Lijkt mij gewoon een HOAX..quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef twi het volgende:
Wat iemand anders al zei in het andere topic over de bus. Waarom krijgt zo'n jongen in hemelsnaam de Ajax-bus tot zijn beschikking? Ik zou het al twijfelachtig vinden wanneer Koster hem zelf voor prive-gebruik wilde gebruiken, laat staan zijn zoon.
Waarom geloof ik dat nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef Fathom het volgende:
AMSTERDAM - De spelersbus van Ajax is in Nuenen door een groep jongeren met eieren en stenen bekogeld.
De Ajax-selectie zat niet in de bus, maar wel de zoon van Ajax-trainer Adrie Koster. Hij wilde de bus gebruiken om zich naar zijn examengala te laten vervoeren, meldt Omroep Brabant.
Samen met een groep vrienden had hij de bus van de Amsterdamse voetbalclub geleend. Toen de bus in de woonplaats van de Ajax-trainer stilstond werd het voertuig door tientallen jongeren bekogeld.
Nadat de achterruit sneuvelde is de Ajax-bus onder politiebegeleiding naar het eindexamenfeest gereden.
De Zeeuw afleverenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie in Amsterdam wel om de haverklap de AZ bus rijden.... wat moeten ze hier?.
Naaahquote:
En Dembelequote:
Dembele? Nee dankjequote:
Ik ook al een paar keer, bij de Damquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie in Amsterdam wel om de haverklap de AZ bus rijden.... wat moeten ze hier?.
Die bus is van Hellingman, staat vaak drie minuten van m'n huis geparkeerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ook al een paar keer, bij de Dam
Jawel hoor, stond laatst ook op Ajaxfotoside een itempje over een fanatieke supporter die ging trouwen. Die hadden ook de spelersbus geregeld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:22 schreef BoerBert het volgende:
Hoera, bijna gejubileumeerd!
En ik denk niet dat Ajax zo'n bus zomaar uitleend. Als spelers hun shirtje al niet zomaar weg mogen geven...
Zieltjes winnen door gratis klappers uit te delen. Jeweettochquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Maar is het echt lenen of huren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel hoor, stond laatst ook op Ajaxfotoside een itempje over een fanatieke supporter die ging trouwen. Die hadden ook de spelersbus geregeld.
Mocht Huntelaar vertrekken zie ik hem graag komen.quote:
Dan zie ik toch veel liever Berg komen, Dembele vind ik echt helemaal niets.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Mocht Huntelaar vertrekken zie ik hem graag komen.
Huren, volgens mij is de bus ook niet van Ajax zelf maar van een vervoersbedrijf... Weet dat niet 100% zeker maar volgens mij is dat wel het geval.quote:
De eerste weken zal het wel niet veel beter worden. Tijdens het EK verwacht ik al helemaal weinig nieuws.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef Nashje het volgende:
Hele discussie over de Ajax bus.
Hoezo komkommertijd.
De Zeeuw hoef ik ook nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dan zie ik toch veel liever Berg komen, Dembele vind ik echt helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |