quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Haar gezicht is heel groot voor haar hoofd ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:05 schreef RipCity het volgende:
Dikkertje Dap lijkt me zo'n vrouw met 9 kinderen uit een Huis Vol.
We hebben jou nog nooit zien posten: leuke man!quote:
Omdat de gemiddelde man in dit programma een Fok!ker type / forever single is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
We hebben jou nog nooit zien posten: leuke man!
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat de gemiddelde man in dit programma een Fok!ker type / forever single is.
Jij had een leuke kledingstijl.quote:
De anti-deelnemerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Max is qua spontaniteit nou precies een man die nooit meedoet aan dit programma
Ja stukje verzuring daar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ze kijkt als een boer met kiespijn
Het hele etentje lang
Idd echt het zonnetje in huis.quote:
Blij ei op een goeie manierquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:16 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat hij het ook wel goed doet in een gay bar
Ja had eigenlijk ook de haai date verwacht, omdat die nonbinairen uiteindelijk gewoon een hetero date waren.quote:
Die twee hadden toch wel een klik op hun manier?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:16 schreef Dutch_view het volgende:
OMG het stel waarvan je t minste van verwacht
Dat PSV maar mag winnen voor volk en (brabantVaderland)quote:
Elkaar vaker zien kan ook vriendschappelijk tochquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:16 schreef Dutch_view het volgende:
OMG het stel waarvan je t minste van verwacht
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die twee hadden toch wel een klik op hun manier?
voor de TOTOquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat PSV maar mag winnen voor volk en (brabantVaderland)
ja als vrienden ofzo maar om te zeggen meer? Maar goed, ik gun ze t beste verderquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die twee hadden toch wel een klik op hun manier?
Best OK. Middenmoter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Niks van gezien, terugkijken of skippen?
Kijken want apart volk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Niks van gezien, terugkijken of skippen?
Gisteren was wel heel heftig @Pisces29quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond![]()
Benieuwd wat vanavond ons brengt...
Ja maar niet van fulltime werken. En ze is traditioneel. Zeg gewoon direct dat je een sugardaddy zoekt.quote:
Hihihihi oh hihihiquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haar hihi manier van praten hihi is echt irritant.
Oh ze is er wel eerlijk overquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar niet van fulltime werken. En ze is traditioneel. Zeg gewoon direct dat je een sugardaddy zoekt.
Na dit gesprekje neem ik mijn woorden terug.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haar hihi manier van praten hihi is echt irritant.
Voor én na het sporten sowieso.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:31 schreef DKUp het volgende:
Zal zij ook vier per dag douchen?
Eerlijkheid
Communicatie
Respect
Materialistisch, hij moet meer dan haar verdienen. Ze lacht als Sylvie Meis
Loop gewoon naar The Harbour Club joh en sla daar een Roland Kahn-achtige aan de haak, hihihihihi.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar niet van fulltime werken. En ze is traditioneel. Zeg gewoon direct dat je een sugardaddy zoekt.
Zelfs Sylvie kan meer dan 4 zinnen praten zonder te lachenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:31 schreef DKUp het volgende:
Zal zij ook vier per dag douchen?
Eerlijkheid
Communicatie
Respect
Materialistisch, hij moet meer dan haar verdienen. Ze lacht als Sylvie Meis
Communistische parade, op het overdreven materialisme na.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wel fijn dat ze alle red flags al direct aan de bar laat zien.
Had het fijn gevonden als je de aflevering van gister had gekeken, hihi. *heup kantelt op kruk*quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Loop gewoon naar The Harbour Club joh en sla daar een Roland Kahn-achtige aan de haak, hihihihihi.
Is er ook een naam daarvoor, behalve kostwinner,quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Jouko lijkt me wel iemand voor een tradwife
Hihi, ik was hihi er niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had het fijn gevonden als je de aflevering van gister had gekeken, hihi. *heup kantelt op kruk*
Ja hihi, terugkijken kan toch.quote:
ChatGPT zegt:quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:34 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Is er ook een naam daarvoor, behalve kostwinner,
quote:De man van een "tradwife" (traditional wife) wordt vaak simpelweg aangeduid als een "trad husband" of "traditional husband." Dit verwijst meestal naar een man die de traditionele genderrollen omarmt, zoals kostwinner en beschermer van het gezin, terwijl de vrouw zich richt op huishoudelijke taken en de zorg voor het gezin.
Niet eens achter het doel gestaan @tong80quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:33 schreef DKUp het volgende:
Het hoogste jeugdniveau in Nederland
Tweede divisie in Amerika
Ook nog even in Spanje
Nou nou nou
Die van maandag waren nog steeds wel het beste. De etalage dan, de rest viel tegen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dag 3 met gevel in de etalaaasje @:sapstengel
Is dat nu wel of geen aanrader?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was eerder een podium.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ligt eraan wat je wil uitstralen en bereiken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat nu wel of geen aanrader?
Ik vraag dit voor een vriend
Ware liefde natuurlijk, dat is toch de reden dat mensen met first dates meedoenquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil uitstralen en bereiken.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet eens achter het doel gestaan @:tong80
Iddquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:39 schreef Bugno3 het volgende:
Temu-Sylvie heeft echt een dodelijk ijzige blik. Engig wel, hihi.
Die drinken zwartquote:
Weer eens wat anders, lijken me wel relaxte haaisquote:
Heb jij mooi haar?quote:
Ik ben de natuurquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Spwitualiteit
Tantra
Aaien
Steentjes
@:dkup
Abel tour bijnaaaa
Kaal met pluk genoteerdquote:
Volgende keer weer raakquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Oh hij zei droomvrouw.
Had ik het toch fout.
Waarom bestelt hij gemberthee of een gin tonic dan en begint hij over spiritualiteit.
Veel mensen komen er ook niet voor uitquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dacht dat mijn gaydar vrij goed was, toch even recalibreren.
Max kijken had ik echt niet verwacht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haha, nee. Voor mij geen slechte hairjob zoals Max (voorlopig).
Kan inderdaad ook nogquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Veel mensen komen er ook niet voor uit
Wat staat hier.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Max kijken had ik echt niet verwacht.
Heb jij mooi haar, ja toch?quote:
Hihihiquote:
Een glasquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Fles rode wijn per dag was goed voor je hart toch?
Van die vieze monden trekken als hij iets zegtquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Of dat wijf wat voor in het bootje alleen maar schreeuwt
Denk het wel aan die dikke nek te zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
Alleen tijdens trainingen. Bij wedstrijden hebben ze eentje met normaal postuur, dan vliegen ze.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:46 schreef DKUp het volgende:
[..]
hemels!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
[..]
Onze lieve heer heeft deze man genezen
Zit dit ook op Fok! ?quote:
Met 30 graden en BOB kan het, anders nietquote:
Zowel 's ochtends als in de avond inderdaad een onmenselijke tijd.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
Half vijf op het werk, ik moet daar niet aan denken.
Zijn haargrens ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
Lekker samenwonen ook, elke nacht om 3:15u de wekker.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef Felagund het volgende:
Ik zie jullie altijd heel modern en knap voor mequote:Op woensdag 22 januari 2025 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
In de intro kwam dat zo over op me. Nu twijfel ik.
Dit, ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:49 schreef Joop_W het volgende:
In de intro had ik ze ouder geschat. De kleding draagt er aan bij.
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie jullie altijd heel modern en knap voor me
Je kent me te goed.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hihihihiquote:
Kerstversiering in de sale?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben vandaag nog in de Intratuin in Apeldoorn geweest. Komt wel erg dichtbij.
Ooommmmmmquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:52 schreef DKUp het volgende:
Even mediteren bij binnenkomst @:pisces29
En toen antwoordde hij in het Engels toch?quote:
Nee kwam er langs en dacht even kijken wat voor halsbanden en hondenspeeltjes ze hebben. Maar uiteindelijk niet geslaagd.quote:
Hangt van de persoon af of de wil en of de kans er is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Veel daten
Is veel neuken
Of zit ik dan verkeerd?
Is dit jouw ervaring die spreekt?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Veel daten
Is veel neuken
Of zit ik dan verkeerd?
Oh. Oke.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Hangt van de persoon af of de wil en of de kans er is.
Ja, slap.quote:
Was idd wel duidelijk jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:55 schreef DKUp het volgende:
Zij vindt hem niet leuk
Dus begint over de afstand
Zoveel praten, meteen de diepte in. Zie het als een compliment.quote:
Ok hihi. Ik zie er wel beter uit overigens.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoveel praten, meteen de diepte in. Zie het als een compliment.
Huilen om de verkiezing van Trump.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef DKUp het volgende:
Diversiteit
Inclusiviteit
Iedereen hoort erbij
Niet nep-links
Lekker radicaal
Droom lekker verder
Bij homo's vind ik het altijd moeilijk te zeggen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn toch een match made in heaven?
Meer beste vrienden ditquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee zijn toch een match made in heaven?
Pyromanenpolitiek.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
lekker inclusief, niks over sociale zekerheden, je zorgvezekering die 200 euro omhooggaat, als het maar inclusief is.![]()
Dames en heren, onze toekomst!
Ja, net als bij meiden net gewoon vriendinnenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Bij homo's vind ik het altijd moeilijk te zeggen.
Ja maar niet zomaar inclusief.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
lekker inclusief, niks over sociale zekerheden, je zorgvezekering die 200 euro omhooggaat, als het maar inclusief is.![]()
Dames en heren, onze toekomst!
Als er iemand lastig te matchen is zijn het homo's (en lesbo's) wel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Bij homo's vind ik het altijd moeilijk te zeggen.
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, net als bij meiden net gewoon vriendinnen
Hier schrik ik van @Cocoquote:
En toch neuken ze zich sufquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als er iemand lastig te matchen is zijn het homo's (en lesbo's) wel.
ik mis ripcity haar opmerkingen wel, dat iemand erop lijkt alsof de ogen volgespoten zijn, man man manquote:
Marc Klein Essink.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Die verkoper doet me aan een tv persoon denken, maar kan de vinger er ben niet op leggen.
@RipCity is idd een meid vol pitquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik mis ripcity haar opmerkingen wel, dat iemand erop lijkt alsof de ogen volgespoten zijn, man man man
Lekker verlicht, lekker zen, lekker vrij,quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:03 schreef DKUp het volgende:
Juh Juh euh
Uh
Blote voeten dansen
Geen drank, drugs en mobiele telefoons
quote:
Ja dat is wel paradoxaal. Niet zo kieskeurig voor een wipje, wel voor een relatie.quote:
Allergeniciteit. Het verhitten door koken of frituren heeft in de meeste gevallen geen invloed op de allergeniciteit, ondanks dat het eiwit denatureert.quote:
Maar hij had een darmziekte, dus misschien te vet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:04 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Allergeniciteit. Het verhitten door koken of frituren heeft in de meeste gevallen geen invloed op de allergeniciteit, ondanks dat het eiwit denatureert.
HIHIHIHIHIHIHIquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo lekker op stemmen en dialecten nadoen
Die meid met haar ijzige blik en hihihi is wel een heerlijk typetje
Leuke paradoxale combinatie ja.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo lekker op stemmen en dialecten nadoen
Die meid met haar ijzige blik en hihihi is wel een heerlijk typetje
Kun je hem niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:05 schreef Perrin het volgende:
Hij wil haar wel in een andere setting nog eens zien. Liggend bijvoorbeeld.
Met 23 al inhammen. Gun je ook niemand.quote:
Nee bah.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 23 al inhammen. Gun je ook niemand.
Klaassen Godquote:
Zou het wellicht korter kunnen houden om het minder oubollig te maken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 23 al inhammen. Gun je ook niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |