Dat is op basis van?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:17 schreef freaky40 het volgende:
Plottwist incoming nu Knutselaar blijkbaar een lastig verhaal gaat worden...
Dat zegt toch helemaal niks, het enige wat hij daar stelt is dat hij niet op geruchten in gaat, logisch ook als er nog niks concreet is.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Laatste berichten in de Noorse media. Staan in het andere topic.
en die is?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:17 schreef freaky40 het volgende:
Plottwist incoming nu Knutselaar blijkbaar een lastig verhaal gaat worden...
Voor de hardste schreeuwer komt er verrassend weinig uit je toetsenbord.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:32 schreef freaky40 het volgende:
Het wordt toch Bosz en hij heeft ons allemaal het 'bosz' ingestuurd...
Jij nog wat te liegen dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor de hardste schreeuwer komt er verrassend weinig uit je toetsenbord.
Je bent er maar druk mee vriend....quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:41 schreef Elan het volgende:
Ook het beheer van jullie OP is onderhevig aan een stukje wanbeleid:
[ afbeelding ]
Dat komt een beetje omdat jouw clubgenoten er nogal op azen nieuwe Ajax topics te openen.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:41 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
beide zijn weg dus ik heb het recht om de OP aan te passen volgens het Nederlands staatsrecht en artikel 4.12 in het strafboek van FOK opgesteld door @Danny in het jaar 4000 VCquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:41 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Verbazingwekkend hoeveel zooi stront er uit jouw mond komt elke keer. Debielquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beide zijn weg dus ik heb het recht om de OP aan te passen volgens het Nederlands staatsrecht en artikel 4.12 in het strafboek van FOK opgesteld door @:danny in het jaar 4000 VC
Je hebt van de recente 50 topics er zeker 10 zelf geopend. Maar begrijp dat het in deze moeilijke fase makkelijker is om te wijzen naar die mooie club uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt een beetje omdat jouw clubgenoten er nogal op azen nieuwe Ajax topics te openen.
Ik wijs niet naar die club maar enkele debielen die de club aanhangen, nou ja enkele.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt van de recente 50 topics er zeker 10 zelf geopend. Maar begrijp dat het in deze moeilijke fase makkelijker is om te wijzen naar die mooie club uit Rotterdam.
Wat is je mening over die Kjetil Knutsen? Wel apart dat hij daar schijnbaar financieel meedeelt in de uitgaande transfers.
Zeg maar gerust allemaalquote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar die club maar enkele debielen die de club aanhangen, nou ja enkele.
Je hebt op zich de kans gehad er zelf iets aan te doen, maar wijzen naar anderen is natuurlijk makkelijker.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar die club maar enkele debielen die de club aanhangen, nou ja enkele.
Hoe bedoel je dat?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt op zich de kans gehad er zelf iets aan te doen, maar wijzen naar anderen is natuurlijk makkelijker.
Als je een nieuw topic opent kun je toch zelf ff die OP aanpassen. Maargoed bepaalde figuren zijn wel schijtirritant.quote:
De vraag was ook aan de Ajacieden snuggere.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:55 schreef onlogisch het volgende:
Ja laten we de OP maar niet aanpassen. Laten we dat vooral over aan de Ajacieden op dit forum als zij achten dat dit nodig is.
Het was een opmerking in het algemeen eerwaarde Elan, niet specifiek jouw post. Maak jezelf eens niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag was ook aan de Ajacieden snuggere.
Nou, rechten heb je iig niet gestudeerd daar aan Harvard.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
beide zijn weg dus ik heb het recht om de OP aan te passen volgens het Nederlands staatsrecht en artikel 4.12 in het strafboek van FOK opgesteld door @:danny in het jaar 4000 VC
Zo gezegd zo gedaan
DE OP aangepast naar de maatstaven die bij 020 horen.
Oef! Die zal wel aankomen!quote:Op dinsdag 6 juni 2023 20:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Nou, rechten heb je iig niet gestudeerd daar aan Harvard.
Niet reageren. Het zijn parasieten die zich voeden aan onze daaropvolgende reacties. Lekker laten gaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:51 schreef Malavita het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel zooi stront er uit jouw mond komt elke keer. Debiel
quote:Cody Gakpo is volgens CIES op dit moment de duurste Nederlander in de lijst: de aanvaller van Liverpool staat met 87 miljoen op de 26e plaats, gevolgd door Frenkie de Jong (77,2 miljoen, plaats 41), Matthijs de Ligt (68,3 miljoen, plaats 63), PSV'er Xavi Simons (67,3 miljoen, plaats 65) en Ajacied Kenneth Taylor (61,5 miljoen, plaats 81).
Feyenoorders kunnen blijven lachen, en Ajacieden kunnen blijven klagen over Taylor... maar we weten allemaal dat ook hij waarschijnlijk weg zal gaan voor 30+ miljoen. Heeft een goeie trap, international en komt uit de Ajax opleiding dus 1+1=2quote:
Ik ben geen fan van hem maar dat komt ook een beetje door de persoon dan alleen z'n voetbalkwaliteiten, wat wel lullig voor hem is dat hij bij NL elftal de tol betaalde voor het falen van Wijnaldum, omdat die verstoppertje speelde kreeg Kenneth alle ballen en dat ging niet helemaal goed.quote:Op woensdag 7 juni 2023 11:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Feyenoorders kunnen blijven lachen, en Ajacieden kunnen blijven klagen over Taylor... maar we weten allemaal dat ook hij waarschijnlijk weg zal gaan voor 30+ miljoen. Heeft een goeie trap, international en komt uit de Ajax opleiding dus 1+1=2
Hij is eigenlijk nergens écht goed in. Beetje de Donny van deze tijd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van hem maar dat komt ook een beetje door de persoon dan alleen z'n voetbalkwaliteiten, wat wel lullig voor hem is dat hij bij NL elftal de tol betaalde voor het falen van Wijnaldum, omdat die verstoppertje speelde kreeg Kenneth alle ballen en dat ging niet helemaal goed.
Donny was wel goed in het bijsluiten in de 16 en goals maken maar dat is ook echt een speler die het goed doet in een goed draaiend elftal maar niet eentje die de oorlog voor je wint als het niet lekker loopt.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk nergens écht goed in. Beetje de Donny van deze tijd.
Haten op klaasgod, dan ben je echt, echt niet goed wijsquote:Op woensdag 7 juni 2023 10:55 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet reageren. Het zijn parasieten die zich voeden aan onze daaropvolgende reacties. Lekker laten gaan.
Dat ze zich zo druk maken over ons Aller Ajax zegt genoeg, haal daar jouw voldoening uit en voor de rest negeren.
Dan gooi je 30 miljoen weg.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon contract verscheuren. Gast kan echt helemaal niks.
Dat is ook weer onzin, het is pas z'n eerste volledige seizoen in het eerste.quote:Op woensdag 7 juni 2023 12:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gewoon contract verscheuren. Gast kan echt helemaal niks.
Dat zijn namen die opduiken vanwege Bosz, ben hem wel een beetje uit het oog verloren dus geen idee of hij een aanwinst is.quote:
Nu al benieuwd met welke toekomstige backfire het Eindhovense mediateam nu weer op de proppen komt.quote:
Mislukt in Spanje, Duitsland en Frankrijk. Dan kun je het wel weer eens in de Eredivisie gaan proberen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn namen die opduiken vanwege Bosz, ben hem wel een beetje uit het oog verloren dus geen idee of hij een aanwinst is.
Rijkaard werd bondscoach nadat-ie was gedegradeerd.quote:Op woensdag 7 juni 2023 15:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mislukt in Spanje, Duitsland en Frankrijk. Dan kun je het wel weer eens in de Eredivisie gaan proberen.
Jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijkaard werd bondscoach nadat-ie was gedegradeerd.
Bedankt Hermanquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:De Laurentiis ha quindi toccato il tema del nuovo allenatore, già sfiorato scherzosamente in apertura: "A partire da oggi mi sono impegnato per controllare una lista di possibili allenatori, che da 22 nomi è salita a 40 nomi. Devo iniziare a verificare che siano disponibili, che siano adatti a giocare col 4-3-3 e con una linea di difesa e attacco alte. Il modulo dev'essere il 4-3-3, non può essere altro. Già questa è una questione che richiede tempo, poi occorre capire il loro carattere e se possono adattarsi alla cultura partenopea. Tutto ciò non si può concludere in poco tempo, inoltre va data anche la possibilità alla controparte di rifiutare l'offerta".
Concurrentie in de zoektocht.quote:De Laurentiis ging vervolgens in op het onderwerp van de nieuwe coach, dat in het begin al gekscherend aan de orde kwam: "Vanaf vandaag ben ik vastbesloten om een lijst met mogelijke coaches te controleren, die is gestegen van 22 namen naar 40 namen. Ik moet beginnen controleren of ze beschikbaar zijn, of ze geschikt zijn om met een 4-3-3 te spelen en met een hoge verdedigings- en aanvalslijn. De formatie moet 4-3-3 zijn, het kan niet anders. Dit is al een vraag die tijd kost, dan is het noodzakelijk hun karakter te begrijpen en of ze zich kunnen aanpassen aan de Napolitaanse cultuur. Dit alles kan niet in korte tijd worden afgehandeld, bovendien moet de wederpartij ook de mogelijkheid krijgen om het aanbod te weigeren".
Ja, op basis van zijn naam als voetballer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is ook andersom, eerst NL, toen Sparta, gedegradeerd en erna met Barcelona oa de CL gewonnen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, op basis van zijn naam als voetballer.
In plaats dat die lul z'n coach een forse salarisverhoging geeft gaat hij weer een nieuwe zoeken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Concurrentie in de zoektocht.
Ach het kan altijd nog schandaliger in Italië zoals met Maldini gisteren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
In plaats dat die lul z'n coach een forse salarisverhoging geeft gaat hij weer een nieuwe zoeken.
Ik wist niet eens dat hij ontslagen was maar hoe is dat gegaan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ach het kan altijd nog schandaliger in Italië zoals met Maldini gisteren.
Je hebt gelijk. Maar meerdere coaches hebben een minder groot palmares dan hun reputatie doet vermoeden. De Mos gedegradeerd met Sparta, Michels ontslagen bij Leverkusen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
@:tong80 Misschien in de war met Van Hanegem? Hij stapte op bij Sparta en werd assistent bij Oranje, Rijkaard volgende hem op bij Sparta en degradeerde.
Ik ook niet. Nergens terug te lezen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij ontslagen was maar hoe is dat gegaan?
Ruzie met de nieuwe eigenaar die weigert te investeren deze zomer. Dus heeft die Maldini maar ontslagen met een persbericht van 3 regels zonder Maldini in de titel van het persbericht te noemen. Ook een goede manier om iedere vorm van goodwill meteen kwijt te raken bij de fans.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij ontslagen was maar hoe is dat gegaan?
Maak je maar zorgen om andere clubsquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom is er nog geen een aankoop gedaan
ik maak geloof ik al een maand een grap dat de rvc geen bevoegheid heeft om te fiateren en volgens mij is dat echt zo
die mitslawat boy of hoe die ook heet is er toch al een tijdje....eerst nog niet officieel maar hij heeft toch al lang genoeg de tijd gehad om spelers te bekijken ....ook toen die nog werkloos was moet hij al spelers bekeken hebben en een soort lijstje hebben
wat doet die man tot nu toe dan bij 020
geen trainer
geen spelers
hij voert tot nu toe geen reet uit en het seizoen begint straks alweer
ik maak me zorgen om jullie club
Geen angst Mike. Hij is amper twee weken in functie…quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom is er nog geen een aankoop gedaan
ik maak geloof ik al een maand een grap dat de rvc geen bevoegheid heeft om te fiateren en volgens mij is dat echt zo
die mitslawat boy of hoe die ook heet is er toch al een tijdje....eerst nog niet officieel maar hij heeft toch al lang genoeg de tijd gehad om spelers te bekijken ....ook toen die nog werkloos was moet hij al spelers bekeken hebben en een soort lijstje hebben
wat doet die man tot nu toe dan bij 020
geen trainer
geen spelers
hij voert tot nu toe geen reet uit en het seizoen begint straks alweer
ik maak me zorgen om jullie club
ajax zit in zijn eigen wurggreepquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:30 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Geen angst Mike. Hij is amper twee weken in functie…
Het is een act, als je dit serieus neemt zegt dat iets meer over jouw dan over hem.quote:
Jouwquote:Op donderdag 8 juni 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een act, als je dit serieus neemt zegt dat iets meer over jouw dan over hem.![]()
Jouwquote:Op donderdag 8 juni 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een act, als je dit serieus neemt zegt dat iets meer over jouw dan over hem.![]()
denk dat je al een heel eind bent als die duitser wel posities normaal afdekt in zijn selectiequote:
Het is uiteraard een beetje afwachten allemaal maar tot nu toe lijkt het erop dat hij weet wat hij doet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat je al een heel eind bent als die duitser wel posities normaal afdekt in zijn selectie
Jou. Niet jouw. Graag gedaan.quote:
Tweede / Derde keepertje achter Rulli, beetje de concurrentie met opa Pasveer aangaan, prima joh.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Keeper Jay Gorter krijgt kans bij Ajax
Eerste grootte fout van de Duitser.
quote:Keeper Jay Gorter krijgt kans bij Ajax
AMSTERDAM - Jay Gorter (23) maakt komend seizoen als volwaardig lid deel uit van de Ajax-selectie. De talentvolle keeper kwam afgelopen half jaar op huurbasis uit voor het Schotse Aberdeen, maar mag van de nieuwe directeur voetbalzaken Sven Mislintat niet nogmaals worden verhuurd en een verkoop is ook onbespreekbaar. Dat melden bronnen binnen de Amsterdamse club.
Om optimaal fit bij Ajax aan de start te verschijnen, meldde Gorter zich af voor Jong Oranje. De selectie van Erwin van de Looi speelt van 21 tot en met 27 juni op het EK in Georgië tegen Jong België, Jong Portugal en Jong Georgië. De Purmerender was voorbestemd het Oranje-doel te verdedigen, maar koos ervoor zich te laten opereren aan zijn elleboog. Tijdens de kleine ingreep werden losse stukjes bot verwijderd.
De voorlichter van Ajax bevestigt desgevraagd dat Gorter op dit moment op sportpark De Toekomst revalideert. In Amsterdam heeft de jeugdinternational een contract tot de zomer van 2026.
Ik leg alleen uit waarom Scropie Jouwquote:
Logisch toch, dat hij die niet gaat grijpen is een ander verhaal.quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Omdat hij als derde keeper niet Etienne Vaessen of zo haalt, maar iemand die toch al onder contract stond en beetje van hetzelfde niveau is, daar neer zet?quote:Op donderdag 8 juni 2023 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://twitter.com/Plettigoal/status/1666734793285828609quote:'Ajax voert gesprekken met Bayern München over talentvolle Aydin (18)'
Ajax zou met Bayern München in gesprek zijn over een mogelijke transfer van Eyüp Aydin. Dat meldt Florian Plettenberg, journalist van Sky Deutschland. Aydin is een achttienjarige talentvolle controlerende middenvelder die nu uitkomt voor het tweede elftal van Bayern München.
Plettenberg laat weten dat de gesprekken in een beginfase verkeren. Ajax zou Aydin als een speler zien die zich kan ontwikkelen in Jong Ajax. Daarbij zou Ajax Aydin de mogelijkheid geven om ook minuten te maken in het eerste elftal.
Heel veel geld hoeft de Duitser met Turkse roots niet te kosten. Plettenberg meldt dat hij ongeveer één miljoen euro moet kosten. Aydin, die sinds 2017 in de jeugdopleiding van Bayern München speelt, kwam in het afgelopen seizoen tot 24 wedstrijden voor het tweede elftal van de Duitse topclub. Daarin was hij goed voor drie goals en vier assitss. Aydin viert op 2 augustus zijn negentiende verjaardag.
Ajax raakt deze zomer vermoedelijk Edson Álvarez kwijt aan Borussia Dortmund, terwijl Patrickson Delgado (werd gehuurd) al vertrokken is. Zodoende zal de club op zoek moeten naar een nieuwe controlerende middenvelder. Met Branco van den Boomen werd al een speler gehaald die op die positie uit de voeten kan. Bovendien kloppen ook talenten als Silvano Vos en Kian Fitz-Jim - die ook als acht kan spelen - op de deur. In het afgelopen seizoen speelde ook Kenneth Taylor regelmatig op die positie, terwijl Florian Grillitsch - die officieel nog niet is vertrokken - die positie ook kan bekleden.
Moet hij ondertussen wel volwassen zijn geworden want voorheen trok hij het mentaal niet als 2e/3e keeper.quote:Op donderdag 8 juni 2023 11:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tweede / Derde keepertje achter Rulli, beetje de concurrentie met opa Pasveer aangaan, prima joh.
Ook niet als 1e keeperquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Moet hij ondertussen wel volwassen zijn geworden want voorheen trok hij het mentaal niet als 2e/3e keeper.
Knutsen moet nog wat wedstrijdjes coachen in Noorwegen. Na zondag is ie vrij dacht ik.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:54 schreef freaky40 het volgende:
En nog steeds geen nieuws over een nieuwe trainer dan enkel geruchten. Ze houden de gelederen flink gesloten in de Arena. Wou dat onze defensie zo compact had gestaan het afgelopen seizoen....
Hebben wij geen boodschap aan. Dan moet je afvragen of dat het wachten waard is en anders doorpakken naar iemand anders.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Knutsen moet nog wat wedstrijdjes coachen in Noorwegen.
Nee maar dit is toch geen zaak voor de KNVB maar voor het OM als die er interesse in zouden hebben.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Supporters slaan moet maar gewoon mogen ofzo?
TD was voor nu even het belangrijkste. Het eerste elftal ligt nu nog op het strand of is nog bezig met de Nations League. 1 a 2 weken wachten op de nieuwe trainer kan nog wel.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hebben wij geen boodschap aan. Dan moet je afvragen of dat het wachten waard is en anders doorpakken naar iemand anders.
Waarom? Het is toch gebeurd in direct verband met voetbal? Als je als supporter iemand slaat op de parkeerplaats krijg je ook een SV. Het is niet alsof dit op woensdagavond in de stad is gebeurd.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar dit is toch geen zaak voor de KNVB maar voor het OM als die er interesse in zouden hebben.
Ik vind het overdreven, zeker op basis van de beelden die ik gezien heb, maar goed zo werkt het blijkbaar, een Twentse racist komt met z'n scheldpartij weg want zegt gewoon "Das habe ich nicht gesagt".quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch gebeurd in direct verband met voetbal? Als je als supporter iemand slaat op de parkeerplaats krijg je ook een SV. Het is niet alsof dit op woensdagavond in de stad is gebeurd.
Of een aansteker gooien.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven, zeker op basis van de beelden die ik gezien heb, maar goed zo werkt het blijkbaar, een Twentse racist komt met z'n scheldpartij weg want zegt gewoon "Das habe ich nicht gesagt".
Jammer dat GGMM op deze manier laat zien eigenrichting prima te vinden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:43 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de aanklager betaald voetbal op deze manier laat zien racisme prima te vinden.
Dit. Laten we vooral degene die reageert maar weer straffen en het echte probleem onder het tapijt moffelen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven, zeker op basis van de beelden die ik gezien heb, maar goed zo werkt het blijkbaar, een Twentse racist komt met z'n scheldpartij weg want zegt gewoon "Das habe ich nicht gesagt".
Jammer dat trein2000 niet voorbij wetboeken kan kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jammer dat GGMM op deze manier laat zien eigenrichting prima te vinden.
En linksquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorbeeldfunctie okee
Maar wat die mongool riep tegen Brobbey kon niet natuurlijk. Terecht opvoedkundig correctie gekregen.
Aanklager zal wel een witte man zijn van 60.
Ah. Want voorbij het wetboek is eigenrichting wel een wenselijk fenomeen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jammer dat trein2000 niet voorbij wetboeken kan kijken.
Je kunt ook vinden dat het niet kan én vinden dat een straf op het veld te ver gaat. Dat gaat ook samen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah. Want voorbij het wetboek is eigenrichting wel een wenselijk fenomeen?
Je kunt ook én racistische uitingen ten stelligste afkeuren én vinden dat dat geen legitimatie is om er op site slaan hè? Dat gaat samen, het is niet het een of het ander.
Wie beweert er anders dan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ff ter verduidelijking voor sommige mensen hier:
Reglementen betaald voetbal ≠ wetboek van strafrecht
KNVB ≠ Openbaar Ministerie
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Tadic geen regtsbuiten is corrigeer jij mij ook.
Is dat eigenlijk ooit ergens bevestigd door Berghuis zelf, op een video? Alleen een vage knip- en plaksite kwam ermee en iedereen nam het overquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorbeeldfunctie okee
Maar wat die mongool riep tegen Brobbey kon niet natuurlijk. Terecht opvoedkundig correctie gekregen.
Aanklager zal wel een witte man zijn van 60.
Je bedoelt, ik lees geen 020 media.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax zit in zijn eigen wurggreep
geen voorzitter
geen bestuur
geen trainer
geen nieuwe spelers
spelers die het niveau van ajax niet hebben maar geen club die ze wil hebben
de ledenraad die de weg kwijt is en over vergoedingen mierenneukt
niemand durft beslissingen te nemen
iedereen is bang om een beslissing te nemen waarop men afgerekend kan worden
Het is heel erg ernstig de situatie die nu is ontstaan
waarin hoor ik hier zo weinig over in de kranten tv enzovoort
o wacht 020 media
quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is uiteraard een beetje afwachten allemaal maar tot nu toe lijkt het erop dat hij weet wat hij doet.
practice what you preachquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
als je niets doet kan je ook niets fout doen
klaasweetalles 08-06-2023
Jij gaat al zijn gangen na?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
prima gedachtegang. Wordt wellicht wel interim op 1 augustus en is in zijn huidige functie ook prima bezig.quote:Menno Geelen heeft de raad van commissarissen van Ajax te kennen gegeven Edwin van der Sar niet op te volgen als algemeen directeur van Ajax. De commercieel directeur wordt al jaren klaargestoomd om de functie van de voormalig doelman over te nemen, was de droomkandidaat van de rvc, heeft groot draagvlak binnen de club en bij de sponsoren, maar maakte donderdagmiddag op een personeelsbijeenkomst bekend voor de eer te bedanken.
Volgens aanwezigen in de Johan Cruijff ArenA zei Geelen dat er 1001 redenen zijn om het wél te doen, maar was er één belangrijk reden om het niet te doen. De commercieel directeur, die al dertien jaar bij Ajax werkt en met Van der Sar en directeur voetbalzaken Marc Overmars aan de basis van de Ajax-successen van de laatste jaren stond, hecht net als veel prominente leden en in de geest van Johan Cruijff waarde aan een oud-Ajax-speler als boegbeeld van de club.
Als deze man zou weten wat hij moet doen zou hij allang acties uitgezet hebbenquote:
Verstandige jongen, maar welke ex speler zou vd Sar kunnen opvolgen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
prima gedachtegang. Wordt wellicht wel interim op 1 augustus en is in zijn huidige functie ook prima bezig.
Ik heb zowaar gisteren 1 post van je geliked, over Messi meen ik, die dosis moet je gewoon aanhouden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als deze man zou weten wat hij moet doen zou hij allang acties uitgezet hebben
hij weet al 4 maanden wat zijn werk is bij 020 ...hij heeft zat tijd gehad
Zijn werk is spelers beoordelen en kopen
Hij zou over de jaren al een boekje moeten hebben met potentiele spelers voor 020
Ik wil acties van hem zien en wel op korte termijn!
ik zou Klaassen doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstandige jongen, maar welke ex speler zou vd Sar kunnen opvolgen?
Ik volg het allemaal niet zo enorm wat ex spelers doen, de enige waarvan ik weet dat hij een respectabel bedrijf runt is Demy de Zeeuw.quote:
had van der sar ook niet zo een bedrijfseconomische opleiding gedaan....quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo enorm wat ex spelers doen, de enige waarvan ik weet dat hij een respectabel bedrijf runt is Demy de Zeeuw.
goeie. Niet te zeggen om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstandige jongen, maar welke ex speler zou vd Sar kunnen opvolgen?
grt van klaas in zijn ajax slaapspulletjes?quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als deze man zou weten wat hij moet doen zou hij allang acties uitgezet hebben
hij weet al 4 maanden wat zijn werk is bij 020 ...hij heeft zat tijd gehad
Zijn werk is spelers beoordelen en kopen
Hij zou over de jaren al een boekje moeten hebben met potentiele spelers voor 020
Ik wil acties van hem zien en wel op korte termijn!
Ik begrijp hem wel, dat commerciele ging hem heel goed af maar vd Sar opende veel deuren, die heeft echt bijgedragen aan het commerciele succes.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
had van der sar ook niet zo een bedrijfseconomische opleiding gedaan....
ik denk dat ajax in die richting zou moeten zoeken in een opvolger..
maar zoveel voetballers hebben dat papiertje niet
vandaar dat geelen de ideale opvolger zou zijn...hij zal dat soort papiertjes wel hebben
Ajax komt echt niet met een boegbeeld maar met een boekhouder met commerciële kwaliteitenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp hem wel, dat commerciele ging hem heel goed af maar vd Sar opende veel deuren, die heeft echt bijgedragen aan het commerciele succes.
Dus je hebt eigenlijk weer zo'n boegbeeld nodig maar die is ook kop van jut als je geen kampioen wordt.
Voetbal gaat daar de zomer door lijkt mequote:Op donderdag 8 juni 2023 16:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Knutsen moet nog wat wedstrijdjes coachen in Noorwegen. Na zondag is ie vrij dacht ik.
Niet aan salaris. Donny heeft al genoeg op de bank.quote:Op donderdag 8 juni 2023 20:01 schreef Malavita het volgende:
[..]
prima voor ons denk. Maar zal teveel kosten.
Promes als tussenpersoon.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:38 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Ik dacht je geen zaken met Rusland kon doen?
Clarencequote:Op donderdag 8 juni 2023 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo enorm wat ex spelers doen, de enige waarvan ik weet dat hij een respectabel bedrijf runt is Demy de Zeeuw.
Hij heeft veel financieel- en management studies afgerond en een Master in bedrijfskunde. Daarnaast ook een sportmanagement bedrijf en een restaurant en spreekt zes of zeven talen.quote:
Als boegbeeld perfect maar er komt wel wat meer bij kijken, ik zag dat hij inmiddels ook in de rvc van de knvb zit.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij heeft veel financieel- en management studies afgerond en een Master in bedrijfskunde. Daarnaast ook een sportmanagement bedrijf en een restaurant en spreekt zes of zeven talen.
Hij jankt vooral dat ie geen kansen krijgt vanwege zn huidskleur. Terwijl hij zonder ervaring trainer van Milan werd en verder overal is geflopt.quote:
Nu denk ik wel dat zo'n directie functie meer op zijn lijf geschreven is, enige is dat je bij hem nooit weet hoe lang hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij jankt vooral dat ie geen kansen krijgt vanwege zn huidskleur. Terwijl hij zonder ervaring trainer van Milan werd en verder overal is geflopt.
En denk dat collega’s hem heel snel zat zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu denk ik wel dat zo'n directie functie meer op zijn lijf geschreven is, enige is dat je bij hem nooit weet hoe lang hij het gaat doen.
Dat ook ja, hij was als speler nogal met BV Seedorf bezig, ik denk niet dat dit veel minder is geworden.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
En denk dat collega’s hem heel snel zat zijn
Ff Putin zijn oorlogskas spekken.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:38 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Heeft wel meteen het Ajax dna als je afgelopen seizoen in Rusland hebt lopen ballenquote:
Denk niet dat kritiek hierop vanuit Feyenoord of PSV hoek enorm terecht is.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft wel meteen het Ajax dna als je afgelopen seizoen in Rusland hebt lopen ballen
Geloof niet dat dat op de sanctielijst staat, enige potentiele probleem is betalen, zal dan via China ofzo moeten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 08:38 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Nigel de Jongquote:
quote:Ajax verdient commercieel meer dan PSV en Feyenoord samen
Ajax heeft de zaken op commercieel gebied uitstekend voor elkaar. De Amsterdamse club verdient commercieel gezien meer dan PSV en Feyenoord samen. De Telegraaf schreef eerder op vrijdag over de commerciële successen van Ajax sinds 2015, toen (seizoen 2015/16) Menno Geelen commercieel verantwoordelijk werd.
Ajax Showtime dook dieper in de cijfers en merkte daarbij grote verschillen op tussen enerzijds Ajax en anderzijds de twee grootste titelconcurrenten PSV en Feyenoord. Dat Ajax sinds het aantreden van Geelen als commercieel directeur een flinke groei heeft doorgemaakt op commercieel gebied staat buiten kijf.
In het seizoen 2014/15 verdiende Ajax op het gebied van partnerships 22,4 miljoen euro, terwijl de inkomsten uit merchandise 12,1 miljoen euro waren. Op basis van de jaarcijfers van het seizoen 2021/22 zien we de verschillen enorm terug: de inkomsten uit partnerships zijn gestegen naar 39,2 miljoen euro en de inkomsten uit merchandise stegen naar 35,5 miljoen euro.
Als de commerciële inkomsten van Ajax worden vergeleken met die van PSV en Feyenoord zijn grote verschillen zichtbaar. Wanneer deze inkomsten - waarbij er met name op basis van partnerships en merchandise een groot verschil is - bij elkaar worden opgeteld heeft Ajax meer dan Feyenoord en PSV samen. Daarmee legt de Amsterdamse club een enorme basis voor een groter budget dan de twee concurrenten. Immers, hoe hoger de commerciële inkomsten, hoe hoger de salarissen zijn die Ajax kan bieden aan zijn spelers.
Onder commerciële inkomsten vallen de verkoop van de tickets voor nationale en Europese wedstrijden, de verkoop van businessplaatsen en de inkomsten uit partnerships, tv-gelden en merchandise. Bij Ajax waren al deze inkomsten op basis van het seizoen 2021/22 bij elkaar 119.541.000 miljoen euro. Bij PSV (56.440.000) en Feyenoord (61.948.000) samen bleken de inkomsten op 118.388.000 te liggen, waaruit blijkt dat de commerciële inkomsten bij Ajax hoger liggen dan bij de twee titelconcurrenten samen.
Partnerships en merchandise zit wel een heel groot verschil in, daarom ook goed dat die Geelen blijft zitten.quote:
De status bij Adidas helpt ook mee. Toch veel meer merch.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Partnerships en merchandise zit wel een heel groot verschil in, daarom ook goed dat die Geelen blijft zitten.
Hangt ook van de samenwerking af, Ajaxshirts verkopen ze wereldwijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
De status bij Adidas helpt ook mee. Toch veel meer merch.
Verkopen ze die tegenwoordig ook bij wallmart? Of is dat nog exclusief psv terrein?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook van de samenwerking af, Ajaxshirts verkopen ze wereldwijd.
Best een aardige speler maar weet niet of hij het op een hoger niveau ook kan laten zien of dat weer alles afscheurt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:42 schreef Ramboetan het volgende:
Ik had Cerny graag terug gezien bij Ajax. Betaalbare goede rechtsbuitens zijn zeldzaam. Hij was de enige in de eredivisie vorig jaar.
Denk dat we het eerst maar weer even op eredivisie niveau moeten laten zien denk je niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best een aardige speler maar weet niet of hij het op een hoger niveau ook kan laten zien of dat weer alles afscheurt.
Je bedoelt Ajax? Twente is toch niet te vergelijken met Ajax, zelfs PSV en Feyenoord niet, staat toch een andere druk op.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:34 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk dat we het eerst maar weer even op eredivisie niveau moeten laten zien denk je niet?
Straks hebben ze 14 middenvelders. Ze kunnen beter eens een goede spits gaan halen.quote:
Probeer dit eens bij je belastingaangifte.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
Denk dat hij alleen maar geld kost.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Probeer dit eens bij je belastingaangifte.
Er zit inderdaad een hoog prijskaartje aan mij persoontje per uurquote:
Wat je allemaal achter het station uitspookt hoeven wij niet te weten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een hoog prijskaartje aan mij persoontje per uur
Te boeken voor feesten en partijen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja geloof ik best. Kost een hoop belastinggeld voor die begeleiders van jou.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dikke primaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:22 schreef Simmertje het volgende:
Zal dus wel Knutsen gaan worden. Laatste wedstrijd dit weekend in Noorwegen voor een aantal weken stop, maandag aankondiging?
Absoluut, speelt in ieder geval het voetbal dat voor ons Ajacieden heilig is. Hopelijk krijgt hij wel de tijd (van de supporters).quote:
ik zal iig niet fluiten en boeroepen is voor kleutersquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Absoluut, speelt in ieder geval het voetbal dat voor ons Ajacieden heilig is. Hopelijk krijgt hij wel de tijd (van de supporters).
Heb dat op een gegeven moment bij Schreuder wel gedaan. Maar daar zag je gewoon dat we nergens naar toe aan het werken waren.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zal iig niet fluiten en boeroepen is voor kleuters
ja ben meestal stil met dat soort momenten. Maargoed schreuder was wel een dieptepunt. Geen fan van heitinga als trainer maar die zette tenminste de juiste poppetjes op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb dat op een gegeven moment bij Schreuder wel gedaan. Maar daar zag je gewoon dat we nergens naar toe aan het werken waren.
Ze maken het zichzelf onnodig moeilijk om daar naar te zoeken maar nu kunnen ze niet anders meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:48 schreef Simmertje het volgende:
Toch wel benieuwd wie de nieuwe algemeen directeur gaat worden. Ik vind op die positie het eigenlijk wel een stuk belangrijker dat het iemand is met een Ajax hart en/of verleden. Je hoort niets meer over Jordi Cruijff he?
Tot in z'n pubertijd in de jeugd gevoetbald.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:54 schreef TheVulture het volgende:
Behalve de naam van zijn vader heeft Jordi toch totaal niks met Ajax van doen gehad ooit, ik snap dat gedweep van velen dan ook niet zo goed.
Net als de rest van Europa.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Straks hebben ze 14 middenvelders. Ze kunnen beter eens een goede spits gaan halen.
Het is juist belangrijk. Niet eens zozeer vanwege het Ajax-dna, maar Geelen vertelde ooit ook eens over hoeveel deuren er voor Van der Sar open gingen die normaal gesloten bleven. Ik denk ook dat hij daarom niet wil en liever iemand met de statuur van een grote oud-speler op die positie ziet. Ik zou Seedorf zo gek nog niet vinden in dit plaatje. Zet er de juiste mensen omheen en je hebt een perfect uithangbord, zoals Sar ook jarenlang was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:48 schreef Simmertje het volgende:
Toch wel benieuwd wie de nieuwe algemeen directeur gaat worden. Ik vind op die positie het eigenlijk wel een stuk belangrijker dat het iemand is met een Ajax hart en/of verleden. Je hoort niets meer over Jordi Cruijff he?
Het is allemaal wat he klaas.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom haalt die duitser nu eerst een speler uit rusland en niet eerst een trainer
Hij gaat nu spelers halen die de nieuwe trainer misschien niet eens ziet zitten
Het begint dus allemaal weer in de verkeerde volgorde
waarom worden er zoveel beginnersfouten gemaakt in 020
psv hanteert wel de goede volgorde eerst een kneus van een trainer en dan gaan ze over spelers praten
Ik kan me nog wel herinneren dat z'n vader ruzie kreeg met Wim Rijsbergen over het schoeisel van Jordi, exit Wim dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot in z'n pubertijd in de jeugd gevoetbald.
Wat hebben Hendriks en die Duitser met Ajax
Ook niets, maar dat gedweep met Ajax-DNA en dan Jordi Cruyff noemen is een beetje sneu.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot in z'n pubertijd in de jeugd gevoetbald.
Wat hebben Hendriks en die Duitser met Ajax
Wat is er sneu aan ? Heeft z'n sporen verdiend de afgelopen 20 jaar. In allerlei functies, waaronder TD bij Barcelona. Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA. Jordy heeft bij drie Europese tobclubs gespeeld, en als international op het EK-96.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook niets, maar dat gedweep met Ajax-DNA en dan Jordi Cruyff noemen is een beetje sneu.
Maar is die gast wel in staat om een club te leiden als iedereen naar elkaar zit te staren om de puinhopen te vegen? Het is niet alsof hij een reputatie heeft van troubleshooter of grote leider.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan ? Heeft z'n sporen verdiend de afgelopen 20 jaar. In allerlei functies, waaronder TD bij Barcelona. Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA. Jordy heeft bij drie Europese tobclubs gespeeld, en als international op het EK-96.
Ik had ook al aangegeven dat Jordi een goede kandidaat was geweestquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan ? Heeft z'n sporen verdiend de afgelopen 20 jaar. In allerlei functies, waaronder TD bij Barcelona. Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA. Jordy heeft bij drie Europese tobclubs gespeeld, en als international op het EK-96.
Ik begrijp je niet helemaal, wat vind je nou precies van Van der Sar, kun je dat nog even een keertje extra uitleggen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had ook al aangegeven dat Jordi een goede kandidaat was geweest
Die heeft een 10 x betere cv dan deze duitser waar ik nog nooit van gehoord had en wat mazzel heeft gehad met 1 speler....voor de rest is de aanstelling van deze duitser nergens opgebaseerd
het leuke is helemaal dat van der Sar deze man aanstelt en een paar weken later zelf als een laffe hond het toneel verlaat...
hij kan dus niet meer aangesproken worden op het functioneren van deze duitser
Van der Sar is een sowieso een grote laffe hond
door zijn schuld zijn mensen als vanenburg en bogarde vertrokken en uiteindelijk gaat hij zelf als een laffe hond er vandoor
walgelijk
Het komt er op neer dat Van der Sar uiteindelijk Ajax helemaal gesloopt heeft dit seizoen en als een laffe hond via de achteruitgang met een zielig persberichtje is vertrokkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, wat vind je nou precies van Van der Sar, kun je dat nog even een keertje extra uitleggen?
Nee nog niet helemaal. Begrijp ik goed dat je hem een uitstekende directeur vindt?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Van der Sar uiteindelijk Ajax helemaal gesloopt heeft dit seizoen en als een laffe hond via de achteruitgang met een zielig persberichtje is vertrokken
dat persbericht...o o wat heeft hij het moeilijk gehad
hoop dat je het nu snapt
Sar heeft wel dingen goed gedaan maar om hem nou een uithangbord te noemenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is juist belangrijk. Niet eens zozeer vanwege het Ajax-dna, maar Geelen vertelde ooit ook eens over hoeveel deuren er voor Van der Sar open gingen die normaal gesloten bleven. Ik denk ook dat hij daarom niet wil en liever iemand met de statuur van een grote oud-speler op die positie ziet. Ik zou Seedorf zo gek nog niet vinden in dit plaatje. Zet er de juiste mensen omheen en je hebt een perfect uithangbord, zoals Sar ook jarenlang was.
Denk dat je toch wel wat onderschat hoe graag mensen met zo'n iemand op de foto willen, of als hij belt voor een afspraak dat ze dan wel tijd maken, hij had echt een groot aandeel in het commerciele succes van Ajax.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sar heeft wel dingen goed gedaan maar om hem nou een uithangbord te noemen
Nee niet in de publiciteit nee. Maar daar doelde Geelen ook niet op. Die zag van dichtbij hoe dingen makkelijker werden als je met Edwin van der Sar aan komt zetten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sar heeft wel dingen goed gedaan maar om hem nou een uithangbord te noemen
Met Harry Vermeegen als persvoorlichterquote:
Seedorf is ook wat beter bespraakt. Zolang je de juiste mensen eromheen hebt een prima planquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is juist belangrijk. Niet eens zozeer vanwege het Ajax-dna, maar Geelen vertelde ooit ook eens over hoeveel deuren er voor Van der Sar open gingen die normaal gesloten bleven. Ik denk ook dat hij daarom niet wil en liever iemand met de statuur van een grote oud-speler op die positie ziet. Ik zou Seedorf zo gek nog niet vinden in dit plaatje. Zet er de juiste mensen omheen en je hebt een perfect uithangbord, zoals Sar ook jarenlang was.
Het enige punt bij hem was dat hij nogal een ongeleid projectiel is maar qua charisma wel de beste keuze.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Seedorf is ook wat beter bespraakt. Zolang je de juiste mensen eromheen hebt een prima plan
Oke dan zijn we het nog wel redelijk eensquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee niet in de publiciteit nee. Maar daar doelde Geelen ook niet op. Die zag van dichtbij hoe dingen makkelijker werden als je met Edwin van der Sar aan komt zetten.
Ik weet niet of het heel veel verschil maakt wie de directeur van Ajax is als de directeur van Ajax beltquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat je toch wel wat onderschat hoe graag mensen met zo'n iemand op de foto willen, of als hij belt voor een afspraak dat ze dan wel tijd maken, hij had echt een groot aandeel in het commerciele succes van Ajax.
Ik weet zeker van wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet of het heel veel verschil maakt wie de directeur van Ajax is als de directeur van Ajax belt
Lol, Van der Sar was in 2019 niet van de buis weg te slepen. Wat die man ook doet, hij is gewoon een voetbalicoon.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet niet of het heel veel verschil maakt wie de directeur van Ajax is als de directeur van Ajax belt
Barcelona en de hele voetbalwereld is groot geworden dankzij hét Ajax-DNA.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:42 schreef tong80 het volgende:
Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA.
Nee, met opzet.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Barcelona en de hele voetbalwereld is groot geworden dankzij hét Ajax-DNA.
Zit in hét Ajax-DNA ook grootheidswaanzin heel toevallig?
De invloed van Cruijff op Barcelona valt toch niet te ontkennen, met daaruit voortvloeiende invloed op het Spaanse voetbal en bijvoorbeeld Man City, mijn club is het niet maar Guardiola bezit wel de nodige Cruijff dna.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:12 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Barcelona en de hele voetbalwereld is groot geworden dankzij hét Ajax-DNA.
Zit in hét Ajax-DNA ook grootheidswaanzin heel toevallig?
Het succes van Manchester City is eigenlijk te danken aan de Ajax filosofie?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
De invloed van Cruijff op Barcelona valt toch niet te ontkennen, met daaruit voortvloeiende invloed op het Spaanse voetbal en bijvoorbeeld Man City, mijn club is het niet maar Guardiola bezit wel de nodige Cruijff dna.
Nou nee daar komt wel wat meer bij kijken, een miljard pond onder andere en ik claim verder helemaal niets maar die invloed van Cruijff op Guardiola is toch overduidelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:38 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het succes van Manchester City is eigenlijk te danken aan de Ajax filosofie?![]()
![]()
Als je zelf geen succes meer heb, dan andermans successen maar claimen.
Ik durf zelfs te zeggen dat er in de bijbel al over het Ajax-DNA werd geschreven.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Ajax is een religiequote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te zeggen dat er in de bijbel al over het Ajax-DNA werd geschreven.
Wel in het oude testament dan.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:56 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te zeggen dat er in de bijbel al over het Ajax-DNA werd geschreven.
mooi voetbal is bedacht door de Brazilianenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:59 schreef Oostblokkert het volgende:
De kip en het ei-verhaal is verduidelijkt.
Eerst was er Ajax, daarna is voetbal bedacht.
niet duidelijk voor de feyenoord trolletjes kennelijk. Lekker alles zwart-wit zienquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee daar komt wel wat meer bij kijken, een miljard pond onder andere en ik claim verder helemaal niets maar die invloed van Cruijff op Guardiola is toch overduidelijk.
jammer dat ajax het ajax DNA niet meer heeftquote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Pelé zou nergens zijn zonder zijn jeugd waarin hij ajaxfilmpjes keekquote:Op zondag 11 juni 2023 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jammer dat ajax het ajax DNA niet meer heeft
bovendien denk ik dat het 020 dna van de Brazilianen gepikt is
op zijn mobieltje zeker?quote:Op zondag 11 juni 2023 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Pelé zou nergens zijn zonder zijn jeugd waarin hij ajaxfilmpjes keek
Hier kun je lezen waar Maradona zijn inspiratie vandaan haalde. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 11 juni 2023 14:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Pelé zou nergens zijn zonder zijn jeugd waarin hij ajaxfilmpjes keek
Het team dat totaalvoetbal introduceerde, daar kun je alleen maar eeuwig respect voor hebbenquote:Op zondag 11 juni 2023 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier kun je lezen waar Maradona zijn inspiratie vandaan haalde. Je verwacht het niet.
https://www.ad.nl/sport/m(...)-team-ooit~a604e5f0/
Het Hongarije van Puskás?quote:Op zondag 11 juni 2023 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Het team dat totaalvoetbal introduceerde, daar kun je alleen maar eeuwig respect voor hebben
https://www.ajax.nl/artik(...)oek-aan-ajax-museum/
Eindelijk weer een club uit Amsterdam.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:10 schreef Drxx het volgende:
Lijkt erop dat we straks Ajax-Almere krijgen, leuk.
Het totaalvoetbal is totaal niet te vergelijken met het Braziliaans voetbal. Waar heb jij het over..quote:Op zondag 11 juni 2023 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jammer dat ajax het ajax DNA niet meer heeft
bovendien denk ik dat het 020 dna van de Brazilianen gepikt is
Brazilië werd 1958,1962, 1970 al wereldkampioen met voetbal dat eigenlijk al leek op totaalvoetbal.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:26 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Het totaalvoetbal is totaal niet te vergelijken met het Braziliaans voetbal. Waar heb jij het over..
