Toevallig zat ik net op het condoleance register en zag dit bericht van zijn moeder:quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
20-03-1975: RIP Para!
Als ze maar geen gekke dingen doet zeg..quote:19 maart 2008
lieve para morgen ben je jarig ik hoop dat je het daarboven toch gezellig hebt zonder ons hoewel ik denk dat dat niet zo is par ik heb al dagen zo een naar gevoel voel me zo verdrietig maar moet toch verder voor de anderen en voor min kleinkinderen nou par kan je zeggen dat dat heel zwaar is iedere dag maar een lach op je gezicht te laten zien een lach die eigenlijk alleen maar verdriet betekend par het is zo stil zonder jou morgen kom ik naar je toe par wat heeft het leven voor zin voor een moeder die haar kind verloren is niets par helemaal niets par ik mis je par ik hoop dat je over ons waakt par tot morgen
mama
Dat had de 0-0 inderdaad een stuk draaglijker gemaaktquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:22 schreef Noshiba het volgende:
Trouwens die overtreding in de 3e minuut ofzo op leonardo had gewoon geel moeten zijn!
Nou ja, als Mendes die overtreding op Leo maakte had je er wellicht wat aan gehad. Hij kreeg in de 2de helft namelijk nog een keer geel...quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:20 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Dat had de 0-0 inderdaad een stuk draaglijker gemaakt
als telt niet in de voetbalwereldquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, als Mendes die overtreding op Leo maakte had je er wellicht wat aan gehad. Hij kreeg in de 2de helft namelijk nog een keer geel...
Iets van waar?quote:Vijf minuten voor afloop van de wedstrijd PSV-Ajax (0-0) waren sommige Ajacieden hun frustraties niet meer de baas. Vanuit het bezoekersvak zagen ze kans door te breken naar het buffervak. Vandaar uit werd er van alles en nog wat naar het PSV-publiek gegooid waaronder vuurwerk. Er werd zelfs een glasplaat vanaf de 2e ring naar het ondergelegen PSV-vak gegooid. Het is niet de eerste keer dat de Amsterdammers zich niet weten te gedragen in Eindhoven. Wie er voor de kosten op gaat draaien en welke maatregelen PSV gaat treffen is nog niet duidelijk.
Kutcliché, maar oh zo waarquote:Op donderdag 20 maart 2008 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
als telt niet in de voetbalwereld
Ze waren zelfs zo stoer dat ze door stewards terug het vak in werden gestuurdquote:
En ze kunnen binnenkort waarschijnlijk wel een mooie brief op de deurmat verwachten. Lomperds.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ze waren zelfs zo stoer dat ze door stewards terug het vak in werden gestuurd
echt hequote:Op donderdag 20 maart 2008 14:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Jammerlijk seizoen weer. Doffe Ellende, jaargang nummertje 13.
Het was enkel dreigen, liepen veel pubertjes tussen en zo. Zelfs al was er nog een plaat uitgegaan dan waren ze er niet heen gegaan..quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat waren ze eigenlijk van plan als het tweede ding ook door ging? Abseilen naar oost? Of pets en sjaals aanvallen op WestII?
Ajax kennende het laatste
je vergeet de Johan Fruitschaal!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Dit jaar echt helemaal zonder prijs.
Volgend jaar beter? Ik betwijfel het weer...
Ze liepen er ook vrij herkenbaar bijquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het was enkel dreigen, liepen veel pubertjes tussen en zo. Zelfs al was er nog een plaat uitgegaan dan waren ze er niet heen gegaan..
Beetje hetzelfde als die kakkerlakken die altijd met 20 man tegen de wand aan gaan slaan in de kuip, denken ze echt met 20 man, circa 400 man aan te kunnen? Gister zelfde verhaal.. Al was het naar beneden gooien van de wand echt bijzonder stom..
Meer dan een paar keer kankerjood heb ik niet gehoord richting mijn eigen persoontje, viel dit jaar dus wel weer mee![]()
Wel een primeur: Het Ajax vaak was vaker te horen dan de tegenstander
Nee hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
je vergeet de Johan Fruitschaal!
quote:
Ach ik heb mij er al mee verzoend. Kan mij niet eens meer heugen hoe het voelt om kampioen te wordenquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
Wanhoop eerder.
Ik zie het gewoon echt niet goedkomen volgend jaar weer. Van Basten zal Urby 10 keer klonen denk ik.
Er is altijd hoop, maar die bewaar ik maar voor volgend jaarquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zijn we het er nu wel allemaal over eens dat we geen kampioen worden dit jaar of is er nog hoop?
Vertonghen wel, Vermaelen was niet zo best vond ik...quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:57 schreef Houniet het volgende:
Wat speelde Vertonghen en Vermaelen goed zeg!
Je hoort sowieso niet te verslappen, kutjunk.quote:Emanuelson: ‘Vertonghen is een betere linksback'
Als het aan Urby Emanuelson ligt, neemt Jan Vertonghen zijn positie als linksback van Ajax over. Emanuelson zegt in het Algemeen Dagblad dat hij als linksbuiten meer tot zijn recht komt en dat hij er niet meer naar verlangt om achterin te spelen.
“Ik ben nu de hele tijd bezig, dat was ik als linksback niet. Toen concentreerde ik me alleen op de rechtsbuiten van de tegenstander, maar nu kan ik meer ruimte maken voor andere spelers”, aldus de international. “Iedereen vraagt nu om mijn aandacht, dus is er geen tijd meer om te verslappen.”
Ook Vertonghen voelt zich als linksback beter dan centraal in de verdediging. “Ik weet dat ik me nog meer moet ontwikkelen, maar ik ben al zeer blij dat ik speel. De keuze van Adrie Koster pakt goed uit, we gaan steeds beter voetballen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |