abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 december 2005 @ 03:45:22 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33495542
...en dan speel je bij de mooiste club van de wereld!

Geen gezeur om het logo, die laat ik aan MONTANA. Zoals het hoort.
  donderdag 29 december 2005 @ 03:47:27 #2
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33495552
En is er allom opluchting dat Vlaar niet naar Ajax komt?
  donderdag 29 december 2005 @ 03:49:00 #3
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33495563
Neuh, geen opluchting. Maar geen echt grote teleurstelling. Vlaar zal pas echt goed zijn tegen de tijd dat zijn contract in Rotterdam af loopt. Talent voor de toekomst, geen versterking voor het heden.
  donderdag 29 december 2005 @ 03:49:39 #4
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33495567
Het is vreselijk dat ie niet komt zo'n wereldspeler die ons ontglipt
pi_33495571
Bij mij niet in ieder geval.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_33495820
quote:
Op donderdag 29 december 2005 03:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij mij niet in ieder geval.
Hey, je sig is duidelijk

Ajax
pi_33496001
Het hele verhaal zou nog spannender worden als vandaag Kuijt word verkocht en Feyenoord met 10 miljoen naar Heerenveen stapt en zeggen; wij willen Huntelaar
pi_33496233
haha, helaas zie ik het nog niet gebeuren. Als zou het wel een mooie actie zijn
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 29 december 2005 @ 08:35:50 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33496279
Huntelaar is alleen nog wel een keer of tien duidelijker geweest in de verheerlijking van Ajax. Dus ik vrees dat het Legioen hem nog minder zal slikken dan Vlaar
  donderdag 29 december 2005 @ 08:41:42 #10
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33496314
5 februari 2006 wordt een inmaakpartij in Rotterdam, 0-4 met driemaal KJH en éénmaal Ron Vlaar.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33496325
Ik ben inderdaad erg benieuwd hoe het legioen op Vlaar zal reageren. Hij ging immers alleen Feyenoord omdat hij daar wel heen mocht van ome Scheringa... Verder vond ie Ajax een veel mooiere club
  donderdag 29 december 2005 @ 08:43:43 #12
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33496328
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
5 februari 2006 wordt een inmaakpartij in Rotterdam, 0-4 met driemaal KJH en éénmaal Ron Vlaar.
Zeg eh, lees jij de OP niet?

pi_33496343
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:41 schreef M0NTANA het volgende:
Vlaar toch een verkapte Ajaxied... "Mag ik niet naar ze toe, help ik ze zo wel"
pi_33496373
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik ben inderdaad erg benieuwd hoe het legioen op Vlaar zal reageren. Hij ging immers alleen Feyenoord omdat hij daar wel heen mocht van ome Scheringa... Verder vond ie Ajax een veel mooiere club
Dat zei hij net zo makkelijk als dat hij zei dat hij graag voor Feyenoord wil spelen. Die jongen moest gewoon weg bij AZ.
pi_33496380
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat zei hij net zo makkelijk als dat hij zei dat hij graag voor Feyenoord wil spelen. Die jongen moest gewoon weg bij AZ.
True, maar zijn actie nu is wel heel haaks op iets waar hij zelfs mogelijk een arbitragezaak van wilde maken...
pi_33496385
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Vlaar toch een verkapte Ajaxied... "Mag ik niet naar ze toe, help ik ze zo wel"
Het is toch Ajacied?

(weer een teletekstsupporter ontmaskerd )
pi_33496398
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het is toch Ajacied?

(weer een teletekstsupporter ontmaskerd )
Neuh, versatelsupporter, veel makkelijker
  donderdag 29 december 2005 @ 08:55:36 #18
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33496420
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:43 schreef twi het volgende:

[..]

Zeg eh, lees jij de OP niet?

Eindelijk weer mijn TVP terug, ThanQ.

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33496536
quote:
Op donderdag 29 december 2005 08:55 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Eindelijk weer mijn TVP terug, ThanQ.

[afbeelding]
Daar is ie dan ... !!!
  donderdag 29 december 2005 @ 09:17:54 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33496621
Ik zit daar zo even Stekelenburg te verdedigen in het Feyenoord-topic, waar ze allemaal natuurlijk lyrisch zijn van die hoogbejaarde Lodewijks, omdat ik vind dat hij het fantastisch goed doet.

Hopelijk zet 'ie het zo door, dan staat 'ie binnen de kortste keren weer gewoon in Oranje te keepen Minstens net zo goed als Lodewijks op het moment, alleen verbaal iets minder aanwezig. Maar inmiddels met zijn zelfvertrouwen en prestaties gewoon weer op koers om de vaste keeper van Oranje te worden zodra van der Sar ermee stopt
pi_33496673
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:17 schreef twi het volgende:
Ik zit daar zo even Stekelenburg te verdedigen in het Feyenoord-topic, waar ze allemaal natuurlijk lyrisch zijn van die hoogbejaarde Lodewijks, omdat ik vind dat hij het fantastisch goed doet.

Hopelijk zet 'ie het zo door, dan staat 'ie binnen de kortste keren weer gewoon in Oranje te keepen Minstens net zo goed als Lodewijks op het moment, alleen verbaal iets minder aanwezig. Maar inmiddels met zijn zelfvertrouwen en prestaties gewoon weer op koers om de vaste keeper van Oranje te worden zodra van der Sar ermee stopt
Dat zou dan komen daar gebrek aan beter, ik zie Stekelenburg geen nieuwe van de Sar worden.
pi_33496897
quote:
Op donderdag 29 december 2005 09:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat zou dan komen daar gebrek aan beter, ik zie Stekelenburg geen nieuwe van de Sar worden.
Sterker nog, hij is het al

Steek gaat goed, gewoon nu geen domme dingen doen en hij zit idd zo weer bij het Ned elftal. Het is misschien wel het grootste nederlandse keeperstalent wat er rond loopt
  donderdag 29 december 2005 @ 09:49:24 #23
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33497009
Ik hoop dat Ajax in de winterstop sowieso Michael Goossens, Robbert Schilder en Jeffrey Sarpong permanent toevoegt aan de selectie. Aangezien ik niet zoveel vertrouwen heb in Tom de Mul en Mauro Rosáles te grillig vind, mag Ajax nog gaan scouten voor een échte rechtsbuiten, tevens zie ik ook nog graag een linksbuiten komen die er meteen staan, een rechtsbenige middenvelder voor de breedte en een rechtsback als opvolger van Hatem Trabelsi. Kenneth Perez, Denny Landzaat en anders spelers van AZ zouden interessant kunnen zijn, maar Dirk grootheidswaanzin Scheringa laat ze toch niet naar Ajax vertrekken, jammer dan.
  donderdag 29 december 2005 @ 10:23:50 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33497580
quote:
Ajax stelt oudspelers aansprakelijk voor naheffing

Shota Arveladze en Michael Laudrup kunnen een acceptgiro van Ajax verwachten als Ajax naheffingsaanslagen moet betalen. Toen zij 1997 naar Ajax kwamen zijn volgens de Belastinginspectie transferbetalingen gedaan, die als loon gezien moeten worden en waardoor dus belastingen over had moeten worden betaald, wat nagelaten is. Daarvoor is Ajax aangeslagen voor 5,8 miljoen, exclusief naheffingrente. Dit bedrag kan nog aardig oplopen, maar daar heeft Ajax Laudrup en Arveladze volledig voor aansprakelijk gesteld.

De gisteren bekendgemaakte schikking van Ajax en het OM heeft geen consequenties voor het beroep van de NV tegen de opgelegde naheffingsaanslagen waar het hier om gaat. Ajax zal de beroepsprocedure voortzetten.
Lekker zakelijk bekeken weer! Als dit waar is, zal Michael Laudrup nooit meer trainer/coach worden van Ajax en Shota Arveladze zou zijn respect voor ons verliezen. Jammer.
pi_33497686
Ach ja, Loonheffing word door de werknemer betaald. Als het niet is betaald is de werknemer aansprakelijk, of het met terugwerkende kracht geincasseerd kan worden weet ik niet, denk het wel...
pi_33497832
Hatem naar Middlesbrough? Dat zou geen verbetering zijn.
quote:
Ajax's rampaging Tunisian full back Hatem Trabelsi has admitted he is ready to move to England.

The defender has grown frustrated with life at Ajax and is eager to embark on a fresh challenge, with England in his sights.

"I have been here in Holland for five years," said Trabelsi. "However, there are more opportunities in England and I think it is time for me to meet my destiny there."

Ajax are ready to move him on in January and reports suggest Middlesbrough could do battle with Arsenal for the defender's signature.

Boro boss Steve McClaren has made no secret of his desire to pep up his squad and Sporting Lisbon star Rodolph Douala could finally win a move to The Riverside.

Cameroon star Douala failed to win a move to Teesside in the summer, but McClaren has kept him in his sights and he could well come under the microscope in January.

"Signings are necessary, as long as the right men are available," admitted McClaren.

The Boro chief will not fritter away money in January, as he added: "If we are to go into the market, we only want players who can play their part when everyone is fit."
bron: skysports
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_33497869
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Peregrijn het volgende:
[..]

Waar lees jij dat hij naar Middelsbrough gaat?
pi_33497960
Wel weer erg op z'n Engels geschreven die tekst.
pi_33497974
quote:
Op woensdag 28 december 2005 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan echt smullen van al die reacties op voetbalzone van alle zielige ajaciedjes die nu Vlaar opeens niks meer vinden etc etc
Jouw IQ komt ook niet boven de temperatuur van vandaag hè? Want dit zei jij namelijk over Vlaar een tijdje geleden.
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat een stomme geld kneus is die Vlaar zeg
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_33498026
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Jouw IQ komt ook niet boven de temperatuur van vandaag hè? Want dit zei jij namelijk over Vlaar een tijdje geleden.
[..]

Het wachten is op: 'ja maar...'.

Ik wacht.
  donderdag 29 december 2005 @ 10:47:49 #31
82589 S-Two
barba macacu
pi_33498062
Zoals de meesten hier al zeggen: Ik had Vlaar er best bij willen hebben mits die niet zo veel moest kosten. Ik vind het nu echter niet erg dat hij naar Feyenoord gaat.

En Stekelenburg staat de laatste tijd idd goed te keepen, hoop dat hij het vol kan houden, dan gaat ie sowieso wel mee naar het wk .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_33498141
AJAXXXX!!! KAMPIOENEN !!!!
pi_33498349
TVP

Hehe, zo gaat het toch altijd?
Nu is Vlaar zeker top in Rotterdam?
pi_33498461
ik kan niet wachten tot Huntelaar ook in het OP plaatje terecht komt
pi_33498547
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

[..]

Ja waar staat dat ik dat niet meer vind? Als je eens goed gad gelezen had je gezien dat ik helemaal niet zo positief over de komst van Vlaar ben
pi_33498592
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja waar staat dat ik dat niet meer vind? Als je eens goed gad gelezen had je gezien dat ik helemaal niet zo positief over de komst van Vlaar ben
'Niet zo positief' is toch wat anders dan uitkotsen, nietwaar?
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  Redactie Games donderdag 29 december 2005 @ 11:10:00 #37
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33498610
Ik vind het niet erg dat Vlaar niet naar Amsterdam komt. In Amsterdam was hij ook neit zeker van een basis plaats en over 6 maanden gaat hij hier ook lopen janken. We hebben kerels nodig in Amsterdam geen talentvolle jongetjes meer die hebben we al genoeg.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33498618
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef zjroentje het volgende:

[..]

'Niet zo positief' is toch wat anders dan uitkotsen, nietwaar?
Ja omdat hij een rechtzaak aan wilde spannen tegen AZ vond ik dat. Hij heeft dat niet gedaan en is nu zonder rechtzaak naar Feyenoord gegaan.
pi_33498684
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja omdat hij een rechtzaak aan wilde spannen tegen AZ vond ik dat. Hij heeft dat niet gedaan en is nu zonder rechtzaak naar Feyenoord gegaan.
Toen was die arbitragezaak nog helemaal niet aan de orde.

En deze reactie dan, op mm die zei dat hij maar naar Feyenoord moest gaan.
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 12:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Opflikkeren met die ordinaire geldwolf
pi_33498721
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij wou per se naar Ajax toe, dus dat moet je deugt doen dat ie alsnog naar jullie toekomt. Alleen omdat Dirk S erg bang is voor Amsterdam speelt nu Ronnie V in jullie knusse kuipje. Voelt goed he?

Ontopic:
Wat denken we van heerenveen uit? Zal KJ echt gebrand zijn op goals?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33498743
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:14 schreef SoA-Holic het volgende:

Niet maar dan anders denk ik.
pi_33498776
quote:

[..]

Hij wou per se naar Ajax toe, dus dat moet je deugt doen dat ie alsnog naar jullie toekomt. Alleen omdat Dirk S erg bang is voor Amsterdam speelt nu Ronnie V in jullie knusse kuipje. Voelt goed he?

Ontopic:
nee maar hij zal ze ook niet laten zoals bij ons thuis denk ik. alleen het feit dat rosenberg en charisteas er meer gaan maken in het abe lenstra dan heerenveen zorgt ervoor dat wij toch de punten gaan pakken.
  donderdag 29 december 2005 @ 11:17:09 #43
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33498782
Ik denk dat KJ wel even een goed afscheid van heerenveen wilt nemen
Jawel, je keek.
pi_33498786
Dat was toen wel aan de orde, bij allebei mijn reacties. Hij wilde een rechtzaak aanspannen tegen de club waar hij 8,5 jaar heeft mogen voetballen, en waar hij opgeleid is. Dat vind ik van het laagste niveau. Nu is hij zonder slag of stoten naar ons toe gekomen, dus nu heb ik er geen problemen mee.
pi_33498859
quote:

[..]

Alleen omdat Dirk S erg bang is voor Amsterdam speelt nu Ronnie V in jullie knusse kuipje.
Knusse kuipje? Verhuurd Feyenoord hem dan weer gelijk aan Westerlo ofzo?
  donderdag 29 december 2005 @ 11:21:00 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33498884
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat was toen wel aan de orde, bij allebei mijn reacties. Hij wilde een rechtzaak aanspannen tegen de club waar hij 8,5 jaar heeft mogen voetballen, en waar hij opgeleid is. Dat vind ik van het laagste niveau. Nu is hij zonder slag of stoten naar ons toe gekomen, dus nu heb ik er geen problemen mee.
Zonder slag of stoot zegt-ie dan! Ron Vlaar wilde naar Ajax, maar dat mocht niet, dus koos hij voor Feyenoord. Lekker zo'n speler die jouw cluppie als tweede keuze ziet.
pi_33498895
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kortom: Als het in het nadeel van de Joden is dan is het goed, maar zodra het ons voordeel is dan is het kut
pi_33498900
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Waar lees jij dat hij naar Middelsbrough gaat?
Ik verwijs naar een transfergerucht. Vandaar dat er ook een vraagteken in mijn tekst staat.
pi_33498935
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Kortom: Als het in het nadeel van de Joden is dan is het goed, maar zodra het ons voordeel is dan is het kut
Nee, als hij met een rechtzaak naar Feyenoord was gekomen dan had ik hem nog steeds een kneus gevonden. Maar gelukkig wilde het bestuur van Feyenoord AZ te vriend houden, dus die zagen in mei al af van een rechtzaak.
pi_33498973
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:21 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Ik verwijs naar een transfergerucht. Vandaar dat er ook een vraagteken in mijn tekst staat.
Maar wat heeft het transfergerucht te maken met Ajax, het gaat niet eens over een speler van Ajax? Er staat de Trabesli graag naar Engeland wil en dat Boro met een andere speler praat, meer niet...
pi_33498989
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Nee, als hij met een rechtzaak naar Feyenoord was gekomen dan had ik hem nog steeds een kneus gevonden. Maar gelukkig wilde het bestuur van Feyenoord AZ te vriend houden, dus die zagen in mei al af van een rechtzaak.
Feyenoord 2e keus olé olé
pi_33499044
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Feyenoord 2e keus olé olé
Het lijkt wel voetbalzone hier
pi_33499104
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daarvoor moet je bij Peregrijn zijn ... Iig veel geluk met jullie top aankoop en ik hoop dat het een grote mag worden... (alleen maar goed voor het nederlandse voetbal )
  donderdag 29 december 2005 @ 11:29:39 #54
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_33499153
Dirk-Kuijt, ik begrijp dat je graag je club en jezelf verdedigd maar op dit moment zijn 20% van de posts van jouw en dat in het AJAX topic.
Jawel, je keek.
pi_33499414
Volgens de Telegraaf hebben die kakkerlakken 1 miljoen Euro betaald.
pi_33499427
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Blijf daar dan ook!
pi_33499430
Raar verhaal hoor. Maar goed. Jammer dat ie niet komt, maar die gaat het verschil niet maken denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33499581
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef -Wolf- het volgende:
Volgens de Telegraaf hebben die kakkerlakken 1 miljoen Euro betaald.
En dat vind jij ???
pi_33499687
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En dat vind jij ???
De Telegraaf houdt er wel van om er een nog grotere klucht van te maken.
pi_33499775
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

En dat vind jij ???
Ik zou dat ook vinden, mocht het waar zijn . .
pi_33499901
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Maar wat heeft het transfergerucht te maken met Ajax, het gaat niet eens over een speler van Ajax? Er staat de Trabesli graag naar Engeland wil en dat Boro met een andere speler praat, meer niet...
Naar mijn weten speelt Trabelsi nog steeds bij Ajax en blijkt uit het artikel dat Middlesbrough in hem geïnteresseerd is. Leer eerst eens begrijpend lezen voor je commentaar levert.
quote:
Ajax are ready to move him on in January and reports suggest Middlesbrough could do battle with Arsenal for the defender's signature.
pi_33499927
quote:
Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Peregrijn het volgende:
[..]

Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan dan?
pi_33500161
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan dan?
Zie de post boven je post. Het is een gerucht dat door Skysports de wereld wordt ingestuurd. Leek mij een leuk nieuwtje, maar blijkbaar wordt dat tegenwoordig niet meer gewaardeerd.
  donderdag 29 december 2005 @ 12:07:29 #64
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33500234
Middlesbrough heeft weinig te battlen als Arsenal interesse heeft. Er zit nog steeds een vrij grote Franstalige kolonie daar in London, en bovendien is Arsenal Arsenal.
pi_33500236
Zouden kunnen.... Hee jongens, we zouden ook Adriano kunnen kopen....
pi_33500415
quote:
Huntelaar praat voorlopig niet met pers

SC Heerenveen-aanvaller Klaas Jan Huntelaar zal tot vrijdagavond niet meer met de pers praten.

De speler komt vrijdag in actie tegen zijn nieuwe club Ajax en na zijn recente overstap naar de Amsterdammers wordt Huntelaar bedolven onder de aanvragen voor een interview.

"Ik zou er een dagtaak aan hebben om iedereen te woord te staan. En ik wil me optimaal op de wedstrijd voorbereiden. Het is mijn afscheid van het Heerenveen-publiek en dat moet speciaal worden", aldus de spits over zijn tijdelijke persboycot.
pi_33500516
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]
Wat bedoel je met die dik gedrukte tekst? Dat was toch allang duidelijk of niet?
pi_33500674
En wat als Ajax en Heerenveen er dan niet uitkomen?
pi_33500701
Als Ajax er nu niet uitkomt staan ze gelukkig niet zo voor lul .
Get woke, go broke!
pi_33500759
Dat wel maar misschien wel beter ook, want zoals Charisteas en Rosenberg nu draaien heb je geen Huntelaar nodig.
pi_33500806
Je kan Huntelaar beter bij je hebben dan tegen je.
pi_33500848
Ja, dit is de Milan/Inter taktiek. Beter bij ons op de bank dan ergens anders tegen ons scoren .
Get woke, go broke!
pi_33501148
Komt wel goed
Houd van een lijntje.
pi_33501166
Ja denk het ook wel. er zit nog wel een verschil in de prijs geloof ik, maar daar komen ze wel uit.
Get woke, go broke!
pi_33501193
Dat was bij Vlaar niet het geval
pi_33501249
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hee ksst ga eens naar je eigen topic... Verkapte ajacied
  donderdag 29 december 2005 @ 12:44:29 #77
82589 S-Two
barba macacu
pi_33501391
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Hee ksst ga eens naar je eigen topic... Verkapte ajacied
Als niet iedereen er steeds zo kansloos op reageert, gaat hij vanzelf wel weg .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 29 december 2005 @ 12:46:16 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33501445
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Verschil tussen Ron Vlaar en KJH is dat Danny Blind Ron Vlaar niet nodig achtte en dat hij van Dirk Scheringa niet naar Ajax mocht. Beide spelers willen liever naar Ajax dan naar Feyenoord, dat is dan weer de overeenkomst tussen beide.
pi_33501503
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:44 schreef S-Two het volgende:

[..]

Als niet iedereen er steeds zo kansloos op reageert, gaat hij vanzelf wel weg .
Meng je anders ook met een zinnige bijdrage in de discussie....
pi_33501834
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat wel maar misschien wel beter ook, want zoals Charisteas en Rosenberg nu draaien heb je geen Huntelaar nodig.
Ze draaien nog niet. Ze hebben één wedstrijd allebei gescoord, dat kan ik nog niet 'draaien' noemen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33501880
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:57 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ze draaien nog niet. Ze hebben één wedstrijd allebei gescoord, dat kan ik nog niet 'draaien' noemen.
Rosenberg heeft al 3 wedstrijden prima gespeelt, en Harry geloof ik al 2 achter elkaar gescoord... Voor huidige Ajax maatstaven is dat draaien...
pi_33501942
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:04 schreef Peregrijn het volgende:

[..]

Zie de post boven je post. Het is een gerucht dat door Skysports de wereld wordt ingestuurd. Leek mij een leuk nieuwtje, maar blijkbaar wordt dat tegenwoordig niet meer gewaardeerd.
Ik heb die alinea van jou eerst niet gelezen geloof ik. Stond die er wel?
pi_33502098
Neuh...
pi_33502115
Met welke clubs heeft ajax nu allemaal een samenwerkingsverband? Ik las op de site dat het er 23 zijn?
pi_33502138
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Verschil tussen Ron Vlaar en KJH is dat Danny Blind Ron Vlaar niet nodig achtte en dat hij van Dirk Scheringa niet naar Ajax mocht. Beide spelers willen liever naar Ajax dan naar Feyenoord, dat is dan weer de overeenkomst tussen beide.
Ik hoor Danny een maand geleden nog zeggen dat er in de winterstop absoluut geen spits bij komt
pi_33502180
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik hoor Danny een maand geleden nog zeggen dat er in de winterstop absoluut geen spits bij komt
heb je hier een bron van?
pi_33502218
Dat heb ik ook gehoord van Blind bij studio sport

Heeft die kuijt een keertje gelijk
Houd van een lijntje.
pi_33502237
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:00 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Ik heb die alinea van jou eerst niet gelezen geloof ik. Stond die er wel?
Stond er toch echt al. Ik heb het artikel 1 op 1 gekopieerd van Skysports, dus ik denk dat je er over heen hebt gelezen.
pi_33502388
Maar dan kan die wel komen, als ze hem wel nodig hebben... omdat die dat ooit gezegd heeft hoeft het niet te betekeken dat die echt niet komt..
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 29 december 2005 @ 13:21:43 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33502654
Mooi stukje dat ik tegenkwam, geeft ook mijn gevoel aan. Ajax verdwint steeds meer:
quote:
Ik vind er geen moer meer aan...

Een wedstrijdje Ajax op zondag, tenminste als we de zegen van Talpa hebben. Ingang Zuid H, waar je vroeger drie rijen dik stond te wachten is het nu leeg. Voordringen is dan een stuk minder lonend kan ik je verzekeren. Gelukkig eerste ring, dus het schrikbeeld van roltrappen in een stadion figureert slechts ergens in mijn achterhoofd. Het bier dat ik bij Het Vervolg in mijn melik heb gegoten heb ik er na 100+ treden weer uitgezweten. Kan ik bij vak 126 weer opnieuw beginnen....en van evenementenbier raak ik niet gauw opgewonden.

Op het vak zoek je je vrienden op, die steeds moeilijker te vinden zijn. De helft komt niet meer, gezinnetje of murw gebeukt door de steeds meer terrein winnende commercie. De rest zit her en der verspreid, en aangezien de ArenA meer ringen heeft dan de gemiddelde darter bespaar ik me de moeite en zoek mijn plekkie op. De Ajax Ster is ook al niet meer, dus we doen het met een politiek correcte voorbeschouwing van het officiële 'orgaan'. Een suf interview met een jeugdspeler, who cares?!? Ik wil kakkerlakken bestrijdingstips!

Een jochie houdt een bal 450 keer hoog, de dance muziek galmt uit de boxen. Waar is Johnny Jordaan, de Amsterdamse medley, Hazes, Op een slof en een ouwe.....?

De opkomst van de spelers, het begint te kriebelen bij De Ajax Marsch'. Ik kan het niet nalaten te berekenen met hoeveel nul we nu weer gaan winnen. Wordt het 5 of 6-0, een onbewuste herinnering aan allang vervlogen tijden. Vak 410 en Zuid doen hun best, maar de sfeer komt er niet in. Is het de ArenA, het saaie voetbal, de vele buitenlanders in het team en de bobo's in het stadion? En hoelang blijven die vlaggetjes nog leuk?

Met moeite versta ik de persoon naast mij: "Die Ven der Vaort benne oak vaok van de pijnne vinnie nie? Het liefst leg ik persoonlijk zijn tong weer recht maar ja, die camera's he? Met weemoed denk ik terug aan De Meer..."BOEREN WEG UIT VAK F" hing daar ooit in de nok van het vak. Natuurlijk lullig, maar typerend voor die Amsterdamse 'teringlijers', waar zijn ze?

De wedstrijd, Ajax wint met 2-1. Doelpunt Grygera in de laatste 10 minuten. Dat levert weer een hoop raar opkijkende gezichten op om 19.00 uur. De helft is namelijk al naar huis, dat scheelt zolang wachten in de garage....

Er is geen moer meer aan, volgende week spelen we gelukkig uit.
pi_33502779
quote:
Ik wil kakkerlakken bestrijdingstips!
Hehe...
pi_33503050
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:21 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi stukje dat ik tegenkwam, geeft ook mijn gevoel aan. Ajax verdwint steeds meer:
[..]
Wel al een beetje oud he?
pi_33503168
quote:
[..]
die is 30 en zit in een identiteitscrisis?? tsjonge jonge wat een succes supporters waren die maten van hem dan. ik vind het vrij triest dat mensen niet meer komen omdat ajax ff niet lekker draait. je gaat wel of je gaat niet. ik heb nooit de mogelijkheid gehad te gaan,ben tot nu toe 3 wedstrijden geweest. maar tis toch zielig als je alleen komt in goede tijden. ik vind het echt bullshit dat ajax aan het verdwijnen is,er komen gewoon weer nieuwe supporters in de arena bij.

joden 4 life!
pi_33503243
Ajax
pi_33503268
Over kakkerlakken bestrijding gesproken....

Klaas come home....!
pi_33503305
quote:
Ajax heeft geen moeite met onvrede Babel en Rosales

Technisch directeur Martin van Geel van Ajax heeft geen enkel probleem met de sportieve zorgen die Ryan Babel en Mauro Rosales bij hem hebben uitgesproken, zo meldt Voetbal International. De eerste ziet zijn kans op speeltijd wederom afnemen nu Heerenveen-spits Klaas Jan Huntelaar op het punt staat naar Amsterdam te verkassen, rechtsbuiten Rosales baalt ervan dat hij al maanden nauwelijks aan bod komt.

"Dat is een logische reactie en ik vind dat je in deze situatie op zo'n manier móét reageren", aldus Van Geel in VI. "Het zou veel erger zijn als ze beiden tevreden waren. Babel is nog jong. Hij moet door hard te werken zorgen dat híj straks op het veld staat en niet een ander. Concurrentie hoort nu eenmaal bij een topclub. Dat Mauro niet blij is snap ik ook, maar misschien moet hij daarom juist wel blij zijn met de komst van Huntelaar. Klaas Jan is namelijk een speler die het moet hebben van goede vleugelspelers. Het is niet zo dat Mauro heeft aangegeven te willen vertrekken, hij is gewoon ontevreden over zijn rol en dat mag."
quote:
Ajax wil Escudé niet verhuren aan Marseille

De clubleiding van Ajax heeft Olympique Marseille laten weten dat Julien Escudé alleen te koop is en niet te huur, zo meldt Voetbal International deze week. De Franse club wilde de centrale verdediger voor de rest van het seizoen huren. "Daar hebben wij geen trek in", aldus Ajax' technisch directeur Martin van Geel. "Dan schuif je eventuele beslissingen alleen maar voor je uit."

De Ajax-directeur heeft voor andere spelers van wie een tussentijds vertrek bespreekbaar is - doelman Bogdan Lobont, Nigel de Jong, Steven Pienaar en Yannis Anastasiou - nog geen clubs aan zijn bureau gehad. Van Geel: "Steven heeft alleen laten weten dat hij na dit seizoen naar Borussia Dortmund vertrekt en dat ze misschien in januari willen praten over een tussentijds vertrek."

Nigel de Jong had vorige week ook een onderhoud met Borussia Dortmund, maar heeft nog geen beslissing genomen. Ook het Spaanse Sevilla is volgens VI geïnteresseerd in de 21-jarige middenvelder.
pi_33503306
Dat word mijn avater
Houd van een lijntje.
  donderdag 29 december 2005 @ 13:50:44 #98
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33503639
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33503987
quote:
[..]
Wat een lulverhaal.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33504070

donderdag 29 december 2005 @ 14:08:52 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33504222
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wat een lulverhaal.
VInd ik niet. De gehele vercommercialisering van Ajax is kut, gelukkig worden nu de groene lichten veranderd in rood/wit en worden ook de stoeltjes in het Rinus Michels-stadion vervangen, daarnaast is "Madness - One Step Beyond" terug als goaltune en bevat de huidige selectie weer enkele Nederlandse talenten, maar zo'n twee jaar geleden was het voor de supporters die ook De Meer nog hebben meegemaakt even wennen. Het gaat weer de goede kant op, maar dit verhaal klopt wel gedeeltelijk.
pi_33504306
Het verhaal is gewoon achterhaald...
pi_33504315
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

VInd ik niet. De gehele vercommercialisering van Ajax is kut, gelukkig worden nu de groene lichten veranderd in rood/wit en worden ook de stoeltjes in het Rinus Michels-stadion vervangen, daarnaast is "Madness - One Step Beyond" terug als goaltune en bevat de huidige selectie weer enkele Nederlandse talenten, maar zo'n twee jaar geleden was het voor de supporters die ook De Meer nog hebben meegemaakt even wennen. Het gaat weer de goede kant op, maar dit verhaal klopt wel gedeeltelijk.
gedeeltelijk misschien. maar als jij kijkt dat ie huilt over welke liedjes er voor de wedstrijd worden gedraait.. ik hoor nog altijd Hazes hoorr

En tja, dat er "boeren" in zijn vak zitten vind ik eigenlijk een non-argument, als hij ze eruit wil hebben maakt hij toch lekker zelf zo'n spandoek. Standaard huilie, bléren maar er zelf iets aan doen ho maar. Lekker janken op internet en als die boer weer naast em zit lekker een gesprek aanknopen.
pi_33504388
quote:

[..]

neu,tis een lulverhaal van een verbitterde ouwe man. gezeik dat de arena zo groot is. ik vind het ontzettend mooi. alles gaat wer de goede richting op zoals je zelf al zegt,dus ik snap even niet waar het over gaat. je kunt best in het verleden blijven leven maar ik heb het idee dat dat weinig zin heeft.
pi_33504456
Ben het gedeeltelijk wel met hem eens, maar ja wat doe je eraan. Niet naar de Arena gaan lijkt mij geen optie.

Die roltrappen vind ik trouwens een verademing (tenzij ze het niet doen zoals dinsdag, eerste doelpunt gemist omdat iedereen werd tegengehouden). Maar voor de rest top!
Houd van een lijntje.
pi_33504470
quote:
Groene verlichting ArenA wordt rood en wit
Donderdag 29 december, door SV, Amsterdam, 10.49u GMT+01.00, Dapp're Strijders

Volgens de weblog van Dappre's Strijders heeft Maarten Fontein verteld dat de groene verlichting rondom de Amsterdam ArenA op termijn vervangen gaat worden door een rood en witte.

Eerder was al bekend dat de stoeltjes in de Amsterdam ArenA rood en wit gaan worden. Onder aanvoering van de supporters is eerder al het Ajax-logo geplaatst in de tribune aan de lange zijde.
Ter illustratie.
pi_33504685
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ben het gedeeltelijk wel met hem eens, maar ja wat doe je eraan. Niet naar de Arena gaan lijkt mij geen optie.

Die roltrappen vind ik trouwens een verademing (tenzij ze het niet doen zoals dinsdag, eerste doelpunt gemist omdat iedereen werd tegengehouden). Maar voor de rest top!
Roltrappen in een stadion Het begint steeds en steeds meer op concertzaal te lijken.
pi_33504828
Jij hebt duidelijk nooit de trap in de Arena moeten nemen
Houd van een lijntje.
pi_33504855
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij durft er niet heen.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:26:13 #111
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_33504857
quote:
Op donderdag 29 december 2005 13:50 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
pi_33504999
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Kom op zeg. Als je boven bent kun je nog anderhalf uur uitrusten van je beklimming.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:30:13 #113
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_33505001

deze blijft sexy he
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_33505044
Deze:

deze:

en deze

vind ik geiler...
  donderdag 29 december 2005 @ 14:33:54 #115
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33505110
Huntelaar wordt topscorer
pi_33505115
Hehe jij hebt ook ff een bezoekje op die site gebracht
Houd van een lijntje.
pi_33505123
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe jij hebt ook ff een bezoekje op die site gebracht
pi_33505228
Die gifjes zijn allebei tegen feyenoord?
pi_33505260
Yep
Houd van een lijntje.
  Redactie Games donderdag 29 december 2005 @ 14:39:40 #120
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33505292
quote:

[..]

Helemaal in het begin met de Arena totaal geen sfeer. Ik vind het nog steeds maar een kille bende en voel me nog steeds niet zo prettig als vroeger met me vader als smurf naar de meer toe. Merk wel dat het steeds iets beter word.
pi_33505331
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Die gifjes zijn allebei tegen feyenoord?
OMG Teletekst supporter
pi_33505396
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

OMG Teletekst supporter
Nogmaals: versatel supporter... Geeft verder niets

Feit blijft dat ajax het mooiste voetbal altijd tegen feyenoord voetbalt...
pi_33505481
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Nogmaals: versatel supporter... Geeft verder niets

Feit blijft dat ajax het mooiste voetbal altijd tegen feyenoord voetbalt...
Niet op reageren. Niet op reageren. Niet op reageren.
pi_33505519
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:44 schreef Jajong het volgende:

[..]

Niet op reageren. Niet op reageren. Niet op reageren.
Ach practice makes perfect....
  donderdag 29 december 2005 @ 14:50:39 #125
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33505689
Ajax!!!!!!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
pi_33505732
Ik wil ook nog effe een gifje showen :

donderdag 29 december 2005 @ 14:52:20 #127
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33505748
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:50 schreef golfer het volgende:
Ajax!!!!!!
pi_33505756
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Nashje het volgende:

[afbeelding]
kikker!
pi_33505764
quote:

[afbeelding]
En dat is mislukt.

edit: Daar issie al.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:52:57 #130
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33505767
quote:

[afbeelding]
Den Gouden Kikker?
  donderdag 29 december 2005 @ 14:53:30 #131
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33505787
oowww. die Zlalom.
pi_33505794
hijs cool
pi_33505801
Den gouden Zlatan!
Houd van een lijntje.
  donderdag 29 december 2005 @ 14:55:40 #134
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33505855
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Den gouden Zlatan!
KJH Kakkerlakkenbestrijding.

Je icon
pi_33505909
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef DeTolk het volgende:

[..]

KJH Kakkerlakkenbestrijding.

Je icon
Ja dat plaatje werd een pagina geleden gepost. Blijkt maar dat KJ ook een hekel aan dat tuig heeft.
Houd van een lijntje.
pi_33505988
ik kijk al uit naar de volgende ontmoeting et de kakkerlakken waarin KJH Vlaar fantastisch passeerd en een schitterende goal maakt
  donderdag 29 december 2005 @ 15:02:53 #137
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33506100
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef frenzy2003 het volgende:
ik kijk al uit naar de volgende ontmoeting et de kakkerlakken waarin KJH Vlaar fantastisch passeerd en een schitterende goal maakt
en dan het liefst is R'dam.
  Redactie Games donderdag 29 december 2005 @ 15:10:34 #138
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33506357
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef frenzy2003 het volgende:
Is niet nodig.. Vlaar maakt de doelpunten zelf wel
pi_33506663
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:02 schreef DeTolk het volgende:

[..]

en dan het liefst is R'dam.
dat word dan zondag 5 februari .
pi_33506686
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef Fathom het volgende:

[..]

Is niet nodig.. Vlaar maakt de doelpunten zelf wel
pi_33506702
KlaasJan Huntevlaar....
pi_33506806
quote:
Galásek wil zijn contract verlengen
Tomás Galásek wil ook volgend seizoen nog bij Ajax spelen. De 32-jarige Tsjechische middenvelder gaat binnenkort met zijn Amsterdamse werkgever om de tafel zitten om zijn aflopende contract met één jaar te verlengen. "Tomás wil graag blijven en wij zien hem als volwaardig lid van de selectie", aldus technisch directeur Martin van Geel.

Galásek werd aan het begin van dit seizoen tot zijn onvrede gepasseerd door trainer Danny Blind, die de voorkeur gaf aan Hedwiges Maduro. De Tsjechische international speelde zich echter terug in het elftal en is inmiddels aanvoerder van Ajax. "Het goede gevoel is van twee kanten gegroeid de laatste weken. We hopen daar snel een succesvol vervolg aan te kunnen geven. De eerste gesprekken waren positief", zegt Van Geel in AD Sportwereld.

Doelman Hans Vonk gaat zijn aflopende verbintenis niet verlengen. De Zuid-Afrikaan wil naar een andere club. "Hans wil graag op zoek naar een nieuwe impuls en dat respecteren wij", liet Van Geel weten.
is Hans Vonk een zuid-Afrikaan????
  donderdag 29 december 2005 @ 15:23:05 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33506833
Ja.
pi_33506851
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:22 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

Jup al een eeuw doelman van het nationale team geloof ik...
pi_33506883
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Ja.
ik dacht gewoon een nederlander . nederlands uiterlijk,nerderlandse naam,is hij daar genaturaliseerd ofzo?
pi_33507002
quote:

[afbeelding]
Zlatan
pi_33507043
quote:

[afbeelding]
je gifje zlaat aan .
  donderdag 29 december 2005 @ 15:28:41 #148
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33507045
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:24 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

ik dacht gewoon een nederlander . nederlands uiterlijk,nerderlandse naam,is hij daar genaturaliseerd ofzo?
In Zuid-Afrika geboren en tijdens het WK van 1998 in Frankrijk de doelman van Zuid-Afrika.
  donderdag 29 december 2005 @ 15:29:40 #149
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_33507083
quote:

[..]

Redactie Games donderdag 29 december 2005 @ 15:30:05 #150
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33507102
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:24 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

Nederland heeft vroeger wel eens wat te vertellen gehad daar
pi_33507197
quote:

[..]

Is dit nou de doorsnee ajacied?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')