Daar had hij vorig seizoen in het begin last van, later niet meer. Misschien is hij nog niet topfit?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:57 schreef satecl het volgende:
Veruit de beste speler van Feyenoord op dit moment. Als van Gaal op dit moment Strootman/Anita verkiest boven Baasie, neem ik hem niet meer serieus. Wat een rust en een overzicht.
Enig minpunt: Zijn uithoudingsvermogens moet beter. vanaf de 70e minuut zie je dat hij helemaal stuk is. Dat moet beter, wil je echt een wereldtopper worden.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat jij wil en bljf lekker denken dat Clasie een topper is zou ik zeggen
DAM is al jaren niet serieus te nemen (was hij dat ooit wel?) en nog tronteigenwijs ook.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:28 schreef satecl het volgende:
[..]Ik lees even dit topic terug. de discussie tussen DiegoMaradonna en Caland
Wat slaat die Diego de plank mis zeg. Clasie met Biseswar vergelijken
![]()
___!
Ik las het ook al. Wat een idiootquote:Op woensdag 8 augustus 2012 16:28 schreef satecl het volgende:
[..]Ik lees even dit topic terug. de discussie tussen DiegoMaradonna en Caland
Wat slaat die Diego de plank mis zeg. Clasie met Biseswar vergelijken
![]()
___!
Louis snapt t.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Als Strootman Oranje haalt dan mag Clasie ook wel een kans krijgen.
Zit bij de voorselectie toch?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zou deze eindbaas er deze keer wel bij zitten?
Ja, maar dat zat hij vorige keer ook al. Ik bedoelde de eindselectiequote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit bij de voorselectie toch?
Ik zou het ergens wel terecht vindenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:53 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat zat hij vorige keer ook al. Ik bedoelde de eindselectie
Mooi dat je clubvoorkeur je hierin niet verblindquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou het ergens wel terecht vinden
Was altijd sceptisch over Clasie en dacht dat vorig jaar gewoon een toevalstreffer was maar het is echt een leuke speler
Alleen was Sneijder al veel verder op deze leeftijd....quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:06 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Mooi dat je clubvoorkeur je hierin niet verblind
Ik denk dat die jongen over een paar jaar gewoon het niveau'tje Sneijder kan halen.
Of Wesley écht zó veel verder was betwijfel ik opzich wel. Clasie is natuurlijk pas nét 21, en Sneijder heeft ook gewoon tot zijn 23e bij ajax gespeeld. Wel had hij wat meer ervaring, mede omdat hij al jong op werd geroepen voor Oranje en meer internationaal had gespeeld. Qua spelinzicht etc denk ik dat Clasie niet heel veel voor hem onderdoet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen was Sneijder al veel verder op deze leeftijd....
Maar ik denk wel dat ie kan doorgroeien naar de internationale top
Ben ook benieuwd hoelang feyenoord hem kan behouden wanneer ie wel international zal zijn
Fysiek is láng niet allesbepalend, maar geeft met name in de jeugd een flink voordeel. Blijkbaar was hij niet alleen klein, maar ook echt dermate fysiek zwak dat hij een aangepast programma heeft moeten volgen omdat hij de trainingsarbeid niet aankon en dan met pijntjes liep etc.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach dat gezeik over fysiek is sinds Messi ook beetje achterhaald.
En tuurlijk was Sneijder verder, je geeft zelf al aan waarom.
En denk je dat feyenoord hem zolang kan behouden ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |