gelukkig is dit jaar snel voorbij.quote:Op maandag 31 december 2007 23:13 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoorde dat Marc Overmars ook weer terug komt
Dit is echt de knulligste transfer van 't jaar
Het heeft inderdaad het sportjaaroverzicht niet gehaald. Wat dat betreft: goede timing!quote:Op maandag 31 december 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
gelukkig is dit jaar snel voorbij.
Idem!quote:
Hij had inderdaad HTC de laan uit kunnens turenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:35 schreef Cheiron het volgende:
Van Geel kan ik ook echt niet meer serieus nemen: Perez laten gaan voor Ten Cate en hem nu terughalen. Compleet ongeloofwaardig.
Weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar als je toch al niet van plan bent zijn contract te verlengen zou ik liever een goede speler behouden dan een coach.,quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had inderdaad HTC de laan uit kunnens turen
Als Van Geel consequent zou zijn geweest had 'ie Ten Cate ontslagen, net zoals 'ie bij Blind deed.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had inderdaad HTC de laan uit kunnens turen
Op welke gronden zou hij dan HTC moeten ontslaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Van Geel consequent zou zijn geweest had 'ie Ten Cate ontslagen, net zoals 'ie bij Blind deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |