abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57497211

pi_57497268
20-03-1975: RIP Para!
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:01:48 #3
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_57497332
die sticker
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_57497345
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20-03-1975: RIP Para!
Toevallig zat ik net op het condoleance register en zag dit bericht van zijn moeder:
quote:
19 maart 2008

lieve para morgen ben je jarig ik hoop dat je het daarboven toch gezellig hebt zonder ons hoewel ik denk dat dat niet zo is par ik heb al dagen zo een naar gevoel voel me zo verdrietig maar moet toch verder voor de anderen en voor min kleinkinderen nou par kan je zeggen dat dat heel zwaar is iedere dag maar een lach op je gezicht te laten zien een lach die eigenlijk alleen maar verdriet betekend par het is zo stil zonder jou morgen kom ik naar je toe par wat heeft het leven voor zin voor een moeder die haar kind verloren is niets par helemaal niets par ik mis je par ik hoop dat je over ons waakt par tot morgen

mama
Als ze maar geen gekke dingen doet zeg..
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57497801
Trouwens die overtreding in de 3e minuut ofzo op leonardo had gewoon geel moeten zijn!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_57498782
Als neutrale toeschouwer leek me die 0-0 een terechte uitslag.

Moet zeggen dat ik van tevoren dacht dat Ajax zeer aanvallend ingesteld zou zijn, om als het ware als een orkaan over dat veld te gaan en simpelweg PSV te overbluffen en hen meteen onder druk te zetten.

Dat PSV achteruit zou gaan hangen had ik wel verwacht. Hoewel het PSV wel gesiert had als zij voor de winst zouden gaan spelen. Immers bij een winst op Ajax heb je het kampioenschap definitief binnen. Dat zou ook voor het imago van PSV een goede zet zijn geweest, om op een cruciaal moment alsnog risico te nemen met aanvallend spel.

Tevreden zijn met een gelijkspel als Ajax zijnde, mwah. Mocht PSV zomaar punten verspelen aankomend weekend dan zal hij wel zeggen dat als ze risico hadden genomen en hadden verloren zij dan alsnog 4 punten hadden achter gestaan en nu nog maar 1 en dat een gelijkspel dus een juiste keuze/uitslag was.

Door te winnen van PSV breng je niet alleen het gat terug tot 1 punt, tevens dien je er een psychologische dreun mee uit. PSV staat meteen onder druk, elk puntverlies kan al dodelijk zijn, je ziet je tegenstander en de bijbehorende fans (Ajax en fans) al juichen en allerlei toespelingen maken die mentaal misschien ook doorwerken.

Ajax speelde overigens niet slecht. Het was alleen erg mat doordat Koster blijkbaar geen alles of niets pot wou gaan spelen. Ajax was goed in de duels alleen door Huntelaar naar achter te schuiven was er een denkbeeldige lijn getrokken tot zo'n 30 meter van het doel van PSV af. Tot daar en niet verder. PSV was flink verdedigend bezig dus ook daar zo'n denkbeeldig lijntje aan de andere kant. Oftewel met z'n allen lekker pielen op het middenveld waar geen drol gebeurd en je bijna kan kijken naar het groeien van het gras.

Al met al denk ik een gemiste kans voor Ajax. Denk echter niet dat het al over is. Die mentaliteit van PSV zoals gister heerst nu ook nog steeds in dat team en bij de coach. Die kunnen dus zomaar onverhoopt tegen puntverlies aanlopen. Nadeel is alleen dat Ajax zelf nog tegen goede ploegen speelt, maar goed, van een Twente en zo kan Ajax best winnen als het gaat stormen.

Vertonghen speelde trouwens een puike wedstrijd
pi_57498999
Mijn avater doet het niet meer
pi_57499008
Had gewoon een overwinning voor Ajax moeten zijn!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_57499017
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Xs.to ? Mijne ook niet..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_57499021
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
tijd voor een nieuwe dan he.
pi_57499094
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:22 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die overtreding in de 3e minuut ofzo op leonardo had gewoon geel moeten zijn!
Dat had de 0-0 inderdaad een stuk draaglijker gemaakt
Woo-loo-loo!
pi_57499422
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:20 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Dat had de 0-0 inderdaad een stuk draaglijker gemaakt
Nou ja, als Mendes die overtreding op Leo maakte had je er wellicht wat aan gehad. Hij kreeg in de 2de helft namelijk nog een keer geel...
-
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:38:04 #13
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_57499479
Wat een kutdag, je zou bijna willen dat ze hadden verloren zodat je zeker wist dat ze geen kampioen meer worden
Jawel, je keek.
pi_57499501
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, als Mendes die overtreding op Leo maakte had je er wellicht wat aan gehad. Hij kreeg in de 2de helft namelijk nog een keer geel...
als telt niet in de voetbalwereld
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_57499545
quote:
Vijf minuten voor afloop van de wedstrijd PSV-Ajax (0-0) waren sommige Ajacieden hun frustraties niet meer de baas. Vanuit het bezoekersvak zagen ze kans door te breken naar het buffervak. Vandaar uit werd er van alles en nog wat naar het PSV-publiek gegooid waaronder vuurwerk. Er werd zelfs een glasplaat vanaf de 2e ring naar het ondergelegen PSV-vak gegooid. Het is niet de eerste keer dat de Amsterdammers zich niet weten te gedragen in Eindhoven. Wie er voor de kosten op gaat draaien en welke maatregelen PSV gaat treffen is nog niet duidelijk.
Iets van waar?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:42:37 #16
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_57499575
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Iets van waar?
Is waar ja.
pi_57499616
Klopt als een bus.
pi_57499627
Hoe vloog de glasplaat?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57499635
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

als telt niet in de voetbalwereld
Kutcliché, maar oh zo waar .
-
  donderdag 20 maart 2008 @ 13:49:39 #20
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_57499726
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Iets van waar?
Ze waren zelfs zo stoer dat ze door stewards terug het vak in werden gestuurd
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_57499786
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 13:49 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ze waren zelfs zo stoer dat ze door stewards terug het vak in werden gestuurd
En ze kunnen binnenkort waarschijnlijk wel een mooie brief op de deurmat verwachten. Lomperds.
pi_57500005
pi_57500134
Wat waren ze eigenlijk van plan als het tweede ding ook door ging? Abseilen naar oost? Of pets en sjaals aanvallen op WestII?

Ajax kennende het laatste
pi_57500159
Het ziektebeeld van begin dit seizoen stak weer de kop op. Geen nummer 10. Geen enkel aanspeelpunt om de aanval voorin voort te zetten met als gevolg dat het middenveld zelf op moest schuiven. In die rol moest Davids spelen en dat deed hij minder.
Zo zie je maar wat De Jong in een jaar tijd een afhankelijkheid van hem heeft weten te bereiken. Perez is toch eigenlijk net iets te veel spits voor nummer 10. Die is vanaf de middellijn niets waard.

Ik vond trouwens Lindgren heel weinig brengen.
pi_57500377
Gash Dem and Light Dem!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')