Ja, en?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:55 schreef encore04 het volgende:
Mag ik jullie er nog even aan herinneren dat jullie nog 3 ploegen voorbij moeten als jullie kampioen willen worden?
Als je er gewoon niet op in gaat kan er eventueel een echte discussie ontstaan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:55 schreef encore04 het volgende:
Dat bedoel ik nou. Je staat nogal voor lul met zo'n topictitel als je net met 4-0 ingemaakt bent bij Bayern en gelijk hebt gespeeld met AZ.
Mag ik jullie er nog even aan herinneren dat jullie nog 3 ploegen voorbij moeten als jullie kampioen willen worden?
ugh ugh ugh ................quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en?
Dat is binnen een paar wedstrijden weer rechtgezet.
Kan een modje de topictitel veranderen in 'We gaan voor de derde plaats.' ?quote:Op maandag 4 oktober 2004 20:55 schreef encore04 het volgende:
Dat bedoel ik nou. Je staat nogal voor lul met zo'n topictitel als je net met 4-0 ingemaakt bent bij Bayern en gelijk hebt gespeeld met AZ.
ja, want we staan op feyenoord en utrecht staan we wel 1 heel punt achter :'(quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:01 schreef Rotterdam-Chello het volgende:
[..]
ugh ugh ugh ................![]()
![]()
![]()
![]()
De meeste goals die hij maakt zijn intikkers, maar hij heeft idd tegen Ajax en Feyenoord aardige technische goals gescoord. Deze kwamen wel voort uit een lange pass waarna hij op snelheid, kracht en souplesse langs de verdedigers kwam. Hij moet ruimte om zich heen hebben en opportunistisch spelen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:03 schreef tong80 het volgende:
NKufo maakt de meeste doelpunten door technische hoogstandjes in het strafschopgebied. Kun je moeilijk een counterspits noemen.
Beelbuissupporter zeker!quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ja, want we staan op feyenoord en utrecht staan we wel 1 heel punt achter
Gewoon verder niet op reageren.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ja, want we staan op feyenoord en utrecht staan we wel 1 heel punt achter
Maar in de winterstop mag je toch weer enkele extra spelers inzetten Europees?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:20 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De binnenlandse transfermarkt is volgens mij nog gewoon open, maar je mag een nieuwe aanwinst niet opstellen in Europa
Jazeker, maar of N'kufo zo'n aanwinst is betwijfel ik.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar in de winterstop mag je toch weer enkele extra spelers inzetten Europees?
Ik geloof het welquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Maar in de winterstop mag je toch weer enkele extra spelers inzetten Europees?
Er staat me vaag iets bij dat in de winterstop de lijsten ge-update mogen worden. En je dus geblesseerde/vertrokken spelers kunt wisselen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik geloof het wel
Ja, mits ze bij de club waar ze vandaan komen al europees hebben gespeeld.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel
euhm?quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja, mits ze bij de club waar ze vandaan komen al europees hebben gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |