Je moet je aanmelden.quote:
Als hij Sky had gezegd had ik mezelf van het leven beroofd, het kon toch niet mooier worden.quote:
Aan de andere kant is het wel maar Gio. Het mooiste vind ik nog dat ze het hele album van Hef erdoor heen knallen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als hij Sky had gezegd had ik mezelf van het leven beroofd, het kon toch niet mooier worden.
Wut?quote:
EL CAPITANOquote:Op maandag 7 juni 2010 23:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het wel maar Gio. Het mooiste vind ik nog dat ze het hele album van Hef erdoor heen knallen.
Ja, ik vond het ook leukquote:Op maandag 7 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
EL CAPITANO
DE AANVOERDER VAN HET NEDERLANDS ELFTAL ZEGT LAKITU'S ONLINE GEBRUIKERSNAAM TWÉÉ KEER
Boeiend, wel tof dat hij als 'andere-generatie-speler' erbij komt zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:09 schreef reetveter het volgende:
Zie die GIo daar ook bij zitten en niks zeggen
Jij dan met je Bertje.quote:
Zeg, ik heb wel gewoon móóie schoenen en niet van die wanstaltige gedrochtenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor schoenen hier in de kast staan
Ik weet nu niet wat ik daarvan moet denkenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Bwhehe, wat een vriendin heb je gekozen ado
Het is dat, niet adtquote:Op maandag 7 juni 2010 23:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zeg, ik heb wel gewoon móóie schoenen en niet van die wanstaltige gedrochten
[..]
Ik weet nu niet wat ik daarvan moet denken
En ik heb broeken gekregen, net op een moment adt ik zat te klagen adt ik er geen meer had
quote:11:17 Sjaak2010: Kankerklote, dat het gevolgen voor Elia gaat ehbben, na zijn opmerking, ooka l was het tegen zijn vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |