Dat is volledig afhankelijk ook van de wedstrijd natuurlijk. Überhaupt geen gekke keuze dit met de toch brede selectie die we hebben. Als je dan toch al 3 smaken op al die posities hebt kan je daar best wel eens een beetje rouleren als ze wellicht tegen het rode aanzitten, zeker na vorig seizoen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou toch liever 30 van de 90 minuten Read zien dan de hele wedstrijd Nieuwkoop en/of Lotomba.
Maar als Head of Medical and Performance zegt dat het echt onverstandig is houdt het op.
Was wel een belofte als speler, was zo'n jeugd wk met van basten toen, daar was hij wel goed, het is er alleen nooit echt uitgekomen.quote:
Nee, hoor. Maar ik ben sowieso niet zo iemand die eigen Feyenoorders gaat haten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:09 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dan ben ik maar de enige hier die Mario wel een topgozer vindt.
Dat hij überhaupt nog het woord Feyenoord in z’n mond durft te nemen zegt wel genoeg over de plaat voor z’n kop. Wat een engnek.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kan gewoon via Feyenoord aan een kaart komen en het vliegtuig pakken maar is boos dat hij niet elk Europees reisje gratis mee mag dus.
MarioGod
Ach Gurney.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mario Been te kritisch op Feyenoord
De Grote Leider Dennis duldt geen tegenspraak van de media.
Sindsdien wel een goede Feyenoord ambassadeur geweest in de rol van "onafhankelijke" analistquote:Op dinsdag 23 september 2025 19:16 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat hij überhaupt nog het woord Feyenoord in z’n mond durft te nemen zegt wel genoeg over de plaat voor z’n kop. Wat een engnek.
Volgens Robin is dit nu 90% vriend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
Van Persie zat afgelopen persconferentie nog vol trots te vertellen dat een kampioensteam een fitheidspercentage van tussen de 85-95% had en Feyenoord op 88% zat.
Benieuwd of hij hier nog op terug gaat komen.
Op naar de Coolsingel!quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens Robin is dit nu 90% vriend.
We kunnen dus keuzes maken in onze zeer brede selectie om iedereen TOPfit te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |