Hey, je sig is duidelijkquote:Op donderdag 29 december 2005 03:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij mij niet in ieder geval.
Zeg eh, lees jij de OP niet?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
5 februari 2006 wordt een inmaakpartij in Rotterdam, 0-4 met driemaal KJH en éénmaal Ron Vlaar.
Vlaar toch een verkapte Ajaxied... "Mag ik niet naar ze toe, help ik ze zo wel"quote:Op donderdag 29 december 2005 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
5 februari 2006 wordt een inmaakpartij in Rotterdam, 0-4 met driemaal KJH en éénmaal Ron Vlaar.
Dat zei hij net zo makkelijk als dat hij zei dat hij graag voor Feyenoord wil spelen. Die jongen moest gewoon weg bij AZ.quote:Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben inderdaad erg benieuwd hoe het legioen op Vlaar zal reageren. Hij ging immers alleen Feyenoord omdat hij daar wel heen mocht van ome Scheringa... Verder vond ie Ajax een veel mooiere club
True, maar zijn actie nu is wel heel haaks op iets waar hij zelfs mogelijk een arbitragezaak van wilde maken...quote:Op donderdag 29 december 2005 08:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zei hij net zo makkelijk als dat hij zei dat hij graag voor Feyenoord wil spelen. Die jongen moest gewoon weg bij AZ.
Het is toch Ajacied?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Vlaar toch een verkapte Ajaxied... "Mag ik niet naar ze toe, help ik ze zo wel"
Neuh, versatelsupporter, veel makkelijkerquote:Op donderdag 29 december 2005 08:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is toch Ajacied?
(weer een teletekstsupporter ontmaskerd)
Eindelijk weer mijn TVP terug, ThanQ.quote:
Daar is ie dan ... !!!quote:Op donderdag 29 december 2005 08:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eindelijk weer mijn TVP terug, ThanQ.![]()
[afbeelding]
Dat zou dan komen daar gebrek aan beter, ik zie Stekelenburg geen nieuwe van de Sar worden.quote:Op donderdag 29 december 2005 09:17 schreef twi het volgende:
Ik zit daar zo even Stekelenburg te verdedigen in het Feyenoord-topic, waar ze allemaal natuurlijk lyrisch zijn van die hoogbejaarde Lodewijks, omdat ik vind dat hij het fantastisch goed doet.
Hopelijk zet 'ie het zo door, dan staat 'ie binnen de kortste keren weer gewoon in Oranje te keepenMinstens net zo goed als Lodewijks op het moment, alleen verbaal iets minder aanwezig. Maar inmiddels met zijn zelfvertrouwen en prestaties gewoon weer op koers om de vaste keeper van Oranje te worden zodra van der Sar ermee stopt
Sterker nog, hij is het alquote:Op donderdag 29 december 2005 09:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat zou dan komen daar gebrek aan beter, ik zie Stekelenburg geen nieuwe van de Sar worden.
Lekker zakelijk bekeken weer! Als dit waar is, zal Michael Laudrup nooit meer trainer/coach worden van Ajax en Shota Arveladze zou zijn respect voor ons verliezen. Jammer.quote:Ajax stelt oudspelers aansprakelijk voor naheffing
Shota Arveladze en Michael Laudrup kunnen een acceptgiro van Ajax verwachten als Ajax naheffingsaanslagen moet betalen. Toen zij 1997 naar Ajax kwamen zijn volgens de Belastinginspectie transferbetalingen gedaan, die als loon gezien moeten worden en waardoor dus belastingen over had moeten worden betaald, wat nagelaten is. Daarvoor is Ajax aangeslagen voor 5,8 miljoen, exclusief naheffingrente. Dit bedrag kan nog aardig oplopen, maar daar heeft Ajax Laudrup en Arveladze volledig voor aansprakelijk gesteld.
De gisteren bekendgemaakte schikking van Ajax en het OM heeft geen consequenties voor het beroep van de NV tegen de opgelegde naheffingsaanslagen waar het hier om gaat. Ajax zal de beroepsprocedure voortzetten.
bron: skysportsquote:Ajax's rampaging Tunisian full back Hatem Trabelsi has admitted he is ready to move to England.
The defender has grown frustrated with life at Ajax and is eager to embark on a fresh challenge, with England in his sights.
"I have been here in Holland for five years," said Trabelsi. "However, there are more opportunities in England and I think it is time for me to meet my destiny there."
Ajax are ready to move him on in January and reports suggest Middlesbrough could do battle with Arsenal for the defender's signature.
Boro boss Steve McClaren has made no secret of his desire to pep up his squad and Sporting Lisbon star Rodolph Douala could finally win a move to The Riverside.
Cameroon star Douala failed to win a move to Teesside in the summer, but McClaren has kept him in his sights and he could well come under the microscope in January.
"Signings are necessary, as long as the right men are available," admitted McClaren.
The Boro chief will not fritter away money in January, as he added: "If we are to go into the market, we only want players who can play their part when everyone is fit."
Waar lees jij dat hij naar Middelsbrough gaat?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Peregrijn het volgende:
Hatem naar Middlesbrough? Dat zou geen verbetering zijn.
[..]
bron: skysports
Jouw IQ komt ook niet boven de temperatuur van vandaag hè? Want dit zei jij namelijk over Vlaar een tijdje geleden.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan echt smullen van al die reacties op voetbalzone van alle zielige ajaciedjes die nu Vlaar opeens niks meer vinden etc etc![]()
quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stomme geld kneus is die Vlaar zeg![]()
Het wachten is op: 'ja maar...'.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jouw IQ komt ook niet boven de temperatuur van vandaag hè? Want dit zei jij namelijk over Vlaar een tijdje geleden.
[..]
Ja waar staat dat ik dat niet meer vind? Als je eens goed gad gelezen had je gezien dat ik helemaal niet zo positief over de komst van Vlaar benquote:Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jouw IQ komt ook niet boven de temperatuur van vandaag hè? Want dit zei jij namelijk over Vlaar een tijdje geleden.
[..]
'Niet zo positief' is toch wat anders dan uitkotsen, nietwaar?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja waar staat dat ik dat niet meer vind? Als je eens goed gad gelezen had je gezien dat ik helemaal niet zo positief over de komst van Vlaar ben![]()
Ja omdat hij een rechtzaak aan wilde spannen tegen AZ vond ik dat. Hij heeft dat niet gedaan en is nu zonder rechtzaak naar Feyenoord gegaan.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
'Niet zo positief' is toch wat anders dan uitkotsen, nietwaar?
Toen was die arbitragezaak nog helemaal niet aan de orde.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja omdat hij een rechtzaak aan wilde spannen tegen AZ vond ik dat. Hij heeft dat niet gedaan en is nu zonder rechtzaak naar Feyenoord gegaan.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Opflikkeren met die ordinaire geldwolf![]()
Hij wou per se naar Ajax toe, dus dat moet je deugt doen dat ie alsnog naar jullie toekomt. Alleen omdat Dirk S erg bang is voor Amsterdam speelt nu Ronnie V in jullie knusse kuipje. Voelt goed he?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja omdat hij een rechtzaak aan wilde spannen tegen AZ vond ik dat. Hij heeft dat niet gedaan en is nu zonder rechtzaak naar Feyenoord gegaan.
Niet maar dan anders denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:14 schreef SoA-Holic het volgende:
Wat denken we van heerenveen uit? Zal KJ echt gebrand zijn op goals?
nee maar hij zal ze ook niet laten zoals bij ons thuis denk ik. alleen het feit dat rosenberg en charisteas er meer gaan maken in het abe lenstra dan heerenveen zorgt ervoor dat wij toch de punten gaan pakken.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:14 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Hij wou per se naar Ajax toe, dus dat moet je deugt doen dat ie alsnog naar jullie toekomt. Alleen omdat Dirk S erg bang is voor Amsterdam speelt nu Ronnie V in jullie knusse kuipje. Voelt goed he?![]()
Ontopic:
Wat denken we van heerenveen uit? Zal KJ echt gebrand zijn op goals?
Knusse kuipje? Verhuurd Feyenoord hem dan weer gelijk aan Westerlo ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2005 11:14 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Alleen omdat Dirk S erg bang is voor Amsterdam speelt nu Ronnie V in jullie knusse kuipje.
Zonder slag of stoot zegt-ie dan! Ron Vlaar wilde naar Ajax, maar dat mocht niet, dus koos hij voor Feyenoord. Lekker zo'n speler die jouw cluppie als tweede keuze ziet.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat was toen wel aan de orde, bij allebei mijn reacties. Hij wilde een rechtzaak aanspannen tegen de club waar hij 8,5 jaar heeft mogen voetballen, en waar hij opgeleid is. Dat vind ik van het laagste niveau. Nu is hij zonder slag of stoten naar ons toe gekomen, dus nu heb ik er geen problemen mee.
Kortom: Als het in het nadeel van de Joden is dan is het goed, maar zodra het ons voordeel is dan is het kutquote:Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat was toen wel aan de orde, bij allebei mijn reacties. Hij wilde een rechtzaak aanspannen tegen de club waar hij 8,5 jaar heeft mogen voetballen, en waar hij opgeleid is. Dat vind ik van het laagste niveau. Nu is hij zonder slag of stoten naar ons toe gekomen, dus nu heb ik er geen problemen mee.
Ik verwijs naar een transfergerucht. Vandaar dat er ook een vraagteken in mijn tekst staat.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Waar lees jij dat hij naar Middelsbrough gaat?
Nee, als hij met een rechtzaak naar Feyenoord was gekomen dan had ik hem nog steeds een kneus gevonden. Maar gelukkig wilde het bestuur van Feyenoord AZ te vriend houden, dus die zagen in mei al af van een rechtzaak.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Kortom: Als het in het nadeel van de Joden is dan is het goed, maar zodra het ons voordeel is dan is het kut
Maar wat heeft het transfergerucht te maken met Ajax, het gaat niet eens over een speler van Ajax? Er staat de Trabesli graag naar Engeland wil en dat Boro met een andere speler praat, meer niet...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ik verwijs naar een transfergerucht. Vandaar dat er ook een vraagteken in mijn tekst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |