Hij is met afstand hun topscorer.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer, beide kunnen er niets van. Waarschijnlijk zijn ze zelfs blij dat hij weg gaat bij Almere. Heeft niets te zoeken bij Ajax of een andere club in de eredivisie.
Ueda bij Feyenoord ook, vele zien hem toch liever gaan dan komen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is met afstand hun topscorer.
Maar niks voor Ajax. Zat gisteren ook op de bank 70 minuten lang en kon ik het vervolg ook geen potten breken.quote:Op donderdag 14 mei 2026 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is met afstand hun topscorer.
Snap ik, maar het is alsnog beter dan wat er nu op de bank zit. Of in de basis staat van Jong.quote:Op donderdag 14 mei 2026 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar niks voor Ajax. Zat gisteren ook op de bank 70 minuten lang en kon ik het vervolg ook geen potten breken.
Om dezelfde reden waarom hij niet wordt meegenomen had hij ook niks gespeeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
Godts niet mee naar het wk voor België. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant minder exposure in de etalage van het hoogste niveau, dus wellicht minder interesse waardoor hij nog een jaar blijft. Aan de andere kant kan dat er ook toe leiden dat hij toch een vertrek wil/forceert, maar komt het zijn transferwaarde niet ten goede, waardoor hij voor een lager bedrag vertrekt...
80 MILJOEN EN GEEN CENT MINDERquote:Op vrijdag 15 mei 2026 15:25 schreef Schanulleke het volgende:
Godts niet mee naar het wk voor België. Ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant minder exposure in de etalage van het hoogste niveau, dus wellicht minder interesse waardoor hij nog een jaar blijft. Aan de andere kant kan dat er ook toe leiden dat hij toch een vertrek wil/forceert, maar komt het zijn transferwaarde niet ten goede, waardoor hij voor een lager bedrag vertrekt...
Blind nog even meenemen, het is allemaal nog voorspelbaarder dan een zege van Pogacar bij het wielrennen.quote:
Naja er is hoop , laatste wedstrijden heeft die hem wel eindelijk op de bank gezet .quote:Op vrijdag 15 mei 2026 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blind nog even meenemen, het is allemaal nog voorspelbaarder dan een zege van Pogacar bij het wielrennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |