abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218355095
Kwalitatief doen we ook een behoorlijk jasje uit zo.

Tenzij Borges, Diarra en Tengstedt allen een schot in de roos blijken te zijn, of tenzij er nog 2 aankopen “aan de bovenkant” bijkomen.

Maar voorlopig ligt mijn verwachtingspatroon heel laag.

Dat maakt het contrast tussen de uitspraken van RvP over het kampioenschap des te schrijnender.

Hij is natuurlijk (nog) geen toptrainer maar hij wordt ook totaal in de steek gelaten door Kloese qua selectie samenstelling.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218355109
Toch wel hele rare praktijken dat je als club zo duidelijk zegt dat je het bod van Marseille niet serieus kunt nemen, daarom did gesprekken stopt zet, een flink hoger bod vaan Leeds accepteert maar dan nu ineens wel akkoord gaat met een bod van Marseille dat een stuk lager is dan het reeds geaccepteerde bod.

Ook als speler zou voor mij een keuze tussen Marseille en Leeds een no-brainer zijn trouwens en dat zou geen Frankrijk worden voor mij.
  maandag 28 juli 2025 @ 19:36:27 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218355122
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel hele rare praktijken dat je als club zo duidelijk zegt dat je het bod van Marseille niet serieus kunt nemen, daarom did gesprekken stopt zet, een flink hoger bod vaan Leeds accepteert maar dan nu ineens wel akkoord gaat met een bod van Marseille dat een stuk lager is dan het reeds geaccepteerde bod.

Ook als speler zou voor mij een keuze tussen Marseille en Leeds een no-brainer zijn trouwens en dat zou geen Frankrijk worden voor mij.
Weet jij de hoogte van het bod dat van Leeds en nu Marseille is geaccepteerd?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218355159
quote:
11s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Weet jij de hoogte van het bod dat van Leeds en nu Marseille is geaccepteerd?
Dat heeft toch in alle kranten gestaan?
pi_218355168
quote:

quote:

35 miljoen is gewoon een goed bedrag voor Paxaio. Als ik de berichten hier zo lees denken sommige dat er oneindig veel gevraagd kan worden voor spelers van Feyenoord maar dat is niet zo.

De salarissen bij Feyenoord liggen nu eenmaal een stuk lager dan bij Ajax en PSV. Transferjaren x salaris kunnen een goede indicatie geven wat je voor een speler kunt krijgen. Ik denk dat 35 - 40 de max was voor Paxiao. Dus je kunt niet ontevreden zijn met deze transfersom. Het is gewoon realistische.
  maandag 28 juli 2025 @ 19:41:51 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218355216
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dat heeft toch in alle kranten gestaan?
Als jij echt denkt dat er een voetbalclub ter wereld is die akkoord gaat met een bod dat vele malen lager is dan een bod dat al is uitgebracht dan mag dat verder hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 juli 2025 @ 19:42:36 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218355229
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:39 schreef Cryptonees het volgende:

[..]
[..] Het is gewoon realistische.
OKlaas
VBL SC influencer