Ik ook. Ben eigenlijk bang dat het een teleurstelling wordt en Cruijff met ruzie weggaatquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:38 schreef F1Bas het volgende:
Ben beniewd hoe het allemaal gaat lopen.
Joostje Joostje who the fuck is Joostje?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Noshiba het volgende:
JOHAN, JOHAN WHO THE FUCK IS JOHAN?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Joostje Joostje who the fuck is Joostje?
Dit seizoen is toch al verneukt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Vrijdag Van Basten presenteren, om vervolgens zondag weer punten te morsen in Breda. Wat een week.
Het is wel leuk enzo, maar neimand weet hoe het uit zal pakken dus ik snap de mensen die zeggen van ja nouja het zal wel ook welquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:40 schreef Mr.Mills het volgende:
OMFG lekker dit! En mensen die nu nog zeiken snap ik helemaal niet meer... is ook nooit goed..
Het moet anders, wie kan het dan beter dan Cruyff?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het is wel leuk enzo, maar neimand weet hoe het uit zal pakken dus ik snap de mensen die zeggen van ja nouja het zal wel ook wel
maar ik ben er blij mee
Cruijff heeft er verstand van, is een Amsterdammer en heeft een Ajax hart, en dat Jaakke optyft is natuurlijk mooi, nu een goede opvolgerquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Het is wel leuk enzo, maar neimand weet hoe het uit zal pakken dus ik snap de mensen die zeggen van ja nouja het zal wel ook wel
maar ik ben er blij mee
WHAT THE FUCK GAST HOE KOM JIJ BIJ HOVO? daar speel je toch niet?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:42 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Het moet anders, wie kan het dan beter dan Cruyff?
Heb ik wel gespeeld, maar me enkel..(quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:43 schreef Noshiba het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK GAST HOE KOM JIJ BIJ HOVO? daar speel je toch niet?
Maar ik zei al ik ben blij met cruijff
amen to that..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
Vrijdag Van Basten presenteren, om vervolgens zondag weer punten te morsen in Breda. Wat een week.
quote:Van Geel houdt rekening vertrek Heitinga
dinsdag 19 februari, door highlow, Amsterdam, 22:39u, highlow.nl
Het is Ajax niet vergeven om na de zomer ook nog te beschikken over John Heitinga, dat vertelde Martin van Geel highlow.nl. “Hou er maar rekening mee dat Heitinga vertrekt.” De geboren Alphenaar was afgelopen week in Madrid, maar ontkent dat hij daar met de clubleiding van Real heeft gesproken. Hij was slechts op visite. “Wesley heeft me wel de stad laten zien en de vrouwtjes hebben zich ook vermaakt. Ik richt me op Ajax.”
Tsja...quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:40 schreef Radegast het volgende:
om vervolgens zondag weer punten te morsen in Breda. Wat een week.
Maar goed dat van Geel opflikkert dan kan iemand anders hem WEL behouden als er geen goede vervanger klaarstaat.quote:
Hou opquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Geen nieuws...
Vertrek einde seizoen
- Huntelaar
- Heitinga
Niet op de zaken vooruit lopen he. Laten we eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:53 schreef Nashje het volgende:
Wat eigenlijk als het een grote puinhoop blijft na ingrepen van Cruijff?
Opdoeken dan maar?
Nee. Ik ben gewoon realistisch. Iedereen doet nu alsof we weer kampioen zijn na een winstpartijtje.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruit lopen he. Laten we eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren
Of was dit de allereerste JOHAN ROT OP!!! post ?
Modric en Riera kunnen we vanaf de zomer verwelkomenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gaaaaan we weer met al die lijstjes.
Ze moeten die wijnaldum halen uit 010..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Modric en Riera kunnen we vanaf de zomer verwelkomen
Ook ja. Maar ook dat het onze beste Ajax spelers zijn sinds jarenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:55 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ect he, meneer komt ons goede humeur even verpesten
Wat er vanavond is gebeurd is is een plan voor de lange termijn. Het zal minstens 5 jaar duren voordat er structurele verbetering zal komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben gewoon realistisch. Iedereen doet nu alsof we weer kampioen zijn na een winstpartijtje.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ze moeten die wijnaldum halen uit 010..
Frank gaat bij de A1 aan de slag. Litmanen heeft getekend bij Fullham voor nog een extra jaartje. Mark blijft een optie hij heeft alleen 0,0 ervaring.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:57 schreef Fides het volgende:
Ben benieuwd of jongens als F. De Boer, Litmanen of Overmars gepolst worden om bepaalde technische plekken in te nemen...
Nouja dat denk ik niet. Het is sowieso altijd een verademing tov Jaakke. Op zich heb ik er wel vertrouwen in, maar dat heb ik zovaak, en zovaak is het de laatste jaren misgegaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:57 schreef toma het volgende:
[..]
Wat er vanavond is gebeurd is is een plan voor de lange termijn. Het zal minstens 5 jaar duren voordat er structurele verbetering zal komen.
Overmars is een zakenman, hij mag lekker sponsoren zoekenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:59 schreef toma het volgende:
[..]
Frank gaat bij de A1 aan de slag. Litmanen heeft getekend bij Fullham voor nog een extra jaartje. Mark blijft een optie hij heeft alleen 0,0 ervaring.
dat heeft Fontijn (als 1 van de weinige dingen) wel goed gedaan.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Overmars is een zakenman, hij mag lekker sponsoren zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |