Als je goed kijkt zie je een foto ergens op deze pagina!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef denB het volgende:
[..]
Wat voor picca?
Van haar? Of iets anders?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed he, dat je niet meer kan pinnen...!en gelukkig zijn indernationale banktransfers supersnel in Duitsland...
Ik zou ook overstappen! Naar de Rabobank ofzo!
![]()
Eerder dan je chef... is mij nog maar een stuk of 10 x gebeurt...!![]()
K zit ook bij de postbank, kenkerbankquote:
Ik heb anders geen problemen met de ABN en ik denk dat als het overgenomen word ze toch niets met de klanten kunnen doen en gewoon nog een service moeten aanbieden. Tegen de tijd dat ze particulieren weg gaan doen heb ik al wel een Zwitsere Bankrekening ofzo!quote:
Niet op deze pagina hoor..:!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je een foto ergens op deze pagina!!![]()
Op deze pagina zal ik weinig foto's vinden van haarquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je een foto ergens op deze pagina!!![]()
Het kan me niet schelen wat voor bank maar ik ben pissig op de Postbank. Ik zal je eens wat vertellen, ik stond eens voor een club in Berlijn, klaar voor een avondje party, het enige wat nog moest gebeuren, even geld pinnen want ik had geen cash. Geen probleem zul je denken, nou, wel als je bij de postbank zit, kon mooi geen geld opnemen. Zum Gluck had mijn vriendinnetje ook postbank en was onze huur afgeschreven van Deutsche rekening. Zijn we maar weer naar huis gegaan, leuk avondje gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed he, dat je niet meer kan pinnen...!en gelukkig zijn indernationale banktransfers supersnel in Duitsland...
Ik zou ook overstappen! Naar de ABN-AMRO ofzo!
![]()
Eerder dan je chef... is mij nog maar een stuk of 10 x gebeurt...!![]()
Je kon Fatima de Moreira de Melo ontmoeten.. dat is helemaal geen straf..quote:
Best kloten, hoe ga je dat oplossen voor het weekend?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wat voor bank maar ik ben pissig op de Postbank. Ik zal je eens wat vertellen, ik stond eens voor een club in Berlijn, klaar voor een avondje party, het enige wat nog moest gebeuren, even geld pinnen want ik had geen cash. Geen probleem zul je denken, nou, wel als je bij de postbank zit, kon mooi geen geld opnemen. Zum Gluck had mijn vriendinnetje ook postbank en was onze huur afgeschreven van Deutsche rekening. Zijn we maar weer naar huis gegaan, leuk avondje gehad![]()
Mijn chef is een luierik![]()
Haha geen idee, hopen dat de Postbank weer naar behoren funktioneert en anders mijn duitse rekening pluneren, maar daar staat ook geen vetpot op....quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Best kloten, hoe ga je dat oplossen voor het weekend?![]()
Altijd leuk dat soort avonden!heerlijk goed goedkoop en toch het gevoel gehad dat je (bijna) binnen was!
![]()
Luierik...!![]()
Try living with my momquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha geen idee, hopen dat de Postbank weer naar behoren funktioneert en anders mijn duitse rekening pluneren, maar daar staat ook geen vetpot op....![]()
Ik ben zielig![]()
aaaaaaah...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha geen idee, hopen dat de Postbank weer naar behoren funktioneert en anders mijn duitse rekening pluneren, maar daar staat ook geen vetpot op....![]()
Ik ben zielig![]()
jah pvd, was t net posts nr 200quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
Op deze pagina zal ik weinig foto's vinden van haar
Op de vorige daarintegen![]()
![]()
![]()
niet bij de meeste bedrijven....quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
gewoon handje contantje je geld ontvangen werkt ook
quote:
ja dat leek me passend!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Bedankt voor de verbetering Kuno. Jij boefje![]()
Dan stop je meteen waar je mee bezig bent, loop je naar de dichtsbijzijnde Mac en ga je slapenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef ETA het volgende:
pfff, vermoeidheid slaat toe.... mijn ogen beginnen raar te doen.... beetje blinde vlek ineens......... eenmaal eerder gehad toen ik 2 dagen niet had geslapen.......
Meer slapen dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef ETA het volgende:
pfff, vermoeidheid slaat toe.... mijn ogen beginnen raar te doen.... beetje blinde vlek ineens......... eenmaal eerder gehad toen ik 2 dagen niet had geslapen.......
Zeer tevreden over de Raboquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Leinonlein het volgende:
Bovendien loop ik niet graag met mijn maandsalaris over straat(niet dat het een fortuin is ofzo, maar ik raak niet graag 300 harde euro´s kwijt
)
Dan hier de volgende vraag:
Wie is hier (on)tevreden over zijn bank, en waarom?
Ja, ook eigenbelang
Omdat je misschien niet zo vaak en lang in het buitenland zit, ik heb er al meerdere malen last van gehad dat ik geen geld op kon nemen in het buitenland. Ja werkzaamheden aan mijn reet, ik wil altijd en overal bij mijn geld kunnen komen. Geldopname in een niet-euroland kost trouwens ook geld, maar is dat niet bij elke bank?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Goover het volgende:
Ik heb nog nooit last gehad bij de Postbank, pinnen in het buitenland ging prima en kosteloos. Soms doet internetbankieren het niet, vaak door onderhoud. De overboekingen van internetsparen naar de girorekening zijn ook versneld, ik ben wel tevreden hoor
Ik kutbank. Postbankquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:50 schreef Leinonlein het volgende:
Bovendien loop ik niet graag met mijn maandsalaris over straat(niet dat het een fortuin is ofzo, maar ik raak niet graag 300 harde euro´s kwijt
)
Dan hier de volgende vraag:
Wie is hier (on)tevreden over zijn bank, en waarom?
Ja, ook eigenbelang
Wel, ik kreeg in Duitsland gewoon contant mijn geld. Bij personeelszaken een briefje ophalen en daarmee naar de lokale bank. Die keerde dan je loon uitquote:
Ik zit niet vaak in het buitenland, wel een half jaar in Duitsland gezeten, nergens last van gehad hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Omdat je misschien niet zo vaak en lang in het buitenland zit, ik heb er al meerdere malen last van gehad dat ik geen geld op kon nemen in het buitenland. Ja werkzaamheden aan mijn reet, ik wil altijd en overal bij mijn geld kunnen komen. Geldopname in een niet-euroland kost trouwens ook geld, maar is dat niet bij elke bank?
Internetsparen ben ik wel tevreden over, en die versnelling moet ook wel, bij andere banken ging dat al veel sneller![]()
Ja inderdaad. Maar de postbank gaat sowieso weg hè, alles wordt ING. Maar toch, ik ben een beetje gefrutreerd geraakt door de postbank dus ik stap maar eens over. Benieuwd of het ergens anders beter isquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
Dat Internetbankieren was gewoon je reinste afzetterij. Geld werd direct afgeschreven van je rekening maar duurde 3 dagen tot het op je internetspaarrekening stond
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja dat leek me passend!
knuffelnegertje van de SC!![]()
haha wat een kerelquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef DaFan het volgende:
Ghehe Frrreek
mensen die 5euro tussen de middag uitgeven aan eten en dan
Mooie postquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:56 schreef DaFan het volgende:
Ghehe Frrreek
mensen die 5euro tussen de middag uitgeven aan eten en dan
ff een break nemen... lezen is ineens best lastig, kan alleen tekst lezen dat recht voor ogen staat, moet dus woord voor woord lezen.................. en ff wat drinkenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Meer slapen dus
Blinde vlek heb ik ook wel eens als ik te weinig gedronken heb en moe ben.
Oja, dat is óók nog eens stom. Mijn portommonaie gaat bijna knappenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat ik ook poepvervelend is dat postbank 2 pasjes heeft (1 voor chippen, kan alleen betalen met chip op school) en 1 gewone![]()
Als je maar wel netjes je haar wast dan waardeer ik je zoals je bent hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:02 schreef Deansensitized het volgende:
Frrreek is anti metalhead
Dus ook anti mij. Loop ook in te wijde driekwarstbroeken, en neem over het algemeen ook zef gesmeerde bammetjes mee in een volgestickerde broodtrommel met lekker beleg wat mammie heeft gekocht. En heb wel auto, maar ga met bus naar school en fiets inderdaad veel [in het dorp dan] omdat het goedkoper en gezonder is.
Frrreek haat mij
Gadverdammequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:02 schreef Deansensitized het volgende:
Frrreek is anti metalhead
Dus ook anti mij. Loop ook in te wijde driekwarstbroeken en vormloze zwarte shirts met mijn favo band erop, en neem over het algemeen ook zef gesmeerde bammetjes mee in een volgestickerde broodtrommel met lekker beleg wat mammie heeft gekocht. En heb wel auto, maar ga met bus naar school en fiets inderdaad veel [in het dorp dan] omdat het goedkoper en gezonder is.
Frrreek haat mij
*voegt zich ff toequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Gadverdamme
Kan je beter goed studentikoos zijn zoals ik
Oja want dat komt alleen maar door die pasjes van de Postbank...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oja, dat is óók nog eens stom. Mijn portommonaie gaat bijna knappen![]()
Ik lunch ook wel eens voor 5 euro, maar ik heb geen mama in de buurt die bammetjes smeert voor me!![]()
Sorry, ben een man/jongenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, hoe zwaar is carten voor een vrouw? het lijkt Lilly wel leuk om een keer te carten, maar ik wéét dat ze het zwaar onderschat. kunnen jullie even zelf vertellen (liefst als vrouw zijnde) of het beetje te doen is voor een vrouw.?
ik weet dat ze het gewoon kan, maar het lijkt haar appeltje eitje, terwijl ik na een half uur halfdood uit die cart kwam kruipen..
ervaringen dus graag.. ikzelf heb al onwijs veel gecard. 3 bekers ook gewonnen enzo. Wil alleen niet dat ik mn meisje half dood uit een cart moet trekken na 12 minuten
Carten ken ik niet. Karten is wel leuk. Voor vrouwen ook wel hoor. Kan zo raar gaan als ze zelf wil toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
jongens, hoe zwaar is carten voor een vrouw? het lijkt Lilly wel leuk om een keer te carten, maar ik wéét dat ze het zwaar onderschat. kunnen jullie even zelf vertellen (liefst als vrouw zijnde) of het beetje te doen is voor een vrouw.?
ik weet dat ze het gewoon kan, maar het lijkt haar appeltje eitje, terwijl ik na een half uur halfdood uit die cart kwam kruipen..
ervaringen dus graag.. ikzelf heb al onwijs veel gecard. 3 bekers ook gewonnen enzo. Wil alleen niet dat ik mn meisje half dood uit een cart moet trekken na 12 minuten
Dit wou ik ook op typen totdat ik het te simpel vondquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Carten ken ik niet. Karten is wel leuk. Voor vrouwen ook wel hoor. Kan zo raar gaan als ze zelf wil toch?
Mag ik mijn ervaring vertellen? Over KKKKarten?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Ik kan je zeggen... Ik heb me doodgelachen om een stel meiden die aan het karten waren. maar zwaar vonden ze het niet. Ze moet alleen niet veel de kant raken, want sommige kwam echt b(l)ont en blauw uit de kartsquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Zeg ik ook altijd: ik ben je bitch niet!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mag ik mijn ervaring vertellen? Is karten niet met een "k"?
Nou goed, ik heb dat 1 keer gedaan (met alleen maar mannen weliswaar), ik vond het vet kicken, ik ging alleen als een slak over die baan en werd met 3 rondes achterstand laatste, maar ik voelde me wel vet stoer
.
Oja, laat je meisje zelf beslissingen nemen zeg, ze is je kind niet![]()
+ Allerlei Pfandmuntjes waar ze in Duitsland zo gek op zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Oja want dat komt alleen maar door die pasjes van de Postbank...!die Portemonnee raakt verstopt door die rotzooi bonnetjes die je erin hebt zitten...!
![]()
Ik zou het niet pikken als mijn vriend zo over mij praat hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zeg ik ook altijd: ik ben je bitch niet!![]()
ik wil haar sowieso niet tegenhouden, maar wel beetje voorbereiden..quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mag ik mijn ervaring vertellen? Over KKKKarten?
Nou goed, ik heb dat 1 keer gedaan (met alleen maar mannen weliswaar), ik vond het vet kicken, ik ging alleen als een slak over die baan en werd met 3 rondes achterstand laatste, maar ik voelde me wel vet stoer
.
Oja, laat je meisje zelf beslissingen nemen zeg, ze is je kind niet![]()
Heppie geluk dat Bootje jou vriend niet isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken als mijn vriend zo over mij praat hoor![]()
Ik ben namelijk een stoere meid!![]()
spelen, moet dat niet rijden zijnquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wil haar sowieso niet tegenhouden, maar wel beetje voorbereiden..
ennuh, geen conditie piet? het was een endurance race, en we zijn 1e geworden.. tegen mensen die in de dacia logan cup spelen.. ennuh, tis idd karten. ook goed.
Niet alles heeft te maken met geluk, sommige dingen ook met kennisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heppie geluk dat Bootje jou vriend niet is![]()
Als ik zie hoe de meeste dames rijden op de kartbaan, dan hoef jij je geen zorgen te maken. Dat overleefd ze primaquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:07 schreef Bootje84 het volgende:
Wat jij wil Leinquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Niet alles heeft te maken met geluk, sommige dingen ook met kennis![]()
Een heeluh stoereh meid?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:14 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik zou het niet pikken als mijn vriend zo over mij praat hoor![]()
Ik ben namelijk een stoere meid!![]()
preciesquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Als ik zie hoe de meeste dames rijden op de kartbaan, dan hoef jij je geen zorgen te maken. Dat overleefd ze prima![]()
*Nietzoheelergverkaptekijkmijeensstoerkartenpost*quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ik wil haar sowieso niet tegenhouden, maar wel beetje voorbereiden..
ennuh, geen conditie piet? het was een endurance race, en we zijn 1e geworden.. tegen mensen die in de dacia logan cup spelen.. ennuh, tis idd karten. ook goed.
Uhm... dan wil ik graag kennis op doenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Niet alles heeft te maken met geluk, sommige dingen ook met kennis![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef Goover het volgende:
[..]
*Nietzoheelergverkaptekijkmijeensstoerkartenpost*
beetje zuinig zijn op je meissie.. heb dr langer nodig dan vandaag...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Een heeluh stoereh meid?
Verder vind ik dat bootje een beetje te beschermend is.
Eerst komtie zeggen dat hij hiero een week niet meer komt posten, en nu vraagt hij om ervaring bij karten..
Je dumpt gewoon in die kart, komt ze dr half dood uit dan is het: Jij wilde karten
Zo is het leven, niet alles wordt voor gekauwd!
Same herequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:24 schreef denB het volgende:
[..]
Uhm... dan wil ik graag kennis op doen
Wat doe ik fout!!! ben nog vrijgezel
Zuinig op je meissie? Ben je poot ofzo -_-quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
beetje zuinig zijn op je meissie.. heb dr langer nodig dan vandaag...
maar goed.. duidelijk.. zal dr wel ff voor zorgen dat ze niet zoals die standaard dozen op de baan gaat gassen met 10 km/h..
planken 4 life
Mensenkennisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat jij wil Lein! Wat ga je eigenlijk doen in Praag, dingen bezoeken of had je dat al eens verteld?
![]()
maar eerst uitleggen dat gaspedaal links zit en remmen rechts...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maar goed.. duidelijk.. zal dr wel ff voor zorgen dat ze niet zoals die standaard dozen op de baan gaat gassen met 10 km/h..
planken 4 life
Ik ga volledig met je mee...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef denB het volgende:
[..]
Zuinig op je meissie? Ben je poot ofzo -_-
Ze kan op dr eigen benen staan neem ik, kan ze ook zelf beslissing maken.
En anders is het zon mama kindje..
Achja, je heb je meissie en je hebt doze, toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ga volledig met je mee...
Bovendien bootje? "standaard dozen", praat je zo over vrouwen? Ongelofelijk....![]()
Was een emotionele begrafenisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar eerst uitleggen dat gaspedaal links zit en remmen rechts...![]()
* PieterBas heeft dat ooit eens gedaan bij een heel naief meisje![]()
Ah tofquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mensenkennis![]()
Hey, wat ik ga doen in Praag? Werkelijk nog geen flauw idee, ik stap hier vrijdagmorgen om 7 uur in de trein, dan ben ik rond een uur of 12/1 in Praag. Heb wel een reisboekje dus ik denk dat ik de highlights even afga. Verder wil ik gewoon lekker door de stad banjeren en kijken hoe het leven er daar aan toe gaat. Gewoon ergens in de tram stappen en kijken waar je uit komt, daar hou ik wel van. Verder, goedkoop bier drinken en plaatselijke gerechten proberen. Zondagavond naar huis, ben geloof ik om 1 uur weer in Berlijn. Maandag weer werken... hellllüp!
In het kort :gewoon de tourist uithangen dus![]()
Zuinig zijn? Ok je mag best beetje voor haar zorgen, naar ze kan zichzelf vast wel beschermen hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
planken 4 life
Investeren heet dat Goovert!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Zuinig zijn? Ok je mag best beetje voor haar zorgen, naar ze kan zichzelf vast wel beschermen hoor.
Gister voor mijn scharrel VEUL te dure chocola gehaald bij Australian. Was erg lekker maar ook ERG duur
Het was een staande start.. dus ze bleef staan!.. maar wie stond er toen achter... Moi.. Heb ik indirect mijzelf ge0wnedquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was een emotionele begrafenis![]()
Tuurlijk, hallo, ik ben toch tourist zeg, wat denk jijquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah tof! Loop je daar net zoals die Chinezen met een boekje en een fotocamera om je schouders hangen
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is hier iemand wel eens in Praag geweest trouwens?
Als ze wilt weten waar ze aan begint, stel dr een huiwelijk voor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
damn he.. hebben jullie teveel koffie op..?
nee, ik ben niet té beschermend, nee, ik noem niet elke vrouw een doos.. alleen, zoals ik duidelijk zei beetje leren lezen? die vrouwen die met 10 km/h in het midden van de baan gaan tuffen..
daarnaast heb ik nergens neergezet dat ik niet denk dat ze het niet kan ofzo, maar puur dat ze wel weet waar ze aan begint. ik kom er altijd uit met gare polsen, en soms zere rug/knieen als ik geen kussentje heb (lengte enzo.)
en daarnaast lein, je ként me niet eens. hoe de fuck denk je dan dat je over me kan oordelen?
1 je begint wel degelijk over "standaard dozen" ik interpreteer dat je daarmee het vrouwelijk volk op de kartbaan bedoelt. Ja, ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
damn he.. hebben jullie teveel koffie op..?
nee, ik ben niet té beschermend, nee, ik noem niet elke vrouw een doos.. alleen, zoals ik duidelijk zei beetje leren lezen? die vrouwen die met 10 km/h in het midden van de baan gaan tuffen..
daarnaast heb ik nergens neergezet dat ik niet denk dat ze het niet kan ofzo, maar puur dat ze wel weet waar ze aan begint. ik kom er altijd uit met gare polsen, en soms zere rug/knieen als ik geen kussentje heb (lengte enzo.)
en daarnaast lein, je ként me niet eens. hoe de fuck denk je dan dat je over me kan oordelen?
Nee, ik ga niet zoveel op vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef Leinonlein het volgende:
Is hier iemand wel eens in Praag geweest trouwens?
Dan ben je bij deze ook verplicht om een (klein) verslag uit te doenquote:
Klein als in niet meer dan 50woorden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze ook verplicht om een (klein) verslag uit te doen.
over puntje 3 kan ik het best met je eens zijn. daar ben ik niet moeilijk in. feit is alleen dat het beetje lomp overkomt. zo van.. ja ik vind je een kneus. tja.. /care.. nofi ofc.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
1 je begint wel degelijk over "standaard dozen" ik interpreteer dat je daarmee het vrouwelijk volk op de kartbaan bedoelt. Ja, ik voel me aangesproken
2 advies aan mensen op een forum komt op mij over als overbezordheid, dat is niet altijd nodig. Ze komt er zelf wel achter, tuurlijk kun je haar vertellen dat het zwaarder is dan ze wellicht denkt, maar overdrijf niet
3 ik beoordeel mensen ook op hun gedrag op internet, mag dat niet? Ik kan namelijk zo al zeggen, zonder je ooit gezien te hebben, dat wij een totaal andere persoonlijkheid hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Mijn advies : vertel je vriendin dat je bezord bent, maar drijf niet door. Ze komt er zelf wel achter.
Veel plezier![]()
Liever langer maar ik weet dat sommige mensen hier niet zo van lange stukken tekst houden, ik wel overigens. Dus kom maar op!quote:
Dat dat dan ook niet DenB!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zoveel op vakantie
Laatste keer dat ik ging was met mn ouders naar Center parks
Altijd als ik op vakantie wil, geef ik mn geld weer uit aan iets onbenullig
PM een idee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Liever langer maar ik weet dat sommige mensen hier niet zo van lange stukken tekst houden, ik wel overigens. Dus kom maar op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |