abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221153838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je hebt je mening verder al 3x moeten bijstellen dit seizoen, dat is niet erg maar doe niet alsof Ueda niet gewoon je ongelijk heeft bewezen.
Je kan dat blijven beweren, maar dat maakt het niet ineens waar.

Ik heb vanaf het begin van het seizoen al gezegd dat hij er 20+ zou gaan maken én tevens vanaf het begin van het seizoen gezegd dat hij niet het niveau is dat we moeten ambiëren.

Dombo wil dan vast een post aanhalen waar ik één keer 15+ goals heb gezegd - als ik dat al heb gezegd - maar guess what, 20+ is meer dan 15+ en dan kloppen beide statements dus gewoon :).

Ik heb gezegd dat een transfersom van 15+ miljoen reëel is (na een prima WK, waar ik de typfout EK maakte. Omdat de E naast de W zit op het toetsenbord, voor de volledigheid omdat Dombo anders weer schijtlollig gaat zitten doen).

Al die dingen kloppen met de praktijk. Of lijken te gaan kloppen, want verkocht is hij nog niet en Parijs is nog ver.

En ja, als dat uiteindelijk 25+ miljoen wordt omdat de voetbalwereld gestoord is en geil gaat op goals van Ueda tegen het RKC van het mondiale voetbal, hartstikke top.

Het maakt de transfersom voor zo'n spits die zelfs voor de top van de Eredivisie tekort komt niet minder debiel. :) Dat statement blijft gewoon kloppen, net als mijn conclusie dat hij compleet tekort schiet in topwedstrijden.

En het maakt niets minder waar van mijn bewering dat hij na een goed WK 15+ miljoen oplevert, want 25+ miljoen is ook gewoon >15+ miljoen.
pi_221153878
Iemand valt in herhaling, stuurt soms wat bij en ik begrijp deze hele discussie niet.

Ook dit topic is toe aan de eerste training.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:57:50 #153
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221153957
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:40 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Je kan dat blijven beweren, maar dat maakt het niet ineens waar.

Ik heb vanaf het begin van het seizoen al gezegd dat hij er 20+ zou gaan maken én tevens vanaf het begin van het seizoen gezegd dat hij niet het niveau is dat we moeten ambiëren.

Dombo wil dan vast een post aanhalen waar ik één keer 15+ goals heb gezegd - als ik dat al heb gezegd - maar guess what, 20+ is meer dan 15+ en dan kloppen beide statements dus gewoon :).

Ik heb gezegd dat een transfersom van 15+ miljoen reëel is (na een prima WK, waar ik de typfout EK maakte. Omdat de E naast de W zit op het toetsenbord, voor de volledigheid omdat Dombo anders weer schijtlollig gaat zitten doen).

Al die dingen kloppen met de praktijk. Of lijken te gaan kloppen, want verkocht is hij nog niet en Parijs is nog ver.

En ja, als dat uiteindelijk 25+ miljoen wordt omdat de voetbalwereld gestoord is en geil gaat op goals van Ueda tegen het RKC van het mondiale voetbal, hartstikke top.

Het maakt de transfersom voor zo'n spits die zelfs voor de top van de Eredivisie tekort komt niet minder debiel. :) Dat statement blijft gewoon kloppen, net als mijn conclusie dat hij compleet tekort schiet in topwedstrijden.

En het maakt niets minder waar van mijn bewering dat hij na een goed WK 15+ miljoen oplevert, want 25+ miljoen is ook gewoon >15+ miljoen.
Je zei voor het seizoen 10-15, aan het begin van het seizoen 15-20 en dat heb je heel lang volgehouden tot ie bijna boven de 20 uitkwam.

En je zei eerst dat we blij moesten zijn als we z'n aankoopprijs terug konden verdienen.

Nog nooit iemand meegemaakt die zo slecht was in z'n ongelijk toegeven _O-
pi_221154678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je zei voor het seizoen 10-15, aan het begin van het seizoen 15-20 en dat heb je heel lang volgehouden tot ie bijna boven de 20 uitkwam.
Als jij dat in je hoofd wil blijven geloven moet je dat doen, altijd gezellig als het Sesamstraat in je bovenkamer is.

quote:
En je zei eerst dat we blij moesten zijn als we z'n aankoopprijs terug konden verdienen.
Dat moeten we ook absoluut zijn, want het is een krankzinnig matige spits die 100% in het buitenland gaat floppen. Heel fijn dus als we het geld terugkrijgen. Dat zou echt een zegen zijn.

Als Gimenez al mislukt in Italië, wat denk je dan dat deze jongen gaat doen.

quote:
Nog nooit iemand meegemaakt die zo slecht was in z'n ongelijk toegeven _O-
Als je geen ongelijk hebt hoef je het ook niet toe te geven. Er zijn meer tinten tussen zwart en wit
pi_221154688
De tweede plaats heeft heel, heel veel vertekend voor supporters, zoveel is wel duidelijk.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:21:33 #156
378023 Wotte
wotte!?
pi_221155048
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:23 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Als jij dat in je hoofd wil blijven geloven moet je dat doen, altijd gezellig als het Sesamstraat in je bovenkamer is.
[..]
Dat moeten we ook absoluut zijn, want het is een krankzinnig matige spits die 100% in het buitenland gaat floppen. Heel fijn dus als we het geld terugkrijgen. Dat zou echt een zegen zijn.

Als Gimenez al mislukt in Italië, wat denk je dan dat deze jongen gaat doen.

[..]
Als je geen ongelijk hebt hoef je het ook niet toe te geven. Er zijn meer tinten tussen zwart en wit
Je moet voor de grap eens een paar van die goals van Gimenez terugkijken. Toen hij in bloedvorm was. Die had het geluk echt aan zijn reet hangen.
pi_221155906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je moet voor de grap eens een paar van die goals van Gimenez terugkijken. Toen hij in bloedvorm was. Die had het geluk echt aan zijn reet hangen.
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckx
pi_221157201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Adames het volgende:

[..]
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckx
In ieder geval niet de topspits die mensen in hun hoofd hebben ondanks zijn excentrieke vriendin.
pi_221157291
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:09 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
In ieder geval niet de topspits die mensen in hun hoofd hebben ondanks zijn excentrieke vriendin.
twitter
pi_221162015
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Adames het volgende:

[..]
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckx
:')
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:58:16 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221162029
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ x ]
Kan hij daar z'n benen breken, niet geschikt voor topsport.
pi_221165298
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ x ]
Had zich op den duur zo in de basis kunnen spelen bij Oranje. Prachtige speler die een complete spits kan worden.

(mits fit)
pi_221167031
Feyenoord akkoord over komst Spaanse spits: 1,92 meter lange aanvaller moet voor de goals gaan zorgen

https://www.ad.nl/voetbal(...)aan-zorgen~a85c8eac/

Done deal.
pi_221167179
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord akkoord over komst Spaanse spits: 1,92 meter lange aanvaller moet voor de goals gaan zorgen

https://www.ad.nl/voetbal(...)aan-zorgen~a85c8eac/

Done deal.
En dan ook die spaanse verdediger.. we kunnen de eerste 5 wedstrijden weer gaan wennen aan alle nieuwe namen, gelukkig maar want het is niet alsof we niet al 40 spelers onder contract staat.
pi_221167236
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:03 schreef snabbi het volgende:

[..]
En dan ook die spaanse verdediger.. we kunnen de eerste 5 wedstrijden weer gaan wennen aan alle nieuwe namen, gelukkig maar want het is niet alsof we niet al 40 spelers onder contract staat.
En we kunnen ook niet meer janken dat de TD te laat is met de aankopen. Nu al een kutseizoen.
pi_221167277
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:12 schreef CR7 het volgende:

[..]
En we kunnen ook niet meer janken dat de TD te laat is met de aankopen. Nu al een kutseizoen.
tja oprecht weet ik niks te zeggen over die ferri, vanhoute en marmol. Alleen ik vraag me wel af als je zo'n vanhoute haalt (27) wat die precies op het middenveld zal toevoegen. Zoals ik zeg, ik ken al die spelers niet dus ik ga er nog geen conclusies aan koppelen
pi_221167481
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:16 schreef snabbi het volgende:

[..]
tja oprecht weet ik niks te zeggen over die ferri, vanhoute en marmol. Alleen ik vraag me wel af als je zo'n vanhoute haalt (27) wat die precies op het middenveld zal toevoegen. Zoals ik zeg, ik ken al die spelers niet dus ik ga er nog geen conclusies aan koppelen
https://www.fr12.nl/nieuw(...)enveld-van-feyenoord
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 11:07:34 #168
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221172214
Jammer dat er geen jeugdspelers aansluiten bij het 1e door de te grote selectie. Was toch erg benieuwd geweest of Jerayno Schaken zich had kunnen laten zien.
  zondag 28 juni 2026 @ 14:25:29 #169
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221173819
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat er geen jeugdspelers aansluiten bij het 1e door de te grote selectie. Was toch erg benieuwd geweest of Jerayno Schaken zich had kunnen laten zien.
Volgens FR12 is het niet alleen door de omvang van de selectie maar ook in het kader van de intensieve belasting de eerste weken met allerlei testen. Na de eerste weken gaan die jongens van Varkenoord gewoon meetrainen :)

https://www.fr12.nl/nieuw(...)-voor-bewuste-aanpak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')