Jaquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rijkaard werd bondscoach nadat-ie was gedegradeerd.
Bedankt Hermanquote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:De Laurentiis ha quindi toccato il tema del nuovo allenatore, già sfiorato scherzosamente in apertura: "A partire da oggi mi sono impegnato per controllare una lista di possibili allenatori, che da 22 nomi è salita a 40 nomi. Devo iniziare a verificare che siano disponibili, che siano adatti a giocare col 4-3-3 e con una linea di difesa e attacco alte. Il modulo dev'essere il 4-3-3, non può essere altro. Già questa è una questione che richiede tempo, poi occorre capire il loro carattere e se possono adattarsi alla cultura partenopea. Tutto ciò non si può concludere in poco tempo, inoltre va data anche la possibilità alla controparte di rifiutare l'offerta".
Concurrentie in de zoektocht.quote:De Laurentiis ging vervolgens in op het onderwerp van de nieuwe coach, dat in het begin al gekscherend aan de orde kwam: "Vanaf vandaag ben ik vastbesloten om een lijst met mogelijke coaches te controleren, die is gestegen van 22 namen naar 40 namen. Ik moet beginnen controleren of ze beschikbaar zijn, of ze geschikt zijn om met een 4-3-3 te spelen en met een hoge verdedigings- en aanvalslijn. De formatie moet 4-3-3 zijn, het kan niet anders. Dit is al een vraag die tijd kost, dan is het noodzakelijk hun karakter te begrijpen en of ze zich kunnen aanpassen aan de Napolitaanse cultuur. Dit alles kan niet in korte tijd worden afgehandeld, bovendien moet de wederpartij ook de mogelijkheid krijgen om het aanbod te weigeren".
Ja, op basis van zijn naam als voetballer.quote:Op woensdag 7 juni 2023 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is ook andersom, eerst NL, toen Sparta, gedegradeerd en erna met Barcelona oa de CL gewonnen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, op basis van zijn naam als voetballer.
In plaats dat die lul z'n coach een forse salarisverhoging geeft gaat hij weer een nieuwe zoeken.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[..]
Concurrentie in de zoektocht.
Ach het kan altijd nog schandaliger in Italië zoals met Maldini gisteren.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
In plaats dat die lul z'n coach een forse salarisverhoging geeft gaat hij weer een nieuwe zoeken.
Ik wist niet eens dat hij ontslagen was maar hoe is dat gegaan?quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ach het kan altijd nog schandaliger in Italië zoals met Maldini gisteren.
Je hebt gelijk. Maar meerdere coaches hebben een minder groot palmares dan hun reputatie doet vermoeden. De Mos gedegradeerd met Sparta, Michels ontslagen bij Leverkusen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:22 schreef Lt.Bookman het volgende:
@:tong80 Misschien in de war met Van Hanegem? Hij stapte op bij Sparta en werd assistent bij Oranje, Rijkaard volgende hem op bij Sparta en degradeerde.
Ik ook niet. Nergens terug te lezen.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij ontslagen was maar hoe is dat gegaan?
Ruzie met de nieuwe eigenaar die weigert te investeren deze zomer. Dus heeft die Maldini maar ontslagen met een persbericht van 3 regels zonder Maldini in de titel van het persbericht te noemen. Ook een goede manier om iedere vorm van goodwill meteen kwijt te raken bij de fans.quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij ontslagen was maar hoe is dat gegaan?
Maak je maar zorgen om andere clubsquote:Op woensdag 7 juni 2023 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom is er nog geen een aankoop gedaan
ik maak geloof ik al een maand een grap dat de rvc geen bevoegheid heeft om te fiateren en volgens mij is dat echt zo
die mitslawat boy of hoe die ook heet is er toch al een tijdje....eerst nog niet officieel maar hij heeft toch al lang genoeg de tijd gehad om spelers te bekijken ....ook toen die nog werkloos was moet hij al spelers bekeken hebben en een soort lijstje hebben
wat doet die man tot nu toe dan bij 020
geen trainer
geen spelers
hij voert tot nu toe geen reet uit en het seizoen begint straks alweer
ik maak me zorgen om jullie club
Geen angst Mike. Hij is amper twee weken in functie…quote:Op woensdag 7 juni 2023 18:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom is er nog geen een aankoop gedaan
ik maak geloof ik al een maand een grap dat de rvc geen bevoegheid heeft om te fiateren en volgens mij is dat echt zo
die mitslawat boy of hoe die ook heet is er toch al een tijdje....eerst nog niet officieel maar hij heeft toch al lang genoeg de tijd gehad om spelers te bekijken ....ook toen die nog werkloos was moet hij al spelers bekeken hebben en een soort lijstje hebben
wat doet die man tot nu toe dan bij 020
geen trainer
geen spelers
hij voert tot nu toe geen reet uit en het seizoen begint straks alweer
ik maak me zorgen om jullie club
ajax zit in zijn eigen wurggreepquote:Op woensdag 7 juni 2023 20:30 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Geen angst Mike. Hij is amper twee weken in functie…
Het is een act, als je dit serieus neemt zegt dat iets meer over jouw dan over hem.quote:
Jouwquote:Op donderdag 8 juni 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een act, als je dit serieus neemt zegt dat iets meer over jouw dan over hem.![]()
Jouwquote:Op donderdag 8 juni 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is een act, als je dit serieus neemt zegt dat iets meer over jouw dan over hem.![]()
denk dat je al een heel eind bent als die duitser wel posities normaal afdekt in zijn selectiequote:
Het is uiteraard een beetje afwachten allemaal maar tot nu toe lijkt het erop dat hij weet wat hij doet.quote:Op donderdag 8 juni 2023 07:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat je al een heel eind bent als die duitser wel posities normaal afdekt in zijn selectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |