Oke dan zijn we het nog wel redelijk eensquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee niet in de publiciteit nee. Maar daar doelde Geelen ook niet op. Die zag van dichtbij hoe dingen makkelijker werden als je met Edwin van der Sar aan komt zetten.
Ik weet niet of het heel veel verschil maakt wie de directeur van Ajax is als de directeur van Ajax beltquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat je toch wel wat onderschat hoe graag mensen met zo'n iemand op de foto willen, of als hij belt voor een afspraak dat ze dan wel tijd maken, hij had echt een groot aandeel in het commerciele succes van Ajax.
Ik weet zeker van wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet of het heel veel verschil maakt wie de directeur van Ajax is als de directeur van Ajax belt
Lol, Van der Sar was in 2019 niet van de buis weg te slepen. Wat die man ook doet, hij is gewoon een voetbalicoon.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet of het heel veel verschil maakt wie de directeur van Ajax is als de directeur van Ajax belt
Barcelona en de hele voetbalwereld is groot geworden dankzij hét Ajax-DNA.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:42 schreef tong80 het volgende:
Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA.
Nee, met opzet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Barcelona en de hele voetbalwereld is groot geworden dankzij hét Ajax-DNA.
Zit in hét Ajax-DNA ook grootheidswaanzin heel toevallig?
De invloed van Cruijff op Barcelona valt toch niet te ontkennen, met daaruit voortvloeiende invloed op het Spaanse voetbal en bijvoorbeeld Man City, mijn club is het niet maar Guardiola bezit wel de nodige Cruijff dna.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Barcelona en de hele voetbalwereld is groot geworden dankzij hét Ajax-DNA.
Zit in hét Ajax-DNA ook grootheidswaanzin heel toevallig?
Het succes van Manchester City is eigenlijk te danken aan de Ajax filosofie?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
De invloed van Cruijff op Barcelona valt toch niet te ontkennen, met daaruit voortvloeiende invloed op het Spaanse voetbal en bijvoorbeeld Man City, mijn club is het niet maar Guardiola bezit wel de nodige Cruijff dna.
Nou nee daar komt wel wat meer bij kijken, een miljard pond onder andere en ik claim verder helemaal niets maar die invloed van Cruijff op Guardiola is toch overduidelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het succes van Manchester City is eigenlijk te danken aan de Ajax filosofie?![]()
![]()
Als je zelf geen succes meer heb, dan andermans successen maar claimen.
Ik durf zelfs te zeggen dat er in de bijbel al over het Ajax-DNA werd geschreven.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Ajax is een religiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te zeggen dat er in de bijbel al over het Ajax-DNA werd geschreven.
Wel in het oude testament dan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te zeggen dat er in de bijbel al over het Ajax-DNA werd geschreven.
mooi voetbal is bedacht door de Brazilianenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:59 schreef Oostblokkert het volgende:
De kip en het ei-verhaal is verduidelijkt.
Eerst was er Ajax, daarna is voetbal bedacht.
niet duidelijk voor de feyenoord trolletjes kennelijk. Lekker alles zwart-wit zienquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee daar komt wel wat meer bij kijken, een miljard pond onder andere en ik claim verder helemaal niets maar die invloed van Cruijff op Guardiola is toch overduidelijk.
jammer dat ajax het ajax DNA niet meer heeftquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Pelé zou nergens zijn zonder zijn jeugd waarin hij ajaxfilmpjes keekquote:Op zondag 11 juni 2023 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jammer dat ajax het ajax DNA niet meer heeft
bovendien denk ik dat het 020 dna van de Brazilianen gepikt is
op zijn mobieltje zeker?quote:Op zondag 11 juni 2023 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Pelé zou nergens zijn zonder zijn jeugd waarin hij ajaxfilmpjes keek
Hier kun je lezen waar Maradona zijn inspiratie vandaan haalde. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Pelé zou nergens zijn zonder zijn jeugd waarin hij ajaxfilmpjes keek
Het team dat totaalvoetbal introduceerde, daar kun je alleen maar eeuwig respect voor hebbenquote:Op zondag 11 juni 2023 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier kun je lezen waar Maradona zijn inspiratie vandaan haalde. Je verwacht het niet.
https://www.ad.nl/sport/m(...)-team-ooit~a604e5f0/
Het Hongarije van Puskás?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Het team dat totaalvoetbal introduceerde, daar kun je alleen maar eeuwig respect voor hebben
https://www.ajax.nl/artik(...)oek-aan-ajax-museum/
Eindelijk weer een club uit Amsterdam.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:10 schreef Drxx het volgende:
Lijkt erop dat we straks Ajax-Almere krijgen, leuk.
Het totaalvoetbal is totaal niet te vergelijken met het Braziliaans voetbal. Waar heb jij het over..quote:Op zondag 11 juni 2023 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jammer dat ajax het ajax DNA niet meer heeft
bovendien denk ik dat het 020 dna van de Brazilianen gepikt is
Brazilië werd 1958,1962, 1970 al wereldkampioen met voetbal dat eigenlijk al leek op totaalvoetbal.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:26 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Het totaalvoetbal is totaal niet te vergelijken met het Braziliaans voetbal. Waar heb jij het over..
Over het algemeen wordt de introductie van totaalvoetbal toegeschreven aan het Hongarije van begin jaren '50. Wonnen Olympisch goud in 1952, vernietigden Engeland op Wembley met 3-6 in 1953 en haalden de WK-finale in 1954.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Brazilië werd 1958,1962, 1970 al wereldkampioen met voetbal dat eigenlijk al leek op totaalvoetbal.
Vervolgens is het gewoon gekopieerd door wat nederlanders die het ineens totaalvoetbal gingen noemen
Brazilie speelde al voetbal wat op hetzelfde neerkwam. Met veel positiewisselingen en voetbal dat gebaseerd was op techniek
Het totaalvoetbal van Nederland was niet echt op totaalvoetbal gebaseerd. Omdat er 6 man als blinde naar een speler liepen om de bal af te pakken ging heel de wereld het totaalvoetbal noemen. Ik bespaar je die beelden....
Hef dit topic maar op.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef Urquhart het volgende:
Knutsen afgeketst, Maurice Steijn is het alternatief. Aldus Telegraaf
Misschien wil Fraser wel.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Hef dit topic maar op.
Nog liever Heitinga
Goeie.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een club uit Amsterdam.
quote:Op zondag 11 juni 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
Zit al een kwartier te checken of mensen niet allemaal in dit geintje trappen
Als Freek Janssen het zegt zal het allemaal waar zijnquote:Ajax ziet in Steijn topkandidaat
Freek Jansen
19.53,
Vandaag
59 Reacties
Maurice Steijn is een belangrijke kandidaat om de nieuwe trainer van Ajax te worden. De Amsterdammers schakelen door naar de huidige trainer van Sparta Rotterdam, die op het Kasteel nog een doorlopend contract heeft.
VI.nl
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef Urquhart het volgende:
Knutsen afgeketst, Maurice Steijn is het alternatief. Aldus Telegraaf
Dit topic wordt erg leuk de komende dagen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
Steijn gaat morgen Sparta inlichten
Dat is dus wel rond
Ja z'n eisenpakket was 'wanneer kan ik beginnen?'quote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
Steijn gaat morgen Sparta inlichten
Dat is dus wel rond
Overal resultaat gehaald. En daar gaat het uiteindelijk om. Maar ik meen dat Ajax een beleidsplan heeft waar in staat dat de dominant en attractief voetbal willen spelen. Dan kom je toch niet bij Steijn uit.quote:
Optie 1 wil nietquote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Hoe komt zo'n Mislintat nou bij Steijn uit dan?
Ik denk dat zelfs Ron Jans een betere optie isquote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja z'n eisenpakket was 'wanneer kan ik beginnen?'
Ik ben zo blijquote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Hoe komt zo'n Mislintat nou bij Steijn uit dan?
Mja.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Optie 1 wil niet
Optie 2 wil niet
Duitser kijkt naar wie er in Nederland beschikbaar doen en het beter doen dan het budget doet vermoeden
al maanden 1 groot feest hierquote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit topic wordt erg leuk de komende dagen.
Veel liever Steijnquote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Hef dit topic maar op.
Nog liever Heitinga
Jans stopt tochquote:Op zondag 11 juni 2023 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja.
Dan moeten Ron Jans en Pascal Jansen toch ook opties zijn.
Zelfs Seedorf was een beter optiequote:Op zondag 11 juni 2023 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Ron Jans een betere optie is
Nee, niet definitief. En als Ajax belt komt ie op het fietsje toch.quote:
Weet ik zo vast nog niet. Jans is een aimabele vent, maar op goede wissels of tactische hoogstandjes is hij zelden te betrappen. Bij die Steijn is het juist andersom, inhoudelijk sterker maar geen people manager.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Ron Jans een betere optie is
Ik denk dat Steijn ongeschikt is voor ajaxquote:Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet ik zo vast nog niet. Jans is een aimabele vent, maar op goede wissels of tactische hoogstandjes is hij zelden te betrappen. Bij die Steijn is het juist andersom, inhoudelijk sterker maar geen people manager.
Ander type. Denk niet dat een Jans bij Ajax past.
RutteGod komt ook altijd op het fietsje.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet definitief. En als Ajax belt komt ie op het fietsje toch.
Net als Enrique, Nagelsmann en Pep.
Jaquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Mag ik voor Steijn "Space Cowboy" als nieuwe bijnaam voorstellen als hij inderdaad komt?
Sinds wanneer is “aardig gedaan” goed genoeg voor Ajax? Dit is echt respectloos toe naar je fans. Hij speelt ook totaal niet het voetbal dat bij Ajax hoortquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef peaceman het volgende:
Tja als je Bosz laat schieten dan krijg je dit.
Maar goed als het waar is, laten we hem dan gewoon een kans geven. Heeft het met Sparta best aardig gedaan.
Rob Penders en Verberne doen het nog beter dan Steijn . Ook goed genoeg en een stuk goedkoper ook!!quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is “aardig gedaan” goed genoeg voor Ajax? Dit is echt respectloos toe naar je fans. Hij speelt ook totaal niet het voetbal dat bij Ajax hoort
Ten Hag liet Utrecht de pannen van het dak spelen? Nee.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is “aardig gedaan” goed genoeg voor Ajax? Dit is echt respectloos toe naar je fans. Hij speelt ook totaal niet het voetbal dat bij Ajax hoort
Ajax kan het zich na het Schreuder-debacle niet echt veroorloven weer een mislukt seizoen te hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ten Hag liet Utrecht de pannen van het dak spelen? Nee.
Iedereen verdient een eerlijke kans.
Misschien mislukt het totaal, zou best kunnen.
Klopt, maar we weten niet zeker of dat met Steijn aan het roer gebeurt hè? Of zie je dat ergens in een glazen bol.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax kan het zich na het Schreuder-debacle niet echt veroorloven weer een mislukt seizoen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |