Weet jij de hoogte van het bod dat van Leeds en nu Marseille is geaccepteerd?quote:Op maandag 28 juli 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel hele rare praktijken dat je als club zo duidelijk zegt dat je het bod van Marseille niet serieus kunt nemen, daarom did gesprekken stopt zet, een flink hoger bod vaan Leeds accepteert maar dan nu ineens wel akkoord gaat met een bod van Marseille dat een stuk lager is dan het reeds geaccepteerde bod.
Ook als speler zou voor mij een keuze tussen Marseille en Leeds een no-brainer zijn trouwens en dat zou geen Frankrijk worden voor mij.
Dat heeft toch in alle kranten gestaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij de hoogte van het bod dat van Leeds en nu Marseille is geaccepteerd?
quote:Op maandag 28 juli 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel hele rare praktijken dat je als club zo duidelijk zegt dat je het bod van Marseille niet serieus kunt nemen, daarom did gesprekken stopt zet, een flink hoger bod vaan Leeds accepteert maar dan nu ineens wel akkoord gaat met een bod van Marseille dat een stuk lager is dan het reeds geaccepteerde bod.
Ook als speler zou voor mij een keuze tussen Marseille en Leeds een no-brainer zijn trouwens en dat zou geen Frankrijk worden voor mij.
35 miljoen is gewoon een goed bedrag voor Paxaio. Als ik de berichten hier zo lees denken sommige dat er oneindig veel gevraagd kan worden voor spelers van Feyenoord maar dat is niet zo.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Als jij echt denkt dat er een voetbalclub ter wereld is die akkoord gaat met een bod dat vele malen lager is dan een bod dat al is uitgebracht dan mag dat verder hoor.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat heeft toch in alle kranten gestaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |