quote:Maandag 23 mei - Hamburger SV kan en wil niet meer betalen
(Verslaggever SV, Amsterdam, 12.00u GMT+01.00, HA)
Het Duitse Hamburger Abendblatt geeft in een artikel over het bezoek van de ouders van Rafael Van der Vaart dit weekeinde in Hamburg aan dat HSV niet meer dan vijf miljoen euro wil en kan betalen.
Volgens HSV-man Bernd Hoffmann zal HSV tot haar absolute 'Schmerzgrenze' gaan om deze week tot overeenkomst te komen met Ajax. Vooralsnog ligt er een verschil van twee miljoen euro op tafel, omdat HSV niet meer en kan dan vijf miljoen euro betalen en Ajax zeven wil ontvangen. Toch kon Hoffman het niet laten tegen de familie Van der Vaart te zeggen: 'Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen'.
Toch hoop ik echt dat hij blijft.quote:23/5/2005 - Nog geen concrete aanbiedingen voor De Ridder
(Gepost door RvN)
BRON: Highlow.nl
Highlow.nl komt met een uitgebreid interview met Daniel de Ridder. De rechtsbuiten weet nog steeds niet wat de toekomst hem brengen zal. Van de zes clubs die interesse toonden, werd er geen concreet. "Concreet is een bod, een contractaanbieding en een perspectief. Dat is voor mij nog niet aan de orde. Er zijn wat oriënterende dingen geweest en nu ben ik aan het kijken hoe dat wat concreter wordt. Ik denk dat ik deze weken ook wel met Ajax zal praten. We zullen wel zien hoe dat allemaal afloopt."
Ajax Netwerk
Mocht hij vertrekken dan hoopt de rechtsbuiten vurig dat er voor hem nog een afscheid van de supporters mogelijk is..
valt er weinig te patsen zoquote:Op maandag 23 mei 2005 12:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Leuke patsstelling weer, maar ze zullen er echt wel uitkomen denk ik.
Georganiseerde dingen door de club zijn altijd minder héquote:Op maandag 23 mei 2005 12:41 schreef devv05 het volgende:
Was een saaie en slechte wedstrijd gisteren maar wel erg gezellig..
Alleen dat 'vuurwerk' op het einde
De Ridder?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:41 schreef VoreG het volgende:
Komt allemaal goed, op de laatste dag gaat hij weg voor 15 miljoen.
Ja maar dit was wel erg.... lulligquote:Op maandag 23 mei 2005 12:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Georganiseerde dingen door de club zijn altijd minder hé.
15 miljoen krijg je er nimmer meer voor, dan had je hem 2 jaar terug moeten verkopen, toen was hij meer waard dan nu.quote:
Al met al was het geen uitzonderlijk merkwaardig seizoen, ware het niet dat de coach en de TD zijn oppgestapt, Ajax heeft de begroting nog gered door tweede te worden en hoeven alleen de Europese nacompetitie nog te winnen.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:52 schreef JaWi het volgende:
21-05-05 - De kroniek van een bizar Ajax-jaar
In het Noord-Hollands Dagblad (NHD) van zaterdag 21 mei 2005 staat een artikel waarin het 'rampseizoen' van 2004-2005 nogmaals wordt samengevat. Alle missers en sportieve hoogtepunten staan erin beschreven.
http://www.ajaxshowtime.com/images/artikelafcajax.jpg
5 mio voor VDV is geen slecht bod, ik zou hem zeker verkopen, want als zijn contract afloopt levert hij niets meer op.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:51 schreef Elgigante het volgende:
[..]
15 miljoen krijg je er nimmer meer voor, dan had je hem 2 jaar terug moeten verkopen, toen was hij meer waard dan nu.
Idd, qua rendement heb je meer aan 5 miljoen nu dan een seizoen van der Vaart.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
5 mio voor VDV is geen slecht bod, ik zou hem zeker verkopen, want als zijn contract afloopt levert hij niets meer op.
Ik heb vernomen dat ze hier blijftquote:Op maandag 23 mei 2005 12:59 schreef gr8w8 het volgende:
Heeft vdV al wel toestemming van Silvie gekregen? Kan ze daar wel shoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |