Harry!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik ben blij dat Ten Cate inziet dat we een pinchitter nodig hebbenHebben we dit seizoen wel gemist(RKC, Excelsoir, Heereveen)
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik ben blij dat Ten Cate inziet dat we een pinchitter nodig hebbenHebben we dit seizoen wel gemist(RKC, Excelsoir, Heereveen)
Bojan is een alternatief voor Huntelaar natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijk![]()
Ach, hij kost waarschijnlijk niks/niet zoveel en je kan hem er altijd bij hebben, iig beter dan Krohn-deliquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijk![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat maar komen die Krkic.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Krkic is die Roemeense verdediger toch?
Bronquote:Uli verklapt komst Zé: 'Maar Boulah komt niet'
Khalid Boulahrouz zal daar niet zijn en ook niet komen, voegde Hoeness daar aan toe, ondanks de berichtgeving in The Times dat Bayern het met Chelsea eens zou zijn over een transfer van de Nederlandse international. 'We hebben ons nooit met dat onderwerp bezig gehouden en we hebben ook geen bod uitgebracht.'
Daarom gaan al die topics zo snelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooie OP!En wat een bagger in het vorige topic, dat ik dat gelezen heb.
Altijd welkom zulke goede voetballersquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat maar komen die Krkic.
Net alsof iedereen het grote verschil kent tussen een Roemeense en een Joegoslaafse naamquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Krkic is een joego-naam. Hoe je dat met een Roemeen kan verwarren is mij een raadsel.
2 maal dankquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooie OP!En wat een bagger in het vorige topic, dat ik dat gelezen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |