Hey, je sig is duidelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 03:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij mij niet in ieder geval.
Zeg eh, lees jij de OP niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
5 februari 2006 wordt een inmaakpartij in Rotterdam, 0-4 met driemaal KJH en éénmaal Ron Vlaar.
Vlaar toch een verkapte Ajaxied... "Mag ik niet naar ze toe, help ik ze zo wel"quote:Op donderdag 29 december 2005 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
5 februari 2006 wordt een inmaakpartij in Rotterdam, 0-4 met driemaal KJH en éénmaal Ron Vlaar.
Dat zei hij net zo makkelijk als dat hij zei dat hij graag voor Feyenoord wil spelen. Die jongen moest gewoon weg bij AZ.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben inderdaad erg benieuwd hoe het legioen op Vlaar zal reageren. Hij ging immers alleen Feyenoord omdat hij daar wel heen mocht van ome Scheringa... Verder vond ie Ajax een veel mooiere club
True, maar zijn actie nu is wel heel haaks op iets waar hij zelfs mogelijk een arbitragezaak van wilde maken...quote:Op donderdag 29 december 2005 08:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zei hij net zo makkelijk als dat hij zei dat hij graag voor Feyenoord wil spelen. Die jongen moest gewoon weg bij AZ.
Het is toch Ajacied?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Vlaar toch een verkapte Ajaxied... "Mag ik niet naar ze toe, help ik ze zo wel"
Neuh, versatelsupporter, veel makkelijkerquote:Op donderdag 29 december 2005 08:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is toch Ajacied?
(weer een teletekstsupporter ontmaskerd)
Eindelijk weer mijn TVP terug, ThanQ.quote:
Daar is ie dan ... !!!quote:Op donderdag 29 december 2005 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eindelijk weer mijn TVP terug, ThanQ.![]()
[afbeelding]
Dat zou dan komen daar gebrek aan beter, ik zie Stekelenburg geen nieuwe van de Sar worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:17 schreef twi het volgende:
Ik zit daar zo even Stekelenburg te verdedigen in het Feyenoord-topic, waar ze allemaal natuurlijk lyrisch zijn van die hoogbejaarde Lodewijks, omdat ik vind dat hij het fantastisch goed doet.
Hopelijk zet 'ie het zo door, dan staat 'ie binnen de kortste keren weer gewoon in Oranje te keepenMinstens net zo goed als Lodewijks op het moment, alleen verbaal iets minder aanwezig. Maar inmiddels met zijn zelfvertrouwen en prestaties gewoon weer op koers om de vaste keeper van Oranje te worden zodra van der Sar ermee stopt
Sterker nog, hij is het alquote:Op donderdag 29 december 2005 09:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zou dan komen daar gebrek aan beter, ik zie Stekelenburg geen nieuwe van de Sar worden.
Lekker zakelijk bekeken weer! Als dit waar is, zal Michael Laudrup nooit meer trainer/coach worden van Ajax en Shota Arveladze zou zijn respect voor ons verliezen. Jammer.quote:Ajax stelt oudspelers aansprakelijk voor naheffing
Shota Arveladze en Michael Laudrup kunnen een acceptgiro van Ajax verwachten als Ajax naheffingsaanslagen moet betalen. Toen zij 1997 naar Ajax kwamen zijn volgens de Belastinginspectie transferbetalingen gedaan, die als loon gezien moeten worden en waardoor dus belastingen over had moeten worden betaald, wat nagelaten is. Daarvoor is Ajax aangeslagen voor 5,8 miljoen, exclusief naheffingrente. Dit bedrag kan nog aardig oplopen, maar daar heeft Ajax Laudrup en Arveladze volledig voor aansprakelijk gesteld.
De gisteren bekendgemaakte schikking van Ajax en het OM heeft geen consequenties voor het beroep van de NV tegen de opgelegde naheffingsaanslagen waar het hier om gaat. Ajax zal de beroepsprocedure voortzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |