abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 december 2010 @ 08:59:03 #101
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_89988757
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:36 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat inderdaad.. In 't Westland ken je je eigen buurman/vrouw nog en zegt daadwerkelijk ook nog gedag moh.

[..]

Goh, hoe zou dat nou komen? Misschien omdat ze zich kapotwerken 7 dagen per week?
Nee omdat ze lenen tot en met. Over de rug v.d. rest v.d. nederlanders.
En die 500k euro of meer voor een veel te groot huis op de zaak, kan er dan ook nog wel bij.

Als het goed gaat is er niks aan de hand en kan het niet op, als het jaren wat minder is is het lijden en last, ploft de zaak, en kan de schuldsanering het opknappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 16-12-2010 09:05:29 ]
  donderdag 16 december 2010 @ 10:01:42 #102
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_89990117
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:59 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Nee omdat ze lenen tot en met. Over de rug v.d. rest v.d. nederlanders.
En die 500k euro of meer voor een veel te groot huis op de zaak, kan er dan ook nog wel bij.

Als het goed gaat is er niks aan de hand en kan het niet op, als het jaren wat minder is is het lijden en last, ploft de zaak, en kan de schuldsanering het opknappen.
Kom jij even met een paar bronnen om jouw bullshit te onderbouwen... Waarom moeten de overige Nederlanders hiervoor betalen? Mensen buiten 't Westland lenen helemaal niet? :')

En voor een tuindershuis betaal je geen 500K omdat het vaak op agrarische grond staat :W
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_89990160
Had ook een zooitje westlanders op mijn middelbare school.

Mooahh, tuinder, hoest met je piel?
-Zit een gat in z'n kop!

Dat soort dingen :')
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_89990182
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:03 schreef Agiath het volgende:
Had ook een zooitje westlanders op mijn middelbare school.

Mooahh, tuinder, hoest met je piel?
-Zit een gat in z'n kop!

Dat soort dingen :')
_O-
pi_89990458
MOOOHHHHH :P
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_89991599
Mohhh mensen
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  donderdag 16 december 2010 @ 11:00:03 #107
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89991695
Moooowwwwwwww!!!!!!!
  donderdag 16 december 2010 @ 11:51:41 #108
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_89993342
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:01 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Kom jij even met een paar bronnen om jouw bullshit te onderbouwen... Waarom moeten de overige Nederlanders hiervoor betalen? Mensen buiten 't Westland lenen helemaal niet? :')

En voor een tuindershuis betaal je geen 500K omdat het vaak op agrarische grond staat :W
Met die bronnen hoef ik helemaal niet te komen.
Je weet toch wel waar schuldsannering uit betaald wordt hoop ik?
Of wat er gebeurt als er een B.V. klapt?

Lenen voor het opbouwen van een bedrijf ok, maar zoals al eerder opgemerkt werd is het soms belachelijk wat voor een kast van een huis er bijgebouwd moet worden.

En die 500k euro is zomaar een getal. Vaak zijn die huizen nog veel duurder. Ook al is het agrarische grond ja.

Bullshit is het niet, het is de afgelopen 15jr veel vuldig werkelijkheid gebleken. :{

En dit geldt niet alleen voor westlanders heur...
pi_89993471
Vergeet niet dat bijna al die tuinders, nu zo rijk zijn, omdat ze lang geleden al die lappen grond hebben gekocht voor een paar euro per m². als je dan een aantal hectare grond hebt, welke nu misschien wel 100 euro per m² opbrengt, kan jij wel rekenen wat er dan met je banksaldo gebeurd.. :9~
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_89993770
Môh
  donderdag 16 december 2010 @ 12:09:04 #111
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_89993826
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:51 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Met die bronnen hoef ik helemaal niet te komen.
Je weet toch wel waar schuldsannering uit betaald wordt hoop ik?
Of wat er gebeurt als er een B.V. klapt?

Lenen voor het opbouwen van een bedrijf ok, maar zoals al eerder opgemerkt werd is het soms belachelijk wat voor een kast van een huis er bijgebouwd moet worden.

En die 500k euro is zomaar een getal. Vaak zijn die huizen nog veel duurder. Ook al is het agrarische grond ja.

Bullshit is het niet, het is de afgelopen 15jr veel vuldig werkelijkheid gebleken. :{

En dit geldt niet alleen voor westlanders heur...
Zoals ik al zei... Een tuindershuis is vaak niet zo duur, omdat de grond t.o.v. "normaal gebruik" een stuk goedkoper is. Daardoor daalt de waarde van een huis drastisch.

Waarom mag een tuinder trouwens geen mooi, groot huis er bij bouwen? Jaloers? Een tuinder neemt genoeg risico door het starten van een bedrijf. Als hij het dan goed doet, verdient hij daar ook naar betaald te worden.

Daarnaast doe je net alsof er in 't Westland alleen bedrijven over de kop gaan. Nee in DH gebeurt dat niet zeker? :')

In DH betalen ze de schuldsanering zeker zelf ofzo? :{

Daarnaast moet je de bank ook aanspreken als een tuin failliet gaat. Als een bank klakkeloos een hypotheek afgeeft die niet betaalbaar is, is de bank net zo schuldig als de tuinder.

quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:56 schreef craftyvirus het volgende:
Vergeet niet dat bijna al die tuinders, nu zo rijk zijn, omdat ze lang geleden al die lappen grond hebben gekocht voor een paar euro per m². als je dan een aantal hectare grond hebt, welke nu misschien wel 100 euro per m² opbrengt, kan jij wel rekenen wat er dan met je banksaldo gebeurd.. :9~
* Bootje84 zwaait :W
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 16 december 2010 @ 12:57:52 #112
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_89995326
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Omdat ze in Den Haag kaassouflé met pindasaus lekker vinden. :r
Dan heb ik vanaf nu ook een hekel aan hagenezen. :r
  donderdag 16 december 2010 @ 13:31:48 #113
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_89996657
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:09 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... Een tuindershuis is vaak niet zo duur, omdat de grond t.o.v. "normaal gebruik" een stuk goedkoper is. Daardoor daalt de waarde van een huis drastisch.

Waarom mag een tuinder trouwens geen mooi, groot huis er bij bouwen? Jaloers? Een tuinder neemt genoeg risico door het starten van een bedrijf. Als hij het dan goed doet, verdient hij daar ook naar betaald te worden.

Daarnaast doe je net alsof er in 't Westland alleen bedrijven over de kop gaan. Nee in DH gebeurt dat niet zeker? :')

In DH betalen ze de schuldsanering zeker zelf ofzo? :{

Daarnaast moet je de bank ook aanspreken als een tuin failliet gaat. Als een bank klakkeloos een hypotheek afgeeft die niet betaalbaar is, is de bank net zo schuldig als de tuinder.

[..]

* Bootje84 zwaait :W
Jaloers ben ik zeeeeker niet, op 12 miljoen euro schuld voor een nieuwe zaak.

Tuurlijk staat er altijd een bank achter, maar er wordt ook vaak zat een zooitje van gemaakt door veel te veel geld in andere zaken dan het bedrijf te steken. Hierdoor worden de risico's nog groter.
Risico's die men grotendeels over de rug van de Nederlander neemt.

Ik vind eerlijk gezegd dat iemand het pas verdiend zo te wonen wanneer die z'n toko heeft afbetaald. Vaak is dat gewoon helemaal het geval niet.

En een bank is niet schuldig aan het failliet gaan. Die geeft op z'n hoogst op een gegeven moment geen geld meer. Als je al onder curatele van de bank staat weet je wel hoe laat het is.

En wat heeft Den Haag hier nou op eens mee te maken?? Ben je daar pas op expeditie geweest?
pi_89997216
Ik reageer dan altijd stoïcijns terug met "Hoi!". :{w
pi_89997495
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:31 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Jaloers ben ik zeeeeker niet, op 12 miljoen euro schuld voor een nieuwe zaak.

Tuurlijk staat er altijd een bank achter, maar er wordt ook vaak zat een zooitje van gemaakt door veel te veel geld in andere zaken dan het bedrijf te steken. Hierdoor worden de risico's nog groter.
Risico's die men grotendeels over de rug van de Nederlander neemt.

Ik vind eerlijk gezegd dat iemand het pas verdiend zo te wonen wanneer die z'n toko heeft afbetaald. Vaak is dat gewoon helemaal het geval niet.

En een bank is niet schuldig aan het failliet gaan. Die geeft op z'n hoogst op een gegeven moment geen geld meer. Als je al onder curatele van de bank staat weet je wel hoe laat het is.

En wat heeft Den Haag hier nou op eens mee te maken?? Ben je daar pas op expeditie geweest?
Flikker toch op man, op deze manier mag dus niemand in een huis wonen van jou?

Er zijn mensen die ondernemen en ons land helpen groeien en dan moeten ze van jou in een krot wonen omdat ze grote dromen hebben??

Zoals je zelf zegt, ze nemen grote risico's, en het failissementsrisico komt gewoon grotendeels voor rekening van de bank en die ondernemer, en daar heeft 'de Nederlander' vrijwel niks mee te maken..

Nu worden ondernemers ook al als parasieten gezien van onze samenleving? Wat een waanzin man...
  donderdag 16 december 2010 @ 13:57:41 #116
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_89997641
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:54 schreef wojiao het volgende:

[..]

Flikker toch op man, op deze manier mag dus niemand in een huis wonen van jou?

Er zijn mensen die ondernemen en ons land helpen groeien en dan moeten ze van jou in een krot wonen omdat ze grote dromen hebben??

Zoals je zelf zegt, ze nemen grote risico's, en het failissementsrisico komt gewoon grotendeels voor rekening van de bank en die ondernemer, en daar heeft 'de Nederlander' vrijwel niks mee te maken..

Nu worden ondernemers ook al als parasieten gezien van onze samenleving? Wat een waanzin man...
Volgens mij is die gast schilder en heeft hij te lang boven een pot verf gehangen....
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_89997684
WOW, een serieuze discussie in ONZ 2.0.. hoe is het mogelijk.. gauw even de kop indrukken :')
  donderdag 16 december 2010 @ 13:59:25 #118
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_89997709
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:54 schreef wojiao het volgende:

[..]

Flikker toch op man, op deze manier mag dus niemand in een huis wonen van jou?

Er zijn mensen die ondernemen en ons land helpen groeien en dan moeten ze van jou in een krot wonen omdat ze grote dromen hebben??

Zoals je zelf zegt, ze nemen grote risico's, en het failissementsrisico komt gewoon grotendeels voor rekening van de bank en die ondernemer, en daar heeft 'de Nederlander' vrijwel niks mee te maken..

Nu worden ondernemers ook al als parasieten gezien van onze samenleving? Wat een waanzin man...
Tsja arbeiders beschouwen nou eenmaal graag ieder ander als parasiet.
pi_89997757
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:31 schreef RaymondK het volgende:

En wat heeft Den Haag het Westland hier nou op eens mee te maken?? Ben je daar pas op expeditie geweest?
Even gecorrigeerd. Aangezien het aantal tuinders in het Westland tegenwoordig op 1 hand te tellen is.
pi_89998098
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:00 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Even gecorrigeerd. Aangezien het aantal tuinders in het Westland tegenwoordig op 1 hand te tellen is.
eeeeh :')
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  donderdag 16 december 2010 @ 14:10:11 #121
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_89998184
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:54 schreef wojiao het volgende:

[..]

Flikker toch op man, op deze manier mag dus niemand in een huis wonen van jou?

Er zijn mensen die ondernemen en ons land helpen groeien en dan moeten ze van jou in een krot wonen omdat ze grote dromen hebben??

Zoals je zelf zegt, ze nemen grote risico's, en het failissementsrisico komt gewoon grotendeels voor rekening van de bank en die ondernemer, en daar heeft 'de Nederlander' vrijwel niks mee te maken..

Nu worden ondernemers ook al als parasieten gezien van onze samenleving? Wat een waanzin man...
Schijnbaar ziet men wat ik schrijf weer veel te generaliserend.
Oogkleppen op en vooral alleen maar lezen wat je wil lezen. ^O^

En niet boven een pot verf gehangen nee.
Gewoon genoeg achterlijke bedrijfsvoeringen gezien.
  donderdag 16 december 2010 @ 16:11:50 #122
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90003961
Ik werk dus in de Achterhoek. Daar groeten ze met 'MOIN' ofzo :')
pi_90004852
hoe kan ik deze zin anders interpreteren?

quote:
Ik vind eerlijk gezegd dat iemand het pas verdiend zo te wonen wanneer die z'n toko heeft afbetaald
quote:
Hierdoor worden de risico's nog groter.
Risico's die men grotendeels over de rug van de Nederlander neemt.
als je mij kan uitleggen hoe die risico's gedragen worden door 'de Nederlander'? en waarom dat iemand pas verdient in een mooi huis te wonen als hij totaal geen vreemd vermogen/schuld op zijn balans heeft staan?

zelfs als ik deze uitspraken met een flinke korrel zout neem en het interpreteer als; het zou verstandiger zijn voor de ondernemer zelf en voor Nederland niet teveel op vreemd vermogen te drijven (wat al een long shot is); dan nog slaat die mening als een tang op een varken...

ben benieuwd hoe je het wil uitleggen...
  donderdag 16 december 2010 @ 16:35:48 #124
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90005032
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:31 schreef wojiao het volgende:
hoe kan ik deze zin anders interpreteren?

[..]

[..]

als je mij kan uitleggen hoe die risico's gedragen worden door 'de Nederlander'? en waarom dat iemand pas verdient in een mooi huis te wonen als hij totaal geen vreemd vermogen/schuld op zijn balans heeft staan?

zelfs als ik deze uitspraken met een flinke korrel zout neem en het interpreteer als; het zou verstandiger zijn voor de ondernemer zelf en voor Nederland niet teveel op vreemd vermogen te drijven (wat al een long shot is); dan nog slaat die mening als een tang op een varken...

ben benieuwd hoe je het wil uitleggen...
Ach man zeur toch niet zo.
pi_90005272
ik vind het wel grappig dat een klaag topic zown discussie oplevert!

:D
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_90005476
Ik wist niet dat er zoveel mensen een mening over het Westland hebben :')
pi_90005559
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ach man zeur toch niet zo.
aan de ene kant vind het ik het interessant ;)

aan de andere kant vind ik het vervelend dat er zo wordt afgegeven op ondernemers, terwijl zij juist degenen zijn die de economie vooruit helpen en ons allemaal uiteindelijk beter maken door risico's te nemen... Dan mogen ze daar ook best in gestimuleerd/beloond worden...
pi_90005562
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel mensen een mening over het Westland hebben :')
het merendeel wist voor dit topic niet eens dat er een westland bestond :')
  donderdag 16 december 2010 @ 16:46:31 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90005576
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:40 schreef craftyvirus het volgende:
ik vind het wel grappig dat een klaag topic zown discussie oplevert!

:D
zown :') _!
  donderdag 16 december 2010 @ 16:47:41 #130
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_90005634
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het merendeel wist voor dit topic niet eens dat er een westland bestond :')
Precies :') Van gehoord maar zou niet weten waar het begint en eindigt :')
pi_90005737
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef Salatrel het volgende:

[..]

het merendeel wist voor dit topic niet eens dat er een westland bestond :')
Ja dat dacht ik ook :P Maar wel gelijk een mening hebben :')
pi_90006300
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

zown :') _!
verbastering van de Nederlandse taal :N

een Discussie als deze....
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_90006538
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:07 schreef devl1nsect het volgende:
Klinkt het ook wel eens als 'Moi'? Dat doen Groningers geloof ik. Ook zoeen irritant kutvolk wat niet normaal NL kan.
moin
  donderdag 16 december 2010 @ 17:07:35 #135
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90006541
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik wist niet dat er zoveel mensen een mening over het Westland hebben :')
Ik wist niet eens dat zoveel mensen het Westland uberhaupt kenden.
pi_90006954
Was voor mij ook een hele schok.. dat westland, nooit van gehoord voor ik in den haag kwam wonen.
pi_90007090
Om een beetje een indruk te krijgen over het Westlands accent en niveau :+


Die Kromme Jongens zijn wel tenenkrommend.
  donderdag 16 december 2010 @ 17:20:47 #138
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_90007119
wat de kanker is westland
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_90007489
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef WethouderHekking het volgende:
Om een beetje een indruk te krijgen over het Westlands accent en niveau :+


Die Kromme Jongens zijn wel tenenkrommend.
De Kromme Jongens zijn toch wel erg geliefd in het Westland :P
pi_90008924
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
wat de kanker is westland
Jou groente wat elke avond op je bord ligt. :*
  donderdag 16 december 2010 @ 18:28:11 #141
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_90009469
Oet MMMMMMMMMMMMMMMOooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 16 december 2010 @ 19:00:20 #142
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_90010665
quote:
Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef WethouderHekking het volgende:
Om een beetje een indruk te krijgen over het Westlands accent en niveau :+


Die Kromme Jongens zijn wel tenenkrommend.
Ik heb kaarten voor het reunieconcert komende zomer O+
pi_90011063
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:31 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Jaloers ben ik zeeeeker niet, op 12 miljoen euro schuld voor een nieuwe zaak.

Tuurlijk staat er altijd een bank achter, maar er wordt ook vaak zat een zooitje van gemaakt door veel te veel geld in andere zaken dan het bedrijf te steken. Hierdoor worden de risico's nog groter.
Risico's die men grotendeels over de rug van de Nederlander neemt.

Ik vind eerlijk gezegd dat iemand het pas verdiend zo te wonen wanneer die z'n toko heeft afbetaald. Vaak is dat gewoon helemaal het geval niet.

En een bank is niet schuldig aan het failliet gaan. Die geeft op z'n hoogst op een gegeven moment geen geld meer. Als je al onder curatele van de bank staat weet je wel hoe laat het is.

En wat heeft Den Haag hier nou op eens mee te maken?? Ben je daar pas op expeditie geweest?
Wat een onzin schrijf je allemaal zeg, denk dat zo'n tuinder naar de rabobank gaat en zegt ik ga 10 hectare bouwen geef eens een zak geld. diezelfde bank die de lening verstrekt wil naast een goed ondernemersplan gewoon op regelmatige basis cijfers zien, nu zijn de opbrengsten niet het allerbelangrijkste omdat je daar minder invloed op hebt wat een bank wel belangrijk vindt is dat je je kostprijs zo laag mogelijk houdt.
En meestal staat er tegenover die lening een vordering van de bank op de grond en de opstallen. Die grond wordt niet minder waard. En met de moderne bedrijven van tegenwoordig zetten ze er gewoon een andere ondernemer op als het echt fout gaat

Die grote huizen die je ziet zijn agrarische bedrijfswoningen. dat scheelt in de waarde
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 16 december 2010 @ 19:10:06 #144
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_90011064
hier zeggen we altijd: (h)euhjjj :+
en als we weg gaan: hajje waaaaah :D
pi_90011211
Mohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  donderdag 16 december 2010 @ 19:18:30 #146
137556 L.no
Midlife crisis
pi_90011451
quote:
10s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:13 schreef Westlander het volgende:
Mohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Je hebt een naamtopic. *O*
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  donderdag 16 december 2010 @ 19:42:10 #147
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_90012564
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef Lakitu het volgende:
wat de kanker is westland
Dat je het mag krijgen :W
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_90013671
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat je het mag krijgen :W
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
  donderdag 16 december 2010 @ 20:13:17 #149
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_90014087
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:42 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat je het mag krijgen :W
hoe kan ik westland krijgen?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_90014742
schijt toch in je nest
kom je toch lekker niet
ik haat limburgs dus ga ik gewoon niet heen

vanavond Hof H'dijk
PAAAAAAARD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')