Denk wel minimaal 40-45 inmiddels. Hij speelt gelukkig ook nog niet in de premier league, ik vind het al prima dat hij verreweg de beste spits van Nederland is voor nog minimaal een jaartjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt wel een obsessie met Brobbey niet? Denk dat er alleen al in de premier league minimaal 30 spitsen rondlopen die beter zijn. Was laatst een verslaggever die aan de TD van Feyenoord vroeg of Gimenez voor 60 miljoen te koop was. Beetje overhyped inmiddels.
Geen zorgen, parametergastje begrijpt zichzelf ook niet denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begrijp nu niet waar je over lult.
60 MILJOEN LULLEN ZE OVER. 60!1!1. BENNE GE NOU VAN DE POT GERUKT.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk wel minimaal 40-45 inmiddels. Hij speelt gelukkig ook nog niet in de premier league, ik vind het al prima dat hij verreweg de beste spits van Nederland is voor nog minimaal een jaartje
Dat was toch ook gewoon een uitstekende spits voor de eredivisie? Of waar gaat het je nou eigenlijk om als je naar het stadion gaat dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
60 MILJOEN LULLEN ZE OVER. 60!1!1. BENNE GE NOU VAN DE POT GERUKT.
Aardige spits hoor daar niet van maar ze slaan wel wat door. Haller tikte er meer binnen in de Eredivisie. Die is ook niet zo goed
Sydney van Hooijdonk is ook prima voor de Eredivisie. Gimenez ook. Beugelsdijk was ook een prima eredivisie speler.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch ook gewoon een uitstekende spits voor de eredivisie? Of waar gaat het je nou eigenlijk om als je naar het stadion gaat dan?
Godverdomme, Haller maakt net een hattrick tegen PSV maar ik denk dat hij Barcelona niet kan halen. Wat een kutdag!
Zolang hij blijft scoren mogen Ajacieden hem overhyped vinden, ik zou zeggen succes met mokerlompe Brubby.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sydney van Hooijdonk is ook prima voor de Eredivisie. Gimenez ook. Beugelsdijk was ook een prima eredivisie speler.
Mijn punt is dat deze gozer overhyped is en dat het Europees gezien gewoon een modale spits is. Wiens kwaliteiten de laatste tijd schromelijke worden overschat en opgehemeld. Jij noemt 'm de beste spits van Nederland dat durf ik ook nog wel te betwijfelen. Luuk de Jong is beter.
Grgr.
Hard gelachen. Dit kan niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sydney van Hooijdonk is ook prima voor de Eredivisie. Gimenez ook. Beugelsdijk was ook een prima eredivisie speler.
Mijn punt is dat deze gozer overhyped is en dat het Europees gezien gewoon een modale spits is. Wiens kwaliteiten de laatste tijd schromelijke worden overschat en opgehemeld. Jij noemt 'm de beste spits van Nederland dat durf ik ook nog wel te betwijfelen. Luuk de Jong is beter.
Grgr.
Als het familie van is vind ik het best te verklaren.quote:
Ik ben niet voor een bepaalde club slechts tegen Gimenez. Beperkte spits is dat zeg, allejezus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang hij blijft scoren mogen Ajacieden hem overhyped vinden, ik zou zeggen succes met mokerlompe Brubby.
Qua koppen sowieso. Denk dat Sydney van Hooijdonk in potentie nog vele malen beter is. Die Griek van Utrecht dat is pas een killer in tegenstelling tot schele Santiago. Letterlijk alleen Brobbey is slechter van alle spitsen in de Eredivisie.quote:
Stop.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Qua koppen sowieso. Denk dat Sydney van Hooijdonk in potentie nog vele malen beter is. Die Griek van Utrecht dat is pas een killer in tegenstelling tot schele Santiago. Letterlijk alleen Brobbey is slechter van alle spitsen in de Eredivisie.
Matige trollpogingquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Qua koppen sowieso. Denk dat Sydney van Hooijdonk in potentie nog vele malen beter is. Die Griek van Utrecht dat is pas een killer in tegenstelling tot schele Santiago. Letterlijk alleen Brobbey is slechter van alle spitsen in de Eredivisie.
Luuk de Jong. Volgens mij is het voor sommigen bedtijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Grgr.
Ik denk dat als Klaasweetalles technisch directeur wordt bij premier league club dat schele Santiago 60 miljoen gaat opleveren. Die snapt ook weinig van voetbal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:57 schreef Scrummie het volgende:
Wotte dacht "wat klaas kan in het Ajax topic, kan ik ook in het Feyenoord topic".
Zelfs klaas is geloofwaardiger in het trollen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:57 schreef Scrummie het volgende:
Wotte dacht "wat klaas kan in het Ajax topic, kan ik ook in het Feyenoord topic".
Dan speelt ie ook nog bij Ajax. Ik bedoel als Santiago bij Ajax speelde dan had ie er 45 gemaakt toch een stukje makkelijker daar dan dat op de counter in blessuretijd moeten prikken steeds. Vermoeiend lijkt me dat hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 01:05 schreef Wotte het volgende:
Maar goed de beste spits van Nederland is misschien ook niet een titel om trots op te zijn. We hebben me hier toch een partij kutspitsen om te lopen, jezus. Neem nou zo'n Brobbey die moet wat aan zijn evenwichtsorgaan hebben zo vaak schiet hij niet in de goal.
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 01:10 schreef Caland het volgende:
Het begint nu ook al tegen zichzelf te lullen
Psychoses zijn een bitch
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 01:10 schreef Caland het volgende:
Het begint nu ook al tegen zichzelf te lullen
Psychoses zijn een bitch
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een schizofreen is nooit alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |