Jammer dat GGMM op deze manier laat zien eigenrichting prima te vinden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:43 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat de aanklager betaald voetbal op deze manier laat zien racisme prima te vinden.
Dit. Laten we vooral degene die reageert maar weer straffen en het echte probleem onder het tapijt moffelen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het overdreven, zeker op basis van de beelden die ik gezien heb, maar goed zo werkt het blijkbaar, een Twentse racist komt met z'n scheldpartij weg want zegt gewoon "Das habe ich nicht gesagt".
Jammer dat trein2000 niet voorbij wetboeken kan kijken.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jammer dat GGMM op deze manier laat zien eigenrichting prima te vinden.
En linksquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorbeeldfunctie okee
Maar wat die mongool riep tegen Brobbey kon niet natuurlijk. Terecht opvoedkundig correctie gekregen.
Aanklager zal wel een witte man zijn van 60.
Ah. Want voorbij het wetboek is eigenrichting wel een wenselijk fenomeen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jammer dat trein2000 niet voorbij wetboeken kan kijken.
Je kunt ook vinden dat het niet kan én vinden dat een straf op het veld te ver gaat. Dat gaat ook samen.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah. Want voorbij het wetboek is eigenrichting wel een wenselijk fenomeen?
Je kunt ook én racistische uitingen ten stelligste afkeuren én vinden dat dat geen legitimatie is om er op site slaan hè? Dat gaat samen, het is niet het een of het ander.
Wie beweert er anders dan?quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ff ter verduidelijking voor sommige mensen hier:
Reglementen betaald voetbal ≠ wetboek van strafrecht
KNVB ≠ Openbaar Ministerie
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 juni 2023 16:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als ik zeg dat Tadic geen regtsbuiten is corrigeer jij mij ook.
Is dat eigenlijk ooit ergens bevestigd door Berghuis zelf, op een video? Alleen een vage knip- en plaksite kwam ermee en iedereen nam het overquote:Op donderdag 8 juni 2023 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorbeeldfunctie okee
Maar wat die mongool riep tegen Brobbey kon niet natuurlijk. Terecht opvoedkundig correctie gekregen.
Aanklager zal wel een witte man zijn van 60.
Je bedoelt, ik lees geen 020 media.quote:Op woensdag 7 juni 2023 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ajax zit in zijn eigen wurggreep
geen voorzitter
geen bestuur
geen trainer
geen nieuwe spelers
spelers die het niveau van ajax niet hebben maar geen club die ze wil hebben
de ledenraad die de weg kwijt is en over vergoedingen mierenneukt
niemand durft beslissingen te nemen
iedereen is bang om een beslissing te nemen waarop men afgerekend kan worden
Het is heel erg ernstig de situatie die nu is ontstaan
waarin hoor ik hier zo weinig over in de kranten tv enzovoort
o wacht 020 media
quote:Op donderdag 8 juni 2023 08:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is uiteraard een beetje afwachten allemaal maar tot nu toe lijkt het erop dat hij weet wat hij doet.
practice what you preachquote:Op donderdag 8 juni 2023 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
als je niets doet kan je ook niets fout doen
klaasweetalles 08-06-2023
Jij gaat al zijn gangen na?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
als je niets doet kan je ook niets fout doen
klaasweetalles 08-06-2023
prima gedachtegang. Wordt wellicht wel interim op 1 augustus en is in zijn huidige functie ook prima bezig.quote:Menno Geelen heeft de raad van commissarissen van Ajax te kennen gegeven Edwin van der Sar niet op te volgen als algemeen directeur van Ajax. De commercieel directeur wordt al jaren klaargestoomd om de functie van de voormalig doelman over te nemen, was de droomkandidaat van de rvc, heeft groot draagvlak binnen de club en bij de sponsoren, maar maakte donderdagmiddag op een personeelsbijeenkomst bekend voor de eer te bedanken.
Volgens aanwezigen in de Johan Cruijff ArenA zei Geelen dat er 1001 redenen zijn om het wél te doen, maar was er één belangrijk reden om het niet te doen. De commercieel directeur, die al dertien jaar bij Ajax werkt en met Van der Sar en directeur voetbalzaken Marc Overmars aan de basis van de Ajax-successen van de laatste jaren stond, hecht net als veel prominente leden en in de geest van Johan Cruijff waarde aan een oud-Ajax-speler als boegbeeld van de club.
Als deze man zou weten wat hij moet doen zou hij allang acties uitgezet hebbenquote:
Verstandige jongen, maar welke ex speler zou vd Sar kunnen opvolgen?quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:59 schreef Malavita het volgende:
[..]
prima gedachtegang. Wordt wellicht wel interim op 1 augustus en is in zijn huidige functie ook prima bezig.
Ik heb zowaar gisteren 1 post van je geliked, over Messi meen ik, die dosis moet je gewoon aanhouden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Als deze man zou weten wat hij moet doen zou hij allang acties uitgezet hebben
hij weet al 4 maanden wat zijn werk is bij 020 ...hij heeft zat tijd gehad
Zijn werk is spelers beoordelen en kopen
Hij zou over de jaren al een boekje moeten hebben met potentiele spelers voor 020
Ik wil acties van hem zien en wel op korte termijn!
ik zou Klaassen doenquote:Op donderdag 8 juni 2023 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstandige jongen, maar welke ex speler zou vd Sar kunnen opvolgen?
Ik volg het allemaal niet zo enorm wat ex spelers doen, de enige waarvan ik weet dat hij een respectabel bedrijf runt is Demy de Zeeuw.quote:
had van der sar ook niet zo een bedrijfseconomische opleiding gedaan....quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik volg het allemaal niet zo enorm wat ex spelers doen, de enige waarvan ik weet dat hij een respectabel bedrijf runt is Demy de Zeeuw.
goeie. Niet te zeggen om eerlijk te zijn.quote:Op donderdag 8 juni 2023 18:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verstandige jongen, maar welke ex speler zou vd Sar kunnen opvolgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |