quote:jogy zou baby's dood kunnen schoppen en nóg godverdomde geil zijn
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Je vergeet SiemeN! Die is óók leuk!
omgquote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
Is ze engels? Dan had ze vast niet door dat je het over een persoon had.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
Daarom kan hij niet tippen aanquote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef Litso het volgende:
Siemen zoent meisjes onder trappen.
Lits heeft het in zijn slaap wel 's over Jogy. En dan doe ik alsof. Enzo.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
"Oh SiemeN"quote:Op maandag 4 juni 2007 00:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Is ze engels? Dan had ze vast niet door dat je het over een persoon had.
Er loopt hier teveel blauw rond om te gaan kloten. Shoo.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef CodeCaster het volgende:
Hé! Een modbashtopic!
* CodeCaster basht mee
Meer blauw op straat! Ksst, naar buiten!quote:Op maandag 4 juni 2007 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er loopt hier teveel blauw rond om te gaan kloten. Shoo.
Ik twijfel of ze zei "i've got siemen in my eye" of "i've got SiemeN on my eye"quote:Op maandag 4 juni 2007 00:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Is ze engels? Dan had ze vast niet door dat je het over een persoon had.
Jogy is óók wel geil.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:10 schreef clumsy_clown het volgende:
We dwalen af! Het ging over Jogy!
Whehehe zie je dat c_c, hij slaat je overquote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef donroyco het volgende:
Nieuwe icons Litso en remlof?
Wo ist jogy?
Ik ben onbelangrijk, onopvallend, en saai. Ik weet het.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehehe zie je dat c_c, hij slaat je over
Enneh, boven je
Hoiquote:Op maandag 4 juni 2007 01:12 schreef donroyco het volgende:
Nieuwe icons Litso en remlof?
Waarom haal je Dirk nou wegquote:Op maandag 4 juni 2007 01:15 schreef Double-Helix het volgende:
Alles beter dan ene weblogger...
quote:
Mijn pc is niet zo snelquote:Op maandag 4 juni 2007 01:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehehe zie je dat c_c, hij slaat je over
Enneh, boven je
Duh.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:23 schreef cerror het volgende:
Die MJ op z'n rug stond toch voor Mer en Janet?
Mên wat is joog toch sexy.quote:
Anders ik wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Mên wat is joog toch sexy.
* cerror jaloers is.
quote:Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |