ik was nog bezigquote:Op maandag 28 januari 2008 00:22 schreef sexymofo het volgende:
doe dan iig die prent van je in de OP
denk dat onze rooie vriend eerder beschikbaar isquote:Op maandag 28 januari 2008 00:11 schreef patrickt37 het volgende:
Met v. Geel in het bestuur weet ik bijna zeker dat Blind volgend jaar onze nieuwe trainer zal worden.
Kuffour, is die wedstrijdfit?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef ericajax het volgende:
Zouden hij en Kuffour al bij de selectie zitten tegen PSV?
Hij heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeldquote:
Nouja, hij heeft al ruim een half jaar geen wedstrijd gespeeld dus ik weet het niet hoor.quote:
ik hoorde in voetbal insite of studio voetbal iets van Mei 2007quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft al ruim een half jaar geen wedstrijd gespeeld dus ik weet het niet hoor.
Maar wel getraind.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeld
Davids toen ook niet maar dat was volgens mij wel een geval apart qua zorg voor z'n eigen lichaam.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft al een half jaar geen wedstrijd meer gespeeld
Eens. Huntelaar mag zich met afstand de beste speler van de eredivisie noemen op dit moment. Berg zie ik ook never nooit op zijn niveau komen, maar goed bij gebrek aan beter zou ik geen nee zeggenquote:Op maandag 28 januari 2008 00:19 schreef toma het volgende:
[..]
Er zijn weinig spelers die het niveau halen van Huntelaar in de Eredivisie. Alves misschien wel, maar die mag ik niet met zn arbitrage-zooi.
jaquote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Morgen zal Kuffour dan de medische keuring ondergaan? Heb nog niks gelezen op Ajax.nl namelijk.
Zou best kunnen, maar het is vooral een teken dat Van Geel helemaal geen vertrouwen heeft in de jeugd van Ajax.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:23 schreef F1Bas het volgende:
Toch een goed aankoop.
Huntelaar had toen hij kwam ook nog lang niet een dusdanig hoog niveau hoor.quote:Op maandag 28 januari 2008 00:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eens. Huntelaar mag zich met afstand de beste speler van de eredivisie noemen op dit moment. Berg zie ik ook never nooit op zijn niveau komen, maar goed bij gebrek aan beter zou ik geen nee zeggen
Juist. Of het is al zeker dat Edgar er geen jaar meer aanplakt. Toch vind ik dit maar een vreemde aankoop. Maar Martin denkt natuurlijk dat dit een goede vervanger is voor Maduro.. Dat is het natuurlijk ook maar kunnen: Heitinga, Vertonghen, vd Heijden, De Jong en Donald niet op dezelfde positie uit de voeten?quote:Op maandag 28 januari 2008 00:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar het is vooral een teken dat Van Geel helemaal geen vertrouwen heeft in de jeugd van Ajax.
Lindgren lijkt mij niet gehaald voor de basis, en dus staat hij andere talenten in de weg om zich te kunnen ontwikkelen, en dan denk ik aan jongens als Siem de Jong, Mitchell Donald en Van der Heijden.
Ajax en 2 vingers in de neus kampioen worden hahaquote:Op maandag 28 januari 2008 00:32 schreef venomsnake het volgende:
Ajax moet nu 4-4-2 gaan spelen:
----------Lindgren---------
---Gabri-----------Davids--
------------Perez------------
----konijn1--------konijn2--
Dan wordt je met 2 vingers in de neus kampioen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |