JD en Barbara zeiden ook dat het zeker is, maargoedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer wordt het nou bevestigt
Ze zei:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:08 schreef denthemen het volgende:
Ja is er in dat programma nog wat gezegt hierover..?
Mwah lijkt me eerder maandag ochtend ivm de beurs enzo.quote:
Denk het niet, heeft nog amper wedstrijdritme..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:12 schreef jna het volgende:
Zou wel mooi zijn als ie tegen feyenoord z'n debuut maakt, aan de andere kant zie ik hem liever tegen groningen al
Ja maar ik wil een rustig weekendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mwah lijkt me eerder maandag ochtend ivm de beurs enzo.
Bij Spurs kwam hij neit te kort hoor maargoed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft nog amper wedstrijdritme..
Ben benieuwd of hij het nog wel kan belopen, in Nederland en de Spurs kwam hij duidelijk te kort
Ik wel denk ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef denthemen het volgende:
nog veel mensen van plan om naar zijn 1e training te gaan?
Ik wel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef denthemen het volgende:
nog veel mensen van plan om naar zijn 1e training te gaan?
Nee mag niet, ze slaan je in elkaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef elcastel het volgende:
Wanneer trainen ze eigenlijk ? Ik wil er wel een keer foto's maken (mag dat) ?
Tegenwoordig alleen nog maar opgepakt? Vorig jaar heb ik een aantal tikken gekregen en daarna werd ik opgepaktquote:
Ja dat doen ze nu in een klein kamertje in de Arena, flink portie beuken van zo'n uitsmijter krijg je dan. En dan sluiten ze je daarna een half dagje op, zodat je je wonden niet kan laten verzorgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen nog maar opgepakt? Vorig jaar heb ik een aantal tikken gekregen en daarna werd ik opgepakt
Klinkt goed, bedankt voor de info.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |