Had je beter op het Zomercarnaval kunnen zijn...quote:Op zondag 26 juli 2009 00:09 schreef jna het volgende:
Ik naar de zwarte cross. Blijk ik de enige zwarte te zijn....
waarom heet die shit dan zwarte cross
Willie Wartaal was er ookquote:Op zondag 26 juli 2009 00:09 schreef jna het volgende:
Ik naar de zwarte cross. Blijk ik de enige zwarte te zijn....
waarom heet die shit dan zwarte cross
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had je beter op het Zomercarnaval kunnen zijn...
Op de verjaardag van mijn zusje
Vriendin van mijn zusje:.. ik was geloof de enige blanke op het zomercarnaval...
Ik: Had je meldpunt discriminatie kunnen bellen, weet je ook eens is om een minderheid te zijn..
Jaloersquote:Op zondag 26 juli 2009 10:09 schreef PieterBas het volgende:
Een vriendin van mijn zusje is dit jaar ook ronde miss, van een aantal wielrencriteriums in de regio.
Dus mijn vader zei iets van, dan mag je zeker wel Alberto, Andy, Franck of Kenny kussen..
zij.. wie?
Ik: Heb jij uberhaupt wel de Tour de France gekeken? Kenny is een cultheld..
Hoewel Franck, Andy, Alberto en Kenny helemaal niet meerijden.. wel Fabio Cancellera..
Ze was ook de enige die zich had aangemeld... niemand van haar werk had zin om een ronde miss te zijn..quote:Op zondag 26 juli 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Jaloers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben iig wel een wielerfan
ronde miss krijg ik toch nooit voor elkaar
maar aanwezig zijn lijkt mij wel
werk? en hoe meld je je aan?quote:Op zondag 26 juli 2009 13:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze was ook de enige die zich had aangemeld... niemand van haar werk had zin om een ronde miss te zijn..
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:28 schreef PieterBas het volgende:
Het ging via een bank... die ook een wielerploeg heeft.. en nee, het is niet de Saxo Bank
quote:Op zondag 26 juli 2009 13:33 schreef PieterBas het volgende:
Ook daarom koop je je DVD's bij Bol.com!![]()
criterium in boxmeer? wielrennenquote:
Jaquote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier
Zijn jullie vandaag trouwens ook zo lui?
Ik ookquote:Op zondag 26 juli 2009 15:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
JaAl heb ik wel 25 km gefietst vandaag
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik had trouwens een weddenschap met mijn vader.. dat ik binnen 30minuten van oma naar huis kon fietsen. Ik had nog ruim 1,5 minuut over.
en ik moest een Jan ontwijken, die wou me er niet langs laten op het fietspad
Dean staat nu in de signature![]()
Huh?quote:
Aan veel lichamelijke activiteiten gedaanquote:
quote:
Ja, zag het vandeweek, zeker even kijkenquote:Op zondag 26 juli 2009 18:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tipje voor Dean, en andere geïnteresseerden: http://www.comedycentral.nl/tv/programma/104/topfilms.html
Klinkt goedquote:Op zondag 26 juli 2009 18:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
In de zon gezeten, bij een vuurkorf gezeten, biertjes gedronken, koffie gedronken, vlees op de bbq gegooid en na het garen opgegeten, spelletjes gespeeld (en allen gewonnen). Dat was het wel zo'n beetje, relaxed weekendje dus.
En vandaag nog even stukje Eindhoven meegepakt, omdat de vriendin die reed liever op de TomTom let dan op de borden en ik realiseerde me te laat dat ze echt niet van plan was een baan op de schuiven. Dus toen ik het zei, kon ze niet meer terug. TomTom was niet in topvorm op de A2, dus reed ze (met bijna 120 KM/s) Eindhoven in. Maar ja, we zijn thuis gekomen.
Ja, was zeker niet verkeerd.quote:
en heb je het overleefd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |