Hartman impliceerde dat het feit dat hij waardeloos speelde wellicht gunstig was voor zijn transferwaarde om elders meer te verdienen. Ja dat is ook niet zo slim.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Goh… Robin kon het niet dealen dat Q nog niet gelijk blind wilde bijtekenen. Net alsmede Q2.
De mentaal instabiele, voormalig zwaar geblesseerde, gedegradeerde, niets na zijn blessure leverende, van extremistisch in het belijden van het Christendom naar het extremistisch van de Islam ontspoorde van onder tot boven getatoeëerde absurde naam hebbende Quindillishy (schrijf ik het goed?) Hartman is na vijf keer janken in de pers nog steeds niet klaar met zijn ex, De Pers? [lol woordgrap]quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:44 schreef De_Pel het volgende:
Goh… Robin kon het niet dealen dat Q nog niet gelijk blind wilde bijtekenen. Net alsmede Q2.
Dickie ziet zijn lucratieve schnabbel in rook op gaan.quote:
Wellicht heeft RvP hem gevraagd dit te doen.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:57 schreef snabbi het volgende:
opvallende mening van dick, geen idee waarom hij dat vindt. Lijkt mij juist heel logisch dat een td zo belangrijk is
Er zit in elk geval meer achter dan enkel Dick die zijn mening geeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 09:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wellicht heeft RvP hem gevraagd dit te doen.
Ik gok omdat Dick bijna 80 is.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:57 schreef snabbi het volgende:
opvallende mening van dick, geen idee waarom hij dat vindt. Lijkt mij juist heel logisch dat een td zo belangrijk is
Trainer is een passant, TD niet, dus het slaat inderdaad nergens op. Het probleem afgelopen jaren bij Feyenoord is dat de trainer te belangrijk is gemaakt na het succes van Slot. Daardoor zijn er veel slechte aankopen gedaan. Helemaal onhandig is als je hem laat opvolgen door een trainer met een volkomen andere tactiek en daarna een narcist die naar niemand onder hem luistert.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 08:57 schreef snabbi het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |