Waarom maak je jezelf zo druk Prosac?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:11 schreef Prosac het volgende:
Vertonghen
Een herhaling van vorig jaar, PSV kampioen (met niet al te best voetbal, toegegeven), Ajax speelt de laatste weken weer lekker (te laat!) en de calimero interviews met "wij zijn beter, we spelen mooier etc etc" duiken weer als paddo's uit de grond.
Ik zou er, serieus, inmiddels geen seconde van wakker liggen.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:18 schreef Chadi het volgende:
Tsjah denk dat met Van basten we het slechtste voetbal ooit gaan spelen maar wel alles gaan winnen. met 1-0 of zo.
Ik maak me helemaal niet druk, ik verveel me ontzettend.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waarom maak je jezelf zo druk Prosac?
Jeuhj.quote:
Dat 'ie vind dat Ajax individueel betere spelers heeft is wel wat anders natuurlijk. Chelsea en Liverpool hebben veel betere spelers dan Barnsley maar verloren er wel van. Eigenlijk moet ie zich alleen nog maar meer schamen dat ze geen kampioen worden als hij vindt dat Ajax betere spelers heeft. En PSV speelt inderdaad geen geweldig voetbal , maar dat van Ajax is dit seizoen ook niet denderend vind ik, dus daar moet ie in dit geval niet over beginnen.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal niet druk, ik verveel me ontzettend.
Ik chargeerde wat, maar zo komt het uiteindelijk wel over. Concentreer je liever op de "bagger"prestaties halverwege het seizoen, ipv steeds maar opnieuw zeggen dat je zelf toch echt het mooiste (vergeleken met PSV de laatste weken wel ja) speelt en/of beter bent dan PSV (0-2 en 0-0 anyone?).
Dat bedrag is waarschijnlijk even groot als wat ie aan salaris eist. En dat is in Nederland niet acceptabel..quote:Op woensdag 9 april 2008 14:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
aldus Pienaar die tot 30 april slechts drie miljoen euro kost.
dat snapt dennis nietquote:Op woensdag 9 april 2008 14:18 schreef BoNi het volgende:
Je wordt tweede en de onderlinge duels met PSV win je ook niet, dus ben je niet beter.
Ik heb het even gemist geloof ik. Wat heeft Pienaar gezegd?quote:Op woensdag 9 april 2008 14:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
aldus Pienaar die tot 30 april slechts drie miljoen euro kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |