over mijn lijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:25 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die komt volgend jaar terug, wanneer Huntelaar voor 28 miljoen verkocht is aan SCUM.
quote:Ajax heeft akkoord met Defour
Volgens diverse media heeft Ajax een persoonlijk akkoord bereikt met Steven Defour. Zijn club RC Genk blijft echter vasthouden aan een hoge vraagprijs, dat eigenlijk het enige struikelblok voor de Amsterdammers kan vormen.
Defour speelde het voorbije seizoen 26 duels in de hoofdmacht van Racing Genk, daarin wist hij eenmaal het net te vinden. Bovendien maakte hij eerder deze maand zijn debuut voor België onder bondscoach René Vandereycken. Vorig seizoen werd de middenvelder als 16-jarige naar de A-kern gehaald. Hij reikte toen tot vier duels.
Defour wordt vooral geroemd om zijn volwassen manier van spelen. Verder beschikt hij over een goede passeerbeweging en snelheid op de eerste meters.
quote:Jesper Olsen herstelt snel van zijn hersenbloeding begin deze maand. De oud-Ajacied, wonend in Australië, vertelde dat aan De Telegraaf.
Olsen over zijn hersenbloeding: "Ik was net terug van een stukje hardlopen en dronk wat water, toen het gebeurde. Het was angstaanjagend om te voelen dat je de controle verliest." De 45-jarige Olsen bleek getroffen door een aneurysma, een zwakke plek in een hersenslagader, waardoor een bloeding ontstaat.
De Deen was op bezoek bij het Australische nationale voetbalelftal in Melbourne. Hij sprak daar onder andere met Guus Hiddink.
Wat een elftal gaan we dan krijgen zegquote:
Dat past net niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:29 schreef Nashje het volgende:
Kan een modje de topictitel veranderen in: Het begin van nog een keer '95 ?
Wat jij wilt. Ik vind voetbalprimeur.nl doorgaans beter geinformeerd.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalprimeur.nl is een aftreksel van Voetbalzone.nl, net als al die andere wazige sites. Pas wanneer een gerenommeerd medium, zoals het AD een akkoord tussen Edgar Davids en Ajax meldt, ga ik pas hopen op een transfer. Nu is het niet meer dan een roddel, zonder bron.
daarbij komt dat ze een duidelijk onderscheid maken tussen roddels en waarheidquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik vind voetbalprimeur.nl doorgaans beter geinformeerd.
Twee grote spandoeken... eentje met Stam afgebeeld en eentje met Davids afgebeeld.. de twee nieuwe leiders van het nieuwe AJAXquote:
Eens.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalprimeur.nl is een aftreksel van Voetbalzone.nl, net als al die andere wazige sites. Pas wanneer een gerenommeerd medium, zoals het AD een akkoord tussen Edgar Davids en Ajax meldt, ga ik pas hopen op een transfer. Nu is het niet meer dan een roddel, zonder bron.
Welke data?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef Nega het volgende:
Ik kreeg net een brief met een uitnodiging voor het Amsterdam Tournament. Wie gaat er heen? En op welke dag?
Ben op vakantie, maar anders ga ik ook nooit. Mij te duur, voor een oefenwedstrijdje.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef Nega het volgende:
Ik kreeg net een brief met een uitnodiging voor het Amsterdam Tournament. Wie gaat er heen? En op welke dag?
Ik kreeg hem ook. Ik weet het nog niet, vorig jaar was wel grappig, maar niet dat ik compleet uit mn naadje ging ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:38 schreef Nega het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |