Je kan dat blijven beweren, maar dat maakt het niet ineens waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt je mening verder al 3x moeten bijstellen dit seizoen, dat is niet erg maar doe niet alsof Ueda niet gewoon je ongelijk heeft bewezen.
Je zei voor het seizoen 10-15, aan het begin van het seizoen 15-20 en dat heb je heel lang volgehouden tot ie bijna boven de 20 uitkwam.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je kan dat blijven beweren, maar dat maakt het niet ineens waar.
Ik heb vanaf het begin van het seizoen al gezegd dat hij er 20+ zou gaan maken én tevens vanaf het begin van het seizoen gezegd dat hij niet het niveau is dat we moeten ambiëren.
Dombo wil dan vast een post aanhalen waar ik één keer 15+ goals heb gezegd - als ik dat al heb gezegd - maar guess what, 20+ is meer dan 15+ en dan kloppen beide statements dus gewoon.
Ik heb gezegd dat een transfersom van 15+ miljoen reëel is (na een prima WK, waar ik de typfout EK maakte. Omdat de E naast de W zit op het toetsenbord, voor de volledigheid omdat Dombo anders weer schijtlollig gaat zitten doen).
Al die dingen kloppen met de praktijk. Of lijken te gaan kloppen, want verkocht is hij nog niet en Parijs is nog ver.
En ja, als dat uiteindelijk 25+ miljoen wordt omdat de voetbalwereld gestoord is en geil gaat op goals van Ueda tegen het RKC van het mondiale voetbal, hartstikke top.
Het maakt de transfersom voor zo'n spits die zelfs voor de top van de Eredivisie tekort komt niet minder debiel.Dat statement blijft gewoon kloppen, net als mijn conclusie dat hij compleet tekort schiet in topwedstrijden.
En het maakt niets minder waar van mijn bewering dat hij na een goed WK 15+ miljoen oplevert, want 25+ miljoen is ook gewoon >15+ miljoen.
Als jij dat in je hoofd wil blijven geloven moet je dat doen, altijd gezellig als het Sesamstraat in je bovenkamer is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zei voor het seizoen 10-15, aan het begin van het seizoen 15-20 en dat heb je heel lang volgehouden tot ie bijna boven de 20 uitkwam.
Dat moeten we ook absoluut zijn, want het is een krankzinnig matige spits die 100% in het buitenland gaat floppen. Heel fijn dus als we het geld terugkrijgen. Dat zou echt een zegen zijn.quote:En je zei eerst dat we blij moesten zijn als we z'n aankoopprijs terug konden verdienen.
Als je geen ongelijk hebt hoef je het ook niet toe te geven. Er zijn meer tinten tussen zwart en witquote:Nog nooit iemand meegemaakt die zo slecht was in z'n ongelijk toegeven
Je moet voor de grap eens een paar van die goals van Gimenez terugkijken. Toen hij in bloedvorm was. Die had het geluk echt aan zijn reet hangen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als jij dat in je hoofd wil blijven geloven moet je dat doen, altijd gezellig als het Sesamstraat in je bovenkamer is.
[..]
Dat moeten we ook absoluut zijn, want het is een krankzinnig matige spits die 100% in het buitenland gaat floppen. Heel fijn dus als we het geld terugkrijgen. Dat zou echt een zegen zijn.
Als Gimenez al mislukt in Italië, wat denk je dan dat deze jongen gaat doen.
[..]
Als je geen ongelijk hebt hoef je het ook niet toe te geven. Er zijn meer tinten tussen zwart en wit
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckxquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens een paar van die goals van Gimenez terugkijken. Toen hij in bloedvorm was. Die had het geluk echt aan zijn reet hangen.
In ieder geval niet de topspits die mensen in hun hoofd hebben ondanks zijn excentrieke vriendin.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckx
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In ieder geval niet de topspits die mensen in hun hoofd hebben ondanks zijn excentrieke vriendin.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckx
Had zich op den duur zo in de basis kunnen spelen bij Oranje. Prachtige speler die een complete spits kan worden.quote:
En dan ook die spaanse verdediger.. we kunnen de eerste 5 wedstrijden weer gaan wennen aan alle nieuwe namen, gelukkig maar want het is niet alsof we niet al 40 spelers onder contract staat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord akkoord over komst Spaanse spits: 1,92 meter lange aanvaller moet voor de goals gaan zorgen
https://www.ad.nl/voetbal(...)aan-zorgen~a85c8eac/
Done deal.
En we kunnen ook niet meer janken dat de TD te laat is met de aankopen. Nu al een kutseizoen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
En dan ook die spaanse verdediger.. we kunnen de eerste 5 wedstrijden weer gaan wennen aan alle nieuwe namen, gelukkig maar want het is niet alsof we niet al 40 spelers onder contract staat.
tja oprecht weet ik niks te zeggen over die ferri, vanhoute en marmol. Alleen ik vraag me wel af als je zo'n vanhoute haalt (27) wat die precies op het middenveld zal toevoegen. Zoals ik zeg, ik ken al die spelers niet dus ik ga er nog geen conclusies aan koppelenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
En we kunnen ook niet meer janken dat de TD te laat is met de aankopen. Nu al een kutseizoen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)enveld-van-feyenoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja oprecht weet ik niks te zeggen over die ferri, vanhoute en marmol. Alleen ik vraag me wel af als je zo'n vanhoute haalt (27) wat die precies op het middenveld zal toevoegen. Zoals ik zeg, ik ken al die spelers niet dus ik ga er nog geen conclusies aan koppelen
Volgens FR12 is het niet alleen door de omvang van de selectie maar ook in het kader van de intensieve belasting de eerste weken met allerlei testen. Na de eerste weken gaan die jongens van Varkenoord gewoon meetrainenquote:Op zondag 28 juni 2026 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat er geen jeugdspelers aansluiten bij het 1e door de te grote selectie. Was toch erg benieuwd geweest of Jerayno Schaken zich had kunnen laten zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |