Je moet je aanmelden.quote:
Als hij Sky had gezegd had ik mezelf van het leven beroofd, het kon toch niet mooier worden.quote:
Aan de andere kant is het wel maar Gio. Het mooiste vind ik nog dat ze het hele album van Hef erdoor heen knallen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als hij Sky had gezegd had ik mezelf van het leven beroofd, het kon toch niet mooier worden.
Wut?quote:
EL CAPITANOquote:Op maandag 7 juni 2010 23:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel maar Gio. Het mooiste vind ik nog dat ze het hele album van Hef erdoor heen knallen.
Ja, ik vond het ook leuk .quote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
EL CAPITANO
DE AANVOERDER VAN HET NEDERLANDS ELFTAL ZEGT LAKITU'S ONLINE GEBRUIKERSNAAM TWÉÉ KEER
Boeiend, wel tof dat hij als 'andere-generatie-speler' erbij komt zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:09 schreef reetveter het volgende:
Zie die GIo daar ook bij zitten en niks zeggen
Jij dan met je Bertje.quote:
Zeg, ik heb wel gewoon móóie schoenen en niet van die wanstaltige gedrochtenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor schoenen hier in de kast staan
Ik weet nu niet wat ik daarvan moet denkenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Bwhehe, wat een vriendin heb je gekozen ado
Het is dat, niet adtquote:Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, ik heb wel gewoon móóie schoenen en niet van die wanstaltige gedrochten
[..]
Ik weet nu niet wat ik daarvan moet denken
En ik heb broeken gekregen, net op een moment adt ik zat te klagen adt ik er geen meer had
quote:11:17 Sjaak2010: Kankerklote, dat het gevolgen voor Elia gaat ehbben, na zijn opmerking, ooka l was het tegen zijn vriend
Ja hij zo' EH KANKERMAROKKAAN EH SAHBI' Omdat iemand 'je moeder' zei .quote:
Dat weet ik, ik typ dat wel vaker verkeerd, neemt niet weg dat ik mooie schoenen heb.quote:
!quote:Op maandag 7 juni 2010 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hij zo' EH KANKERMAROKKAAN EH SAHBI' Omdat iemand 'je moeder' zei .
Ja ga ik volgens mij doen Even kijken hoequote:
Ja, echt super sad. Ze kunnen serieus niks anders dan voetballen, die mongooltjes.quote:
Te laat. Laki heeft roem forever.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
HAHA WAT IK HOOR NET VAN SKY WAT HIER UP IS WTF FUCKING VET .
Giovanni van Bronkhorst op Ustream zegt:quote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja ga ik volgens mij doen Even kijken hoe
je hoort dat ik de keizer van KLB benquote:Op maandag 7 juni 2010 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
HAHA WAT IK HOOR NET VAN SKY WAT HIER UP IS WTF FUCKING VET .
Ben ik dan je meisje?quote:
Ik admit het .quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Jongens . Ik heb C_N op Hyves twee keer getipt aan een 13-jarig smatjes.
Vecht maar met Ally wie de Keizerin wordt.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik admit het .
Als je door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Gio met "Lakitu Lakitu" gequote wordt dan leg ik me nederig aan je voeten.
Je hebt twee chimi's.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vecht maar met Ally wie de Keizerin wordt.
Hij moet net iets baziger gebracht wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Giovanni van Bronkhorst op Ustream zegt:
La-ki-tu La-ki-tu
getuigen: Sky, Allure_ en Japsnars
quote:
quote:
Eng hé?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronck met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |