abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219818805
Elo ranking Feyenoord afgelopen 4 jaar

Alsof je de koers van de roebel bekijkt _O_
blablablabla
pi_219818979
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 16:21 schreef Elan het volgende:
Elo ranking Feyenoord afgelopen 4 jaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alsof je de koers van de roebel bekijkt _O_
Alle clubs in een neerwaartse spiraal.

Zie daar het probleem om een nieuwe trainer en staf te vinden die de boel goed neerzetten binnen de Nederlandse grenzen.
pi_219819923
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 15:35 schreef Caland het volgende:

[..]
Is dat zo ja?

Je hebt een vrij matige keeper, je hebt twee centrale verdedigers die allebei niet kunnen opbouwen, twee linksbacks die allebei geen Feyenoord 1-niveau zijn, eigenlijk maar één echte nummer 6 in de selectie en een aanval waar je niet gek van opkijkt als dat bij Utrecht of NEC rondloopt.
Absoluut. De keeper is inderdaad wat het is.
Het verdedigend centrum is opbouwend niet sterk, maar heeft in beginsel wel de capaciteiten om gewoon stabiel te staan, en de opbouw via de backs te laten lopen. Het middenveld is uit balans, maar in beginsel heb je er wel 6 (vrij) goede spelers lopen, die nu nauwelijks een bal naar dezelfde kleur spelen of hem langer dan 7 seconden vasthouden. De buitenspelers komen (nog) tekort, maar het rendement daaruit is gewoon channant. Vrijwel niemand lijkt in zn kracht te spelen. Eigenlijk alleen Valente en Ueda voldoen aan of overstijgen de verwachtingen. Ondertussen komen zelfs NEC en AZ gewoon heel dichtbij als ze hun volgende potje pakken.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  maandag 12 januari 2026 @ 18:48:30 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219819936
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Absoluut. De keeper is inderdaad wat het is.
Het verdedigend centrum is opbouwend niet sterk, maar heeft in beginsel wel de capaciteiten om gewoon stabiel te staan, en de opbouw via de backs te laten lopen.
Vrij kansloos als daar Bos en Lotomba staan die allebei ook niet kunnen voetballen. Tevens is het toch wel prettig als één van je centrale verdedigers af en toe een bal tussen de linies kan geven in het hedendaagse voetbal.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219819941
quote:
10s.gif Op maandag 12 januari 2026 15:59 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Arne Slot:

• Heeft de PL gewonnen
• Ging in de achtste finale net kopje onder met penalties tegen latere winnaar PSG
• Gaat waarschijnlijk wederom makkelijk bij de eerste acht eindigen in de CL
• Staat op de vierde plek in de PL en gaat wederom CL halen in een zeer complex seizoen, waarbij hij aantoont rust te bewaren, zelfs als een speler hem openlijk afvalt
• Toont zelfkritisch te zijn
• Staat bekend om het aantrekkelijke voetbal dat hij speelde vorig jaar
• Is zeer intensief gescout door Liverpool

Die zal vast terugkomen naar de Eredivisie, zelfs als hij ontslagen wordt, want zo'n club is Liverpool. Ofzo.

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat zeg ik. Wensdenken. Vanuit pure wanhoop over de huidige ellende. Hopen dat hij heimwee krijgt en bij z’n familie wil zijn ofzo.
pi_219819974
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Vrij kansloos als daar Bos en Lotomba staan die allebei ook niet kunnen voetballen. Tevens is het toch wel prettig als één van je centrale verdedigers af en toe een bal tussen de linies kan geven in het hedendaagse voetbal.
Uiteraard, maar zelfs die presteren regelmatig minder dan je zou mogen verwachten. Het is gewoon een samenspel, spelers worden niet in hun kracht gebruikt, vertrouwen mist, er is geen plan B. Ik ben er van overtuigd dat je met Arne zeker een punt of 10 extra had gehad.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 12 januari 2026 @ 18:53:09 #182
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_219819990
Jammer dat Xabi niet op Feijenoord zit te wachten als club.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 12 januari 2026 @ 18:55:41 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219820016
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:52 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Uiteraard, maar zelfs die presteren regelmatig minder dan je zou mogen verwachten. Het is gewoon een samenspel, spelers worden niet in hun kracht gebruikt, vertrouwen mist, er is geen plan B. Ik ben er van overtuigd dat je met Arne zeker een punt of 10 extra had gehad.
Er zit totaal geen enkele lijn in het aankoopbeleid, daar had Arne ook weinig van gemaakt.

Zowel die Jap als Achmed zijn voor dat geld alleraardigste aankopen, maar als je een beetje dwingend wil voetballen koop je ze eigenlijk nooit allebei.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219820037
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:53 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer dat Xabi niet op Feijenoord zit te wachten als club.
Lijkt me voor beiden een buitenkansje, ik zeg doen
  maandag 12 januari 2026 @ 18:58:39 #185
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_219820042
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Er zit totaal geen enkele lijn in het aankoopbeleid, daar had Arne ook weinig van gemaakt.

Zowel die Jap als Achmed zijn voor dat geld alleraardigste aankopen, maar als je een beetje dwingend wil voetballen koop je ze eigenlijk nooit allebei.
Jeng was veelbelovend in de korte tijd dat we hem gezien hadden.

We hebben ook wel pech / last van enorm mismanagement (doorhalen wat niet van toepassing is) met blessures.
  maandag 12 januari 2026 @ 19:01:02 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219820064
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 18:58 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Jeng was veelbelovend in de korte tijd dat we hem gezien hadden.

We hebben ook wel pech / last van enorm mismanagement (doorhalen wat niet van toepassing is) met blessures.
Maar Jeng was altijd een langetermijnproject en eigenlijk gehaald voor volgend seizoen hooguit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219820081
quote:

[..]

Gelukkig had ArendGod Dessers, LiTo bv, Jan Bak, Pedersen en Walemarkt tot z’n beschikking.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het er 110% mee eens dat DtK het compleet verprutst heeft, maar ga me nou niet zeggen dat De_Pers er alles uitperst, als een sinaasappel.
  maandag 12 januari 2026 @ 19:04:06 #188
262211 hhh38
pi_219820089
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:01 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar Jeng was altijd een langetermijnproject en eigenlijk gehaald voor volgend seizoen hooguit.
Ik zeg niet dat het aankoopbeleid coherent is, maar dat we een betere spelersgroep hebben dan nu lijkt.
  maandag 12 januari 2026 @ 19:04:42 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219820096
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:03 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Gelukkig had ArendGod Dessers, LiTo bv, Jan Bak, Pedersen en Walemarkt tot z’n beschikking.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben het er 110% mee eens dat DtK het compleet verprutst heeft, maar ga me nou niet zeggen dat De_Pers er alles uitperst, als een sinaasappel.
Er valt ongetwijfeld iets meer uit te halen maar ik zie tegelijkertijd een bijzonder gemankeerde selectie waarbij het grootste kapitaal zit in te dure en oude spelers.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 12 januari 2026 @ 19:12:38 #190
262211 hhh38
pi_219820195
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Er valt ongetwijfeld iets meer uit te halen maar ik zie tegelijkertijd een bijzonder gemankeerde selectie waarbij het grootste kapitaal zit in te dure en oude spelers.
Dat ze duur en oud zijn is een groot risico, maar heeft geen invloed op de mogelijkheid om nu beter te presteren.
pi_219820206
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2026 19:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Kutselectie, kuttrainer, kut TD. We zitten op 1 lijn 14.gif
  maandag 12 januari 2026 @ 19:21:14 #192
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_219820287
quote:

[..]

Het is geen topselectie en in alle scenario’s eindig je achter PSV, maar er zit een stuk meer in dan er nu uitkomt.
pi_219820790
Het probleem van Van Persie is dat hij stront eigenwijs is. De selectie is erg matig, maar de zaken waar hij wel invloed op heeft regelt hij ook geen slecht. De aanvoerderskwestie, keeperskwestie, zijn wisselbeleid zwalkt alle kanten op. Dan blijft er wel heel weinig over om op terug te vallenz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')