Over het algemeen wordt de introductie van totaalvoetbal toegeschreven aan het Hongarije van begin jaren '50. Wonnen Olympisch goud in 1952, vernietigden Engeland op Wembley met 3-6 in 1953 en haalden de WK-finale in 1954.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Brazilië werd 1958,1962, 1970 al wereldkampioen met voetbal dat eigenlijk al leek op totaalvoetbal.
Vervolgens is het gewoon gekopieerd door wat nederlanders die het ineens totaalvoetbal gingen noemen
Brazilie speelde al voetbal wat op hetzelfde neerkwam. Met veel positiewisselingen en voetbal dat gebaseerd was op techniek
Het totaalvoetbal van Nederland was niet echt op totaalvoetbal gebaseerd. Omdat er 6 man als blinde naar een speler liepen om de bal af te pakken ging heel de wereld het totaalvoetbal noemen. Ik bespaar je die beelden....
Hef dit topic maar op.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef Urquhart het volgende:
Knutsen afgeketst, Maurice Steijn is het alternatief. Aldus Telegraaf
Misschien wil Fraser wel.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Hef dit topic maar op.
Nog liever Heitinga
Goeie.quote:Op zondag 11 juni 2023 19:24 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eindelijk weer een club uit Amsterdam.
quote:Op zondag 11 juni 2023 20:07 schreef Caland het volgende:
Zit al een kwartier te checken of mensen niet allemaal in dit geintje trappen
Als Freek Janssen het zegt zal het allemaal waar zijnquote:Ajax ziet in Steijn topkandidaat
Freek Jansen
19.53,
Vandaag
59 Reacties
Maurice Steijn is een belangrijke kandidaat om de nieuwe trainer van Ajax te worden. De Amsterdammers schakelen door naar de huidige trainer van Sparta Rotterdam, die op het Kasteel nog een doorlopend contract heeft.
VI.nl
quote:Op zondag 11 juni 2023 19:54 schreef Urquhart het volgende:
Knutsen afgeketst, Maurice Steijn is het alternatief. Aldus Telegraaf
Dit topic wordt erg leuk de komende dagen.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
Steijn gaat morgen Sparta inlichten
Dat is dus wel rond
Ja z'n eisenpakket was 'wanneer kan ik beginnen?'quote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Caland het volgende:
Steijn gaat morgen Sparta inlichten
Dat is dus wel rond
Overal resultaat gehaald. En daar gaat het uiteindelijk om. Maar ik meen dat Ajax een beleidsplan heeft waar in staat dat de dominant en attractief voetbal willen spelen. Dan kom je toch niet bij Steijn uit.quote:
Optie 1 wil nietquote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Hoe komt zo'n Mislintat nou bij Steijn uit dan?
Ik denk dat zelfs Ron Jans een betere optie isquote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja z'n eisenpakket was 'wanneer kan ik beginnen?'
Ik ben zo blijquote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef Scrummie het volgende:
Hoe komt zo'n Mislintat nou bij Steijn uit dan?
Mja.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Optie 1 wil niet
Optie 2 wil niet
Duitser kijkt naar wie er in Nederland beschikbaar doen en het beter doen dan het budget doet vermoeden
al maanden 1 groot feest hierquote:Op zondag 11 juni 2023 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit topic wordt erg leuk de komende dagen.
Veel liever Steijnquote:Op zondag 11 juni 2023 19:56 schreef BobW het volgende:
[..]
Hef dit topic maar op.
Nog liever Heitinga
Jans stopt tochquote:Op zondag 11 juni 2023 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mja.
Dan moeten Ron Jans en Pascal Jansen toch ook opties zijn.
Zelfs Seedorf was een beter optiequote:Op zondag 11 juni 2023 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Ron Jans een betere optie is
Nee, niet definitief. En als Ajax belt komt ie op het fietsje toch.quote:
Weet ik zo vast nog niet. Jans is een aimabele vent, maar op goede wissels of tactische hoogstandjes is hij zelden te betrappen. Bij die Steijn is het juist andersom, inhoudelijk sterker maar geen people manager.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Ron Jans een betere optie is
Ik denk dat Steijn ongeschikt is voor ajaxquote:Op zondag 11 juni 2023 20:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Weet ik zo vast nog niet. Jans is een aimabele vent, maar op goede wissels of tactische hoogstandjes is hij zelden te betrappen. Bij die Steijn is het juist andersom, inhoudelijk sterker maar geen people manager.
Ander type. Denk niet dat een Jans bij Ajax past.
RutteGod komt ook altijd op het fietsje.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, niet definitief. En als Ajax belt komt ie op het fietsje toch.
Net als Enrique, Nagelsmann en Pep.
Jaquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef -XOR- het volgende:
Mag ik voor Steijn "Space Cowboy" als nieuwe bijnaam voorstellen als hij inderdaad komt?
Sinds wanneer is “aardig gedaan” goed genoeg voor Ajax? Dit is echt respectloos toe naar je fans. Hij speelt ook totaal niet het voetbal dat bij Ajax hoortquote:Op zondag 11 juni 2023 20:43 schreef peaceman het volgende:
Tja als je Bosz laat schieten dan krijg je dit.
Maar goed als het waar is, laten we hem dan gewoon een kans geven. Heeft het met Sparta best aardig gedaan.
Rob Penders en Verberne doen het nog beter dan Steijn . Ook goed genoeg en een stuk goedkoper ook!!quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is “aardig gedaan” goed genoeg voor Ajax? Dit is echt respectloos toe naar je fans. Hij speelt ook totaal niet het voetbal dat bij Ajax hoort
Ten Hag liet Utrecht de pannen van het dak spelen? Nee.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:46 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is “aardig gedaan” goed genoeg voor Ajax? Dit is echt respectloos toe naar je fans. Hij speelt ook totaal niet het voetbal dat bij Ajax hoort
Ajax kan het zich na het Schreuder-debacle niet echt veroorloven weer een mislukt seizoen te hebben.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ten Hag liet Utrecht de pannen van het dak spelen? Nee.
Iedereen verdient een eerlijke kans.
Misschien mislukt het totaal, zou best kunnen.
Klopt, maar we weten niet zeker of dat met Steijn aan het roer gebeurt hè? Of zie je dat ergens in een glazen bol.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax kan het zich na het Schreuder-debacle niet echt veroorloven weer een mislukt seizoen te hebben.
Bart Vriends is een geweldige aanvoerder.quote:Op zondag 11 juni 2023 20:50 schreef -XOR- het volgende:
We hebben ook ervaring achterin nodig dus Mark van der Maarel zal ook wel komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |