quote:Ten Cate praat pas na seizoen over toekomst
27/4/2006 14:54
Henk ten Cate voelt zich gevleid door alle berichten dat Ajax en PSV in hem de ideale coach zien om de club te leiden. Toch weigert de assistent-trainer van Barcelona vooralsnog te vertellen hoe de vlag er voor staat.
'In mijn situatie vind ik dat je ieder jaar moet evalueren. Maar ik wil absoluut geen onrust creëren in de kleedkamer van Barcelona. Wij zijn een hecht team en ik wil de dynamiek niet verbreken', bekende Ten Cate tegenover de NOS.
Toch is de Amsterdammer blij dat hij goed staat aangeschreven. 'Ik beschouw de interesse als de vruchten van heel veel jaar heel hard werken.'
PSV zou in Ten Cate een geschikte opvolger zien van Guus Hiddink. Bij Ajax staat hij hoog op de lijst om Danny Blind te vervangen. Maar ook vanuit Engeland is er concrete belangstelling, naar verluidt van Newcastle United.
Samen met Jariquote:Op donderdag 27 april 2006 16:51 schreef keijz het volgende:
Blind als assistent van HTC zou natuurlijk wel ideaal zijn
Dat kan helemaal niet. Iemand die eerst hoofdtrainer is van een groep en dan als assistent, dat werkt gewoon niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:51 schreef keijz het volgende:
Haha, oke danquote:ligt eraan welke d maar ik zat dan 5 rijen boven je
*edit* ok die D , ik zat iets naar links f-side D
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:51 schreef marsu het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet. Iemand die eerst hoofdtrainer is van een groep en dan als assistent, dat werkt gewoon niet.
Dat vind ik dus ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:51 schreef keijz het volgende:
In een organisatie die ook in Barcelona wordt gehanteerd en goed werkt. Daar is Henk meer dan alleen een assistent, maar in feite gewoon een tweede coach.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:51 schreef keijz het volgende:
Inderdaad, lijkt mij ook geen slecht idee.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.
Hoezo zou dat niet werken?
Dat zit toch gewoon volkomen onlogisch in elkaar? Iemand die een seizoen geleden nog hoofdtrainer was, en na alle kabaal is ontslagen en 'maar' assistent trainer is geworden.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.
Hoezo zou dat niet werken?
precies.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zit toch gewoon volkomen onlogisch in elkaar? Iemand die een seizoen geleden nog hoofdtrainer was, en na alle kabaal is ontslagen en 'maar' assistent trainer is geworden.
Ontslagen? Blind is niet ontslagen. Alleen als hij vertrekt wordt hij ontslagen. Als hij er zelf mee instemt zie ik Blind best (succesvol) assistent-coach worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zit toch gewoon volkomen onlogisch in elkaar? Iemand die een seizoen geleden nog hoofdtrainer was, en na alle kabaal is ontslagen en 'maar' assistent trainer is geworden.
Denk ook niet dat Danny daarop zit te wachten.
Keje Molenaarquote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie zou de plek van Jaake het beste in kunnen vullen?
Er staat nog een vraagteken in hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 16:56 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
WTF slaat die topictitel op?
Blind moet gewoon blijven klaar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |