Ze maken het zichzelf onnodig moeilijk om daar naar te zoeken maar nu kunnen ze niet anders meer.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:48 schreef Simmertje het volgende:
Toch wel benieuwd wie de nieuwe algemeen directeur gaat worden. Ik vind op die positie het eigenlijk wel een stuk belangrijker dat het iemand is met een Ajax hart en/of verleden. Je hoort niets meer over Jordi Cruijff he?
Tot in z'n pubertijd in de jeugd gevoetbald.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:54 schreef TheVulture het volgende:
Behalve de naam van zijn vader heeft Jordi toch totaal niks met Ajax van doen gehad ooit, ik snap dat gedweep van velen dan ook niet zo goed.
Net als de rest van Europa.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 18:17 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Straks hebben ze 14 middenvelders. Ze kunnen beter eens een goede spits gaan halen.
Het is juist belangrijk. Niet eens zozeer vanwege het Ajax-dna, maar Geelen vertelde ooit ook eens over hoeveel deuren er voor Van der Sar open gingen die normaal gesloten bleven. Ik denk ook dat hij daarom niet wil en liever iemand met de statuur van een grote oud-speler op die positie ziet. Ik zou Seedorf zo gek nog niet vinden in dit plaatje. Zet er de juiste mensen omheen en je hebt een perfect uithangbord, zoals Sar ook jarenlang was.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:48 schreef Simmertje het volgende:
Toch wel benieuwd wie de nieuwe algemeen directeur gaat worden. Ik vind op die positie het eigenlijk wel een stuk belangrijker dat het iemand is met een Ajax hart en/of verleden. Je hoort niets meer over Jordi Cruijff he?
Het is allemaal wat he klaas.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom haalt die duitser nu eerst een speler uit rusland en niet eerst een trainer
Hij gaat nu spelers halen die de nieuwe trainer misschien niet eens ziet zitten
Het begint dus allemaal weer in de verkeerde volgorde
waarom worden er zoveel beginnersfouten gemaakt in 020
psv hanteert wel de goede volgorde eerst een kneus van een trainer en dan gaan ze over spelers praten
Ik kan me nog wel herinneren dat z'n vader ruzie kreeg met Wim Rijsbergen over het schoeisel van Jordi, exit Wim dus.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot in z'n pubertijd in de jeugd gevoetbald.
Wat hebben Hendriks en die Duitser met Ajax
Ook niets, maar dat gedweep met Ajax-DNA en dan Jordi Cruyff noemen is een beetje sneu.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tot in z'n pubertijd in de jeugd gevoetbald.
Wat hebben Hendriks en die Duitser met Ajax
Wat is er sneu aan ? Heeft z'n sporen verdiend de afgelopen 20 jaar. In allerlei functies, waaronder TD bij Barcelona. Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA. Jordy heeft bij drie Europese tobclubs gespeeld, en als international op het EK-96.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook niets, maar dat gedweep met Ajax-DNA en dan Jordi Cruyff noemen is een beetje sneu.
Maar is die gast wel in staat om een club te leiden als iedereen naar elkaar zit te staren om de puinhopen te vegen? Het is niet alsof hij een reputatie heeft van troubleshooter of grote leider.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan ? Heeft z'n sporen verdiend de afgelopen 20 jaar. In allerlei functies, waaronder TD bij Barcelona. Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA. Jordy heeft bij drie Europese tobclubs gespeeld, en als international op het EK-96.
Ik had ook al aangegeven dat Jordi een goede kandidaat was geweestquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er sneu aan ? Heeft z'n sporen verdiend de afgelopen 20 jaar. In allerlei functies, waaronder TD bij Barcelona. Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA. Jordy heeft bij drie Europese tobclubs gespeeld, en als international op het EK-96.
Ik begrijp je niet helemaal, wat vind je nou precies van Van der Sar, kun je dat nog even een keertje extra uitleggen?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik had ook al aangegeven dat Jordi een goede kandidaat was geweest
Die heeft een 10 x betere cv dan deze duitser waar ik nog nooit van gehoord had en wat mazzel heeft gehad met 1 speler....voor de rest is de aanstelling van deze duitser nergens opgebaseerd
het leuke is helemaal dat van der Sar deze man aanstelt en een paar weken later zelf als een laffe hond het toneel verlaat...
hij kan dus niet meer aangesproken worden op het functioneren van deze duitser
Van der Sar is een sowieso een grote laffe hond
door zijn schuld zijn mensen als vanenburg en bogarde vertrokken en uiteindelijk gaat hij zelf als een laffe hond er vandoor
walgelijk
Het komt er op neer dat Van der Sar uiteindelijk Ajax helemaal gesloopt heeft dit seizoen en als een laffe hond via de achteruitgang met een zielig persberichtje is vertrokkenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal, wat vind je nou precies van Van der Sar, kun je dat nog even een keertje extra uitleggen?
Nee nog niet helemaal. Begrijp ik goed dat je hem een uitstekende directeur vindt?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat Van der Sar uiteindelijk Ajax helemaal gesloopt heeft dit seizoen en als een laffe hond via de achteruitgang met een zielig persberichtje is vertrokken
dat persbericht...o o wat heeft hij het moeilijk gehad
hoop dat je het nu snapt
Sar heeft wel dingen goed gedaan maar om hem nou een uithangbord te noemenquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is juist belangrijk. Niet eens zozeer vanwege het Ajax-dna, maar Geelen vertelde ooit ook eens over hoeveel deuren er voor Van der Sar open gingen die normaal gesloten bleven. Ik denk ook dat hij daarom niet wil en liever iemand met de statuur van een grote oud-speler op die positie ziet. Ik zou Seedorf zo gek nog niet vinden in dit plaatje. Zet er de juiste mensen omheen en je hebt een perfect uithangbord, zoals Sar ook jarenlang was.
Denk dat je toch wel wat onderschat hoe graag mensen met zo'n iemand op de foto willen, of als hij belt voor een afspraak dat ze dan wel tijd maken, hij had echt een groot aandeel in het commerciele succes van Ajax.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sar heeft wel dingen goed gedaan maar om hem nou een uithangbord te noemen
Nee niet in de publiciteit nee. Maar daar doelde Geelen ook niet op. Die zag van dichtbij hoe dingen makkelijker werden als je met Edwin van der Sar aan komt zetten.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sar heeft wel dingen goed gedaan maar om hem nou een uithangbord te noemen
Met Harry Vermeegen als persvoorlichterquote:
Seedorf is ook wat beter bespraakt. Zolang je de juiste mensen eromheen hebt een prima planquote:Op zaterdag 10 juni 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is juist belangrijk. Niet eens zozeer vanwege het Ajax-dna, maar Geelen vertelde ooit ook eens over hoeveel deuren er voor Van der Sar open gingen die normaal gesloten bleven. Ik denk ook dat hij daarom niet wil en liever iemand met de statuur van een grote oud-speler op die positie ziet. Ik zou Seedorf zo gek nog niet vinden in dit plaatje. Zet er de juiste mensen omheen en je hebt een perfect uithangbord, zoals Sar ook jarenlang was.
Het enige punt bij hem was dat hij nogal een ongeleid projectiel is maar qua charisma wel de beste keuze.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 11:48 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Seedorf is ook wat beter bespraakt. Zolang je de juiste mensen eromheen hebt een prima plan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |