Zuinig op je meissie? Ben je poot ofzo -_-quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
beetje zuinig zijn op je meissie.. heb dr langer nodig dan vandaag...
maar goed.. duidelijk.. zal dr wel ff voor zorgen dat ze niet zoals die standaard dozen op de baan gaat gassen met 10 km/h..
planken 4 life
Mensenkennisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat jij wil Lein! Wat ga je eigenlijk doen in Praag, dingen bezoeken of had je dat al eens verteld?
![]()
maar eerst uitleggen dat gaspedaal links zit en remmen rechts...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
maar goed.. duidelijk.. zal dr wel ff voor zorgen dat ze niet zoals die standaard dozen op de baan gaat gassen met 10 km/h..
planken 4 life
Ik ga volledig met je mee...quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:27 schreef denB het volgende:
[..]
Zuinig op je meissie? Ben je poot ofzo -_-
Ze kan op dr eigen benen staan neem ik, kan ze ook zelf beslissing maken.
En anders is het zon mama kindje..
Achja, je heb je meissie en je hebt doze, toch?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik ga volledig met je mee...
Bovendien bootje? "standaard dozen", praat je zo over vrouwen? Ongelofelijk....![]()
Was een emotionele begrafenisquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar eerst uitleggen dat gaspedaal links zit en remmen rechts...![]()
* PieterBas heeft dat ooit eens gedaan bij een heel naief meisje![]()
Ah tofquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mensenkennis![]()
Hey, wat ik ga doen in Praag? Werkelijk nog geen flauw idee, ik stap hier vrijdagmorgen om 7 uur in de trein, dan ben ik rond een uur of 12/1 in Praag. Heb wel een reisboekje dus ik denk dat ik de highlights even afga. Verder wil ik gewoon lekker door de stad banjeren en kijken hoe het leven er daar aan toe gaat. Gewoon ergens in de tram stappen en kijken waar je uit komt, daar hou ik wel van. Verder, goedkoop bier drinken en plaatselijke gerechten proberen. Zondagavond naar huis, ben geloof ik om 1 uur weer in Berlijn. Maandag weer werken... hellllüp!
In het kort :gewoon de tourist uithangen dus![]()
Zuinig zijn? Ok je mag best beetje voor haar zorgen, naar ze kan zichzelf vast wel beschermen hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
planken 4 life
Investeren heet dat Goovert!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef Goover het volgende:
[..]
Zuinig zijn? Ok je mag best beetje voor haar zorgen, naar ze kan zichzelf vast wel beschermen hoor.
Gister voor mijn scharrel VEUL te dure chocola gehaald bij Australian. Was erg lekker maar ook ERG duur
Het was een staande start.. dus ze bleef staan!.. maar wie stond er toen achter... Moi.. Heb ik indirect mijzelf ge0wnedquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Was een emotionele begrafenis![]()
Tuurlijk, hallo, ik ben toch tourist zeg, wat denk jijquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah tof! Loop je daar net zoals die Chinezen met een boekje en een fotocamera om je schouders hangen
![]()
Uiteraardquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Is hier iemand wel eens in Praag geweest trouwens?
Als ze wilt weten waar ze aan begint, stel dr een huiwelijk voor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
damn he.. hebben jullie teveel koffie op..?
nee, ik ben niet té beschermend, nee, ik noem niet elke vrouw een doos.. alleen, zoals ik duidelijk zei beetje leren lezen? die vrouwen die met 10 km/h in het midden van de baan gaan tuffen..
daarnaast heb ik nergens neergezet dat ik niet denk dat ze het niet kan ofzo, maar puur dat ze wel weet waar ze aan begint. ik kom er altijd uit met gare polsen, en soms zere rug/knieen als ik geen kussentje heb (lengte enzo.)
en daarnaast lein, je ként me niet eens. hoe de fuck denk je dan dat je over me kan oordelen?
1 je begint wel degelijk over "standaard dozen" ik interpreteer dat je daarmee het vrouwelijk volk op de kartbaan bedoelt. Ja, ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:34 schreef Bootje84 het volgende:
damn he.. hebben jullie teveel koffie op..?
nee, ik ben niet té beschermend, nee, ik noem niet elke vrouw een doos.. alleen, zoals ik duidelijk zei beetje leren lezen? die vrouwen die met 10 km/h in het midden van de baan gaan tuffen..
daarnaast heb ik nergens neergezet dat ik niet denk dat ze het niet kan ofzo, maar puur dat ze wel weet waar ze aan begint. ik kom er altijd uit met gare polsen, en soms zere rug/knieen als ik geen kussentje heb (lengte enzo.)
en daarnaast lein, je ként me niet eens. hoe de fuck denk je dan dat je over me kan oordelen?
Nee, ik ga niet zoveel op vakantiequote:Op woensdag 13 juni 2007 10:33 schreef Leinonlein het volgende:
Is hier iemand wel eens in Praag geweest trouwens?
Dan ben je bij deze ook verplicht om een (klein) verslag uit te doenquote:
Klein als in niet meer dan 50woorden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Dan ben je bij deze ook verplicht om een (klein) verslag uit te doen.
over puntje 3 kan ik het best met je eens zijn. daar ben ik niet moeilijk in. feit is alleen dat het beetje lomp overkomt. zo van.. ja ik vind je een kneus. tja.. /care.. nofi ofc.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
1 je begint wel degelijk over "standaard dozen" ik interpreteer dat je daarmee het vrouwelijk volk op de kartbaan bedoelt. Ja, ik voel me aangesproken
2 advies aan mensen op een forum komt op mij over als overbezordheid, dat is niet altijd nodig. Ze komt er zelf wel achter, tuurlijk kun je haar vertellen dat het zwaarder is dan ze wellicht denkt, maar overdrijf niet
3 ik beoordeel mensen ook op hun gedrag op internet, mag dat niet? Ik kan namelijk zo al zeggen, zonder je ooit gezien te hebben, dat wij een totaal andere persoonlijkheid hebben. Maar ik kan het mis hebben.
Mijn advies : vertel je vriendin dat je bezord bent, maar drijf niet door. Ze komt er zelf wel achter.
Veel plezier![]()
Liever langer maar ik weet dat sommige mensen hier niet zo van lange stukken tekst houden, ik wel overigens. Dus kom maar op!quote:
Dat dat dan ook niet DenB!quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:38 schreef denB het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zoveel op vakantie
Laatste keer dat ik ging was met mn ouders naar Center parks
Altijd als ik op vakantie wil, geef ik mn geld weer uit aan iets onbenullig
PM een idee?quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Liever langer maar ik weet dat sommige mensen hier niet zo van lange stukken tekst houden, ik wel overigens. Dus kom maar op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |