quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 09:19 schreef PyTh het volgende:[..]
Niet helemaal vind ik.
Als ik iedereen hier (en niet alleen hier) zo hoor is iedereen toch wel zo lyrisch over en Huntelaar en Stam...
En ben eerlijk, als deze 2 er niet zouden zijn is het een heeeeeeel stuk minder.
Klopt, ik ben ook lyrisch over beide spelers, maar ik zou zeker niet zeggen dat dit elftal
'puur en alleen' om hen draait.
Verdedigend staan naast Stam nog een aantal (potentiele) toppers. Als Stam weg zou vallen heb je met Vermaelen en Heitinga (of Grygera) nog steeds een sterk duo.
Ook het middenveld is sterk bezet en ik denk ook dat hier ten opzichte van vorig seizoen de meeste vooruitgang is geboekt.
De voorhoede en verdediging stonden vorig seizoen vrij aardig tot goed, maar het middenveld was niet evenwicht genoeg. Met Gabri, Sneijder, Roger, Maduro die uit zijn dip lijkt te klimmen, Vertonghen en wat andere jonge middenvelders ziet het er naar mijn idee zeker hier goed uit.
Huntelaar is wel erg belangrijk. Mocht hij voor langere tijd uitvallen dan zie ik Rosenberg zijn plek wel goed invullen, maar helaas is Markus geen pinch hitter. Om die reden mag Charisteas wat mij betreft wel blijven....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!