Partnerships en merchandise zit wel een heel groot verschil in, daarom ook goed dat die Geelen blijft zitten.quote:
De status bij Adidas helpt ook mee. Toch veel meer merch.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Partnerships en merchandise zit wel een heel groot verschil in, daarom ook goed dat die Geelen blijft zitten.
Hangt ook van de samenwerking af, Ajaxshirts verkopen ze wereldwijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
De status bij Adidas helpt ook mee. Toch veel meer merch.
Verkopen ze die tegenwoordig ook bij wallmart? Of is dat nog exclusief psv terrein?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hangt ook van de samenwerking af, Ajaxshirts verkopen ze wereldwijd.
Best een aardige speler maar weet niet of hij het op een hoger niveau ook kan laten zien of dat weer alles afscheurt.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 16:42 schreef Ramboetan het volgende:
Ik had Cerny graag terug gezien bij Ajax. Betaalbare goede rechtsbuitens zijn zeldzaam. Hij was de enige in de eredivisie vorig jaar.
Denk dat we het eerst maar weer even op eredivisie niveau moeten laten zien denk je niet?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best een aardige speler maar weet niet of hij het op een hoger niveau ook kan laten zien of dat weer alles afscheurt.
Je bedoelt Ajax? Twente is toch niet te vergelijken met Ajax, zelfs PSV en Feyenoord niet, staat toch een andere druk op.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 17:34 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Denk dat we het eerst maar weer even op eredivisie niveau moeten laten zien denk je niet?
Straks hebben ze 14 middenvelders. Ze kunnen beter eens een goede spits gaan halen.quote:
Probeer dit eens bij je belastingaangifte.quote:Op donderdag 8 juni 2023 17:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]![]()
als je niets doet kan je ook niets fout doen
klaasweetalles 08-06-2023
Denk dat hij alleen maar geld kost.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 19:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Probeer dit eens bij je belastingaangifte.
Er zit inderdaad een hoog prijskaartje aan mij persoontje per uurquote:
Wat je allemaal achter het station uitspookt hoeven wij niet te weten.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een hoog prijskaartje aan mij persoontje per uur
Te boeken voor feesten en partijen?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja geloof ik best. Kost een hoop belastinggeld voor die begeleiders van jou.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dikke primaquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:22 schreef Simmertje het volgende:
Zal dus wel Knutsen gaan worden. Laatste wedstrijd dit weekend in Noorwegen voor een aantal weken stop, maandag aankondiging?
Absoluut, speelt in ieder geval het voetbal dat voor ons Ajacieden heilig is. Hopelijk krijgt hij wel de tijd (van de supporters).quote:
ik zal iig niet fluiten en boeroepen is voor kleutersquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Absoluut, speelt in ieder geval het voetbal dat voor ons Ajacieden heilig is. Hopelijk krijgt hij wel de tijd (van de supporters).
Heb dat op een gegeven moment bij Schreuder wel gedaan. Maar daar zag je gewoon dat we nergens naar toe aan het werken waren.quote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zal iig niet fluiten en boeroepen is voor kleuters
ja ben meestal stil met dat soort momenten. Maargoed schreuder was wel een dieptepunt. Geen fan van heitinga als trainer maar die zette tenminste de juiste poppetjes op de juiste plaatsquote:Op vrijdag 9 juni 2023 23:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb dat op een gegeven moment bij Schreuder wel gedaan. Maar daar zag je gewoon dat we nergens naar toe aan het werken waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |