O-
Dat is ook niet heel lastig natuurlijk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')