Ik ook. Ben eigenlijk bang dat het een teleurstelling wordt en Cruijff met ruzie weggaatquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:38 schreef F1Bas het volgende:
Ben beniewd hoe het allemaal gaat lopen.
Joostje Joostje who the fuck is Joostje?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Noshiba het volgende:
JOHAN, JOHAN WHO THE FUCK IS JOHAN?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Joostje Joostje who the fuck is Joostje?
Dit seizoen is toch al verneukt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Vrijdag Van Basten presenteren, om vervolgens zondag weer punten te morsen in Breda. Wat een week.
Het is wel leuk enzo, maar neimand weet hoe het uit zal pakken dus ik snap de mensen die zeggen van ja nouja het zal wel ook welquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:40 schreef Mr.Mills het volgende:
OMFG lekker dit! En mensen die nu nog zeiken snap ik helemaal niet meer... is ook nooit goed..
Het moet anders, wie kan het dan beter dan Cruyff?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het is wel leuk enzo, maar neimand weet hoe het uit zal pakken dus ik snap de mensen die zeggen van ja nouja het zal wel ook wel
maar ik ben er blij mee
Cruijff heeft er verstand van, is een Amsterdammer en heeft een Ajax hart, en dat Jaakke optyft is natuurlijk mooi, nu een goede opvolgerquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het is wel leuk enzo, maar neimand weet hoe het uit zal pakken dus ik snap de mensen die zeggen van ja nouja het zal wel ook wel
maar ik ben er blij mee
WHAT THE FUCK GAST HOE KOM JIJ BIJ HOVO? daar speel je toch niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het moet anders, wie kan het dan beter dan Cruyff?
Heb ik wel gespeeld, maar me enkel..(quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK GAST HOE KOM JIJ BIJ HOVO? daar speel je toch niet?
Maar ik zei al ik ben blij met cruijff
amen to that..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Vrijdag Van Basten presenteren, om vervolgens zondag weer punten te morsen in Breda. Wat een week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |