Feyenoord 2e keus olé oléquote:Op donderdag 29 december 2005 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, als hij met een rechtzaak naar Feyenoord was gekomen dan had ik hem nog steeds een kneus gevonden. Maar gelukkig wilde het bestuur van Feyenoord AZ te vriend houden, dus die zagen in mei al af van een rechtzaak.
Het lijkt wel voetbalzone hierquote:Op donderdag 29 december 2005 11:24 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Feyenoord 2e keus olé olé![]()
Daarvoor moet je bij Peregrijn zijnquote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het lijkt wel voetbalzone hier![]()
Blijf daar dan ook!quote:Op donderdag 29 december 2005 11:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het lijkt wel voetbalzone hier![]()
En dat vind jijquote:Op donderdag 29 december 2005 11:40 schreef -Wolf- het volgende:
Volgens de Telegraaf hebben die kakkerlakken 1 miljoen Euro betaald.
Naar mijn weten speelt Trabelsi nog steeds bij Ajax en blijkt uit het artikel dat Middlesbrough in hem geïnteresseerd is. Leer eerst eens begrijpend lezen voor je commentaar levert.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:23 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Maar wat heeft het transfergerucht te maken met Ajax, het gaat niet eens over een speler van Ajax? Er staat de Trabesli graag naar Engeland wil en dat Boro met een andere speler praat, meer niet...
quote:Ajax are ready to move him on in January and reports suggest Middlesbrough could do battle with Arsenal for the defender's signature.
Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Peregrijn het volgende:
Hatem naar Middlesbrough? Dat zou geen verbetering zijn.
[..]
bron: skysports
Zie de post boven je post. Het is een gerucht dat door Skysports de wereld wordt ingestuurd. Leek mij een leuk nieuwtje, maar blijkbaar wordt dat tegenwoordig niet meer gewaardeerd.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:57 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Waar haal je dat in hemelsnaam vandaan dan?![]()
quote:Huntelaar praat voorlopig niet met pers
SC Heerenveen-aanvaller Klaas Jan Huntelaar zal tot vrijdagavond niet meer met de pers praten.
De speler komt vrijdag in actie tegen zijn nieuwe club Ajax en na zijn recente overstap naar de Amsterdammers wordt Huntelaar bedolven onder de aanvragen voor een interview.
"Ik zou er een dagtaak aan hebben om iedereen te woord te staan. En ik wil me optimaal op de wedstrijd voorbereiden. Het is mijn afscheid van het Heerenveen-publiek en dat moet speciaal worden", aldus de spits over zijn tijdelijke persboycot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |