abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209459296
Toch wel benieuwd wie de nieuwe algemeen directeur gaat worden. Ik vind op die positie het eigenlijk wel een stuk belangrijker dat het iemand is met een Ajax hart en/of verleden. Je hoort niets meer over Jordi Cruijff he?
pi_209459326
Behalve de naam van zijn vader heeft Jordi toch totaal niks met Ajax van doen gehad ooit, ik snap dat gedweep van velen dan ook niet zo goed.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 10 juni 2023 @ 08:29:56 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209460748
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 00:48 schreef Simmertje het volgende:
Toch wel benieuwd wie de nieuwe algemeen directeur gaat worden. Ik vind op die positie het eigenlijk wel een stuk belangrijker dat het iemand is met een Ajax hart en/of verleden. Je hoort niets meer over Jordi Cruijff he?
Ze maken het zichzelf onnodig moeilijk om daar naar te zoeken maar nu kunnen ze niet anders meer.
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2023 @ 09:01:43 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_209461007
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 00:54 schreef TheVulture het volgende:
Behalve de naam van zijn vader heeft Jordi toch totaal niks met Ajax van doen gehad ooit, ik snap dat gedweep van velen dan ook niet zo goed.
Tot in z'n pubertijd in de jeugd gevoetbald.

Wat hebben Hendriks en die Duitser met Ajax :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209461050
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:17 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Straks hebben ze 14 middenvelders. Ze kunnen beter eens een goede spits gaan halen.
Net als de rest van Europa.
pi_209461075
waarom haalt die duitser nu eerst een speler uit rusland en niet eerst een trainer

Hij gaat nu spelers halen die de nieuwe trainer misschien niet eens ziet zitten

Het begint dus allemaal weer in de verkeerde volgorde

waarom worden er zoveel beginnersfouten gemaakt in 020

psv hanteert wel de goede volgorde eerst een kneus van een trainer en dan gaan ze over spelers praten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_209461091
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 00:48 schreef Simmertje het volgende:
Het is juist belangrijk. Niet eens zozeer vanwege het Ajax-dna, maar Geelen vertelde ooit ook eens over hoeveel deuren er voor Van der Sar open gingen die normaal gesloten bleven. Ik denk ook dat hij daarom niet wil en liever iemand met de statuur van een grote oud-speler op die positie ziet. Ik zou Seedorf zo gek nog niet vinden in dit plaatje. Zet er de juiste mensen omheen en je hebt een perfect uithangbord, zoals Sar ook jarenlang was.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_209461094
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:10 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom haalt die duitser nu eerst een speler uit rusland en niet eerst een trainer

Hij gaat nu spelers halen die de nieuwe trainer misschien niet eens ziet zitten

Het begint dus allemaal weer in de verkeerde volgorde

waarom worden er zoveel beginnersfouten gemaakt in 020

psv hanteert wel de goede volgorde eerst een kneus van een trainer en dan gaan ze over spelers praten
Het is allemaal wat he klaas.
In Southern Sun
  zaterdag 10 juni 2023 @ 09:13:59 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209461103
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik kan me nog wel herinneren dat z'n vader ruzie kreeg met Wim Rijsbergen over het schoeisel van Jordi, exit Wim dus.
pi_209461155
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:01 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ook niets, maar dat gedweep met Ajax-DNA en dan Jordi Cruyff noemen is een beetje sneu. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 zaterdag 10 juni 2023 @ 09:42:03 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_209461331
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:20 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ook niets, maar dat gedweep met Ajax-DNA en dan Jordi Cruyff noemen is een beetje sneu. :')
Wat is er sneu aan ? Heeft z'n sporen verdiend de afgelopen 20 jaar. In allerlei functies, waaronder TD bij Barcelona. Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA. Jordy heeft bij drie Europese tobclubs gespeeld, en als international op het EK-96.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_209461680
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:42 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wat is er sneu aan ? Heeft z'n sporen verdiend de afgelopen 20 jaar. In allerlei functies, waaronder TD bij Barcelona. Barcelona heeft als club zelfs het Ajax-DNA. Jordy heeft bij drie Europese tobclubs gespeeld, en als international op het EK-96.

Maar is die gast wel in staat om een club te leiden als iedereen naar elkaar zit te staren om de puinhopen te vegen? Het is niet alsof hij een reputatie heeft van troubleshooter of grote leider.

Cruijff aannemen klinkt als Feyenoord-beleid. Een mooi klinkend opzetje maken en voorsorteren op een soort jongensboek-achtig verloop, hopen op iets magisch. En dan maar afwachten of dat daadwerkelijk gebeurd.
-nee-
pi_209462038
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:42 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik had ook al aangegeven dat Jordi een goede kandidaat was geweest

Die heeft een 10 x betere cv dan deze duitser waar ik nog nooit van gehoord had en wat mazzel heeft gehad met 1 speler....voor de rest is de aanstelling van deze duitser nergens opgebaseerd

het leuke is helemaal dat van der Sar deze man aanstelt en een paar weken later zelf als een laffe hond het toneel verlaat...

hij kan dus niet meer aangesproken worden op het functioneren van deze duitser

Van der Sar is een sowieso een grote laffe hond

door zijn schuld zijn mensen als vanenburg en bogarde vertrokken en uiteindelijk gaat hij zelf als een laffe hond er vandoor

walgelijk
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_209462075
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik had ook al aangegeven dat Jordi een goede kandidaat was geweest

Die heeft een 10 x betere cv dan deze duitser waar ik nog nooit van gehoord had en wat mazzel heeft gehad met 1 speler....voor de rest is de aanstelling van deze duitser nergens opgebaseerd

het leuke is helemaal dat van der Sar deze man aanstelt en een paar weken later zelf als een laffe hond het toneel verlaat...

hij kan dus niet meer aangesproken worden op het functioneren van deze duitser

Van der Sar is een sowieso een grote laffe hond

door zijn schuld zijn mensen als vanenburg en bogarde vertrokken en uiteindelijk gaat hij zelf als een laffe hond er vandoor

walgelijk
Ik begrijp je niet helemaal, wat vind je nou precies van Van der Sar, kun je dat nog even een keertje extra uitleggen?
In Southern Sun
pi_209462104
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik begrijp je niet helemaal, wat vind je nou precies van Van der Sar, kun je dat nog even een keertje extra uitleggen?
Het komt er op neer dat Van der Sar uiteindelijk Ajax helemaal gesloopt heeft dit seizoen en als een laffe hond via de achteruitgang met een zielig persberichtje is vertrokken

dat persbericht...o o wat heeft hij het moeilijk gehad

hoop dat je het nu snapt
pi_209462122
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 11:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Het komt er op neer dat Van der Sar uiteindelijk Ajax helemaal gesloopt heeft dit seizoen en als een laffe hond via de achteruitgang met een zielig persberichtje is vertrokken

dat persbericht...o o wat heeft hij het moeilijk gehad

hoop dat je het nu snapt
Nee nog niet helemaal. Begrijp ik goed dat je hem een uitstekende directeur vindt?
In Southern Sun
  zaterdag 10 juni 2023 @ 11:37:15 #192
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_209462261
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is juist belangrijk. Niet eens zozeer vanwege het Ajax-dna, maar Geelen vertelde ooit ook eens over hoeveel deuren er voor Van der Sar open gingen die normaal gesloten bleven. Ik denk ook dat hij daarom niet wil en liever iemand met de statuur van een grote oud-speler op die positie ziet. Ik zou Seedorf zo gek nog niet vinden in dit plaatje. Zet er de juiste mensen omheen en je hebt een perfect uithangbord, zoals Sar ook jarenlang was.
Sar heeft wel dingen goed gedaan maar om hem nou een uithangbord te noemen
  zaterdag 10 juni 2023 @ 11:42:03 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209462295
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Denk dat je toch wel wat onderschat hoe graag mensen met zo'n iemand op de foto willen, of als hij belt voor een afspraak dat ze dan wel tijd maken, hij had echt een groot aandeel in het commerciele succes van Ajax.
pi_209462304
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 11:37 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Nee niet in de publiciteit nee. Maar daar doelde Geelen ook niet op. Die zag van dichtbij hoe dingen makkelijker werden als je met Edwin van der Sar aan komt zetten.
In Southern Sun
  zaterdag 10 juni 2023 @ 11:43:52 #195
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_209462310
Jaap Stam :).
pi_209462321
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Met Harry Vermeegen als persvoorlichter _O_.
In Southern Sun
  zaterdag 10 juni 2023 @ 11:45:07 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209462323
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Zelfs met bril niet slim genoeg.
pi_209462340
Van de Sar is van zichzelf een geschikte kerel, op zijn gebrekkige leiderschapskwaliteiten na, maar hij was meer een nuttige pion die de overkant van het bord haalde dan een sleutelspeler. Ik vind Cruiff geen goede optie dan, maar het is geen mindere pion, dus tja. Potato potato
-nee-
pi_209462352
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 09:12 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Seedorf is ook wat beter bespraakt. Zolang je de juiste mensen eromheen hebt een prima plan
  zaterdag 10 juni 2023 @ 11:50:38 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_209462372
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 11:48 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Seedorf is ook wat beter bespraakt. Zolang je de juiste mensen eromheen hebt een prima plan
Het enige punt bij hem was dat hij nogal een ongeleid projectiel is maar qua charisma wel de beste keuze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')