Zijn Grygera zoveel beter dan Heitinga en Vermaelen? Ik betwijfel het hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef Damzkieee het volgende:
Met de huidige verdediging de CL in lijkt me niet verstandig.
gast lekker boeiend het is toch gewoon een geode verdediger, we gaan hem zeker missenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:16 schreef Chadi het volgende:
Grygera loopt altijd achteruit in een 1-1 situatie waardoor lopende speles van de tegenstander ergens anders voor gevaar kunnen zorgen.
Arrogantquote:
het is wel boeiend want zo erg gaat Ajax hem niet missen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:41 schreef Sethje het volgende:
[..]
gast lekker boeiend het is toch gewoon een geode verdediger, we gaan hem zeker missen
Dus dan ziet Juve het helemaal verkeerd ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
het is wel boeiend want zo erg gaat Ajax hem niet missen.
Nee dat zeg ik niet. Juve speelt heel anders dan Ajax ..zeker in verdedigend opzicht.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:45 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dus dan ziet Juve het helemaal verkeerd ?
Dat is ook wel zo, maar een speler die goed genoeg is voor een topclub in de serie A zal nooit mistaan bij ajax.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Juve speelt heel anders dan Ajax ..zeker in verdedigend opzicht.
Nee, maar wie heb je daarna nog dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zijn Grygera zoveel beter dan Heitinga en Vermaelen? Ik betwijfel het hoor.
Grygera is een hele goede mandekker. Maar wat betreft het mee en vooruit voetballen zijn Heitinga en Vermealen stukken beter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:36 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Grygera is weliswaar geen wereldverdediger maar wel een stuk constanter en allrounder dan Heitinga en Vermaelen.
Klopt maar dan moet er wel een vervanger komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef devv05 het volgende:
Ik zal Grygera ook niet heel erg missen hoor. Degelijke voetballer, maar niet eentje die niet vervangbaar is.
Chivu gaat misschien weg bij Romaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt maar dan moet er wel een vervanger komen.
Genoeg blessure's daar gehad afgelopen jaar.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
tis jammer dat Barca Real en alle Europese topclubs achter m aan zitten.
[afbeelding]
![]()
Ik vind dat jij niet zo moet zeuren en wat nuttigs moet postenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vind dat de gebruikte topic titel niet meer gebruikt moet worden. Iedereen weet toch dat WIJ de beste zijn.
+ Vertonghenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind Vermaelen, Stam, Heitinga, Van der Wiel, Maduro eigenlijk wel genoeg centrale verdedigers.
De kracht van Vermaelen is zijn vermogen tot het winnen van kopduels en jij beweert vrolijk met droge ogen dat die jongen dat niet kan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ze verliezen vrijwel alle kopduels.
Kiwoequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
tis jammer dat Barca Real en alle Europese topclubs achter m aan zitten.
[afbeelding]
![]()
Ja. In het 16 meter gebied is hij een stuk minder dan daarbuiten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:28 schreef Pritt het volgende:
[..]
De kracht van Vermaelen is zijn vermogen tot het winnen van kopduels en jij beweert vrolijk met droge ogen dat die jongen dat niet kan.![]()
Gabri, want je krijgt de poster waar hij nu in het zwart opstaatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:51 schreef BB-boy het volgende:
Wie is dat? Japie?
Oh jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Gabri, want je krijgt de poster waar hij nu in het zwart opstaat![]()
Die wedstrijden om de JC Schaal interesseren de betrokken clubs waarschijnlijk wat minder. Je kunt het bijna zien als een vriendschappelijke wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:32 schreef Rumille het volgende:
Heeft iemand een verklaring voor het feit dat we 2 jaar achter elkaar de JC-schaal weten te winnen van PSV maar de andere 4 wedstrijden maar 1x weten te winnen (ook al was dat wel 5-1).
Jammer dat door deze instelling Ajax er weer uitvliegt tegen de eerste beste counterploeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:47 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Grygera is een hele goede mandekker. Maar wat betreft het mee en vooruit voetballen zijn Heitinga en Vermealen stukken beter.
Gastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Ik vind Maduro eigenlijk wel genoeg centrale verdedigers.
Dan ben je een van de weinigenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef El_Bassie het volgende:
Een fatsoenlijke rechtsback mag er wel bij komen, in het centrum is het prima. Ogararu daarentegen is om te huilen.
Gastquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:39 schreef El_Bassie het volgende:
Een fatsoenlijke rechtsback mag er wel bij komen, in het centrum is het prima. Ogararu daarentegen is om te huilen.
Precies. Eerste seizoen niet geweldig, maar heeft al wel laten zien dat ie een goede back is. Trabelsi was in z'n eerste seizoen ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:43 schreef w00h00 het volgende:
Orgarau is een hele degelijke constante speler.
Je hoort hem nooit klagen of iets dergelijks. Meer dan prima vervanger van Trabelsi hoor.
Ik weet niet naar welke orgararu jij gekeken hebt...
Als Sneijder daarheen gaat, gaat hij puur voor het geld.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:46 schreef w00h00 het volgende:
Vers van de pers:
'Zaakwaarnemer Sneijder praat met Tottenham Hotspur'
Volgens The Independent heeft de zaakwaarnemer van Wesley Sneijder gesproken met Tottenham Hotspur. Na het afhaken van Valencia zouden Tottenham Hotspur en Aston Villa in de markt zijn voor de middenvelder. Sneijder zou een voorkeur hebben voor het team van coach Martin Jol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |