Ik denk dat Van Gaal met dit AZ gewoon meer kan bereiken dan Koeman met dit PSV, zeker als Alex en Farfan ook nog dreigen te vertrekken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo schat je PSV niet zo gevaarlijk in dan op het moment?
Dat waren we afgelopen seizoen ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:04 schreef PyTh het volgende:
Ik denk wel dat ajax aankomend seizoen titelkandidaat nummer 1 is hoor.
Ja precies... Veel is afhankelijk van het wk eigenlijk..quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Het zal nog een beetje liggen aan wat er op de transfermarkt gaat gebeuren, ook na het WK.
Maar ik schat PSV hoger in dan AZ volgend jaar.
Ik verwacht ook wel dat er nog wat spelers zullen vertrekken bij AZ.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Farfan is weg bij de boeren
Staat nu vandaag ook in AD, dat er bijna een akkoord is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Groenendijk.
[..]
Kijken die sukkels op Fok ofzo? Ik heb om 21:21 gemeld dat Ajax persoonlijk rond zou zijn met Defour. De clubs dus nog niet.
Hardnekkiger wordende geruchten rond Hamburg SV en CSKA Moskouquote:
Dat zou toch best zielig zijn..quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hardnekkiger wordende geruchten rond Hamburg SV en CSKA Moskou![]()
Hoop doet levenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hardnekkiger wordende geruchten rond Hamburg SV en CSKA Moskou![]()
Ach ja, van mij mag ie wel blijven, blijft het iig nog eerlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven![]()
HSV zelf heeft het bericht al ontkracht omtrent het eventueel aantrekken van Jefferson.
Rusland heeft hij geen trek in heeft hij al laten weten.
Hij zal PSV alleen inruilen voor een Europese Topploeg
Ik begon er niet overquote:
Klopt, vermeld het alleen evenquote:
ik ookquote:
quote:Belgisch international en voormalig Ajax-speler Jelle van Damme keert terug naar zijn vaderland. Van Damme zal, volgens verschillende media een vierjarig contract tekenen bij de Belgisch kampioen.
De 23-jarige international kwam in het afgelopen seizoen amper in actie bij Werder Bremen. Om het geheel helemaal rond te maken moeten Anderlecht en Southampton, de eigenaar van Van Damme, het nog eens worden over enkele details.
Van Damme, die volgens La Derničre Heure slechts 500.000 euro hoeft te kosten, moet bij Anderlecht de concurrentie aangaan met Olivier Deschacht en oud-Feyenoorder Bart Goor.
Kom je daar nu mee aankakken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kuyt mogelijk ook weg bij Feyenoord (verklaard waarom hij zo jankte, het was zijn laatste match tegen ajax)...
Hij heeft pas vandaag bekend gemaakt dat ook Liverpool interesse heeft...quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kom je daar nu mee aankakken?
Je bent wel snel![]()
dat is toch ook zo?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:56 schreef PLAE@ het volgende:
Ja als we de officiele lezingen van alles volgen dan is er ook pas sinds 2 weken contact tussen Ten Cate en Ajax.
Nee, maarja.. kan hij er wat aan doen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Toch is het niet goed dat dat soort spelers weer vertrekken uit Nederland...
Ach, ik denk dat we met spelers als Japie en misschien Edjequote:Op woensdag 24 mei 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat is niet te vermijden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:57 schreef HeatWave het volgende:
Misschien gaat hij van de week nog rotti eten met HTCquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:40 schreef Badabingea het volgende:
Is Davids al op de koffie geweest bij v. Geel?
Jammer dat die gast nooit een fatsoenlijke pot heeft gespeeld voor Ajax, hij kon het welquote:
quote:Kwame Quansah heeft een eenjarig contract getekend bij Heracles Almelo, de club waaraan hij de afgelopen twee seizoenen al door Ajax werd verhuurd.
De 23-jarige Ghanees brak bij Ajax nooit door en bleef steken op één duel in de Amsterdamse hoofdmacht. Voordat hij op huurbasis naar Heracles verhuisde, kende de aanvaller ook huurperiodes bij het Belgische Germinal Beerschot Antwerpen en AIK uit Zweden.
Voor Heracles speelde hij de afgelopen twee seizoenen 65 competitieduels en maakte dertien goals.
appeltje eitjequote:Klaas-Jan Huntelaar kan op het EK onder 21 in Portugal een record breken. De 22-jarige spits van Ajax heeft nog één doelpunt nodig om Roy Makaay en Arnold Bruggink te evenaren als topscorer aller tijden van Jong Oranje en het Olympisch Elftal. Huntelaar maakte in zeventien interlands veertien goals.
Makaay en Bruggink kwamen tot vijftien treffers, maar hadden daar respectievelijk 27 en 31 interlands voor nodig. Bruggink is met dat aantal van 31 wedstrijden recordinternational. Van de huidige selectie van Jong Oranje kwam Daniël de Ridder met achttien interlands het vaakst in actie voor Jong Oranje/het Olympisch Elftal.
bron: voetbal.nl
Ik zie dit liever van voetbalprimeur komen dan van voetbalzonequote:Op woensdag 24 mei 2006 15:09 schreef Nashje het volgende:
Ajax heeft akkoord met Davids
24 mei 2006, 14:18
Door: Ronnie Vermonden
Volgens diverse media heeft Ajax een persoonlijk akkoord bereikt met Edgar Davids. Beide clubs daarentegen zijn er nog niet voor de volle 100% uit.Maar volgens Martin van Geel zal dit slechts een kwestie van tijd zijn.
Davids speelde in de jaren 90 al eerder voor Ajax.Via Juventus en Tottenham Hotspur gaat hij nu zijn comeback maken bij de Amsterdamse club.
Davids wordt vooral geroemd om zijn agressieve manier van spelen.
Bron:Voetbalprimeur
Dan heb jij verkeerde ogenquote:Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalprimeur is in mijn ogen een niveau lager dan Voetbalzone, dus wacht wel op een AD ofzo.
over niveau gesproken bedoel je?quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalprimeur is in mijn ogen een niveau lager dan Voetbalzone, dus wacht wel op een AD ofzo.
Die komt volgend jaar terug, wanneer Huntelaar voor 28 miljoen verkocht is aan SCUM.quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:24 schreef VoreG het volgende:
Kluivert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |