Klopt, ik ben ook lyrisch over beide spelers, maar ik zou zeker niet zeggen dat dit elftal 'puur en alleen' om hen draait.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet helemaal vind ik.
Als ik iedereen hier (en niet alleen hier) zo hoor is iedereen toch wel zo lyrisch over en Huntelaar en Stam...
En ben eerlijk, als deze 2 er niet zouden zijn is het een heeeeeeel stuk minder.
neuh, dat niet... maar was m'n eerste AJAX-topic en nu moet 'ie dicht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:52 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat het zo werkt tegenwoordig.
Je krijgt je kans nog welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:53 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
neuh, dat niet... maar was m'n eerste AJAX-topic en nu moet 'ie dicht.
Als Huntelaar geblesseerd is gewoon 4-4-2 gaan spelen met Babel en Rosenbergquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Roseberg is gewoon geen centrumspits.
Zlatan komt toch ook nog?quote:
En Mauro als hangende rechtsbuiten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:59 schreef jna het volgende:
[..]
Als Huntelaar geblesseerd is gewoon 4-4-2 gaan spelen met Babel en Rosenberg
quote:Ten Cate blijft zoeken naar versterking
Het seizoen begint officieel voor Ajax woensdag met het duel tegen FC Kopenhagen. Toch blijft Ten Cate nog zoeken naar versterking. Zoals bekend wil hij er nog een type Gabri bij. In De Telegraaf gaf hij nog wat meer uitleg over het soort speler dat hij zocht. "Een speler met diepgang zonder bal, met gif en die mentale hardheid bezit. We hebben nu één zo’n speler. Met vijftig tot zestig duels in een seizoen heb je wel eens een vervanger nodig."
Mooi, eindelijk een trainer die inziet dat een flink brede selectie hard nodig is wil je een heel seizoen meekunnenquote:
Maar volgens mij hebben we al een erg brede selectie. Alleen voor de rechterkant zou je dr eventueel 1tje bij kunnen hebben. Wie? geen idee.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk een trainer die inziet dat een flink brede selectie hard nodig is wil je een heel seizoen meekunnen.
Misschien gaat hij binnenkort koffiedrinken met van Bommelquote:
Kan je even in de FB kijken HW?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:09 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Misschien gaat hij binnenkort koffiedrinken met van Bommel
Stijntje Vreeven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel geen grote naam worden, want het gaat in principe om een wisselspeler achter Gabri. Qua nemen zullen we het denk ik dan moeten zoeken bij de Nederlandse subtoppers of Oostblok/Scandinavië.
Ik denk juist eerder naar een wat oudere speler. Type 'ik-weet-de-manier-om-je-onder-te-schoffelen', en dat soort types zijn vaak al wat 'ouder'.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:36 schreef Urquhart het volgende:
Of Niels Oude Kamphuis.
Maar ze zullen wel zoeken naar een jonge speler.
En hij wil volgens mij weer terug naar Nederland.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:44 schreef Cordoba32 het volgende:
kamphuis is niet duur in elk geval
Onder Ten Cate en met Stam kan dat juist weer goed komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:11 schreef -Wolf- het volgende:
Het zit niet goed in dat koppie van Andy. Dat vind ik wel een reden om 'm niet terug te halen.
Als Ten Cate het in hem ziet...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:14 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Onder Ten Cate en met Stam kan dat juist weer goed komen.
Chelsea moet tegen een of ander clubje uit Zuid-Holland geloof ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:07 schreef -Wolf- het volgende:
Zijn er vanavond niet nog wat leuke potten trouwens? Ff kijken op UEFA.com.
Mandy was destijds mijn minst favoriete Ajacied, maar ik zou hem wellicht nog een 2e kans gunnen. En dat doelpunt tegen Roma was natuurlijk grote klasse.quote:
Nee, Rosales is beter als hij in vorm isquote:
Weer die travo-naam.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:18 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Mandy was destijds mijn minst favoriete Ajacied, maar ik zou hem wellicht nog een 2e kans gunnen. En dat doelpunt tegen Roma was natuurlijk grote klasse.
de glimlach bewaren ze voor de wedstrijden. dat maakt de tegenstander ook bang. die denken: fuck, we staan 3-0 voor maar ze blijven lachen. en dan raken ze in de war en winnen we toch met 6-3.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Roeni3 het volgende:
Iets wat me nu pas opvalt, trouwens, maar was het soms verboden om te lachen bij de spelersfoto's?
Die fotograaf is me toch zo'n eikel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:20 schreef Roeni3 het volgende:
Iets wat me nu pas opvalt, trouwens, maar was het soms verboden om te lachen bij de spelersfoto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |