Harry!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik ben blij dat Ten Cate inziet dat we een pinchitter nodig hebbenHebben we dit seizoen wel gemist(RKC, Excelsoir, Heereveen)
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik ben blij dat Ten Cate inziet dat we een pinchitter nodig hebbenHebben we dit seizoen wel gemist(RKC, Excelsoir, Heereveen)
Bojan is een alternatief voor Huntelaar natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijk![]()
Ach, hij kost waarschijnlijk niks/niet zoveel en je kan hem er altijd bij hebben, iig beter dan Krohn-deliquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijk![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat maar komen die Krkic.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Krkic is die Roemeense verdediger toch?
Bronquote:Uli verklapt komst Zé: 'Maar Boulah komt niet'
Khalid Boulahrouz zal daar niet zijn en ook niet komen, voegde Hoeness daar aan toe, ondanks de berichtgeving in The Times dat Bayern het met Chelsea eens zou zijn over een transfer van de Nederlandse international. 'We hebben ons nooit met dat onderwerp bezig gehouden en we hebben ook geen bod uitgebracht.'
Daarom gaan al die topics zo snelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooie OP!En wat een bagger in het vorige topic, dat ik dat gelezen heb.
Altijd welkom zulke goede voetballersquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat maar komen die Krkic.
Net alsof iedereen het grote verschil kent tussen een Roemeense en een Joegoslaafse naamquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Krkic is een joego-naam. Hoe je dat met een Roemeen kan verwarren is mij een raadsel.
2 maal dankquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooie OP!En wat een bagger in het vorige topic, dat ik dat gelezen heb.
Ogararu, Chivu, Lobont, Mitea ---> Mihajlovic, Krkic, Boksic, Zelkovic, Ibrahimovic.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Net alsof iedereen het grote verschil kent tussen een Roemeense en een Joegoslaafse naam![]()
vic zou ik nog wel begrijpen maar IC is toch wat anders, dus ik zou ook niet zeggen dat het een joego naam was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ogararu, Chivu, Lobont, Mitea ---> Mihajlovic, Krkic, Boksic, Zelkovic, Ibrahimovic.
Nou, ik zie een patroon hoor.
quote:
wie dan? ik denk dat er eerder een linksback komt. Want als Emanuelson geblesseerd raakt heb je een heeeeel groot probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat er nog wel een vervanger komt voor Grygera, los van vd Wiel.
denk je dan dat Krkic zich in de basis kan vechten voor Huntelaar? Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef Black-Death het volgende:
Kluivert en/of Krkic als pinchhitter zie ik absoluut niet zitten. Kluivert niet omdat ie alleen maar geblesseerd is en Krkic omdat hij geen pinchhitter is denk ik
Vermaelen kan goed op linksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef toma het volgende:
[..]
wie dan? ik denk dat er eerder een linksback komt. Want als Emanuelson geblesseerd raakt heb je een heeeeel groot probleem.
Kennedyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef toma het volgende:
Wie moet er trouwens op 10 spelen in de wedstrijden dat Sneijder weer eens geschorst is of geblesseerd is?
Kluivert, ben je wel wijsquote:
nostalgie, mentor-functie, kan toch nog wel aardig ballen als hij speelt,. Misschien een verdere functie bij de club als hij stopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Kluivert, ben je wel wijswat heeft hij nou dit jaar laten zien? Denk niet dat het veel beter word
![]()
![]()
BINGO!quote:'Ik wil een spits die er inklapt, oorlog maakt. We hebben nu geen alternatieven om naar een meer opportunistische speelstijl te switchen als we in het laatste kwartier iets moeten forceren.'
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef ILCILA het volgende:
Vraag dan gelijk of Jari nog weer terugkomtik bedoel, nostalgie ten top!
Jari zou het nog goed doen ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef ILCILA het volgende:
Vraag dan gelijk of Jari nog weer terugkomtik bedoel, nostalgie ten top!
Die Roger was echt waardeloos voor Ajax, dus veel slechter kan het niet worden. Bovendien is Delorge best een redelijk voetballer (maar dat was Roger van te voren ook).quote:
Ik blijf erbij; NIET DOEN!quote:AD: PSV en Feyenoord hebben zich gemeld voor Perez
Volgens het Algemeen Dagblad hebben inmiddels zowel PSV als Feyenoord zich gemeld voor Kenneth Perez. Ajax zou echter liever zaken doen met Feyenoord. Bij die club heeft Perez ook veel meer kans op een basisplaats, nog steeds is echter onduidelijk wie daar de trainer wordt.
Laat hem dan maar naar Feyenoord gaan, altijd lachen met de kakkiesquote:
Zeikwijfquote:
Precies, als je er geld voor wilt hebben moet je niet bij die club zijn....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wil Ajax nou liever zaken doen met Feyenoord
Je gaat toch niet je grootste concurent versterken, dat is pas wanbeleid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Precies, als je er geld voor wilt hebben moet je niet bij die club zijn....
Omdat je 'm beter aan fnoord kunt verkopen dan aan een directe concurrentquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
goeie ervaring met eerdere transferquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Perez niet goed genoeg is hoeven ze toch nergens bang voor te zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat je 'm beter aan fnoord kunt verkopen dan aan een directe concurrent
Tis een prima speler.. leuke gozer ook..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:26 schreef mliez het volgende:
Waarom niet Koevermans als pinchhitter??
Ik mis Sneijder nog als vetrekkende speler.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef toma het volgende:
de balans
Vertrekkende spelers:
-Perez
-De Mul?
-Roger
-Grygera
-Lindenbergh
Nieuwe spelers:
-Kennedy
-Delorge
-Vertonghen
Kennedy voor de Mul![]()
Vertonghen voor Lindenbergh![]()
Delorge voor Roger![]()
van der Wiel voor Grygera?ervaring??
Wie wordt de nieuwe pinchhitter als Perez vertrekt??
-Krikc![]()
-Kluivert![]()
![]()
[afbeelding]
- Mido [afbeelding] die wil ook alleen een basis plaats.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik denk toch da Sneijder wel eens zou kunnen blijven..
En Krohn-Dehli.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik mis Sneijder nog als vetrekkende speler.
Bij mij begin deze week al afgeschreven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef M0NTANA het volgende:
Nog steeds niets gehoord van Ajax inzake verlengen SCC, vage shit.
Had jij die antwoordkaart ingestuurd?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bij mij begin deze week al afgeschreven.
OK, maar dat had je vorig jaar ook al?quote:
Als Koevermans AZ verlaat doe ie dat omdat hij te weinig aan spelen toe komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:26 schreef mliez het volgende:
Waarom niet Koevermans als pinchhitter??
Ajax is een topclub en speelt (voorronde) CL, ik zou het dus wel weten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Koevermans AZ verlaat doe ie dat omdat hij dan te weinig aan spelen toe komt.
Lijkt me sterk dat Koef dan wel bij Ajax op de bank wil gaan zitten om af en toe als pinchhitter in te vallen.
Vorig jaar zijn er best wel wat leuke transfers bij diverse clubs geweest..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:56 schreef Suijk het volgende:
Laat ze maar lekker circuleren, ik ben absoluut nog niet onder de indruk van wat er tot nu toe is aangetrokken (door geen enkele club eigenlijk).
Dat is waar, sportief gezien kan je beter bij Ajax zitten..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is een topclub en speelt (voorronde) CL, ik zou het dus wel weten!
Vorig jaar wel inderdaad, daar steekt het lijstje (tot nu toe!) maar schril tegen af natuurlijk. Maar de zomer is nog lang.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er best wel wat leuke transfers bij diverse clubs geweest..
Charisteas
Gabri
Stam
Kluivert
....mis ik nog iets...
Edit: Perez natuurlijk.
Zou leuk zijn als er weer dat caliber spelers aangetrokken worden!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vorig jaar wel inderdaad, daar steekt het lijstje (tot nu toe!) maar schril tegen af natuurlijk. Maar de zomer is nog lang.
die vind ik een beetje over the hill .quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:20 schreef denthemen het volgende:
Koller?
Daar gaan ook veel meer (belangrijke) mensen weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:55 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb het idee dat er bij PSV en Feyenoord veel meer namen circuleren op transfergebied dan bij Ajax.. Wat jullie?
Als hij moet kiezen tussen een rol als pinchhitter bij Ajax of AZ, lijkt mij de keuze snel gemaakt. Maar als hij elders een basisplaats in het vooruitzicht heeft, zal hij nooit komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:29 schreef devv05 het volgende:
Koevermans lijkt me inderdaad wel een goede als pinchhitter, maar weet niet of hij akkoord zou gaan met zo'n rol bij Ajax.
Mijn lieve moeder heeft dat in 1 keer overgemaakt dacht ik omdat ik toen blut wasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef M0NTANA het volgende:
Nog steeds niets gehoord van Ajax inzake verlengen SCC, vage shit.
IRL of in FM?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef Peter83 het volgende:
Ajax is geïnteresseerd in Luka Modric als opvolger van Sneijder.
Volgens mij wil Dirk hem neit naar Ajax laten gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Koevermans AZ verlaat doe ie dat omdat hij te weinig aan spelen toe komt.
Lijkt me sterk dat Koef dan wel bij Ajax op de bank wil gaan zitten om af en toe als pinchhitter in te vallen.
Luka Modric is zo'n typische Football Manager-speler, vandaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:03 schreef Peter83 het volgende:
?? FM?
Ik zeg alleen dat Kroatische bronnen melden dat Ajax achter die Modric aan zit.
Ten Cate ziet het ook gewoon niet in hem zitten, dan houdt het op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:17 schreef manny het volgende:
Kunnen Perez, van Geel en Ten Cate nou niet gewoon gezellig een hapje gaan eten, even een goed gesprek, handje geven; alles weer goed.
We moeten er wel op vooruit gaan..quote:
Was een half jaar geleden ook al sprake van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:03 schreef Peter83 het volgende:
?? FM?
Ik zeg alleen dat Kroatische bronnen melden dat Ajax achter die Modric aan zit.
Toch is dat zonde, want stel dat de geruchten waar zijn en Henk ten Cate daadwerkelijk nog maar één seizoen trainer/coach is van Ajax, dan zal je zien dat zijn opvolger (Co Adriaanse?) Kenneth Perez er juist wél graag bij zou willen hebben. Want het blijft een klasbak, zonder twijfel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ten Cate ziet het ook gewoon niet in hem zitten, dan houdt het op.
[..]
We moeten er wel op vooruit gaan..
Weet niet of dit al gepost was ..quote:PSV hoopt op snel akkoord met Perez
PSV hoopt binnen een week een akkoord te bereiken met Kenneth Perez. De Eindhovenaren hebben zich inmiddels, net als Feyenoord, officieel gemeld bij Ajax, zo weet het Algemeen Dagblad.
De landskampioen hoopt Perez echter snel vast te leggen om zo Feyenoord te snel af te zijn. De Rotterdammers moeten namelijk wachten totdat er een nieuwe coach is aangesteld en hier hoopt PSV van te profiteren.
Ronald Koeman ziet Perez als een zeer welkome versterking voor de aanval. De coach denkt dat de Deen voor sommige wedstrijden een betere keus is voor op de flanken als een pure aanvaller als Arouna Koné.
Bij Feyenoord wordt Perez echter gezien als een directe versterking voor de basis. Dit zou de oud-international wel eens meer kunnen aanspreken dan een reserveplek bij in Eindhoven. Ook wil Ajax liever met Feyenoord onderhandelen dan met directe concurrent PSV.
wat is de hoofdprijs?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
Hoop toch wel dat ze de hoofdprijs vragen voor Perez.
Lijkt me ook prima, goeie club. Maar zelf gaf ie aan Spanje te prefereren boven Engeland, omdat in Engeland maar weinig clubs met een 'nummer 10' spelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Was een half jaar geleden ook al sprake van.
Ik ben benieuwd hoe serieus de intresse van de Spurs in Sneijder is.
Ik vind het wel een leuke ploeg voor hem, nog net onder top, het niveau kan hij aan.
Precies. Ik zou het toch zonde vinden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch is dat zonde, want stel dat de geruchten waar zijn en Henk ten Cate daadwerkelijk nog maar één seizoen trainer/coach is van Ajax, dan zal je zien dat zijn opvolger (Co Adriaanse?) Kenneth Perez er juist wél graag bij zou willen hebben. Want het blijft een klasbak, zonder twijfel.
Nou ik zou toch wel 2 miljoen vragen minimaal.quote:
Feyenoord wordt ook meteen een concurrent als Kenneth Perez daarheen gaat, want ben ook bang dat Andwélé Slory daar volgend jaar gaat schitteren. Maar goed, toch liever naar Feyenoord dan naar PSV, als ik moet kiezen tussen die twee clubs.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:57 schreef StarGazer het volgende:
Een van je beste spelers aan de directe concurrent verkopen. Wat dom, wat dom
Ik heb het over psv, aangezien ik verwacht dat hij uiteindelijk daarvoor zal kiezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Feyenoord wordt ook meteen een concurrent als Kenneth Perez daarheen gaat, want ben ook bang dat Andwélé Slory daar volgend jaar gaat schitteren. Maar goed, toch liever naar Feyenoord dan naar PSV, als ik moet kiezen tussen die twee clubs.
Aan de woorden van koeman te zien wordt hij daar ook geen basiskracht, dan kan hij beter bij Ajax blijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb het over psv, aangezien ik verwacht dat hij uiteindelijk daarvoor zal kiezen.
Ruil met Ismail Aissati.quote:
Dream on....quote:
Ik dacht dat Ajax er zelf 4 voor had betaald. 5 miljoen mogen ze hem hebbbn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:06 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk zo'n 2 miljoen.
Lijkt me zo gek nog niet. Heb het idee dat Aissati zich toch wel een beetje gekrenkt voelt. Als Sneijder weggaat kan hij naar Ajax en daar zal hij als jonge speler eerder een kans krijgen dan bij PSV.quote:
Ik zou het wel een welkome aanvulling vinden eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:13 schreef StarGazer het volgende:
Wat vind jij van een eventuele komst van Perez, Pyth?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:18 schreef w00h00 het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar psv dat geld allemnaal vandaan haalt.
Ze hebben net voor 8 6 miljoen lazovic gekocht en hebben nog plannen om Perez en de cler aan te trekken.
Als Ten Cate het niet ziet zitten in Perez, waarom ziet 'ie het dan wel zitten in Bakiricoglu? Zo heel veel verschil zit er niet in het type speler volgens mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:22 schreef devv05 het volgende:
Ten Cate ziet het ook gewoon niet in hem zitten, dan houdt het op.
Dan toch liever Perezquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als Ten Cate het niet ziet zitten in Perez, waarom ziet 'ie het dan wel zitten in Bakiricoglu? Zo heel veel verschil zit er niet in het type speler volgens mij.
Aissati is veruit het grootste talent van PSV, die laten ze echt niet naar Ajax vertrekken. Volgens mij zou 'ie dat niet eens willen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Lijkt me zo gek nog niet. Heb het idee dat Aissati zich toch wel een beetje gekrenkt voelt. Als Sneijder weggaat kan hij naar Ajax en daar zal hij als jonge speler eerder een kans krijgen dan bij PSV.
Of is dit heel vreemd gedacht?
Feyenoord heeft officieel al te kennen gegeven dat ze bijna 2,5 miljoen krijgen van de Lazo deal.quote:
Nee PSV heeft 6 miljoen euro betaald.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft officieel al te kennen gegeven dat ze bijna 2,5 miljoen krijgen van de Lazo deal.
En dat is 30% van de transfersom, dus PSV heeft ca. 8 miljoen betaald.
Daarvoor was het toch al 'fout'. Ik kan me die uitspraak van Ten Cate herinneren: "Ik hoef geen vriend te zijn van Perez, en hij niet van mij. etc. etc."quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:24 schreef Urquhart het volgende:
Ten Cate ziet het in Perez niet zitten vanwege de racistische uitspraak, sindsdien is het tussen die twee fout gegaan.
Ja klopt, maar ik wist niet zeker meer of dat nou voor of na het bewuste incident was.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daarvoor was het toch al 'fout'. Ik kan me die uitspraak van Ten Cate herinneren: "Ik hoef geen vriend te zijn van Perez, en hij niet van mij. etc. etc."
Volgens mij is ook gewoon vooral het punt dat Perez basisspeler wil worden. Ajax kan hem dat niet garanderen, zeker niet als Sneijder blijft.
Hoe langer ik erover nadenk, hoe absurder ik de bedragen eigenlijk vindquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:40 schreef patrickt37 het volgende:
Ranieri: 'Huntelaar ideale opvolger Trezequet'
Gepubliceerd op 08-06-07 om 08:31 door Tim Vogelpoel
Claudio Ranieri, de kersverse trainer van Juventus, ziet in de persoon van Klaas-Jan Huntelaar een uitmuntende versterking in de voorhoede. De oefenmeester noemt Huntelaar de ideale opvolger van de Fransman Trezequet.
De naam van de Dremptenaar prijkt nog steeds hoog op het lijstje van de Turijnse club, zo meldt La Gazetto Dello Sport. Om de nek van Huntelaar hangt een prijskaartje van achttien miljoen euro. Naast Huntelaar is ook Alberto Gilardino kandidaat om de spitspositie in te vullen.
Het is maar de vraag of de topschutter trek heeft in een transfer naar Italië. Een paar weken terug gaf The Hunter aan nog een jaartje Amsterdam te prefereren.
Dus die 25milj voor Sneijder en Huntelaar samen gaat never en nooit niet door.
Maar voor 36 miljoen voor beide mogen ze weg van me.
Alhoewel......
Ik wou zeggen, daar kun je nog wel effe mee vooruit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:47 schreef VoreG het volgende:
36 miljoen is je halve budget. DAar kan je echt wel wat mee.
1 voetballer die net zo veel kost als alle huizen in het dorp waar ie vandaan komtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Hoe langer ik erover nadenk, hoe absurder ik de bedragen eigenlijk vind
Hoi, ik ben Klaas, ik ben net uit de puberteit, ik kan alleen maar voetballen en scoren en ik ben 18 miljoen euro waard![]()
Mwoah, Sneijder en Huntelaar weg en meteen een kutteam? Nee toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef M0NTANA het volgende:
Liever volgend jaar met de dhuidige groep in de CL dan met veel geld op je bankrekening en een kutteam.
The Sunquote:Tottenham Hotspur heeft de strijd om Wesley Sneijder gewonnen. Voor een slordige zeventien miljoen euro is de Nederlander na Gareth Bale de tweede topaankoop van de Londenaren. (The Sun)
Geen kutteam, maar je verliest een groot deel van je voetballende meerwaarde. Een Sneijder, Babel en Huntelaar in vorm kunnen je toch wel een 2e plek in de poule garanderen. Als je daar Kennedy, Mitea en een aankoop neer moet zetten...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mwoah, Sneijder en Huntelaar weg en meteen een kutteam? Nee toch?
Vorig jaar kwamen ze samen aan de start, maar werd de CL niet eens gehaald. Sneijder en Huntelaar zijn, hoe goed ze dit seizoen ook speelden, vervangbaar. Maar dan moet je wel durven te investeren in duurdere spelers.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:58 schreef twi het volgende:
[..]
Geen kutteam, maar je verliest een groot deel van je voetballende meerwaarde. Een Sneijder, Babel en Huntelaar in vorm kunnen je toch wel een 2e plek in de poule garanderen. Als je daar Kennedy, Mitea en een aankoop neer moet zetten...
Is the Sun betrouwbaar??quote:
Dat hij vertrekt heb ik allang geaccepteerd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:10 schreef Damzkieee het volgende:
En Sneijder? Die al met zn hoofd in de Spaanse zon zat en zich steeds negatiever over de gang van zaken uitlaat?
the Sun is net zo betrouwbaar als voetbalzone.nlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Is the Sun betrouwbaar??
Ik vind 17 mln wel acceptabel overigens. Als ik kijk voor hoeveel van der Vaart is weggelopen. Doen!
Gudjohnson van Barcelona..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:19 schreef Fathom het volgende:
Welke spits moeten ze dan kopen?
Wéér een spits die niet goed genoeg werd bevonden door PSV.quote:
Lekker boeien .. als ie ze er maar in priktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wéér een spits die niet goed genoeg werd bevonden door PSV.![]()
Misschien leuke constructie? Dat Barça 30 miljoen euro plus Eidur Gudjohnsen en Thioga Motta betaald voor Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef Chadi het volgende:
[..]
Lekker boeien .. als ie ze er maar in priktmaar ik denk niet dat ie haalbaar is.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wéér een spits die niet goed genoeg werd bevonden door PSV.![]()
En toen werden we langzaamaan wakker...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien leuke constructie? Dat Barça 30 miljoen euro plus Eidur Gudjohnsen en Thioga Motta betaald voor Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien leuke constructie? Dat Barça 30 miljoen euro plus Eidur Gudjohnsen en Thioga Motta betaald voor Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder?
Ik vind het wel een goede deal voor Barca.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:37 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En toen werden we langzaamaan wakker...
Nee, man. Die kerel is totaal uit vorm, dan behoud ik liever Kenneth Perez.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
Doe anders Ronaldinho er ook nog maar bij
Totaal onrealistisch. ten eerste heeft Barcelona aangegeven geen interesse in Sneijder te hebben en of er interesse zou zijn in Huntelaar is ook maar zeer de vraag. 30m is al een hoop geld, maar om er dan ook nog even 2 spelers bij kado te doen.. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goede deal voor Barca.
Volgens Dunga moet ie wat harder lopen op de training.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. Die kerel is totaal uit vorm, dan behoud ik liever Kenneth Perez.
Ronaldinho is zwaar overschat, Kenneth Perez juist zwaar onderschat. Maar goed, die door mij voorgestelde deal lijkt me niet echt realisctisch, liefst heb ik ook dat beide Ajax trouw blijven!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Totaal onrealistisch. ten eerste heeft Barcelona aangegeven geen interesse in Sneijder te hebben en of er interesse zou zijn in Huntelaar is ook maar zeer de vraag. 30m is al een hoop geld, maar om er dan ook nog even 2 spelers bij kado te doen.. Ik zie het niet gebeuren.![]()
[..]
Volgens Dunga moet ie wat harder lopen op de training.![]()
Bij Barcelona doet hij het trouwens uitsteken, alleen bij het Nationale team lijk het niet te vlotten.
Maar je hebt natuurlijk gelijk, Perez kan je er beter bij hebben. Alleen lullig dat juist hij weer gaat vertrekken bij Ajax.![]()
Van mij mag iedereen denken over Ronaldinho wat hij wil, ik ben er maar wat blij mee bij Barcelona.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ronaldinho is zwaar overschat, Kenneth Perez juist zwaar onderschat. Maar goed, die door mij voorgestelde deal lijkt me niet echt realisctisch, liefst heb ik ook dat beide Ajax trouw blijven!
Alleen verkopen als de CL niet gehaald wordt, anders simpelweg aan contract houden!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:00 schreef twi het volgende:
Het is vrij simpel. De transfer afhouden tot de eerste CL playoff is gespeeld
Wat heb je er dan aan? 36 Milj. vangen en gelijk weer uitgeven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:51 schreef Scorpie het volgende:
Voor 36 miljoen kunnen we dan aardig shoppen dunkt mij.
Zodra de eerste playoff is gespeeld zijn ze niet meer CL gerechtigd, dus dan betaalt een club nooit meer de absolute hoofdprijs.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Alleen verkopen als de CL niet gehaald wordt, anders simpelweg aan contract houden!
quote:Sneijder komt niet weg uit Amsterdam, Kluivert naar Rotterdam
8 juni 2007 – De droomtransfer van Wesley Sneijder zit er dit seizoen niet meer in. En ook Klaas Jan Huntelaar speelt in 2007/2008 bij Ajax. Verder verhuist Patrick Kluivert van PSV naar Sparta Rotterdam. Dit blijkt uit de noteringen op www.unibet.com. Huntelaar is goed voor 1,08 keer de inzet en Sneijder scoort 1,30 als ze bij Ajax blijven. Voor Kluivert geldt 2,50 maal de inleg. Wie een aardig zakcentje erbij wil, moet inzetten op een vertrek van Huntelaar naar Manchester United (15 keer de inzet) of naar Juventus (25 keer de inzet).
Ruud Verdellen, Marketing Manager Nederland bij Unibet: “Het transferseizoen is nu echt begonnen. Kijk maar naar de overstap van Danko Lazovic naar PSV en het geruchtencircuit rondom Perez en Makaay. Wie overigens echt een leuk bedrag wil verdienen, moet gokken op de overgang van Sneijder naar PSV. Dat levert maar liefst 200 keer de inzet op. En wat te denken van Kluivert wederom in het Barcelona-shirt (300 keer de inzet). Niet erg realistisch, maar zoals trainers vaak beweren: in de voetballerij is alles mogelijk.”
Is een stuk realistischer dan terug naar Barcelona, helaas.quote:
Op zich heeft hij wel gelijk, hij is Gregory v/d Wiel nog vergeten ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ajax zoekt geen opvolger voor Grygera 8 juni 2007
Ajax gaat niet op zoek naar een opvolger van de vertrekkende Zdenek Grygera. Dat zegt Martin van Geel deze week in Sportweek. De technisch directeur van Ajax vindt dat zijn club met spelers als Jaap Stam, Johnny Heitinga, Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen genoeg opties heeft in het centrum van de verdediging.
Grygera stapt deze zomer over naar zijn grote liefde Juventus. Na vier jaar Ajax maakt de 27-jarige verdediger transfervrij de overstap. De club uit Turijn zal, na een jaar in de Serie B, komend seizoen waarschijnlijk weer een prominente rol vervullen in de Serie A. Grygera tekende bij De Oude Dame een contract voor vijf seizoenen.
![]()
Stam, Vermaelen, Heitinga.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:00 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Kwantiteit boven kwaliteit stellen vind ik niet bepaald een goed idee. Maar 1 echt goede verdediger, die ook nog wel de nodige blessures zal hebben, is niet genoeg.
Alleen Stam is een top verdediger. Vermaelen en Heitinga zijn redelijke zoneverdedigers maar zwak als mandekkers en behoorlijk slecht tijdens standaardsituaties. Daarnaast zorgen ze ook voor veel onrust doordat ze niet goed kunnen uitverdedigen. Vertonghen is naar mijn mening meer een middenvelder dan verdediger.en V/D Wiel is een talentvolle verdediger maar nog niet iemand waar je op kunt bouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Stam, Vermaelen, Heitinga.
Over kwaliteit niks te klagen, Vertonghen kan het ook overnemen, zeker in de competitie en V/d wiel ook nog.
Ze verliezen vrijwel alle kopduels.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef zjroentje het volgende:
Heitinga en Vermaelen zwak bij standaardsituaties?![]()
volgens mij heeft Heitinga er het meeste gescoort uit indirecte vrije trappen dit seizoen (op Alves na)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:12 schreef zjroentje het volgende:
Heitinga en Vermaelen zwak bij standaardsituaties?![]()
Wat moet je dan? Iemand halen voor náást Jaap Stam, zodat zowel Johnny Heitinga, Thomas Vermaelen als Gregory v/d Wiel op de reservebank mogen plaatsnemen? In mijn ogen kan er beter iemand worden gehaald die in de toekomst in de basis kan spelen, maar nu puur voor de breedte komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Alleen Stam is een top verdediger. Vermaelen en Heitinga zijn redelijke zoneverdedigers maar zwak als mandekkers en behoorlijk slecht tijdens standaardsituaties. Daarnaast zorgen ze ook voor veel onrust doordat ze niet goed kunnen uitverdedigen. Vertonghen is naar mijn mening meer een middenvelder dan verdediger.en V/D Wiel is een talentvolle verdediger maar nog niet iemand waar je op kunt bouwen.
Vermaelen wint ze sowieso bijna allemaal, die gozer is beresterk in de lucht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ze verliezen vrijwel alle kopduels.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ja. Heitinga, Vermaelen en V/D Wiel zullen dan nog genoeg speeltijd krijgen op de back of als 1 van de centrumverdedigers geblesseerd is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat moet je dan? Iemand halen voor náást Jaap Stam, zodat zowel Johnny Heitinga, Thomas Vermaelen als Gregory v/d Wiel op de reservebank mogen plaatsnemen? In mijn ogen kan er beter iemand worden gehaald die in de toekomst in de basis kan spelen, maar nu puur voor de breedte komt.
Bij lange ballen wellicht maar met corners en vrije trappen van de tegenstander zijn ze zwak.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:18 schreef VoreG het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je daar nou bij? Ze winnen juist alle kopduels.
Afgelopen seizoen waren er veel schorsingen en blessures, maar stel dat dit komend seizoen niet het geval is, dan rem je drie man in hun ontwikkeling. Dat is toch nergens voor nodig?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ja. Heitinga, Vermaelen en V/D Wiel zullen dan nog genoeg speeltijd krijgen op de back of als 1 van de centrumverdedigers geblesseerd is.
RKC uit PSV thuis weet ik even snel..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:31 schreef BB-boy het volgende:
Ik kan met niet herrineren dat we zoveel tegengoals uit standaardsituaties hebben gehad.
Het is ook nergens voor nodig om je elftal niet te versterken tbv van een eventuele ontwikkeling bij andere spelers. Had Huntelaar ook niet gehaald moeten worden omdat het de ontwikkeling van Charisteas, Rosenberg en Babel zou remmen? Als onze huidige spelers goed genoeg zijn spelen ze nieuwe spelers er wel uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen waren er veel schorsingen en blessures, maar stel dat dit komend seizoen niet het geval is, dan rem je drie man in hun ontwikkeling. Dat is toch nergens voor nodig?
Ach, KJH was duidelijk een kwaliteitsinjectie en als Khalid Boulahrouzniet haalbaar is, hoeft er van mij geen verdediger bij. Op zich heb ik voldoende vertrouwen in Johnney Heitinga of Thomas Vermaelen naast Jaap Stam, daarnaast heb je ook Gregory v/d Wiel nog eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het is ook nergens voor nodig om je elftal niet te versterken tbv van een eventuele ontwikkeling bij andere spelers. Had Huntelaar ook niet gehaald moeten worden omdat het de ontwikkeling van Charisteas, Rosenberg en Babel zou remmen? Als onze huidige spelers goed genoeg zijn spelen ze nieuwe spelers er wel uit.
Maar psv thuis was echt een strontgoal. Was geloof ik niet echt de schuld van de verdediging.quote:
Juist. Alleen een verdediger van het kaliber Boulahrouz is welkom. Voor de rest zit het verdedigend prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, KJH was duidelijk een kwaliteitsinjectie en als Khalid Boulahrouzniet haalbaar is, hoeft er van mij geen verdediger bij. Op zich heb ik voldoende vertrouwen in Johnney Heitinga of Thomas Vermaelen naast Jaap Stam, daarnaast heb je ook Gregory v/d Wiel nog eens.
Als je Khalid Boulahrouz kan contracteren, sta je sterker. Maar goed, je moet er dus wel zeker van zijn dat iemand een échte topper is en geen vage Roemeen die een half seizoen moet wennen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Met de huidige verdediging de CL in lijkt me niet verstandig.
Zijn Grygera zoveel beter dan Heitinga en Vermaelen? Ik betwijfel het hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Met de huidige verdediging de CL in lijkt me niet verstandig.
gast lekker boeiend het is toch gewoon een geode verdediger, we gaan hem zeker missenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:16 schreef Chadi het volgende:
Grygera loopt altijd achteruit in een 1-1 situatie waardoor lopende speles van de tegenstander ergens anders voor gevaar kunnen zorgen.
Arrogantquote:
het is wel boeiend want zo erg gaat Ajax hem niet missen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
gast lekker boeiend het is toch gewoon een geode verdediger, we gaan hem zeker missen
Dus dan ziet Juve het helemaal verkeerd ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
het is wel boeiend want zo erg gaat Ajax hem niet missen.
Nee dat zeg ik niet. Juve speelt heel anders dan Ajax ..zeker in verdedigend opzicht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dus dan ziet Juve het helemaal verkeerd ?
Dat is ook wel zo, maar een speler die goed genoeg is voor een topclub in de serie A zal nooit mistaan bij ajax.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Juve speelt heel anders dan Ajax ..zeker in verdedigend opzicht.
Nee, maar wie heb je daarna nog dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn Grygera zoveel beter dan Heitinga en Vermaelen? Ik betwijfel het hoor.
Grygera is een hele goede mandekker. Maar wat betreft het mee en vooruit voetballen zijn Heitinga en Vermealen stukken beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:36 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Grygera is weliswaar geen wereldverdediger maar wel een stuk constanter en allrounder dan Heitinga en Vermaelen.
Klopt maar dan moet er wel een vervanger komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef devv05 het volgende:
Ik zal Grygera ook niet heel erg missen hoor. Degelijke voetballer, maar niet eentje die niet vervangbaar is.
Chivu gaat misschien weg bij Romaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet er wel een vervanger komen.
Genoeg blessure's daar gehad afgelopen jaar.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
tis jammer dat Barca Real en alle Europese topclubs achter m aan zitten.
[afbeelding]
![]()
Ik vind dat jij niet zo moet zeuren en wat nuttigs moet postenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vind dat de gebruikte topic titel niet meer gebruikt moet worden. Iedereen weet toch dat WIJ de beste zijn.
+ Vertonghenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind Vermaelen, Stam, Heitinga, Van der Wiel, Maduro eigenlijk wel genoeg centrale verdedigers.
De kracht van Vermaelen is zijn vermogen tot het winnen van kopduels en jij beweert vrolijk met droge ogen dat die jongen dat niet kan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Kiwoequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
tis jammer dat Barca Real en alle Europese topclubs achter m aan zitten.
[afbeelding]
![]()
Ja. In het 16 meter gebied is hij een stuk minder dan daarbuiten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:28 schreef Pritt het volgende:
[..]
De kracht van Vermaelen is zijn vermogen tot het winnen van kopduels en jij beweert vrolijk met droge ogen dat die jongen dat niet kan.![]()
Gabri, want je krijgt de poster waar hij nu in het zwart opstaatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:51 schreef BB-boy het volgende:
Wie is dat? Japie?
Oh jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gabri, want je krijgt de poster waar hij nu in het zwart opstaat![]()
Die wedstrijden om de JC Schaal interesseren de betrokken clubs waarschijnlijk wat minder. Je kunt het bijna zien als een vriendschappelijke wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:32 schreef Rumille het volgende:
Heeft iemand een verklaring voor het feit dat we 2 jaar achter elkaar de JC-schaal weten te winnen van PSV maar de andere 4 wedstrijden maar 1x weten te winnen (ook al was dat wel 5-1).
Jammer dat door deze instelling Ajax er weer uitvliegt tegen de eerste beste counterploeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Grygera is een hele goede mandekker. Maar wat betreft het mee en vooruit voetballen zijn Heitinga en Vermealen stukken beter.
Gastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind Maduro eigenlijk wel genoeg centrale verdedigers.
Dan ben je een van de weinigenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef El_Bassie het volgende:
Een fatsoenlijke rechtsback mag er wel bij komen, in het centrum is het prima. Ogararu daarentegen is om te huilen.
Gastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef El_Bassie het volgende:
Een fatsoenlijke rechtsback mag er wel bij komen, in het centrum is het prima. Ogararu daarentegen is om te huilen.
Precies. Eerste seizoen niet geweldig, maar heeft al wel laten zien dat ie een goede back is. Trabelsi was in z'n eerste seizoen ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:43 schreef w00h00 het volgende:
Orgarau is een hele degelijke constante speler.
Je hoort hem nooit klagen of iets dergelijks. Meer dan prima vervanger van Trabelsi hoor.
Ik weet niet naar welke orgararu jij gekeken hebt...
Als Sneijder daarheen gaat, gaat hij puur voor het geld.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef w00h00 het volgende:
Vers van de pers:
'Zaakwaarnemer Sneijder praat met Tottenham Hotspur'
Volgens The Independent heeft de zaakwaarnemer van Wesley Sneijder gesproken met Tottenham Hotspur. Na het afhaken van Valencia zouden Tottenham Hotspur en Aston Villa in de markt zijn voor de middenvelder. Sneijder zou een voorkeur hebben voor het team van coach Martin Jol.
the independent is een redelijk betrouwbare krant volgens mij niet zon boulevard krant als the sun.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef twi het volgende:
Volgens The Independent he? Doorgaans sprak Arie van Eijden meer de waarheid.
Genoeg geld daar toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:07 schreef toma het volgende:
kan met niet voorstellen dat Tottenham meer dan 15 milj. gaat bieden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef twi het volgende:
Volgens The Independent he? Doorgaans sprak Arie van Eijden meer de waarheid.
altijd leukquote:8/6/2007 - Davids en Heitinga zaterdag in benefietwedstrijd Luís Figo Foundation
(Gepost door RvN)
RTL7 zendt zaterdag vanaf 22.00 uur de jaarlijkse benefietwedstrijd uit voor de Luís Figo Foundation. Om hier geld voor in te zamelen organiseert Figo nu voor de vierde maal het All Stars-event, waarvoor de grootste voetballers van het moment naar Lissabon komen om een wedstrijd tegen elkaar te spelen. Dit jaar nodigde Figo onder meer Zinedine Zidane, Rui Costa en Alessandro del Pierro uit. Er zijn ook Nederlanders van de partij. Zo staan de broertjes De Boer, Phillip Cocu en de Ajacieden Edgar Davids en Johnny Heitinga op het veld.
Goedmakertje op de doodsaanval van Deco op hem op het WK.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Maar ik zie de link niet zo met Johnny Heitinga?
waarschijnlijk gewoon ter aanvullingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
achja, Maikel Aerts heeft ook een keer mee mogen doen met zo'n wedstrijd terwijl hij 3e keeper bji Feyenoord was.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Dat Keane redelijk goed kan boksenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef SiemeN het volgende:
Het zou echt zonde zijn als Sneijder naar the Spurs gaat. Hij kan echt wel beter dan dat. Hopelijk heeft Davids hem nog wat te vertellen.
Davids: ''doen joh, Je verdiend daar bakken met geld en het is bovendien een mooie club. En natuurlijk verzekerd van een basisplek''quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef SiemeN het volgende:
Hopelijk heeft Davids hem nog wat te vertellen.
Hmmmm.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Davids: ''doen joh, Je verdiend daar bakken met geld en het is bovendien een mooie club. En natuurlijk verzekerd van een basisplek''
Dat ik een geldwolf zou zijn is een fabeltje. Je moet niet alles geloven wat de media schrijft! Tottenham!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Davids: ''doen joh, Je verdiend daar bakken met geld en het is bovendien een mooie club. En natuurlijk verzekerd van een basisplek''
Grootste onzin-uitspraak ever in de Ajax-topics. Johnny and Thomas zijn juist fucking goeie koppers.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
grapjasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop trouwens dat Sneijder weggaat. Waarvoor staat hij er eigenlijk? Passing is kut en schieten lukt al helemaal niet... en dat noemt zich aanvallende middenvelder.
Het is dat hij ontzettend hard werkt, maar anders!
Gelukkig is het dankzij zijn lengte wel een sterke kopper, in tegenstelling tot spelers als Vermaelen, Heitinga en Stam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop trouwens dat Sneijder weggaat. Waarvoor staat hij er eigenlijk? Passing is kut en schieten lukt al helemaal niet... en dat noemt zich aanvallende middenvelder.
Buiten de eigen 16 wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Grootste onzin-uitspraak ever in de Ajax-topics. Johnny and Thomas zijn juist fucking goeie koppers.
Zeker een Kuijt fan? (mensen zonder verstand van voetbalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Offtopic
@&$$&@!#*! wat een hittehierzo..
Over 2 weken Kiev. Rond de 30 graden, wellicht oplopend tot tegen de 40 graden aan. Lekker hoor. Wanneer komt Sheva nou naar AJAX?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Offtopic
@&$$&@!#*! wat een hittehierzo..
Wie gaat er hier van Fok!, ik zit er wel over na te denken.quote:
Niet echt mijn muzieksmaak. Anders wel geinig wat bekenden te zien. Veel gasten herkennen me nog van Praag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wie gaat er hier van Fok!, ik zit er wel over na te denken.
Gaan met die banaan of niet?quote:'Tottenham wil Sneijder voor vijftien miljoen'
Tottenham Hotspur is nog altijd zeer geïnteresseerd in Wesley Sneijder. De Londense club zou zelfs bereid zijn vijftien miljoen euro neer te leggen voor de Ajacied, zo meldt The Independent. Volgens het dagblad zouden er al gesprekken zijn geweest met de zaakwaarnemer van de middenvelder.
Het is geen nieuws dat Tottenham gecharmeerd is van Sneijder. Sinds de komst van voormalig technisch directeur Frank Arnesen naar White Hart Lane (inmiddels drie jaar geleden) houden The Spurs de tweebenige Utrechter in de gaten. Martin Jol kent de 35-voudig international sowieso vanuit de tijd dat hij coach was bij RKC Waalwijk.
Tottenham is de tweede Engelse club die deze week aan Sneijder is gelinkt. Ook Aston Villa zou de 22-jarige speler in het vizier hebben. Het is nog maar de vraag of Sneijder wil ingaan op de interesse van deze clubs, aangezien ze beide niet deelnemen aan de Champions League en niet tot de topclubs van Engeland horen.
Vorige week staakte Valencia de onderhandelingen met Ajax over een transfer van Sneijder. De Spaanse club zou niet meer dan twaalf miljoen euro hebben willen bieden, tot teleurstelling van Sneijder.
Oke duidelijk BonJovi.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:53 schreef BonJovi het volgende:
Spurs flikker op man ij kan beter krijgen.
quote:PSV eerste optie Perez
PSV blijft zeer actief op de spelersmarkt. Meteen na het binnenhalen van Danko Lazovic is de landskampioen in gesprek getreden met de bij Ajax overbodige Kenneth Perez. De Deen, die ook naar Feyenoord kan, heeft een voorkeur voor PSV. Beide partijen zijn er in grote lijnen uit, maar PSV moet er nog wel met Ajax uitkomen. De Amsterdamse club geeft er in principe de voorkeur aan om zaken te doen met Feyenoord, omdat Ajax niet een directe concurrent sterker wil maken.
Ja zou carriere moord zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:53 schreef BonJovi het volgende:
Spurs flikker op man ij kan beter krijgen.
Als ze 4 miljoen bieden mag ie weg hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:53 schreef Chadi het volgende:
Perez nooit aan PSV verkopen.. ook al bieden ze twee keer zoveel als Feyenoord.
Je gaat me nou toch niet vertellen dat Feyenoord 2 miljoen op rekening heeftquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als ze 4 miljoen bieden mag ie weg hoorMaak je nog winst ook op een reservespeler
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |