Als je goed kijkt zie je een foto ergens op deze pagina!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:32 schreef denB het volgende:
[..]
Wat voor picca?
Van haar? Of iets anders?
quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed he, dat je niet meer kan pinnen...!en gelukkig zijn indernationale banktransfers supersnel in Duitsland...
Ik zou ook overstappen! Naar de Rabobank ofzo!
![]()
Eerder dan je chef... is mij nog maar een stuk of 10 x gebeurt...!![]()
K zit ook bij de postbank, kenkerbankquote:
Ik heb anders geen problemen met de ABN en ik denk dat als het overgenomen word ze toch niets met de klanten kunnen doen en gewoon nog een service moeten aanbieden. Tegen de tijd dat ze particulieren weg gaan doen heb ik al wel een Zwitsere Bankrekening ofzo!quote:
Niet op deze pagina hoor..:!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je een foto ergens op deze pagina!!![]()
Op deze pagina zal ik weinig foto's vinden van haarquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je een foto ergens op deze pagina!!![]()
Het kan me niet schelen wat voor bank maar ik ben pissig op de Postbank. Ik zal je eens wat vertellen, ik stond eens voor een club in Berlijn, klaar voor een avondje party, het enige wat nog moest gebeuren, even geld pinnen want ik had geen cash. Geen probleem zul je denken, nou, wel als je bij de postbank zit, kon mooi geen geld opnemen. Zum Gluck had mijn vriendinnetje ook postbank en was onze huur afgeschreven van Deutsche rekening. Zijn we maar weer naar huis gegaan, leuk avondje gehadquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Relaxed he, dat je niet meer kan pinnen...!en gelukkig zijn indernationale banktransfers supersnel in Duitsland...
Ik zou ook overstappen! Naar de ABN-AMRO ofzo!
![]()
Eerder dan je chef... is mij nog maar een stuk of 10 x gebeurt...!![]()
Je kon Fatima de Moreira de Melo ontmoeten.. dat is helemaal geen straf..quote:
Best kloten, hoe ga je dat oplossen voor het weekend?quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:36 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het kan me niet schelen wat voor bank maar ik ben pissig op de Postbank. Ik zal je eens wat vertellen, ik stond eens voor een club in Berlijn, klaar voor een avondje party, het enige wat nog moest gebeuren, even geld pinnen want ik had geen cash. Geen probleem zul je denken, nou, wel als je bij de postbank zit, kon mooi geen geld opnemen. Zum Gluck had mijn vriendinnetje ook postbank en was onze huur afgeschreven van Deutsche rekening. Zijn we maar weer naar huis gegaan, leuk avondje gehad![]()
Mijn chef is een luierik![]()
Haha geen idee, hopen dat de Postbank weer naar behoren funktioneert en anders mijn duitse rekening pluneren, maar daar staat ook geen vetpot op....quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Best kloten, hoe ga je dat oplossen voor het weekend?![]()
Altijd leuk dat soort avonden!heerlijk goed goedkoop en toch het gevoel gehad dat je (bijna) binnen was!
![]()
Luierik...!![]()
Try living with my momquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha geen idee, hopen dat de Postbank weer naar behoren funktioneert en anders mijn duitse rekening pluneren, maar daar staat ook geen vetpot op....![]()
Ik ben zielig![]()
aaaaaaah...!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:42 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha geen idee, hopen dat de Postbank weer naar behoren funktioneert en anders mijn duitse rekening pluneren, maar daar staat ook geen vetpot op....![]()
Ik ben zielig![]()
jah pvd, was t net posts nr 200quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef denB het volgende:
[..]
Op deze pagina zal ik weinig foto's vinden van haar
Op de vorige daarintegen![]()
![]()
![]()
niet bij de meeste bedrijven....quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:46 schreef ETA het volgende:
gewoon handje contantje je geld ontvangen werkt ook
quote:
ja dat leek me passend!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:48 schreef Roycoooooo het volgende:
Bedankt voor de verbetering Kuno. Jij boefje![]()
Dan stop je meteen waar je mee bezig bent, loop je naar de dichtsbijzijnde Mac en ga je slapenquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef ETA het volgende:
pfff, vermoeidheid slaat toe.... mijn ogen beginnen raar te doen.... beetje blinde vlek ineens......... eenmaal eerder gehad toen ik 2 dagen niet had geslapen.......
Meer slapen dusquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef ETA het volgende:
pfff, vermoeidheid slaat toe.... mijn ogen beginnen raar te doen.... beetje blinde vlek ineens......... eenmaal eerder gehad toen ik 2 dagen niet had geslapen.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |