Harry!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik ben blij dat Ten Cate inziet dat we een pinchitter nodig hebbenHebben we dit seizoen wel gemist(RKC, Excelsoir, Heereveen)
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik ben blij dat Ten Cate inziet dat we een pinchitter nodig hebbenHebben we dit seizoen wel gemist(RKC, Excelsoir, Heereveen)
Bojan is een alternatief voor Huntelaar natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijk![]()
Ach, hij kost waarschijnlijk niks/niet zoveel en je kan hem er altijd bij hebben, iig beter dan Krohn-deliquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijk![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat maar komen die Krkic.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Krkic is die Roemeense verdediger toch?
Bronquote:Uli verklapt komst Zé: 'Maar Boulah komt niet'
Khalid Boulahrouz zal daar niet zijn en ook niet komen, voegde Hoeness daar aan toe, ondanks de berichtgeving in The Times dat Bayern het met Chelsea eens zou zijn over een transfer van de Nederlandse international. 'We hebben ons nooit met dat onderwerp bezig gehouden en we hebben ook geen bod uitgebracht.'
Daarom gaan al die topics zo snelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooie OP!En wat een bagger in het vorige topic, dat ik dat gelezen heb.
Altijd welkom zulke goede voetballersquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat maar komen die Krkic.
Net alsof iedereen het grote verschil kent tussen een Roemeense en een Joegoslaafse naamquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Krkic is een joego-naam. Hoe je dat met een Roemeen kan verwarren is mij een raadsel.
2 maal dankquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooie OP!En wat een bagger in het vorige topic, dat ik dat gelezen heb.
Ogararu, Chivu, Lobont, Mitea ---> Mihajlovic, Krkic, Boksic, Zelkovic, Ibrahimovic.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Net alsof iedereen het grote verschil kent tussen een Roemeense en een Joegoslaafse naam![]()
vic zou ik nog wel begrijpen maar IC is toch wat anders, dus ik zou ook niet zeggen dat het een joego naam was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ogararu, Chivu, Lobont, Mitea ---> Mihajlovic, Krkic, Boksic, Zelkovic, Ibrahimovic.
Nou, ik zie een patroon hoor.
quote:
wie dan? ik denk dat er eerder een linksback komt. Want als Emanuelson geblesseerd raakt heb je een heeeeel groot probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat er nog wel een vervanger komt voor Grygera, los van vd Wiel.
denk je dan dat Krkic zich in de basis kan vechten voor Huntelaar? Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef Black-Death het volgende:
Kluivert en/of Krkic als pinchhitter zie ik absoluut niet zitten. Kluivert niet omdat ie alleen maar geblesseerd is en Krkic omdat hij geen pinchhitter is denk ik
Vermaelen kan goed op linksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef toma het volgende:
[..]
wie dan? ik denk dat er eerder een linksback komt. Want als Emanuelson geblesseerd raakt heb je een heeeeel groot probleem.
Kennedyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef toma het volgende:
Wie moet er trouwens op 10 spelen in de wedstrijden dat Sneijder weer eens geschorst is of geblesseerd is?
Kluivert, ben je wel wijsquote:
nostalgie, mentor-functie, kan toch nog wel aardig ballen als hij speelt,. Misschien een verdere functie bij de club als hij stopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Kluivert, ben je wel wijswat heeft hij nou dit jaar laten zien? Denk niet dat het veel beter word
![]()
![]()
BINGO!quote:'Ik wil een spits die er inklapt, oorlog maakt. We hebben nu geen alternatieven om naar een meer opportunistische speelstijl te switchen als we in het laatste kwartier iets moeten forceren.'
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef ILCILA het volgende:
Vraag dan gelijk of Jari nog weer terugkomtik bedoel, nostalgie ten top!
Jari zou het nog goed doen ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef ILCILA het volgende:
Vraag dan gelijk of Jari nog weer terugkomtik bedoel, nostalgie ten top!
Die Roger was echt waardeloos voor Ajax, dus veel slechter kan het niet worden. Bovendien is Delorge best een redelijk voetballer (maar dat was Roger van te voren ook).quote:
Ik blijf erbij; NIET DOEN!quote:AD: PSV en Feyenoord hebben zich gemeld voor Perez
Volgens het Algemeen Dagblad hebben inmiddels zowel PSV als Feyenoord zich gemeld voor Kenneth Perez. Ajax zou echter liever zaken doen met Feyenoord. Bij die club heeft Perez ook veel meer kans op een basisplaats, nog steeds is echter onduidelijk wie daar de trainer wordt.
Laat hem dan maar naar Feyenoord gaan, altijd lachen met de kakkiesquote:
Zeikwijfquote:
Precies, als je er geld voor wilt hebben moet je niet bij die club zijn....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wil Ajax nou liever zaken doen met Feyenoord
Je gaat toch niet je grootste concurent versterken, dat is pas wanbeleid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Precies, als je er geld voor wilt hebben moet je niet bij die club zijn....
Omdat je 'm beter aan fnoord kunt verkopen dan aan een directe concurrentquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
goeie ervaring met eerdere transferquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Als Perez niet goed genoeg is hoeven ze toch nergens bang voor te zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat je 'm beter aan fnoord kunt verkopen dan aan een directe concurrent
Tis een prima speler.. leuke gozer ook..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:26 schreef mliez het volgende:
Waarom niet Koevermans als pinchhitter??
Ik mis Sneijder nog als vetrekkende speler.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:00 schreef toma het volgende:
de balans
Vertrekkende spelers:
-Perez
-De Mul?
-Roger
-Grygera
-Lindenbergh
Nieuwe spelers:
-Kennedy
-Delorge
-Vertonghen
Kennedy voor de Mul![]()
Vertonghen voor Lindenbergh![]()
Delorge voor Roger![]()
van der Wiel voor Grygera?ervaring??
Wie wordt de nieuwe pinchhitter als Perez vertrekt??
-Krikc![]()
-Kluivert![]()
![]()
[afbeelding]
- Mido [afbeelding] die wil ook alleen een basis plaats.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:45 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik denk toch da Sneijder wel eens zou kunnen blijven..
En Krohn-Dehli.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:56 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik mis Sneijder nog als vetrekkende speler.
Bij mij begin deze week al afgeschreven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef M0NTANA het volgende:
Nog steeds niets gehoord van Ajax inzake verlengen SCC, vage shit.
Had jij die antwoordkaart ingestuurd?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Bij mij begin deze week al afgeschreven.
OK, maar dat had je vorig jaar ook al?quote:
Als Koevermans AZ verlaat doe ie dat omdat hij te weinig aan spelen toe komt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:26 schreef mliez het volgende:
Waarom niet Koevermans als pinchhitter??
Ajax is een topclub en speelt (voorronde) CL, ik zou het dus wel weten!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Koevermans AZ verlaat doe ie dat omdat hij dan te weinig aan spelen toe komt.
Lijkt me sterk dat Koef dan wel bij Ajax op de bank wil gaan zitten om af en toe als pinchhitter in te vallen.
Vorig jaar zijn er best wel wat leuke transfers bij diverse clubs geweest..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:56 schreef Suijk het volgende:
Laat ze maar lekker circuleren, ik ben absoluut nog niet onder de indruk van wat er tot nu toe is aangetrokken (door geen enkele club eigenlijk).
Dat is waar, sportief gezien kan je beter bij Ajax zitten..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax is een topclub en speelt (voorronde) CL, ik zou het dus wel weten!
Vorig jaar wel inderdaad, daar steekt het lijstje (tot nu toe!) maar schril tegen af natuurlijk. Maar de zomer is nog lang.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er best wel wat leuke transfers bij diverse clubs geweest..
Charisteas
Gabri
Stam
Kluivert
....mis ik nog iets...
Edit: Perez natuurlijk.
Zou leuk zijn als er weer dat caliber spelers aangetrokken worden!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Vorig jaar wel inderdaad, daar steekt het lijstje (tot nu toe!) maar schril tegen af natuurlijk. Maar de zomer is nog lang.
die vind ik een beetje over the hill .quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:20 schreef denthemen het volgende:
Koller?
Daar gaan ook veel meer (belangrijke) mensen weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:55 schreef TIM-846 het volgende:
Ik heb het idee dat er bij PSV en Feyenoord veel meer namen circuleren op transfergebied dan bij Ajax.. Wat jullie?
Als hij moet kiezen tussen een rol als pinchhitter bij Ajax of AZ, lijkt mij de keuze snel gemaakt. Maar als hij elders een basisplaats in het vooruitzicht heeft, zal hij nooit komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:29 schreef devv05 het volgende:
Koevermans lijkt me inderdaad wel een goede als pinchhitter, maar weet niet of hij akkoord zou gaan met zo'n rol bij Ajax.
Mijn lieve moeder heeft dat in 1 keer overgemaakt dacht ik omdat ik toen blut wasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:25 schreef M0NTANA het volgende:
Nog steeds niets gehoord van Ajax inzake verlengen SCC, vage shit.
IRL of in FM?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:59 schreef Peter83 het volgende:
Ajax is geïnteresseerd in Luka Modric als opvolger van Sneijder.
Volgens mij wil Dirk hem neit naar Ajax laten gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als Koevermans AZ verlaat doe ie dat omdat hij te weinig aan spelen toe komt.
Lijkt me sterk dat Koef dan wel bij Ajax op de bank wil gaan zitten om af en toe als pinchhitter in te vallen.
Luka Modric is zo'n typische Football Manager-speler, vandaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:03 schreef Peter83 het volgende:
?? FM?
Ik zeg alleen dat Kroatische bronnen melden dat Ajax achter die Modric aan zit.
Ten Cate ziet het ook gewoon niet in hem zitten, dan houdt het op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:17 schreef manny het volgende:
Kunnen Perez, van Geel en Ten Cate nou niet gewoon gezellig een hapje gaan eten, even een goed gesprek, handje geven; alles weer goed.
We moeten er wel op vooruit gaan..quote:
Was een half jaar geleden ook al sprake van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:03 schreef Peter83 het volgende:
?? FM?
Ik zeg alleen dat Kroatische bronnen melden dat Ajax achter die Modric aan zit.
Toch is dat zonde, want stel dat de geruchten waar zijn en Henk ten Cate daadwerkelijk nog maar één seizoen trainer/coach is van Ajax, dan zal je zien dat zijn opvolger (Co Adriaanse?) Kenneth Perez er juist wél graag bij zou willen hebben. Want het blijft een klasbak, zonder twijfel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ten Cate ziet het ook gewoon niet in hem zitten, dan houdt het op.
[..]
We moeten er wel op vooruit gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |