Ik denk dat Van Gaal met dit AZ gewoon meer kan bereiken dan Koeman met dit PSV, zeker als Alex en Farfan ook nog dreigen te vertrekken.quote:Op woensdag 24 mei 2006 09:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hoezo schat je PSV niet zo gevaarlijk in dan op het moment?
Dat waren we afgelopen seizoen ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:04 schreef PyTh het volgende:
Ik denk wel dat ajax aankomend seizoen titelkandidaat nummer 1 is hoor.
Ja precies... Veel is afhankelijk van het wk eigenlijk..quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:04 schreef Robar het volgende:
[..]
Het zal nog een beetje liggen aan wat er op de transfermarkt gaat gebeuren, ook na het WK.
Maar ik schat PSV hoger in dan AZ volgend jaar.
Ik verwacht ook wel dat er nog wat spelers zullen vertrekken bij AZ.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Farfan is weg bij de boeren
Staat nu vandaag ook in AD, dat er bijna een akkoord is.quote:Op woensdag 24 mei 2006 02:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Groenendijk.
[..]
Kijken die sukkels op Fok ofzo? Ik heb om 21:21 gemeld dat Ajax persoonlijk rond zou zijn met Defour. De clubs dus nog niet.
Hardnekkiger wordende geruchten rond Hamburg SV en CSKA Moskouquote:
Dat zou toch best zielig zijn..quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hardnekkiger wordende geruchten rond Hamburg SV en CSKA Moskou![]()
Hoop doet levenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hardnekkiger wordende geruchten rond Hamburg SV en CSKA Moskou![]()
Ach ja, van mij mag ie wel blijven, blijft het iig nog eerlijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoop doet leven![]()
HSV zelf heeft het bericht al ontkracht omtrent het eventueel aantrekken van Jefferson.
Rusland heeft hij geen trek in heeft hij al laten weten.
Hij zal PSV alleen inruilen voor een Europese Topploeg
Ik begon er niet overquote:
Klopt, vermeld het alleen evenquote:
ik ookquote:
quote:Belgisch international en voormalig Ajax-speler Jelle van Damme keert terug naar zijn vaderland. Van Damme zal, volgens verschillende media een vierjarig contract tekenen bij de Belgisch kampioen.
De 23-jarige international kwam in het afgelopen seizoen amper in actie bij Werder Bremen. Om het geheel helemaal rond te maken moeten Anderlecht en Southampton, de eigenaar van Van Damme, het nog eens worden over enkele details.
Van Damme, die volgens La Dernière Heure slechts 500.000 euro hoeft te kosten, moet bij Anderlecht de concurrentie aangaan met Olivier Deschacht en oud-Feyenoorder Bart Goor.
Kom je daar nu mee aankakken?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Kuyt mogelijk ook weg bij Feyenoord (verklaard waarom hij zo jankte, het was zijn laatste match tegen ajax)...
Hij heeft pas vandaag bekend gemaakt dat ook Liverpool interesse heeft...quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:42 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Kom je daar nu mee aankakken?
Je bent wel snel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |