kikker!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Nashje het volgende:
Ik wil ook nog effe een gifje showen:
[afbeelding]

En dat is mislukt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]

Den Gouden Kikker?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]

KJH Kakkerlakkenbestrijding.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Den gouden Zlatan!

Ja dat plaatje werd een pagina geleden gepost. Blijkt maar dat KJ ook een hekel aan dat tuig heeft.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef DeTolk het volgende:
[..]
KJH Kakkerlakkenbestrijding.
Je icon![]()

en dan het liefst is R'dam.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef frenzy2003 het volgende:
ik kijk al uit naar de volgende ontmoeting et de kakkerlakken waarin KJH Vlaar fantastisch passeerd en een schitterende goal maakt

Is niet nodig.. Vlaar maakt de doelpunten zelf welquote:Op donderdag 29 december 2005 14:59 schreef frenzy2003 het volgende:
ik kijk al uit naar de volgende ontmoeting et de kakkerlakken waarin KJH Vlaar fantastisch passeerd en een schitterende goal maakt

quote:Op donderdag 29 december 2005 15:10 schreef Fathom het volgende:
[..]
Is niet nodig.. Vlaar maakt de doelpunten zelf wel![]()

quote:Galásek wil zijn contract verlengen
Tomás Galásek wil ook volgend seizoen nog bij Ajax spelen. De 32-jarige Tsjechische middenvelder gaat binnenkort met zijn Amsterdamse werkgever om de tafel zitten om zijn aflopende contract met één jaar te verlengen. "Tomás wil graag blijven en wij zien hem als volwaardig lid van de selectie", aldus technisch directeur Martin van Geel.
Galásek werd aan het begin van dit seizoen tot zijn onvrede gepasseerd door trainer Danny Blind, die de voorkeur gaf aan Hedwiges Maduro. De Tsjechische international speelde zich echter terug in het elftal en is inmiddels aanvoerder van Ajax. "Het goede gevoel is van twee kanten gegroeid de laatste weken. We hopen daar snel een succesvol vervolg aan te kunnen geven. De eerste gesprekken waren positief", zegt Van Geel in AD Sportwereld.
Doelman Hans Vonk gaat zijn aflopende verbintenis niet verlengen. De Zuid-Afrikaan wil naar een andere club. "Hans wil graag op zoek naar een nieuwe impuls en dat respecteren wij", liet Van Geel weten.

Jup al een eeuw doelman van het nationale team geloof ik...quote:Op donderdag 29 december 2005 15:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]is Hans Vonk een zuid-Afrikaan????

quote:Op donderdag 29 december 2005 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Ja.

Zlatanquote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]

je gifje zlaat aanquote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Nashje het volgende:
[afbeelding]

In Zuid-Afrika geboren en tijdens het WK van 1998 in Frankrijk de doelman van Zuid-Afrika.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik dacht gewoon een nederlander
. nederlands uiterlijk,nerderlandse naam,is hij daar genaturaliseerd ofzo?

quote:Op donderdag 29 december 2005 15:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]is Hans Vonk een zuid-Afrikaan????

Nederland heeft vroeger wel eens wat te vertellen gehad daarquote:Op donderdag 29 december 2005 15:24 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ik dacht gewoon een nederlander
. nederlands uiterlijk,nerderlandse naam,is hij daar genaturaliseerd ofzo?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |