the independent is een redelijk betrouwbare krant volgens mij niet zon boulevard krant als the sun.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef twi het volgende:
Volgens The Independent he? Doorgaans sprak Arie van Eijden meer de waarheid.
Genoeg geld daar toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:07 schreef toma het volgende:
kan met niet voorstellen dat Tottenham meer dan 15 milj. gaat bieden.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef twi het volgende:
Volgens The Independent he? Doorgaans sprak Arie van Eijden meer de waarheid.
altijd leukquote:8/6/2007 - Davids en Heitinga zaterdag in benefietwedstrijd Luís Figo Foundation
(Gepost door RvN)
RTL7 zendt zaterdag vanaf 22.00 uur de jaarlijkse benefietwedstrijd uit voor de Luís Figo Foundation. Om hier geld voor in te zamelen organiseert Figo nu voor de vierde maal het All Stars-event, waarvoor de grootste voetballers van het moment naar Lissabon komen om een wedstrijd tegen elkaar te spelen. Dit jaar nodigde Figo onder meer Zinedine Zidane, Rui Costa en Alessandro del Pierro uit. Er zijn ook Nederlanders van de partij. Zo staan de broertjes De Boer, Phillip Cocu en de Ajacieden Edgar Davids en Johnny Heitinga op het veld.
Goedmakertje op de doodsaanval van Deco op hem op het WK.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Maar ik zie de link niet zo met Johnny Heitinga?
waarschijnlijk gewoon ter aanvullingquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
achja, Maikel Aerts heeft ook een keer mee mogen doen met zo'n wedstrijd terwijl hij 3e keeper bji Feyenoord was.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
Dat Keane redelijk goed kan boksenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef SiemeN het volgende:
Het zou echt zonde zijn als Sneijder naar the Spurs gaat. Hij kan echt wel beter dan dat. Hopelijk heeft Davids hem nog wat te vertellen.
Davids: ''doen joh, Je verdiend daar bakken met geld en het is bovendien een mooie club. En natuurlijk verzekerd van een basisplek''quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:04 schreef SiemeN het volgende:
Hopelijk heeft Davids hem nog wat te vertellen.
Hmmmm.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Davids: ''doen joh, Je verdiend daar bakken met geld en het is bovendien een mooie club. En natuurlijk verzekerd van een basisplek''
Dat ik een geldwolf zou zijn is een fabeltje. Je moet niet alles geloven wat de media schrijft! Tottenham!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Davids: ''doen joh, Je verdiend daar bakken met geld en het is bovendien een mooie club. En natuurlijk verzekerd van een basisplek''
Grootste onzin-uitspraak ever in de Ajax-topics. Johnny and Thomas zijn juist fucking goeie koppers.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Ze verliezen vrijwel alle kopduels.
grapjasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop trouwens dat Sneijder weggaat. Waarvoor staat hij er eigenlijk? Passing is kut en schieten lukt al helemaal niet... en dat noemt zich aanvallende middenvelder.
Het is dat hij ontzettend hard werkt, maar anders!
Gelukkig is het dankzij zijn lengte wel een sterke kopper, in tegenstelling tot spelers als Vermaelen, Heitinga en Stam.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop trouwens dat Sneijder weggaat. Waarvoor staat hij er eigenlijk? Passing is kut en schieten lukt al helemaal niet... en dat noemt zich aanvallende middenvelder.
Buiten de eigen 16 wel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:54 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Grootste onzin-uitspraak ever in de Ajax-topics. Johnny and Thomas zijn juist fucking goeie koppers.
Zeker een Kuijt fan? (mensen zonder verstand van voetbalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Offtopic
@&$$&@!#*! wat een hittehierzo..
Over 2 weken Kiev. Rond de 30 graden, wellicht oplopend tot tegen de 40 graden aan. Lekker hoor. Wanneer komt Sheva nou naar AJAX?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Offtopic
@&$$&@!#*! wat een hittehierzo..
Wie gaat er hier van Fok!, ik zit er wel over na te denken.quote:
Niet echt mijn muzieksmaak. Anders wel geinig wat bekenden te zien. Veel gasten herkennen me nog van Praag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:58 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wie gaat er hier van Fok!, ik zit er wel over na te denken.
Gaan met die banaan of niet?quote:'Tottenham wil Sneijder voor vijftien miljoen'
Tottenham Hotspur is nog altijd zeer geïnteresseerd in Wesley Sneijder. De Londense club zou zelfs bereid zijn vijftien miljoen euro neer te leggen voor de Ajacied, zo meldt The Independent. Volgens het dagblad zouden er al gesprekken zijn geweest met de zaakwaarnemer van de middenvelder.
Het is geen nieuws dat Tottenham gecharmeerd is van Sneijder. Sinds de komst van voormalig technisch directeur Frank Arnesen naar White Hart Lane (inmiddels drie jaar geleden) houden The Spurs de tweebenige Utrechter in de gaten. Martin Jol kent de 35-voudig international sowieso vanuit de tijd dat hij coach was bij RKC Waalwijk.
Tottenham is de tweede Engelse club die deze week aan Sneijder is gelinkt. Ook Aston Villa zou de 22-jarige speler in het vizier hebben. Het is nog maar de vraag of Sneijder wil ingaan op de interesse van deze clubs, aangezien ze beide niet deelnemen aan de Champions League en niet tot de topclubs van Engeland horen.
Vorige week staakte Valencia de onderhandelingen met Ajax over een transfer van Sneijder. De Spaanse club zou niet meer dan twaalf miljoen euro hebben willen bieden, tot teleurstelling van Sneijder.
Oke duidelijk BonJovi.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:53 schreef BonJovi het volgende:
Spurs flikker op man ij kan beter krijgen.
quote:PSV eerste optie Perez
PSV blijft zeer actief op de spelersmarkt. Meteen na het binnenhalen van Danko Lazovic is de landskampioen in gesprek getreden met de bij Ajax overbodige Kenneth Perez. De Deen, die ook naar Feyenoord kan, heeft een voorkeur voor PSV. Beide partijen zijn er in grote lijnen uit, maar PSV moet er nog wel met Ajax uitkomen. De Amsterdamse club geeft er in principe de voorkeur aan om zaken te doen met Feyenoord, omdat Ajax niet een directe concurrent sterker wil maken.
Ja zou carriere moord zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:53 schreef BonJovi het volgende:
Spurs flikker op man ij kan beter krijgen.
Als ze 4 miljoen bieden mag ie weg hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:53 schreef Chadi het volgende:
Perez nooit aan PSV verkopen.. ook al bieden ze twee keer zoveel als Feyenoord.
Je gaat me nou toch niet vertellen dat Feyenoord 2 miljoen op rekening heeftquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Als ze 4 miljoen bieden mag ie weg hoorMaak je nog winst ook op een reservespeler
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |