Harry!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik ben blij dat Ten Cate inziet dat we een pinchitter nodig hebbenHebben we dit seizoen wel gemist(RKC, Excelsoir, Heereveen)
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:24 schreef MaxC het volgende:
Ik ben blij dat Ten Cate inziet dat we een pinchitter nodig hebbenHebben we dit seizoen wel gemist(RKC, Excelsoir, Heereveen)
Bojan is een alternatief voor Huntelaar natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijk![]()
Ach, hij kost waarschijnlijk niks/niet zoveel en je kan hem er altijd bij hebben, iig beter dan Krohn-deliquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan komen ze met Bojan aanzetten dalijk![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat maar komen die Krkic.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Krkic is die Roemeense verdediger toch?
Bronquote:Uli verklapt komst Zé: 'Maar Boulah komt niet'
Khalid Boulahrouz zal daar niet zijn en ook niet komen, voegde Hoeness daar aan toe, ondanks de berichtgeving in The Times dat Bayern het met Chelsea eens zou zijn over een transfer van de Nederlandse international. 'We hebben ons nooit met dat onderwerp bezig gehouden en we hebben ook geen bod uitgebracht.'
Daarom gaan al die topics zo snelquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooie OP!En wat een bagger in het vorige topic, dat ik dat gelezen heb.
Altijd welkom zulke goede voetballersquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Laat maar komen die Krkic.
Net alsof iedereen het grote verschil kent tussen een Roemeense en een Joegoslaafse naamquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Krkic is een joego-naam. Hoe je dat met een Roemeen kan verwarren is mij een raadsel.
2 maal dankquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooie OP!En wat een bagger in het vorige topic, dat ik dat gelezen heb.
Ogararu, Chivu, Lobont, Mitea ---> Mihajlovic, Krkic, Boksic, Zelkovic, Ibrahimovic.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Net alsof iedereen het grote verschil kent tussen een Roemeense en een Joegoslaafse naam![]()
vic zou ik nog wel begrijpen maar IC is toch wat anders, dus ik zou ook niet zeggen dat het een joego naam was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ogararu, Chivu, Lobont, Mitea ---> Mihajlovic, Krkic, Boksic, Zelkovic, Ibrahimovic.
Nou, ik zie een patroon hoor.
quote:
wie dan? ik denk dat er eerder een linksback komt. Want als Emanuelson geblesseerd raakt heb je een heeeeel groot probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat er nog wel een vervanger komt voor Grygera, los van vd Wiel.
denk je dan dat Krkic zich in de basis kan vechten voor Huntelaar? Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef Black-Death het volgende:
Kluivert en/of Krkic als pinchhitter zie ik absoluut niet zitten. Kluivert niet omdat ie alleen maar geblesseerd is en Krkic omdat hij geen pinchhitter is denk ik
Vermaelen kan goed op linksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef toma het volgende:
[..]
wie dan? ik denk dat er eerder een linksback komt. Want als Emanuelson geblesseerd raakt heb je een heeeeel groot probleem.
Kennedyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef toma het volgende:
Wie moet er trouwens op 10 spelen in de wedstrijden dat Sneijder weer eens geschorst is of geblesseerd is?
Kluivert, ben je wel wijsquote:
nostalgie, mentor-functie, kan toch nog wel aardig ballen als hij speelt,. Misschien een verdere functie bij de club als hij stopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Kluivert, ben je wel wijswat heeft hij nou dit jaar laten zien? Denk niet dat het veel beter word
![]()
![]()
BINGO!quote:'Ik wil een spits die er inklapt, oorlog maakt. We hebben nu geen alternatieven om naar een meer opportunistische speelstijl te switchen als we in het laatste kwartier iets moeten forceren.'
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef ILCILA het volgende:
Vraag dan gelijk of Jari nog weer terugkomtik bedoel, nostalgie ten top!
Jari zou het nog goed doen ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef ILCILA het volgende:
Vraag dan gelijk of Jari nog weer terugkomtik bedoel, nostalgie ten top!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |